Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мотопомпи для брудної води
Очікувана вартість
1 602 000,00 UAH
UA-2020-11-20-002885-b 7b222c23258746cdb99a2e192c274c21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

+380564922711 kvk.zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А
Контактна особа: Ольга Голяк
+380564922711
kvk.zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:03
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:03
Очікувана вартість: 1 602 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 010,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Мотопомпи для брудної води

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська, детальніше у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Мотопомпи для брудної води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:41
Додаток 3. Стаття 17.doc
20 листопада 2020 16:06
Додаток 2.Перелік документів.doc
20 листопада 2020 15:59
Додаток 1. Технічне завдання.docx
20 листопада 2020 15:59
Додаток 4. Проект договору.doc
20 листопада 2020 15:59
Додаток 4. Проект договору.doc
20 листопада 2020 15:57
тендерна документація.doc
23 листопада 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:41
Додаток 3. Стаття 17.doc
20 листопада 2020 15:48
Додаток 3. Вимоги ст 17.doc
20 листопада 2020 16:06
Додаток 2.Перелік документів.doc
20 листопада 2020 15:59
Додаток 1. Технічне завдання.docx
20 листопада 2020 15:59
Додаток 4. Проект договору.doc
20 листопада 2020 15:57
Додаток 4. Проект договору.doc
20 листопада 2020 15:59
Додаток 4. Проект договору.doc
20 листопада 2020 15:47
Додаток 4. Проект договору.doc
20 листопада 2020 15:57
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-002885-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ", Код ЄДРПОУ:41375408
Дата подання: 10 грудня 2020 16:40
оскарження
оскарження
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2020 14:50
Шановний Учасник!
Звертаємо Вашу увагу, що згідно Додатку 1 тендерної документації, ми вимагаємо надання АБО договору з виробником чи його офіційним представником, АБО лист/сертифікат, що підтверджують право на продаж. На підтвердження даної вимоги ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ" надало сертифікат від офіційного представника ТОВ «МЕТА-ГРУП». Тому, ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ" виконало нашу вимогу та підтвердило право на продаж товару на території України.

Документи подані скаржником

10 грудня 2020 16:37
оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-23-000076 ● 87455ad5b2eb470da567f6b1010e5419
  • Статус: вирішено ● Дата: 15 червня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2021 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.04.2021 № 111

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-11-20-002885-b 20.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-28 15:20:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі мотопомп для брудної води (ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-002885-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. З яких підстав не оприлюднено окремим файлом перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-05 15:32:47

Відповідь на запит про надання пояснень

У відповідь на Запит Замовнику на пояснення щодо моніторингу закупівлі мотопомп для брудної води (ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-002885-b) повідомляємо:
І. З питання першого:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
З метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України Постановою 710 від 11.10.2016р. (зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266) затвердив заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів. Мова йде про видатки, які передбачені для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Документ містить перелік заходів, спрямованих на скорочення державних видатків, які є непрофільними для державних установ і не впливають на якість їх роботи.
Дана постанова стосується наступних категорій замовників:
1. управління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
2. органів місцевого самоврядування;
3. головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
4. суб’єктів господарювання державного сектору економіки (з реєстром можна ознайомитися за посиланням, в якому КП «Кривбасводоканал» відсутній).

Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.

У зв’язку з тим, що КП «Кривбасводоканал» (надалі –Підприємство) не належить до жодної із чотирьох категорій замовників, обумовлених Постановою №710, Підприємство не зобов’язано оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета.
Додатково повідомляємо, що зміни до Постанови №710, в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета внесені 16.12.2020р. Оголошення про закупівлю мотопомп для брудної води (ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-20-002885-b), щодо якої здійснюється моніторинг, оприлюднено 20.11.2020р., тобто до набрання чинності Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266. Також зазначаємо, що закупівля мотопомп для брудної води здійснюється за власні кошти підприємства, не за кошти державного бюджету
Отже, виходячи з вищенаведеного, робимо Висновок , що Замовником правомірно не оприлюднено обґрунтування , передбачене Постановою КМУ №710, оскільки:
1) КП «Кривбасводоканал» не належить до Замовників, які зобов’язані оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета відповідно Постанови КМУ №710 від 11.10.2016р.
2) Процедура закупівлі здійснюється Замовником за власні кошти підприємства, отже у будь-якому випадку не підлягає оприлюдненню обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета.
3) Процедура закупівлі була оголошена до набрання чинності Постанови КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266.


ІІ. З питання другого
2) З яких підстав не оприлюднено окремим файлом перелік змін, що вносяться до тендерної документації, чим не дотримано вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону?
Замовником до процедури закупівлі не вносились зміни до тендерної документації, тому у складі тендерної документації відсутній окремий файл з переліком змін. Натомість пояснюємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон), зокрема п. 1 частини 1 ст. 10 передбачено оприлюднення оголошення з тендерною документацією та проект договору, зокрема про проведення відкритих торгів, не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Замовником 20.11.2020р. було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з Додатками №1, №2, №4. Оголошенням про проведення відкритих торгів визначено дату подання тендерних пропозицій 09.12.2020р. У зв’язку з технічних причин Замовником не було оприлюднено Додаток 3 до тендерної документації. При цьому тендерна документація за змістом містить посилання на даний додаток. Жодних змін до тендерної документації не внесено.
Тому з метою дотримання строків, визначених ст. 10 Закону Замовником 23.11.2020р. було оприлюднено Додаток 3 до тендерної документації. Враховуючи кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 09.12.2020р., Додаток 3, оприлюднено не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Отже Замовником дотримано строки оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та проект договору та не порушено вимоги Закону, оскільки, Законом не заборонено у різні дні оприлюднювати додатки до тендерної документації. Єдиний критерій оприлюднення оголошення, тендерної документації та проекту договору - дотримання строків оприлюднення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник зобов’язується у подальшому здійснювати заходи з недопущення порушень у сфері публічних закупівель . Зокрема, у разі оприлюднення додатків до тендерної документації у різні дні не лише дотримуватись строків оприлюднення , але й оприлюднювати документ з переліком змін.

2021-05-28 13:27:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону. Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимоги абзацу другого частини другої статті 24 Закону. Закону.) • усунуто

порушення усунуто

2021-05-28 15:33:49

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ" 1 507 800,00
UAH з ПДВ
1 507 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ" 1 590 000,00
UAH з ПДВ
1 567 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТА-ГРУП" 1 597 980,00
UAH з ПДВ
1 567 475,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 17:01
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:00
не притягнуто.pdf
18 грудня 2020 17:00
виконані зобов'язення.pdf
18 грудня 2020 17:00
остаточна ЦП.pdf
18 грудня 2020 16:35
довідка МВС 18.12.2020.pdf
08 грудня 2020 21:41
Електронний підпис
08 грудня 2020 18:19
Електронний підпис

Публічні документи

08 грудня 2020 10:53
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:53
Опис.pdf
08 грудня 2020 10:53
Протокол 31, Директор.pdf
08 грудня 2020 10:53
Статут нова редакція.pdf
08 грудня 2020 10:53
Копія св-ва ПДВ.pdf
08 грудня 2020 10:53
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 грудня 2020 10:53
Витяг ЄДРПОУ повний.pdf
08 грудня 2020 10:53
Технічна специфікація.pdf
08 грудня 2020 10:53
Довідка податки.pdf
08 грудня 2020 10:53
Довідка не судимість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ"

ТОВ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТА-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ"
#35484762
Переможець 1 507 800,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 15:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЄВРОІНСТРУМЕНТ"
#35484762
1 507 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 16:54
473-СНАБ.PDF укладений
30 грудня 2020 10:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 836 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 139 360,00 UAH)