Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення та світлофорних об'єктів))
50230000-6. Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (Services in operational maintenance of public roads of the state value of the Zhytomyr region (service of objects of external lighting and traffic light objects))
Очікувана вартість
111 087 922,00 UAH
UA-2020-11-20-002758-c c89012524e95462ea2ee928b635affbf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 15 лютого 2021 12:47
Очікувана вартість: 111 087 922,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555 439,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 20 листопада 2020 10:24
Enquiries until: 11 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 17 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 111 087 922 UAH including VAT
Minimal lowering step: 555 440 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення та світлофорних об'єктів)) (Номенклатурні позиції та кількість згідно технічного завдання)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

50230000-6. Repair, maintenance and associated services related to roads and other equipment (Services in operational maintenance of public roads of the state value of the Zhytomyr region (service of objects of external lighting and traffic light objects))
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів. Виконавець повинен надати Замовнику гарантійний лист щодо своєчасного погашення авансу у терміни визначені Замовником Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані послуги згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст.530 Цивільного Кодексу України, при умові наявності підписаних Сторонами форми № КБ-2в і форми № КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (форми № КБ-2в та форми № КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2020 11:35
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:36
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:59
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:30
Проект договору зі зміною 2.doc
11 грудня 2020 11:30
Додатки до ТД зі зміною 2.doc
11 грудня 2020 11:29
ТД освітлення 3 роки ЗІ ЗМІНОЮ 2.doc
11 грудня 2020 11:28
перелік змін до ТД 2.pdf
08 грудня 2020 16:32
Проект договору зі змінами.doc
20 листопада 2020 11:58
Проект договору.doc
20 листопада 2020 10:41
Проект договору.doc
08 грудня 2020 16:32
Додатки до ТД зі змінами.doc
20 листопада 2020 11:57
Додатки до ТД.doc
20 листопада 2020 10:41
Додатки до ТД.doc
08 грудня 2020 16:32
ТД освітлення 3 роки зі змінами.doc
20 листопада 2020 11:58
ТД освітлення 3 роки.doc
20 листопада 2020 10:41
ТД освітлення 3 роки.doc
08 грудня 2020 16:28
Перелік змін до ТД.pdf
20 листопада 2020 10:42
підсумкова відомість ресурсів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення щодо обов’язковості надання декларації
Дата подання: 04 грудня 2020 15:41
Дата відповіді: 08 грудня 2020 16:28
Відповідно до ч. 1 Додатку 3 Тендерної документації на закупівлю послуг «50230000-6. Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги. (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення та світлофорних об'єктів))», затвердженої протоколом №482 від "19" листопада 2020 року - Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: • посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; • оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. Учасник також надає: • дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, оформлений відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» у разі, якщо оформлення такого дозволу є обов’язковим для виконання робіт (надання послуг), наведених у Технічному завданні; • декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, оформлена відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» у разі, якщо оформлення такого дозволу є обов’язковим для виконання робіт (надання послуг), наведених у Технічному завданні. Відповідно до Додатку 7 постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» №1107 від 26.10.2011 року (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) встановлено ПЕРЕЛІК машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зокрема: вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників. Постановою КМУ «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» №207 від 03.05.2020 року (далі- постанова КМУ від 03.05.2020 №207) встановлено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії. Тобто враховуючи вищезазначене на машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки які набуті після 03.03.2020 року обов’язково потрібна декларація. А якщо машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки набуті до 03.03.2020 року і на них було отримано дозволи, то вони є чинними на строк який їх видали і отримання деклараціїї на цей строк не є обов҆ язковим. Отже, просимо надати роз’яснення: 1.Чи потрібно надавати декларацію машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, якщо машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, які плануються надати для на виконання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області (обслуговування об'єктів зовнішнього освітлення та світлофорних об'єктів) набуті до 03.05.2020 року і на них було отримано дозволи, які є чинними?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені зміни до тендерної документації. Відповідно до постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» №1107 від 26.10.2011 року (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) встановлено, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-20-002758-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС, Код ЄДРПОУ:39558057
Дата подання: 22 січня 2021 15:03
Скарга на дії Замовника №3 від 22.01.21р.
Про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС" та неправомірне допущення до аукціону ТОВ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" та ТОВ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ", тендерні пропозиції яких мають бути відхилені.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 січня 2021 15:10
рішення від 26.01.2021 № 1268 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 січня 2021 15:09
рішення від 08.02.2021 № 2133.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2021 19:00

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 січня 2021
UA-2020-11-20-002758-cc89012524e95462ea2ee928b635affbf
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 16 січня 2021 09:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 16 січня 2021 09:10

Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 07:57
Електронний підпис
20 грудня 2020 08:42
Електронний підпис
20 грудня 2020 01:54
BG-7526.pdf.P7S.ZIP
20 грудня 2020 01:54
Стрехо.pdf.P7S.ZIP
20 грудня 2020 01:54
Лицензия.pdf.P7S.ZIP
20 грудня 2020 01:54
43.1.Декларація ТОВ ЛЕС.pdf
20 грудня 2020 01:54
42.1.Дозвіл ПАТ ЕЛЕКТРО.pdf
20 грудня 2020 01:54
Каріка_270.pdf.P7S.ZIP
20 грудня 2020 01:54
41.Дозвіл ТОВ ЛЕС.pdf
20 грудня 2020 01:53
37.5.Лист-підтвердження.pdf
20 грудня 2020 01:51
25. ВИТЯГ ЄДР 01.10.2020.pdf
20 грудня 2020 01:51
36.7.Договір Паркінг.pdf
20 грудня 2020 01:51
36.6.Договір Сінергія.pdf
20 грудня 2020 01:51
36.5.Договір ЕЛЕКТРО.pdf
19 грудня 2020 16:44
17.Гарантійний лист.pdf
19 грудня 2020 16:44
34. Інв картки ЛЕС.pdf
19 грудня 2020 16:44
16.Довідка ст.17.pdf
19 грудня 2020 16:42
1. Реєстр.pdf
18 грудня 2020 07:54
Електронний підпис
18 грудня 2020 07:51
Завірений статут.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

І. Перелік виявлених невідповідностей: 1) В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), наданій учасником у складі тендерної пропозиції (вих. №24 від 14.12.2020 р.): - п. 22 – бурова установка – у графі 4 не зазначена їх кількість; не вірно зазначена марка згідно інвентарного списку основних засобів від 01.12.2020 р.; - п. 11 – фарборозпилювач - не вірно зазначена марка згідно інвентарного списку основних засобів від 01.12.2020 р.; - п. 17 – візок гідравлічний – у графі 3 зазначено 2 марки: по інвентарному списку основних засобів від 01.12.2020 р. – це DF-V, а в Таблиці 1 в графі 3 - DF-V, ACT; - п. 14 – лебідка – невідповідність року випуску згідно інвентарного списку основних засобів від 01.12.2020 р.; - п. 19 – гайковерт – невідповідність марки та року випуску відповідно до інвентарного списку основних засобів від 01.12.2020 р.; - невідповідність марки/моделі техніки між додатком №1 до договору послуги техніки № 01/12/2020 від 01.12. 2020 р. (ФОП Сарнацький Є.В), свідоцтвами про реєстрацію техніки та Таблицею 1 гр. 3, а саме: п. 3 - вантажний автопідйомник; п. 4 - вантажний спец. малотонажний автогідропідіймач; п. 5 - екскаватор-навантажувач; п. 6 - спеціальний вантажний автопідйомник; п. 8 – міні-навантажувач з навісним бурильним обладнанням. 2) надано незавірені копії листів-підтверджень від ТОВ «УКРЕНЕРГОБЕЗПЕКА» та власниці лабораторії – Хабібуліної Л.Г. щодо не заперечення використання лабораторії для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1), 2) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)*** № з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. *** дана довідка повинна відображати машини та механізми, передбачені Підсумковою відомістю ресурсів (розділ II «Будівельні машини і механізми»), яка завантажена окремим файлом як додаток до цієї тендерної документації. У разі, коли в підсумковій відомості ресурсів містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип, джерело походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану інформацію учасника про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) та оригінали листів-підтверджень від ТОВ «УКРЕНЕРГОБЕЗПЕКА» та власниці лабораторії – Хабібуліної Л.Г. щодо не заперечення використання лабораторії для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.

Документи

Публічні документи

23 лютого 2021 19:30
Електронний підпис
23 лютого 2021 19:30
Довідка (4).zip
23 лютого 2021 11:07
Електронний підпис
23 лютого 2021 11:06
Підтверджуючі.pdf
23 лютого 2021 10:52
Електронний підпис
23 лютого 2021 10:52
Електронний підпис
22 лютого 2021 17:57
Електронний підпис
22 лютого 2021 17:56
довідка ст_17_.pdf
22 лютого 2021 17:56
довідка ст_17.pdf
22 лютого 2021 17:56
Витяг від 03.02.2021_копія.pdf
22 лютого 2021 17:56
Витяг від 03.02.2021.pdf
22 лютого 2021 17:56
ліцензія_Д-БР.pdf
22 лютого 2021 17:56
Довідка.zip
22 лютого 2021 17:56
ДЦ.pdf
18 лютого 2021 23:45
Електронний підпис
18 лютого 2021 23:45
довідка_ч_2_ст_17.pdf
18 лютого 2021 23:45
InformDovidka.pdf
18 лютого 2021 23:45
public_doc.pdf
18 лютого 2021 23:45
public_doc.p7s
18 лютого 2021 23:45
довідка_ДПС_15_2_21.zip
18 лютого 2021 23:45
Dovidka_21047527490190957728.pdf.p7s
18 лютого 2021 23:45
Dovidka_21047527490190957728.pdf
15 січня 2021 19:34
Електронний підпис
15 січня 2021 19:34
Реєстр.pdf
15 січня 2021 14:23
Електронний підпис
15 січня 2021 14:23
РЕЄСТР.pdf
19 грудня 2020 00:28
Електронний підпис
19 грудня 2020 00:28
Електронний підпис
19 грудня 2020 00:28
1.ТП.pdf
19 грудня 2020 00:28
6. Гарантійний лист.pdf
19 грудня 2020 00:28
18. Рішення учасника.pdf
19 грудня 2020 00:28
17. Витяг ПДВ, св-во ПДВ.pdf
19 грудня 2020 00:28
16. Авторизаційний лист.pdf
19 грудня 2020 00:28
15. Повноваження.pdf
19 грудня 2020 00:28
14. Проект Договору.pdf
19 грудня 2020 00:28
13. Технічне завдання.pdf
19 грудня 2020 00:28
12. Дозвільні документи.pdf
19 грудня 2020 00:28
11. Відповідність ст 17.pdf
19 грудня 2020 00:28
0. РЕЄСТР.pdf

Документи

Публічні документи

20 грудня 2020 14:30
Електронний підпис
20 грудня 2020 14:26
44. Авторізаціний лист.pdf
20 грудня 2020 14:25
1. Реєстр.pdf
20 грудня 2020 14:25
42. Копія статуту.pdf
20 грудня 2020 14:25
35. 22086 ТОВ ШРБУ-48 p7s.zip
20 грудня 2020 14:25
32. Довідка ст.17 Закону.pdf
20 грудня 2020 14:25
31. Відгук.pdf
20 грудня 2020 14:25
22. Дозвола.rar
20 грудня 2020 14:25
23. Копія ліцензії.pdf
20 грудня 2020 14:25
37. Технічне завдання.pdf
20 грудня 2020 14:25
38. Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 08:43
Електронний підпис
21 грудня 2020 08:30
Електронний підпис
20 грудня 2020 15:48
17 Дозвіл, декларації.pdf
20 грудня 2020 15:31
8 Авторизаційний лист.pdf
20 грудня 2020 15:31
4 Довідки до ст17.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) вих. №161 від 18.12.2020 р. не підписана директором (уповноваженою особою) Учасника. В інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): - у графі 6 по пунктах 5-7 та п. 11-28 не зазначено дату документу, підтверджуючого приналежність техніки; - у п.8 у графі 3 не вірно зазначено марку молотка відбійного згідно наданих підтверджуючих документів; - у п. 6 та 7 двічі зазначений компресор пересувний, а в оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 за 18 грудня 2020 року зазначений лише один раз – привести у відповідність; - відсутній Додаток 2. Акт приймання передачі транспортних засобів та будівельної техніки з оренди до Договору оренди транспортних засобів та будівельної техніки №21/09 від 21.09.2020 р. 2) В довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг у графі 4 по всіх працівниках, окрім п.6, не зазначена спеціальність. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1) Згідно пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Таблиця 1 ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)*** № з/п Назва Марка/модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1. *** дана довідка повинна відображати машини та механізми, передбачені Підсумковою відомістю ресурсів (розділ II «Будівельні машини і механізми»), яка завантажена окремим файлом як додаток до цієї тендерної документації. У разі, коли в підсумковій відомості ресурсів містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип, джерело походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. 2) Згідно пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою з наступним документальним підтвердженням: Таблиця 3 Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг № п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/ спеціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємс-тві, (роки)* Штатний/ цивільно-правова угода При-мітка 1 2 3 4 5 6 7 8 1 Всього * Графи 4, 5, 6 не є обов'язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - на виконання вимог пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану інформацію учасника про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) та Договір оренди транспортних засобів та будівельної техніки №21/09 від 21.09.2020 р. в повному обсязі з додатками, які є його невід’ємною частиною; - на виконання вимог пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати відкориговану довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг.

