Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт туалетів комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа I-III ступенів № 32" Харківської міської ради Харківської області двічі Героя Радянського Союзу О.О. Головачова, 61099, вул. Рибалка, 41, м. Харків
Очікувана вартість
1 308 998,00 UAH
UA-2020-11-20-002841-a 9faacd1bd47447d2b45ae5584400f712
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузенко Вікторія Юріївна

380501905900 nemyshlyanskeruo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Гузенко Вікторія Юріївна
380501905900
nemyshlyanskeruo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 1 308 998,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 544,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт туалетів комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа I-III ступенів № 32" Харківської міської ради Харківської області двічі Героя Радянського Союзу О.О. Головачова, 61099, вул. Рибалка, 41, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61099, Україна, Харківська область, Харків, вул. Рибалка, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:44
Документація спрощена 32.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС" 1 308 998,00
UAH з ПДВ
1 308 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 16:56
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:55
календарний.-графік_1.pdf
30 листопада 2020 16:55
G8686.20.7z
30 листопада 2020 16:55
12. Дог оренди.pdf
30 листопада 2020 16:55
1. Повноваження.pdf
30 листопада 2020 16:55
обладнання.pdf
30 листопада 2020 16:55
довідка банк.pdf
30 листопада 2020 16:55
выписка банк.pdf
30 листопада 2020 16:55
20. опис модел стат.pdf
30 листопада 2020 16:55
19. ресурси 32.pdf
30 листопада 2020 16:55
18. пропозиція школа 32.pdf
30 листопада 2020 16:55
17. податкова.pdf
30 листопада 2020 16:55
16. Довідка КРЕДОБАНК0001.PDF
30 листопада 2020 16:55
15. Довідка КРЕДОБАНК.PDF
30 листопада 2020 16:55
14. Фінансова звітність.pdf
30 листопада 2020 16:55
13. Будівельне обладнання.PDF
30 листопада 2020 16:55
10. Посвідчення.pdf
30 листопада 2020 16:55
9. Кошторисник.pdf
30 листопада 2020 16:55
8. Лиценз.PDF
30 листопада 2020 16:55
7. ВІДГУК.PDF
30 листопада 2020 16:55
6. 377.pdf
30 листопада 2020 16:55
5. 83 школа.pdf
30 листопада 2020 16:55
4. 63 школа.pdf
30 листопада 2020 16:55
3. Модельний статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"
#14061407
Переможець 1 308 998,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 15:05

Документи

01 грудня 2020 15:05
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:04
2020-12-01-0001 (1).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СБ РЕМБУДСЕРВІС"
#14061407
1 308 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2020 15:05
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:04
2020-12-01-0001 (1).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 14:21
ДУ №5.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 14:21
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2022 11:05
Часть 2_Додаткова угода №4 від 17.11.2022.docx зміни до договору
17 листопада 2022 11:04
Часть 1_Додаткова угода №4 від 17.11.2022.docx зміни до договору
17 листопада 2022 11:04
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 09:47
Дод.угода № 3 від 14.02.2022.docx зміни до договору
16 лютого 2022 09:46
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 15:46
Додаткова угода №2 від 21.05.2021 (1).docx зміни до договору
21 травня 2021 15:45
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 16:13
Додаткова угода № 1 від 20.05.2021-Часть 1 (1).docx зміни до договору
20 травня 2021 16:12
Дод.угода № 1 від 20.05.2021_Часть 2 (1).docx зміни до договору
20 травня 2021 16:12
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:11
Договiр_№_227_вiд_11.12.2020_Част__1.docx укладений
14 грудня 2020 11:09
Договiр_№_227_вiд_11.12.2020_-_Част__2.docx укладений
14 грудня 2020 11:09
Договiр_№_227_вiд_11.12.2020_частина_4.docx укладений
14 грудня 2020 11:09
Договiр_№_227_вiд_11.12.2020_Част__3.docx укладений
14 грудня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до плану фінансування, відповідно до статті 41 частини 5 пункту 4 Закону України "Про публічні закупівлі" «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 частини 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.»
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 частини 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Відповідно до статті 41 частини 5 пункту 3 Закону України "Про публічні закупівлі" «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 41 частини 5 пункту 1 Закону України "Про публічні закупівлі" «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника».
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та продовженням строку дії договору про закупівлю і строку виконання робіт сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 227
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML