Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з утилізації відпрацьованої, списаної та непридатної для користування офісної, комп'ютерної, комунікаційної, побутової, аудіо, відео та іншої електронної техніки
Очікувана вартість
83 600,00 UAH
UA-2020-11-20-002785-a ● f9edeecbb29e444180e49d6e8b934935
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 42098368 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16 |
Контактна особа: |
Стадниченко Ніна Миколаївна +380444863017 ctadik@ukr.net |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 листопада 2020 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 83 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 836,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з утилізації відпрацьованої, списаної та непридатної для користування офісної, комп'ютерної, комунікаційної, побутової, аудіо, відео та іншої електронної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з утилізації відпрацьованої, списаної та непридатної для користування офісної, комп'ютерної, комунікаційної, побутової, аудіо, відео та іншої електронної техніки | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 15:37 |
Оголошення про проведення.doc | |
20 листопада 2020 15:37 |
Додаток 5 Лист згода.docx | |
20 листопада 2020 15:37 |
ДОДАТОК 4 (критерії).docx | |
20 листопада 2020 15:37 |
ДОДАТОК 3 (цінова пропозиція).docx | |
20 листопада 2020 15:37 |
Додаток 2 Проєкт договору по утилізації.docx | |
20 листопада 2020 15:37 |
ДОДАТОК 1 Перелік майна.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги до учасників згідно чинного законодавства
Дата подання: 24 листопада 2020 23:41
Шановний замовник!
Поясніть будь-ласка на якій підставі згідно чинного законодавства України, в тендерній документації у додатку №4, Вами встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників, щодо наявності ліцензій: на право поводження з небезпечними відходами, та на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів(вантажів)?
Оскільки, згідно Додатку №1(перелік майна) та Додатку №2 (проекту договору) до тендерної документації, Вами передається на утилізацію відпрацьована, списана та непридатна для користування техніка (згідно бухгалтерського обліку), а не небезпечні відходи чітко визначені за термінологією жовтого переліку відходів, затвердженого постановою КМУ №1120 від 13.07.2000р., вважаємо дану вимогу до учасників, щодо наявності ліцензії на право поводження з небезпечними відходами, безпідставною та неправомірною.
У даному випадку, згідно бухгалтерського обліку, на утилізацію передається техніка, виведена з експлуатації на підставі актів проведення експертизи техніко-експлуатаційного стану її використання та комісійного рішення посадових осіб Вашої організації, а не небезпечні відходи, на поводження з якими встановлена вимога до учасників.
До того ж, вказана вами техніка не облікована як небезпечні відходи згідно чинного законодавства а саме: не містить ознак належності її до небезпечних відходів, тому що відсутні назви відходів за ДК 005-96 «Класифікатор відходів» та відсутні прикладені паспорти відходів, а також не вказані класи небезпеки згідно ст. 34 ЗУ «Про відходи».
Тобто, Вами не вказані всі вищезазначені дані, згідно чинного законодавства, що не дає можливості класифікувати техніку, що передається на утилізацію, як небезпечні відходи.
Небезпечні відходи будуть утворені після розбирання техніки, та тематичного сортування ресурсно-цінних матеріалів (брухту металів за які вимагається компенсація згідно проекту договору) та небезпечних відходів(якщо такі мали місце) на підприємстві учасника-виконавця послуг, який має право, при виконанні послуг, та зобов'язаний мати укладений договір з підприємством-підрядником, що має відповідну ліцензію, для передачі цих відходів на утилізацію.
Вважаємо також, що вимога до учасників, щодо наявності ліцензії на перевезення небезпечних відходів(вантажів) є безпідставною та неправомірною, оскільки вказана техніка, яка передається на утилізацію не містить ознак належності її до небезпечних відходів (вантажів) тому, що відсутня класифікація згідно ст. 1 ЗУ «Про перевезення небезпечних вантажів» та ДБН 4500-3:2008 «Небезпечні вантажі. Класифікація»
Тобто, Вами не вказані всі вищезазначені дані, згідно чинного законодавства, що не дає можливості класифікувати техніку, що передається на утилізацію, як небезпечні відходи(вантаж) для перевезення яких потрібна відповідна ліцензія.
Агрегатний стан техніки, яка буде перевозитись на утилізацію до підприємств учасників не є небезпечним для навколишнього середовища при перевезенні. Рівень гранично допустимих концентрацій небезпечних речовин, згідно агрегатного стану техніки представленої Вами, при перевезенні не перевищує санітарно-гігієнічних норм згідно чинного законодавства України, інакше ця техніка ніколи б не використовувалась за цільовим призначенням кінцевими споживачами.
Згідно додатку №2 (проекту договору) для вилучення брухту та відходів із вмістом дорогоцінних металів, при виконанні послуг згідно тендерної документації, учасник повинен мати Реєстрацію Міністерства Фінансів на збирання, первинну обробку відходів і брухту дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, згідно чинного Наказу Міністерства Фінансів №465 від 08.04.2013р та ЗУ «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними».
Вами ця вимога до учасників чомусь не вказується.
Проаналізуйте будь ласка вищевикладене та приведіть у відповідність до норм чинного законодавства тендерну документацію, а також скасуйте неправомірні вимоги та встановіть вимоги згідно чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-20-002785-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФЕНІКС - ВТОРРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:40242893
Дата подання: 25 листопада 2020 18:38
Встановлення кваліфікаційних вимог до учасників закупівлі, згідно чинного законодавства України
Шановний замовник!
Поясніть будь-ласка на якій підставі згідно чинного законодавства України, в тендерній документації у додатку №4, Вами встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників, щодо наявності ліцензій: на право поводження з небезпечними відходами, та на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів(вантажів)?
Оскільки, згідно Додатку №1(перелік майна) та Додатку №2 (проекту договору) до тендерної документації, Вами передається на утилізацію відпрацьована, списана та непридатна для користування техніка (згідно бухгалтерського обліку), а не небезпечні відходи чітко визначені за термінологією жовтого переліку відходів, затвердженого постановою КМУ №1120 від 13.07.2000р., вважаємо дану вимогу до учасників, щодо наявності ліцензії на право поводження з небезпечними відходами, безпідставною та неправомірною.
У даному випадку, згідно бухгалтерського обліку, на утилізацію передається техніка, виведена з експлуатації на підставі актів проведення експертизи техніко-експлуатаційного стану її використання та комісійного рішення посадових осіб Вашої організації, а не небезпечні відходи, на поводження з якими встановлена вимога до учасників.
До того ж, вказана вами техніка не облікована як небезпечні відходи згідно чинного законодавства а саме: не містить ознак належності її до небезпечних відходів, тому що відсутні назви відходів за ДК 005-96 «Класифікатор відходів» та відсутні прикладені паспорти відходів, а також не вказані класи небезпеки згідно ст. 34 ЗУ «Про відходи».
Тобто, Вами не вказані всі вищезазначені дані, згідно чинного законодавства, що не дає можливості класифікувати техніку, що передається на утилізацію, як небезпечні відходи.
Вважаємо також, що вимога до учасників, щодо наявності ліцензії на перевезення небезпечних відходів(вантажів) є безпідставною та неправомірною, оскільки вказана техніка, яка передається на утилізацію не містить ознак належності її до небезпечних відходів (вантажів) тому, що відсутня класифікація згідно ст. 1 ЗУ «Про перевезення небезпечних вантажів» та ДБН 4500-3:2008 «Небезпечні вантажі. Класифікація»
Тобто, Вами не вказані всі вищезазначені дані, згідно чинного законодавства, що не дає можливості класифікувати техніку, що передається на утилізацію, як небезпечні відходи(вантаж) для перевезення яких потрібна відповідна ліцензія.
Згідно додатку №2 (проекту договору) для вилучення брухту та відходів із вмістом дорогоцінних металів, при виконанні послуг згідно тендерної документації, учасник повинен мати Реєстрацію Міністерства Фінансів на збирання, первинну обробку відходів і брухту дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, згідно чинного Наказу Міністерства Фінансів №465 від 08.04.2013р та ЗУ «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними».
Вами ця вимога до учасників чомусь не вказується.
Проаналізуйте будь ласка вищевикладене та приведіть у відповідність до норм чинного законодавства тендерну документацію, а також скасуйте неправомірні вимоги та встановіть вимоги згідно чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Поясніть будь-ласка на якій підставі згідно чинного законодавства України, в тендерній документації у додатку №4, Вами встановлені кваліфікаційні вимоги до учасників, щодо наявності ліцензій: на право поводження з небезпечними відходами, та на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів(вантажів)?
Оскільки, згідно Додатку №1(перелік майна) та Додатку №2 (проекту договору) до тендерної документації, Вами передається на утилізацію відпрацьована, списана та непридатна для користування техніка (згідно бухгалтерського обліку), а не небезпечні відходи чітко визначені за термінологією жовтого переліку відходів, затвердженого постановою КМУ №1120 від 13.07.2000р., вважаємо дану вимогу до учасників, щодо наявності ліцензії на право поводження з небезпечними відходами, безпідставною та неправомірною.
У даному випадку, згідно бухгалтерського обліку, на утилізацію передається техніка, виведена з експлуатації на підставі актів проведення експертизи техніко-експлуатаційного стану її використання та комісійного рішення посадових осіб Вашої організації, а не небезпечні відходи, на поводження з якими встановлена вимога до учасників.
До того ж, вказана вами техніка не облікована як небезпечні відходи згідно чинного законодавства а саме: не містить ознак належності її до небезпечних відходів, тому що відсутні назви відходів за ДК 005-96 «Класифікатор відходів» та відсутні прикладені паспорти відходів, а також не вказані класи небезпеки згідно ст. 34 ЗУ «Про відходи».
Тобто, Вами не вказані всі вищезазначені дані, згідно чинного законодавства, що не дає можливості класифікувати техніку, що передається на утилізацію, як небезпечні відходи.
Вважаємо також, що вимога до учасників, щодо наявності ліцензії на перевезення небезпечних відходів(вантажів) є безпідставною та неправомірною, оскільки вказана техніка, яка передається на утилізацію не містить ознак належності її до небезпечних відходів (вантажів) тому, що відсутня класифікація згідно ст. 1 ЗУ «Про перевезення небезпечних вантажів» та ДБН 4500-3:2008 «Небезпечні вантажі. Класифікація»
Тобто, Вами не вказані всі вищезазначені дані, згідно чинного законодавства, що не дає можливості класифікувати техніку, що передається на утилізацію, як небезпечні відходи(вантаж) для перевезення яких потрібна відповідна ліцензія.
Згідно додатку №2 (проекту договору) для вилучення брухту та відходів із вмістом дорогоцінних металів, при виконанні послуг згідно тендерної документації, учасник повинен мати Реєстрацію Міністерства Фінансів на збирання, первинну обробку відходів і брухту дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, згідно чинного Наказу Міністерства Фінансів №465 від 08.04.2013р та ЗУ «Про державне регулювання видобутку, виробництва і використання дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та контроль за операціями з ними».
Вами ця вимога до учасників чомусь не вказується.
Проаналізуйте будь ласка вищевикладене та приведіть у відповідність до норм чинного законодавства тендерну документацію, а також скасуйте неправомірні вимоги та встановіть вимоги згідно чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2020 12:27
Шановний учаснику!
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло Ваше питання щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повідомляє, що для приведення документації у відповідність до норм чинного законодавства необхідний додатковий час. Тому задля уникнення порушення строків визначених Законом України "Про публічні закупівлі" документація підлягає доопрацюванню.
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло Ваше питання щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повідомляє, що для приведення документації у відповідність до норм чинного законодавства необхідний додатковий час. Тому задля уникнення порушення строків визначених Законом України "Про публічні закупівлі" документація підлягає доопрацюванню.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 листопада 2020 13:47 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
26 листопада 2020 13:46
|
Електронний підпис |
26 листопада 2020 13:41
|
Протокол |