Документи

Публічні документи

15 січня 2021 21:31
Електронний підпис
20 грудня 2020 16:43
Електронний підпис
20 грудня 2020 16:43
Електронний підпис
20 грудня 2020 16:38
3_ Тендерна пропозиція.PDF
20 грудня 2020 16:38
7_ Авторизиційний лист.pdf
20 грудня 2020 16:38
15_ Гарантійний лист.PDF
20 грудня 2020 16:38
ГАРАНТIЯ 3892-20.zip
20 грудня 2020 16:38
4.1_ Довідка про техніку.pdf
20 грудня 2020 16:38
6_ Гарантійний лист.PDF
20 грудня 2020 16:38
4.1_ Дозвола_ ліцензія.pdf
20 грудня 2020 16:38
4.1_ Лист-зобовязання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 лютого 2021 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ" 109 870 500,00
UAH з ПДВ
109 315 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ" 111 087 922,00
UAH з ПДВ
109 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2021 19:30
Електронний підпис
23 лютого 2021 19:30
Довідка (4).zip
23 лютого 2021 11:07
Електронний підпис
23 лютого 2021 11:06
Підтверджуючі.pdf
23 лютого 2021 10:52
Електронний підпис
23 лютого 2021 10:52
Електронний підпис
22 лютого 2021 17:57
Електронний підпис
22 лютого 2021 17:56
довідка ст_17_.pdf
22 лютого 2021 17:56
довідка ст_17.pdf
22 лютого 2021 17:56
Витяг від 03.02.2021_копія.pdf
22 лютого 2021 17:56
Витяг від 03.02.2021.pdf
22 лютого 2021 17:56
ліцензія_Д-БР.pdf
22 лютого 2021 17:56
Довідка.zip
22 лютого 2021 17:56
ДЦ.pdf
18 лютого 2021 23:45
Електронний підпис
18 лютого 2021 23:45
довідка_ч_2_ст_17.pdf
18 лютого 2021 23:45
InformDovidka.pdf
18 лютого 2021 23:45
public_doc.pdf
18 лютого 2021 23:45
public_doc.p7s
18 лютого 2021 23:45
довідка_ДПС_15_2_21.zip
18 лютого 2021 23:45
Dovidka_21047527490190957728.pdf.p7s
18 лютого 2021 23:45
Dovidka_21047527490190957728.pdf
15 січня 2021 19:34
Електронний підпис
15 січня 2021 19:34
Реєстр.pdf
15 січня 2021 14:23
Електронний підпис
15 січня 2021 14:23
РЕЄСТР.pdf
19 грудня 2020 00:28
Електронний підпис
19 грудня 2020 00:28
Електронний підпис
19 грудня 2020 00:28
1.ТП.pdf
19 грудня 2020 00:28
6. Гарантійний лист.pdf
19 грудня 2020 00:28
18. Рішення учасника.pdf
19 грудня 2020 00:28
17. Витяг ПДВ, св-во ПДВ.pdf
19 грудня 2020 00:28
16. Авторизаційний лист.pdf
19 грудня 2020 00:28
15. Повноваження.pdf
19 грудня 2020 00:28
14. Проект Договору.pdf
19 грудня 2020 00:28
13. Технічне завдання.pdf
19 грудня 2020 00:28
12. Дозвільні документи.pdf
19 грудня 2020 00:28
11. Відповідність ст 17.pdf
19 грудня 2020 00:28
0. РЕЄСТР.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 21:31
Електронний підпис
20 грудня 2020 16:43
Електронний підпис
20 грудня 2020 16:43
Електронний підпис
20 грудня 2020 16:38
3_ Тендерна пропозиція.PDF
20 грудня 2020 16:38
7_ Авторизиційний лист.pdf
20 грудня 2020 16:38
15_ Гарантійний лист.PDF
20 грудня 2020 16:38
ГАРАНТIЯ 3892-20.zip
20 грудня 2020 16:38
4.1_ Довідка про техніку.pdf
20 грудня 2020 16:38
6_ Гарантійний лист.PDF
20 грудня 2020 16:38
4.1_ Дозвола_ ліцензія.pdf
20 грудня 2020 16:38
4.1_ Лист-зобовязання.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
#34892518
Переможець 109 315 060,00
UAH з ПДВ
17 лютого 2021 10:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 лютого 2021 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
#34892518
109 315 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 09:12
договір №21 від 01.03.21.pdf укладений
02 березня 2021 09:11
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 15:18
21_1_125 від 28.04.21.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 15:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 14 315 060,00 грн. (чотирнадцять мільйонів триста п’ятнадцять тисяч шістдесят гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 385 843,33 грн. (два мільйони триста вісімдесят п’ять тисяч вісімсот сорок три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 35 000 000,00 грн. (тридцять п’ять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 833 333,33 грн. (п’ять мільйонів вісімсот тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до календарного графіка (Додаток №2). Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 109 315 060,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21/1/125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML