Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 11:03 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 11:03 |
Очікувана вартість: | 1 602 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Мотопомпи для брудної води
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 14:41 |
Додаток 3. Стаття 17.doc | |
20 листопада 2020 16:06 |
Додаток 2.Перелік документів.doc | |
20 листопада 2020 15:59 |
Додаток 1. Технічне завдання.docx | |
20 листопада 2020 15:59 |
Додаток 4. Проект договору.doc | |
20 листопада 2020 15:59 |
Додаток 4. Проект договору.doc | |
20 листопада 2020 15:57 |
тендерна документація.doc |
23 листопада 2020 14:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 листопада 2020 14:41 |
Додаток 3. Стаття 17.doc
|
|||
20 листопада 2020 16:06 |
Додаток 2.Перелік документів.doc
|
|||
20 листопада 2020 15:59 |
Додаток 1. Технічне завдання.docx
|
|||
20 листопада 2020 15:59 |
Додаток 4. Проект договору.doc
|
|||
20 листопада 2020 15:59 |
Додаток 4. Проект договору.doc
|
|||
20 листопада 2020 15:57 |
тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Звертаємо Вашу увагу, що згідно Додатку 1 тендерної документації, ми вимагаємо надання АБО договору з виробником чи його офіційним представником, АБО лист/сертифікат, що підтверджують право на продаж. На підтвердження даної вимоги ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ" надало сертифікат від офіційного представника ТОВ «МЕТА-ГРУП». Тому, ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ" виконало нашу вимогу та підтвердило право на продаж товару на території України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000076 ● 87455ad5b2eb470da567f6b1010e5419
- Статус: вирішено ● Дата: 15 червня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-11-20-002885-b 20.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 15:20:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мотопомп для брудної води (ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-002885-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав не оприлюднено окремим файлом перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-05 15:32:47
Відповідь на запит про надання пояснень
У відповідь на Запит Замовнику на пояснення щодо моніторингу закупівлі мотопомп для брудної води (ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-002885-b) повідомляємо:
І. З питання першого:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України Постановою 710 від 11.10.2016р. (зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266) затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Документ містить перелік заходів, спрямованих на скорочення державних видатків, які є непрофільними для державних установ і не впливають на якість їх роботи.
Дана постанова стосується наступних категорій замовників:
1. управління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
2. органів місцевого самоврядування;
3. головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
4. суб’єктів господарювання державного сектору економіки (з реєстром можна ознайомитися за посиланням, в якому КП «Кривбасводоканал» відсутній).
Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У зв’язку з тим, що КП «Кривбасводоканал» (надалі –Підприємство) не належить до жодної із чотирьох категорій замовників, обумовлених Постановою №710, Підприємство не зобов’язано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета.
Додатково повідомляємо, що зміни до Постанови №710, в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета внесені 16.12.2020р. Оголошення про закупівлю мотопомп для брудної води (ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-002885-b), щодо якої здійснюється моніторинг, оприлюднено 20.11.2020р., тобто до набрання чинності Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266. Також зазначаємо, що закупівля мотопомп для брудної води здійснюється за власні кошти підприємства, не за кошти державного бюджету
Отже, виходячи з вищенаведеного, робимо Висновок , що Замовником правомірно не оприлюднено обґрунтування , передбачене Постановою КМУ №710, оскільки:
1) КП «Кривбасводоканал» не належить до Замовників, які зобов’язані оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета відповідно Постанови КМУ №710 від 11.10.2016р.
2) Процедура закупівлі здійснюється Замовником за власні кошти підприємства, отже у будь-якому випадку не підлягає оприлюдненню обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета.
3) Процедура закупівлі була оголошена до набрання чинності Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266.
ІІ. З питання другого
2) З яких підстав не оприлюднено окремим файлом перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону?
Замовником до процедури закупівлі не вносились зміни до тендерної документації, тому у складі тендерної документації відсутній окремий файл з переліком змін. Натомість пояснюємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон), зокрема п. 1 частини 1 ст. 10 передбачено оприлюднення оголошення з тендерною документацією та проект договору, зокрема про проведення відкритих торгів, не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Замовником 20.11.2020р. було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з Додатками №1, №2, №4. Оголошенням про проведення відкритих торгів визначено дату подання тендерних пропозицій 09.12.2020р. У зв’язку з технічних причин Замовником не було оприлюднено Додаток 3 до тендерної документації. При цьому тендерна документація за змістом містить посилання на даний додаток. Жодних змін до тендерної документації не внесено.
Тому з метою дотримання строків, визначених ст. 10 Закону Замовником 23.11.2020р. було оприлюднено Додаток 3 до тендерної документації. Враховуючи кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 09.12.2020р., Додаток 3, оприлюднено не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже Замовником дотримано строки оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору та не порушено вимоги Закону, оскільки, Законом не заборонено у різні дні оприлюднювати додатки до тендерної документації. Єдиний критерій оприлюднення оголошення, тендерної документації та проекту договору - дотримання строків оприлюднення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель . Зокрема, у разі оприлюднення додатків до тендерної документації у різні дні не лише дотримуватись строків оприлюднення , але й оприлюднювати документ з переліком змін.
2021-05-28 13:27:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону. Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону. Закону.) • усунуто
порушення усунуто
2021-05-28 15:33:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ" |
1 507 800,00
UAH з ПДВ
|
1 507 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ" |
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
1 567 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТА-ГРУП" |
1 597 980,00
UAH з ПДВ
|
1 567 475,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ" #35484762 |
Переможець |
1 507 800,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 16:54
|
473-СНАБ.PDF | укладений |
30 грудня 2020 10:08
|