Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги згідно коду ДК 021:2015 - 55510000-8 - Послуги їдалень(послуги їдалень)
Services according to the code DK 021: 2015 - 55510000-8 - Canteen services (canteen services)
Очікувана вартість
12 024 000,00 UAH
UA-2020-11-20-002730-b d2959b94ebaa48188a6e92f25634c7b9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Оксана Петрівна

+380963651251 kpni@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188286
Місцезнаходження: 50033, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Контактна особа: Ляшенко Оксана Петрівна
+380963651251
kpni@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal institution "Krivorozhsky psychoneurological boarding school" of the Dnipropetrovsk regional council "
National ID: 03188286
Contact point: Pinchuk Peter Arsenovych
+380963651251
kpni@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2020 15:30
Початок аукціону: 04 січня 2021 15:05
Очікувана вартість: 12 024 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120 024,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 20 листопада 2020 15:26
Enquiries until: 12 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 18 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 грудня 2020 15:30

Information

Estimated total value: 12 024 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 120 024 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Увага зміни. Викладена тендерна документація у новій редакції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги згідно коду ДК 021:2015 - 55510000-8 - Послуги їдалень(послуги їдалень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50033, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Services according to the code DK 021: 2015 - 55510000-8 - Canteen services (canteen services)
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:10
оновлена ТД послуги їдалень 2021рік в НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.doc
25 листопада 2020 14:10
проект договору.docx
25 листопада 2020 14:10
ТД-2021 послуги їдалень.doc
25 листопада 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 листопада 2020 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:10
оновлена ТД послуги їдалень 2021рік в НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.doc
25 листопада 2020 14:10
проект договору.docx
20 листопада 2020 15:26
Проект договору посл.їдалень.pdf
25 листопада 2020 14:10
ТД-2021 послуги їдалень.doc
20 листопада 2020 15:26
ТД-2021 послуги їдалень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно закупівлі
Дата подання: 20 листопада 2020 16:27
Дата відповіді: 21 листопада 2020 14:41
Шановний Замовник Поясніть будь ласка яка із закупівель вірна UA-2020-11-16-013292-c подання до 18.12.2020 чи UA-2020-11-20-002730-b подання до 22.12.2020 чи Ви розігруєте 2
Відповідь: Доброго дня. Вірна закупівля UA-2020-11-20-002730-b подання до 22.12.2020р. Закупівля UA-2020-11-16-013292-c відмінина про, що є протокол відміни.
запитання
Дата подання: 05 грудня 2020 08:44
Дата відповіді: 07 грудня 2020 12:02
Шановний Замовник. Поясніть будь ласка ,та конкретизуйте шляхом доповнення та внесення змін до тендерної документації . якщо послуги їдалень та приготування їжі будуть надаватися шляхом приготування страв за меню за місцезнаходженням Замовника(додаток 3) на якій підставі учасник буде використовувати приміщення харчоблоку,обладнання та іншого майна .Це буде безоплатне користування чи платне . якщо платне , то вкажість суму ,щоб учасники могли включити цю вартість до ціни тендерної пропозиції,так як відповідно до вимог тендерної документації Ціна за одиницю має враховувати всі витрати учасника (виконавця) на закупку продуктів, транспорт, приготування, на прибирання та миття посуду, дератизацію, дезінфекцію, обслуговування та поточний ремонт приміщень і обладнання, виконання санітарних норм, інших витрат згідно умов договору про закупівлю, а також з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.: Після укладення договору про закупівлю майно Замовника, що необхідне для надання послуг за цим Договором буде передано у відповідності до вимог чинного законодавства у порядку та спосіб, визначений власником такого майна, що буде визначений на момент укладання договору.
Запитання
Дата подання: 07 грудня 2020 05:19
Дата відповіді: 07 грудня 2020 12:05
Шановний Замовник! Поясніть будь ласка вимогу стосовно надання копія звіту 1ДФ (завіреного відповідним органом), якщо звіт подано в електронному вигляді достатньо буде квитанції про надання звіту
Відповідь: Доброго дня.Умови Тендерної документації чітко визначають вимоги до зазначеного документу – завірений відповідним органом.
запитання
Дата подання: 07 грудня 2020 06:08
Дата відповіді: 07 грудня 2020 12:06
Шановний Замовник! Прошу Вас пояснити вимогу стосовно надання договору із акредитованою лабораторією на дослідження готових страв ,укладений з виробником готової продукції,адже у виробника по перше може бути власна акредитована лабораторія,по друге передача такої інформації третім особам без наявності прямо передбачених законом підстав неможлива . Натомість для підтвердження якісних характеристик пропонуємої продукції я як Учасник можу провести всі необхідні лабораторні дослідження та надати договір з акредитованою лабораторією заключений зі мною - Учасником. Прошу Вас переглянути дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.В разі наявності власної акредитованої лабораторії, учасник повинен надати документи, які підтверджують таку інформацію. У відповідності до умов ТД Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника та його технічні можливості щодо постачання предмета закупівлі.
Дія договору
Дата подання: 08 грудня 2020 11:50
Дата відповіді: 09 грудня 2020 09:07
Якщо в договорі про надання послуг є пункт о автоматичній пролонгації його на наступний термін. Чи потрібно перезаключати договір?
Відповідь: Доброго дня. Діяти згідно вимог чинного законодавства.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 грудня 2020
UA-2020-11-20-002730-bd2959b94ebaa48188a6e92f25634c7b9
Найменування: Комунальний заклад "Криворізький психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188286
Місцезнаходження: 50033, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, вулиця Треньова, 15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МІКА ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ЛІКЕА» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 11:15
Електронний підпис
22 грудня 2020 11:15
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:48
1 ДФ 3-й квартал 2020.zip
19 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
19 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
19 грудня 2020 14:31
Проект договору.zip
19 грудня 2020 14:31
Дод 5 Інші документи.zip
19 грудня 2020 14:31
Реєстр документів.pdf
19 грудня 2020 14:31
Інші документи.zip
19 грудня 2020 14:31
Додаток 2 Медкнижки 2.zip
19 грудня 2020 14:31
Додаток 2 Медкнижки 1.zip
19 грудня 2020 14:31
Додаток 2 Працівники.zip
19 грудня 2020 14:31
Додаток 2 Досвід акти.zip
19 грудня 2020 14:31
Додаток 2 Матер база 2.zip
19 грудня 2020 14:31
Додаток 2 Матер база 1.zip

Документи

Публічні документи

06 січня 2021 13:52
Електронний підпис
06 січня 2021 13:50
Калькуляція
06 січня 2021 13:50
Тендерна пропозиція
21 грудня 2020 16:59
Електронний підпис
21 грудня 2020 16:59
Електронний підпис
21 грудня 2020 16:56
Копія Статуту.pdf
21 грудня 2020 16:56
Довідка про санкції.pdf
21 грудня 2020 16:56
Гарантійний лист тара.pdf
21 грудня 2020 16:56
Проект договору.pdf
21 грудня 2020 16:56
Тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2020 16:56
Гарантійнй лист.pdf
21 грудня 2020 16:56
Орієнтовне меню.pdf
21 грудня 2020 16:56
Статут.pdf
21 грудня 2020 16:56
Оригінал відгуку.pdf

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 10:13
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:13
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:11
7.3 Статут підприємства.pdf
22 грудня 2020 10:11
7.4 Лист щодо статуту.pdf
22 грудня 2020 10:11
5.1 Тендерна пропозиція.pdf
22 грудня 2020 10:10
3.5 ІПН директора.pdf
22 грудня 2020 10:10
3.4 Паспорт директора.pdf
22 грудня 2020 10:10
1.24 Штатний розклад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІКА ГРУП"

ТОВ «ЛІКЕА»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2021 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ЛІКЕА» 11 823 600,00
UAH
11 703 360,00
UAH
Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" 11 873 700,00
UAH
11 753 600,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 11 953 860,00
UAH
11 953 860,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 січня 2021 13:52
Електронний підпис
06 січня 2021 13:50
Калькуляція
06 січня 2021 13:50
Тендерна пропозиція
21 грудня 2020 16:59
Електронний підпис
21 грудня 2020 16:59
Електронний підпис
21 грудня 2020 16:56
Копія Статуту.pdf
21 грудня 2020 16:56
Довідка про санкції.pdf
21 грудня 2020 16:56
Гарантійний лист тара.pdf
21 грудня 2020 16:56
Проект договору.pdf
21 грудня 2020 16:56
Тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2020 16:56
Гарантійнй лист.pdf
21 грудня 2020 16:56
Орієнтовне меню.pdf
21 грудня 2020 16:56
Статут.pdf
21 грудня 2020 16:56
Оригінал відгуку.pdf

Публічні документи

22 грудня 2020 11:15
Електронний підпис
22 грудня 2020 11:15
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:48
1 ДФ 3-й квартал 2020.zip
19 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
19 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
19 грудня 2020 14:31
Проект договору.zip
19 грудня 2020 14:31
Дод 5 Інші документи.zip
19 грудня 2020 14:31
Реєстр документів.pdf
19 грудня 2020 14:31
Інші документи.zip
19 грудня 2020 14:31
Додаток 2 Медкнижки 2.zip
19 грудня 2020 14:31
Додаток 2 Медкнижки 1.zip
19 грудня 2020 14:31
Додаток 2 Працівники.zip
19 грудня 2020 14:31
Додаток 2 Досвід акти.zip
19 грудня 2020 14:31
Додаток 2 Матер база 2.zip
19 грудня 2020 14:31
Додаток 2 Матер база 1.zip

Публічні документи

22 грудня 2020 10:13
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:13
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:11
7.3 Статут підприємства.pdf
22 грудня 2020 10:11
7.4 Лист щодо статуту.pdf
22 грудня 2020 10:11
5.1 Тендерна пропозиція.pdf
22 грудня 2020 10:10
3.5 ІПН директора.pdf
22 грудня 2020 10:10
3.4 Паспорт директора.pdf
22 грудня 2020 10:10
1.24 Штатний розклад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЛІКЕА»

ТОВ "МІКА ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 січня 2021 18:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЛІКЕА»
#43356209
11 703 360,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 08:49
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 09:42
додаткова 7.pdf зміни до договору
15 лютого 2022 09:38
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:50
прот.3.pdf зміни до договору
04 січня 2022 13:49
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:32
д.у.6.pdf зміни до договору
04 січня 2022 10:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 12:36
д.у.5.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 12:35
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 13:31
д.у.4.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 13:29
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 10:44
д.у.3.pdf зміни до договору
02 липня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 12:49
д.у.2.pdf зміни до договору
01 липня 2021 12:48
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 13:42
д.у.1 до дог.140.pdf зміни до договору
21 січня 2021 13:41
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 13:18
договор укладений
21 січня 2021 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до ч.4 п.п.1 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони Договору прийшли до згоди зменшити ціну Договору зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків на 2021рік та п.3.1. Договору викласти у наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 9586134.00грн., без ПДВ. Додаток 1 до Договору про надання послуг за державні кошти №140 від 21.01.2021року викласти у новій редакції. Усі інші вимоги по Договору, що не зазначені у даній додатковій угоді, залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною юридичної адреси та диркетора Виконавця, сторони вирішили: Викласти розділ ХІІІ. "Місце знаходження та банківські реквізити сторін", в частині реквізитів Виконавця, в наступній редакції: Виконавець: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІКЕА" 49057, м.Дніпро, просп.Богдана мельницького, 159, р/рUA473052990000026006050507345 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК", МФО 305299, код ЄДРПОУ 43356209. Директор Т.С. Шевченко.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою коригування обсягів закупівлі по причині невиконання чоловіко/днів за п’ять місяців 2021 року на 3637 чоловіко/днів, відповідно до частини п’ятої п.1. статті 41 Закону України « Про публічні закупівлі , п.3.2. Договору № 140 від 21.01.2021 року зменшити загальну суму Договору на суму 347951,79 грн. в межах річного кошторису «Замовника» та п.3.1 викласти у новій редакції . «3.1. Загальна сума Договору складає 9238182,21 грн. ( Дев'ять мільйонів двісті тридцять вісім тисяч сто вісімдесят дві грн.21 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі" ст.41 п.6, та умовами Договору №140 від 21.01.2021р. п.10.3 продовжити строк дії Договору №140 від 21 01.2021р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі до 28.02.2022р. та викласти п.10.1 Договору №140 від 21.01.2021р. у новій редакції "Цей договор набирає чинності з моменту підписання та скріплення печатками мторін і діє з 01.02.2021р. до 28.02.2022р.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору на 551154.87грн. в межах річного кошторису."3.1. Загальна сума Договору складає 8687027.34грн." У зв'язку зі зміною місцезнаходження Виконавця, викласти у розділі "Місцезнаходження та банківські реквизити сторін" реквизити Виконавця у наступній редакції: "Виконавець ТОВ "ЛІКЕА" 69050, м.Запоріжжя, вул.Космічна,119 ЄДРПОУ 43356209 р/р UA 473052990000026006050507345 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК" МФО 305299.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями та умовами Договору №140 від 21.01.2021р. п.10.3 яким передбачено, що дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2022року, в обсягу, що не перевищує 20% суми визначеної в Договорі укладеному у 2021р., якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Ціна даної Додаткової угоди становить не більше 20% від вартості укладеного Договору №140 від 21.01.2021р., а саме (59дні х 305чоловік х 95,67грн.) 1 721 581,65грн. без ПДВ. З урахуванням фактичного бюджетного фінансування видатків Замовника вартість харчування підопічних інтернату з 01.01.2022р. складатиме 95,67грн. на одну особу на день в межах Догорору №140 від 21.01.2021р. Керуючись п.4.3 та п.4.4 Договору №140 від 21.01.2021р. оформити додаток №2 «Перелік продукції підсобного господарства, яку планується передати на харчування підопічних» на період з 01.01.2022р. до Договору №140 від 21.01.2021р.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 04.01.2021р., під час внесення змін до Договору №140 від 21.01.2021р., було допущено технічну механічну помилку, щодо розміщення в електроній системі закупівель Додаткової угоди №6 від 01.01.2022р. закупівлі UA-2020-11-20-002730-b, згідно з ДК 021:2015(CPV) 55510000-8 - Послуги їдалень. (не вірно обрано : «Причини додання змін до договору») Електронна система закупівель не дає змогу виправити помилку шляхом коригування на сторінці закупівлі, тому керуючись Законом України «Про публічні закупівлі(надалі Закон), з метою забезпечення прозорості та відкритості тендерних процедур, уповноважена особа вирішила виправити помилку, яку було допущено при внесені інформації згідно Додаткової угоди №6 від 01.01.2022р., а саме: розмістити в електроній системі «Prozorro» протокол про виправлення помилки яка була допущена, та розмістити Додаткову угоду №6 від 01.01.2022р з правильно вибраною та обгрунтованою причиною змін до Договору №140 від 21.01.2021р. .
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол №3 від 04.01.2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою коригування обсягів закупівлі по причині невиконання чоловіко/днів за період січень-лютий 2022р., відповідно до ч.5 п.1 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» п.3.2. Договору №140 від 21.01.2021р. зменшити загальну суму Договору на 552494,25 грн. в межах річного кошторису «Замовника» та викласти п.3.1. в новій редакції. п.3.1.Загальна сума Договору складає 9859114,74 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 9 856 114,74
UAH