Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі для друку
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-11-20-002717-a 1a75e8999dff4d39847a88f69b8dc1ba
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горовенко Євгеній Вікторович

(044) 594-59-20 EVGENIY.GOROVENKO@MEV.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37552996
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 30
Контактна особа: Горовенко Євгеній Вікторович
(044) 594-59-20
EVGENIY.GOROVENKO@MEV.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 17:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 14:21
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 шт.
Картриджі для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 30, Б. Хмельницького, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів у безготівковій формі, в гривнях, на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після приймання Товару на підставі бухгалтерських документів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:26
ТД картриджі для друку.docx
20 листопада 2020 15:26
ОГОЛОШЕННЯ (картриджі).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 25 листопада 2020 13:32
Дата відповіді: 30 листопада 2020 10:28
Добрий день! Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року встановлено заборону дискримінації учасників торгів. Проте, Ви свідомо дискримінуєте учасників встановлюючи вимогу у Додатку №4 до Тендерної документації: «Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції завірені копії сертифікатів, виданих не пізніше 2019-го року, які гарантують авторизацію Учасника як офіційного партнера HP Inc., Canon та ін.» Зазначена вимога обмежує коло учасників торгів, спричиняє залежність від третіх осіб та встановлює завідомо дискримінаційні умови, у зв’язку з чим просимо: 1. надати обґрунтовану відповідь про причини вимоги надання підтвердження у формі сертифікату, який виступає в ролі гарантії на товар, адже у чинному законодавстві передбачено лише такі види гарантії як: банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ; 2. пояснити вимогу виключно сертифікату, а також аргументувати, чому інші документи, зокрема, накладні не можуть слугувати доказом постачання товару від виробника, що закуповується; 3. пояснити навіщо Вам потрібна авторизація учасника, та як її відсутність впливає на якість запропонованих витратних матеріалів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
1)Вимога про надання Учасником «…. повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції завірені копії сертифікатів, виданих не пізніше 2019-го року, які гарантують авторизацію Учасника як офіційного партнера HP Inc., Canon та ін.», є документальним підтвердженням походження товарів,  що в свою чергу надає змогу Замовнику бути впевненим, що  товари не є предметом будь–якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій та мають легальне походження на території України.  
Водночас, вказана вимога захищає Замовника  від товарів незаконного обігу, контрафактної (підробленої) продукції, тобто надання Учасником завірені копії сертифікатів, які гарантують авторизацію Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером виробника, (або офіційним представником) виробника/імпортера є документальним підтвердженням, що товари запропоновані Учасником є оригінальними, легально завезеними на територію України та стосовно яких сплачено податки та збори згідно законодавства (регулюється положеннями Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»).
Оскільки Товар, який закуповується, є складовими частинами обладнанням до фотокопіювальної техніки, Замовник керується постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»  п.3 Загальні вимоги «Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі - введення в експлуатацію) та технічного обслуговування.
Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно.»
Окрім того, на офіційних сайтах виробників фотокопіювальної техніки встановлені вимоги щодо гарантійних зобов’язань для обладнання, наприклад:
«Компанія (не вказується, відомий світовий виробник) надає на обладнання стандартну гарантію, яка покриває виробничі дефекти, терміном на 12 місяців з дати продажу нового (що не було у використанні) обладнання першому кінцевому замовнику. Гарантія Компанії виробника поширюється на обладнання, ввезене на територію держави особами та організаціями, прямо уповноваженими Компанією виробником, в інших випадках на ввезене обладнання в країну гарантійні зобов'язання несе продавець обладнання.

Гарантія передбачає ремонт обладнання авторизованою сервісною організацією за рахунок Компанії виробника при наявності несправностей, що виникли з вини виробника (гарантійний ремонт). Гарантія покриває частини і матеріали, необхідні для відновлення працездатності обладнання, а також трудовитрати з ремонту в разі виявлення виробничого дефекту і за умови використання обладнання відповідно до рекомендацій Компанії виробника і відповідності його іншим умовам гарантії Компанії виробника.

Гарантійному ремонту не підлягає обладнання, що вийшло з ладу в результаті порушення правил експлуатації, описаних в інструкціях і інструкціях, які додаються до обладнання, використання неоригінальних витратних матеріалів і запасних частин, невиконання періодичних профілактичних робіт, механічного пошкодження, а також внаслідок виникнення форс-мажорних обставин (пожежі, стихійного лиха, тощо.)»
Тендерна документація
Дата подання: 25 листопада 2020 13:33
Дата відповіді: 30 листопада 2020 10:27
Добрий день. Просимо розтлумачити вимогу надати у складі пропозиції: «Копію сертифікату міжнародного зразка, про наявність у виробника запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)) системи контролю якості ISO 9001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій; Копію сертифікату міжнародного зразка, про наявність у виробника запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)) системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій.» Згідно положень Додатку № 4 Тендерної документації Замовник планує закупити у відкритих торгах «картриджі» у зв’язку з чим просимо: 1. поясніть потребу надання документів на виробників товару «компоненти для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)», що не є предметом закупівлі, а тому згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» не може вимагатися від учасників торгів; 2. надайте обґрунтування необхідності встановлення вимоги до виробника товарів, який не є учасником процедури закупівлі; 2. обґрунтуйте потребу відображення у сертифікатах ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 інформації про розроблення, виробництво не просто «витратних матеріалів», а саме «еквівалентних» витратних матеріалів, з деталізацією у вигляді перерахування усіх товарів, а саме «тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)»; 3. наше підприємство пропонуватиме у торгах продукцію іноземних суб’єктів господарювання, які не оформлюють сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 з вказаним Замовником ступенем деталізації. При цьому за роки взаємодії з іноземними виробниками нами жодного разу не зустрічалися документи оформлені подібним способом, як того вимагає Замовник у Додатку №4 до Тендерної документації. Тому, просимо перерахувати іноземних виробників у яких в сертифікатах ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 наявне формулювання «розробка, виробництво ЕКВІВАЛЕНТНИХ витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи))»; 4. поясніть чому в процесі підготовки Тендерної документації було не враховано положення ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у яких зазначено, що допускається встановлювати вимоги виключно до предмету закупівлі та до учасників, а не до третіх осіб, зокрема іноземних підприємств, які за вітчизняним законодавством не зобов’язані вказувати у сертифікатах ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 «розробка, виробництво ЕКВІВАЛЕНТНИХ витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи))».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!

Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності.
3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.


Наявність сертифікату ISO 9001 в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001: 2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. В свою чергу, належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації.

Стандарт ISO 14001: 2015 пов'язаних з системами екологічного управління, який допомагає організаціям мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище; відповідає чинному законодавству, правилам та іншим екологічно орієнтованим вимогам; і постійно вдосконалюватися у вищезазначеному.
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку.
Цей стандарт допоможе організації досягти запланованих результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля, для самої організації та зацікавлених сторін. Результати системи екологічного управління, які організація планує в своїй екологічній політиці, стосуються:
— підвищення екологічної дієвості;
— виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог;
— досягнення екологічних цілей.
Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості.
Цей стандарт може бути використано в цілому чи частково задля того, щоб систематично поліпшувати екологічне управління. Проте, твердження щодо відповідності цьому стандарту не є прийнятним, якщо всі його вимоги не буде охоплено системою екологічного управління організації та їх не буде виконано без винятку.
Наявність вказаного сертифікату у учасників та їх відповідність вимогам Стандарту ISO 14001: 2015 гарантує, що у учасника впроваджена система заходів із захисту довкілля, що передбачено ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виробництва матеріально-технічну базу. Орган, який сертифікував у підприємства учасника систему менеджменту повинен бути Офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України. Для підтвердження отримання акредитації, орган акредитації має бути наявним в переліку акредитованих органів на офіційному веб-ресурсі НААУ.
Окрім того, Учасник постачає одну з складових елементів обладнання фотокопіювальної техніки, що не є окремим діючим пристроєм. Самостійне використання картриджів без обладнання (наприклад - принтери, багатофункціональні пристрої, друкувальні машини, персональних пристроїв, і т.д.) або периферійного друкувального пристрою, що підключається до комп'ютера не надають змогу друкувати текстову та іншу графічну інформацію на папері.
Також слід зауважити, що Учасник має альтернативний вибір подачі інформації відповідно до вищезазначених норм законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-002717-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 25 листопада 2020 15:33
Дикримінаційні умови
Доброго дня. Шановний Замовнику, ознайомившись з умовами Вашої Тендерної документації на закупівлю UA-2020-11-20-002717-a, за предметом «ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (картриджі для друку)», та враховуючи положення ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, просимо внести зміни до Тендерної документації, виходячи з наступного.
Згідно Додатку №4 до Тендерної документації встановлено вимогу до учасників: «Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції завірені копії сертифікатів, виданих не пізніше 2019-го року, які гарантують авторизацію Учасника як офіційного партнера HP Inc., Canon та ін.»
З даною вимогою Тендерної документації Замовника не погоджується виходячи з наступного.
Так, відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – «Закон») у тендерній документації зазначаються такі відомості один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, яка оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Згідно з приписами частини 1 статті 23 Закону зазначається, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною 3 зазначеного Закону передбачено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент».
Частиною 5 статті 23 Закону вказано, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Діюче законодавство України передбачає можливість самостійного здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати «завіреної копії сертифікатів, виданих не пізніше 2019-го року, які гарантують авторизацію Учасника як офіційного партнера HP Inc., Canon та ін.» ставить учасників Торгів у залежність від взаємовідносин з виробником.
Відсутність «завіреної копії сертифікатів, виданих не пізніше 2019-го року, які гарантують авторизацію Учасника як офіційного партнера HP Inc., Canon та ін.», ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах.
Згідно з положенням статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до положень статті 5 та пункту 4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку (ст. 42 Господарського кодексу України).
Чинне законодавство не встановлює обмежень щодо вільного обігу товарів та обов’язку компанії-виробника Товару при кожному продажу Товару видавати сертифікат у якому гарантується авторизація учасника, як офіційного партнера HP Inc., Canon та інше.
Надання на торги додаткових сертифікатів від виробника має ознаки дискримінації учасників, оскільки оригінальний товар та офіційна гарантія від виробника щодо такого товару і так це підтверджують.
Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Необхідність надання «завіреної копії сертифікатів, виданих не пізніше 2019-го року, які гарантують авторизацію Учасника як офіційного партнера HP Inc., Canon та ін.» ставить учасника в залежність від третьої особи (виробника), є дискримінацією та обмежує коло можливих учасників – офіційними партнерами, які мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з виробником товару.
Разом з тим, чинне законодавство не забороняє реалізовувати продукцію, що є предметом закупівлі особам, які не є офіційними партнерами, представництвами, дилерами, дочірніми підприємствами, дистриб’юторами продукції, однак на законних підставах її придбали та як власники мають право нею розпоряджатись, в тому числі й реалізувати в процедурі публічної закупівлі.
Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної умови Документації) порушують вимоги статті 22, 23 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників.
Виходячи з зазначеного, вимагаємо виключити з Додатку №4 до Тендерної документації вимогу: «Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції завірені копії сертифікатів, виданих не пізніше 2019-го року, які гарантують авторизацію Учасника як офіційного партнера HP Inc., Canon та ін.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2020 10:33
Шановний Учаснику!
1)Вимога про надання Учасником «…. повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції завірені копії сертифікатів, виданих не пізніше 2019-го року, які гарантують авторизацію Учасника як офіційного партнера HP Inc., Canon та ін.», є документальним підтвердженням походження товарів,  що в свою чергу надає змогу Замовнику бути впевненим, що  товари не є предметом будь–якого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України, щодо походження товарів з країн стосовно яких діє Закон України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII та тимчасово окупованих територій та мають легальне походження на території України.  
Водночас, вказана вимога захищає Замовника  від товарів незаконного обігу, контрафактної (підробленої) продукції або фальсифікована продукція (це продукція, виготовлена з порушенням технології або неправомірним використанням знака для товарів та послуг, чи копіюванням форми, упаковки, зовнішнього оформлення, а так само неправомірним відтворенням товару іншої особи), тобто надання Учасником завірені копії сертифікатів, які гарантують авторизацію Учасника, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером виробника, (або офіційним представником) виробника/імпортера є документальним підтвердженням, що товари запропоновані Учасником є оригінальними, легально завезеними на територію України та стосовно яких сплачено податки та збори згідно законодавства (регулюється положеннями Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»).
Оскільки Товар, який закуповується, є складовими частинами обладнанням до фотокопіювальної техніки, Замовник керується постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»  п.3 Загальні вимоги «Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, виконавець) протягом гарантійного терміну зобов'язується організувати, якщо це передбачено експлуатаційним документом, роботи із спеціальної установки (підключення) товару чи його складання (далі - введення в експлуатацію) та технічного обслуговування.
Роботи з гарантійного ремонту (обслуговування) виконуються для споживача безоплатно.»
Окрім того, на офіційних сайтах виробників фотокопіювальної техніки встановлені вимоги щодо гарантійних зобов’язань для обладнання, наприклад:
«Компанія (не вказується, відомий світовий виробник) надає на обладнання стандартну гарантію, яка покриває виробничі дефекти, терміном на 12 місяців з дати продажу нового (що не було у використанні) обладнання першому кінцевому замовнику. Гарантія Компанії виробника поширюється на обладнання, ввезене на територію держави особами та організаціями, прямо уповноваженими Компанією виробником, в інших випадках на ввезене обладнання в країну гарантійні зобов'язання несе продавець обладнання.

Гарантія передбачає ремонт обладнання авторизованою сервісною організацією за рахунок Компанії виробника при наявності несправностей, що виникли з вини виробника (гарантійний ремонт). Гарантія покриває частини і матеріали, необхідні для відновлення працездатності обладнання, а також трудовитрати з ремонту в разі виявлення виробничого дефекту і за умови використання обладнання відповідно до рекомендацій Компанії виробника і відповідності його іншим умовам гарантії Компанії виробника.

Гарантійному ремонту не підлягає обладнання, що вийшло з ладу в результаті порушення правил експлуатації, описаних в інструкціях і інструкціях, які додаються до обладнання, використання неоригінальних витратних матеріалів і запасних частин, невиконання періодичних профілактичних робіт, механічного пошкодження, а також внаслідок виникнення форс-мажорних обставин (пожежі, стихійного лиха, тощо.)»
Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності.
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.

Наявність сертифікату ISO 9001 у виробника (постачальника) та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001: 2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Стандартам якості. В свою чергу, належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність виробника (постачальника) стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації.

Стандарт ISO 14001: 2015 пов'язаних з системами екологічного управління, який допомагає організаціям мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище; відповідає чинному законодавству, правилам та іншим екологічно орієнтованим вимогам; і постійно вдосконалюватися у вищезазначеному.
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку.
Цей стандарт допоможе організації досягти запланованих результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля, для самої організації та зацікавлених сторін. Результати системи екологічного управління, які організація планує в своїй екологічній політиці, стосуються:
— підвищення екологічної дієвості;
— виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог;
— досягнення екологічних цілей.
Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості.
Цей стандарт може бути використано в цілому чи частково задля того, щоб систематично поліпшувати екологічне управління. Проте, твердження щодо відповідності цьому стандарту не є прийнятним, якщо всі його вимоги не буде охоплено системою екологічного управління організації та їх не буде виконано без винятку.
Наявність вказаного сертифікату у постачальника (виробника) та їх відповідність вимогам Стандарту ISO 14001: 2015 гарантує, що у учасника впроваджена система заходів із захисту довкілля, що передбачено ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виробництва матеріально-технічну базу. Орган, який сертифікував у підприємства учасника систему менеджменту повинен бути Офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України. Для підтвердження отримання акредитації, орган акредитації має бути наявним в переліку акредитованих органів на офіційному веб-ресурсі НААУ.

Окрім того, Учасник постачає одну з складових елементів обладнання фотокопіювальної техніки, що не є окремим діючим пристроєм. Самостійне використання картриджів без обладнання (наприклад - принтери, багатофункціональні пристрої, друкувальні машини, персональних пристроїв, і т.д.) або периферійного друкувального пристрою, що підключається до комп'ютера не надають змогу друкувати текстову та іншу графічну інформацію на папері.
Також слід зауважити, що Учасник має альтернативний вибір подачі інформації відповідно до вищезазначених норм законодавства.
Оскільки Товар, який закуповується, є складовими частинами обладнанням до фотокопіювальної техніки, Замовник керується постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»
7. Необхідна, доступна та достовірна інформація про товари, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, доводиться виробником (продавцем) до відома споживача в експлуатаційних документах, що додаються виробником до товару.
До експлуатаційних документів належать текстові, графічні конструкторські документи, які окремо або разом дають можливість ознайомитися із споживчими властивостями товару і в яких визначаються правила його експлуатації, зокрема технічний паспорт чи інший документ, що його замінює.
8. Експлуатаційні документи повинні відповідати ГОСТу 2.601-95 "Эксплуатационные документы" і вимогам цього Порядку.
На товари іноземного походження, що ввозяться в Україну, експлуатаційні документи повинні бути виконані державною мовою та мовою держави походження товару.
В експлуатаційних документах зазначаються:
- найменування товару;
- найменування нормативних документів, вимогам яких повинен відповідати товар (у тому числі іноземного походження);
- основні споживчі властивості товару;
- заводський номер товару;
- дата виготовлення товару;
- гарантійні зобов'язання виробника (продавця), у тому числі гарантійний термін зберігання та гарантійний термін експлуатації товару;
- правила та умови ефективного і безпечного використання товару;
- термін служби (придатності) товару, відомості про дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
- найменування та адреса виробника і підприємства, яке виконує його функції щодо виконання вимог споживача, а також проводитиме гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну;
- інформація стосовно товару, який за певних умов може справляти небезпечний вплив на життя, здоров'я і майно споживача, та про можливі наслідки такого впливу;
- відмітка щодо повірки (для засобів вимірювальної техніки, які згідно із Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" (113/98-ВР ) підлягають державному метрологічному нагляду).
16. У разі виявлення недоліків чи фальсифікації товару протягом гарантійного терміну споживач має право в установленому порядку за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
- безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою;
- заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості; и відповідного зменшення його купівельної ціни;
- заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- розірвання договору купівлі-продажу та відшкодування заподіяних збитків.
-
Вимоги споживача, встановлені цим пунктом, пред'являються за вибором споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що виконує його функції, за місцем знаходження споживача у формі письмової заяви (додаток 8).
17. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни товарів, що придбаваються (замовляються), демонстрацію безпечного та правильного їх використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) у цих випадках зобов'язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи, що засвідчують якість, безпеку, ціну товарів.

А також, згідно вимог Закон України від 12.05.1991 №1023-XII «Про захист прав споживачів» Цей Закон регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів.
Стаття 5. Захист прав споживачів
1. Держава забезпечує споживачам захист їх прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань і кваліфікації, необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання та використання продукції відповідно до їх потреб, і гарантує придбання або одержання продукції іншими законними способами в обсязі, що забезпечує рівень споживання, достатній для підтримання здоров'я і життєдіяльності.
2. Держава створює умови для здобуття споживачами потрібних знань з питань реалізації їх прав, в тому числі шляхом розробки та проведення відповідних освітніх програм.
Стаття 6. Право споживача на належну якість продукції
1. Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію.
2. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
3. Вимоги до продукції щодо її безпеки для життя, здоров'я і майна споживачів, а також навколишнього природного середовища встановлюються нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами.
Стаття 15. Право споживача на інформацію про продукцію
1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою.
Інформація про продукцію повинна містити:
1) назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;
3) дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання;
4) відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;
5) позначку про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів;
6) дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції;
6-1) виробник (продавець) у разі виявлення недостовірної інформації про продукцію (якщо вона не шкодить життю, здоров'ю або майну споживача) протягом тижня вилучає цю продукцію з продажу та приводить інформацію про неї у відповідність, якщо законом чи відповідним технічним регламентом не встановлено інший порядок дій виробника (продавця) у таких випадках;
7) дату виготовлення;
8) відомості про умови зберігання;
9) гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
10) правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;
11) строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
12) найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.
Стосовно продукції, яка за певних умов може бути небезпечною для життя, здоров'я споживача та його майна, навколишнього природного середовища, виробник (виконавець, продавець) зобов'язаний довести до відома споживача інформацію про таку продукцію і можливі наслідки її споживання (використання).
Нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами, можуть бути встановлені додаткові вимоги до змісту інформації про продукцію. У разі якщо нормативно-правовими актами, у тому числі технічними регламентами, встановлено спеціальні вимоги до змісту інформації про певні види продукції, положення цієї частини застосовуються у частині, що не охоплюється такими спеціальними вимогами.

Враховуючи вимоги Кодекс України; Закон, Кодекс від 16.01.2003 № 436-IV «ГОСПОДАРСЬКИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ»
Стаття 180. Істотні умови господарського договору
4. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.

Стаття 268. Якість товарів, що поставляються
1. Якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів.
2. Номери та індекси стандартів, технічних умов (у разі наявності) або іншої документації про якість товарів зазначаються в договорі. Якщо вказану документацію не опубліковано у загальнодоступних виданнях, її копії повинні додаватися постачальником до примірника договору покупця на його вимогу.
3. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
4. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг.
Стаття 15. Технічне регулювання у сфері господарювання
1. У сфері господарювання застосовуються технічні регламенти, стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови.
2. Застосування стандартів, кодексів усталеної практики чи їх окремих положень є обов'язковим для:
суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів чи кодексів усталеної практики установлено нормативно-правовими актами;
учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти чи кодекси усталеної практики;
виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні.
3. У разі виготовлення продукції на експорт, якщо угодою (контрактом) визначено інші вимоги, ніж ті, що встановлено технічними регламентами, дозволяється застосування положень угоди (контракту), якщо вони не суперечать законодавству України в частині вимог до процесу виготовлення продукції, її зберігання та транспортування на території України.

Підсумовуючи вищенаведене - Замовник, як споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).
Номер вимоги: UA-2020-11-20-002717-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 25 листопада 2020 15:35
Тендерна документація
Доброго дня. Враховуючи положення ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, просимо внести зміни до Тендерної документації, виходячи з наступного.
У Додатку №4 Тендерної документації встановлено вимоги надати: «Копію сертифікату міжнародного зразка, про наявність у виробника запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)) системи контролю якості ISO 9001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій; Копію сертифікату міжнародного зразка, про наявність у виробника запропонованих на закупівлю витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи)) системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів, дійсного на момент подання пропозицій.»
Зазначені вимоги Додатку №4 Тендерної документації вважаємо дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників торгів, які також впровадили та використовують у своїй діяльності систему контролю якості ISO 9001:2015 та систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015. Так як Замовник встановлюючи вимоги до виробника, а не до учасника спричиняє порушення норм ст. 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, згідно з якими у Тендерній документації допускається встановлювати вимоги до товару та до учасників торгів.
Так як у закупівлі UA-2020-11-20-002717-a, за предметом «ДК 021:2015 – 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (картриджі для друку)» планується закупити картриджі, вимога надати сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 щодо розробки, виробництва ЕКВІВАЛЕНТНИХ витратних матеріалів (тонерних картриджів, компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи) є не лише дискримінаційними, а й надмірними, оскільки умови закупівлі не передбачають таких видів діяльності, як розробка, виробництво ЕКВІВАЛЕНТНИХ витратних матеріалів (компонентів для картриджів (тонер, чорнила та чіпи).
Учасник, що бажає взяти участь у Торгах та має сертифікати ISO 9001:2015 (ДСТУ ISO 9001:2015), ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015), позбавлений такої можливості, оскільки вищевказані вимоги Тендерної документації перешкоджають цьому шляхом створення підстав для відхилення тендерної пропозиції, хоча стосуються не учасника, а третьої особи, а саме виробника витратних матеріалів, які не є предметом закупівлі.
У зв’язку з чим просимо внести зміни до вищезазначених вимог Додатку №4 Тендерної документації, та викласти їх у наступній редакції:
«Копію сертифікату міжнародного зразка, про наявність у виробника та/або учасника запропонованих на закупівлю витратних матеріалів системи контролю якості ISO 9001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту, дійсного на момент подання пропозицій;
Копію сертифікату міжнародного зразка, про наявність у виробника та/або учасника запропонованих на закупівлю витратних матеріалів системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, виданого органом з сертифікації систем менеджменту, дійсного на момент подання пропозицій.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2020 10:42
Шановний Учаснику!

Згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності.
5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
6. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.


Наявність сертифікату ISO 9001 в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001: 2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. В свою чергу, належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації.

Стандарт ISO 14001: 2015 пов'язаних з системами екологічного управління, який допомагає організаціям мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище; відповідає чинному законодавству, правилам та іншим екологічно орієнтованим вимогам; і постійно вдосконалюватися у вищезазначеному.
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку.
Цей стандарт допоможе організації досягти запланованих результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля, для самої організації та зацікавлених сторін. Результати системи екологічного управління, які організація планує в своїй екологічній політиці, стосуються:
— підвищення екологічної дієвості;
— виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог;
— досягнення екологічних цілей.
Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості.
Цей стандарт може бути використано в цілому чи частково задля того, щоб систематично поліпшувати екологічне управління. Проте, твердження щодо відповідності цьому стандарту не є прийнятним, якщо всі його вимоги не буде охоплено системою екологічного управління організації та їх не буде виконано без винятку.
Наявність вказаного сертифікату у учасників та їх відповідність вимогам Стандарту ISO 14001: 2015 гарантує, що у учасника впроваджена система заходів із захисту довкілля, що передбачено ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виробництва матеріально-технічну базу. Орган, який сертифікував у підприємства учасника систему менеджменту повинен бути Офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України. Для підтвердження отримання акредитації, орган акредитації має бути наявним в переліку акредитованих органів на офіційному веб-ресурсі НААУ.

Окрім того, Учасник постачає одну з складових елементів обладнання фотокопіювальної техніки, що не є окремим діючим пристроєм. Самостійне використання картриджів без обладнання (наприклад - принтери, багатофункціональні пристрої, друкувальні машини, персональних пристроїв, і т.д.) або периферійного друкувального пристрою, що підключається до комп'ютера не надають змогу друкувати текстову та іншу графічну інформацію на папері.
Також слід зауважити, що Учасник має альтернативний вибір подачі інформації відповідно до вищезазначених норм законодавства.
Оскільки Товар, який закуповується, є складовими частинами обладнанням до фотокопіювальної техніки, Замовник керується постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 506 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів»
7. Необхідна, доступна та достовірна інформація про товари, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, доводиться виробником (продавцем) до відома споживача в експлуатаційних документах, що додаються виробником до товару.
До експлуатаційних документів належать текстові, графічні конструкторські документи, які окремо або разом дають можливість ознайомитися із споживчими властивостями товару і в яких визначаються правила його експлуатації, зокрема технічний паспорт чи інший документ, що його замінює.
8. Експлуатаційні документи повинні відповідати ГОСТу 2.601-95 "Эксплуатационные документы" і вимогам цього Порядку.
На товари іноземного походження, що ввозяться в Україну, експлуатаційні документи повинні бути виконані державною мовою та мовою держави походження товару.
В експлуатаційних документах зазначаються:
- найменування товару;
- найменування нормативних документів, вимогам яких повинен відповідати товар (у тому числі іноземного походження);
- основні споживчі властивості товару;
- заводський номер товару;
- дата виготовлення товару;
- гарантійні зобов'язання виробника (продавця), у тому числі гарантійний термін зберігання та гарантійний термін експлуатації товару;
- правила та умови ефективного і безпечного використання товару;
- термін служби (придатності) товару, відомості про дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
- найменування та адреса виробника і підприємства, яке виконує його функції щодо виконання вимог споживача, а також проводитиме гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну;
- інформація стосовно товару, який за певних умов може справляти небезпечний вплив на життя, здоров'я і майно споживача, та про можливі наслідки такого впливу;
- відмітка щодо повірки (для засобів вимірювальної техніки, які згідно із Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" (113/98-ВР ) підлягають державному метрологічному нагляду).
16. У разі виявлення недоліків чи фальсифікації товару протягом гарантійного терміну споживач має право в установленому порядку за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
- безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою;
- заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості; и відповідного зменшення його купівельної ціни;
- заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
- розірвання договору купівлі-продажу та відшкодування заподіяних збитків.
-
Вимоги споживача, встановлені цим пунктом, пред'являються за вибором споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що виконує його функції, за місцем знаходження споживача у формі письмової заяви (додаток 8).
17. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни товарів, що придбаваються (замовляються), демонстрацію безпечного та правильного їх використання. На вимогу споживача продавець (виконавець) у цих випадках зобов'язаний надати йому контрольно-вимірювальні прилади, документи, що засвідчують якість, безпеку, ціну товарів.
Згідно вимог Закон України від 12.05.1991 №1023-XII «Про захист прав споживачів» Цей Закон регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів.
Стаття 5. Захист прав споживачів
1. Держава забезпечує споживачам захист їх прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань і кваліфікації, необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання та використання продукції відповідно до їх потреб, і гарантує придбання або одержання продукції іншими законними способами в обсязі, що забезпечує рівень споживання, достатній для підтримання здоров'я і життєдіяльності.
2. Держава створює умови для здобуття споживачами потрібних знань з питань реалізації їх прав, в тому числі шляхом розробки та проведення відповідних освітніх програм.
Стаття 6. Право споживача на належну якість продукції
1. Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію.
2. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції.
3. Вимоги до продукції щодо її безпеки для життя, здоров'я і майна споживачів, а також навколишнього природного середовища встановлюються нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами.
Стаття 15. Право споживача на інформацію про продукцію
1. Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою.
Інформація про продукцію повинна містити:
1) назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;
3) дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання;
4) відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;
5) позначку про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів;
6) дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції;
6-1) виробник (продавець) у разі виявлення недостовірної інформації про продукцію (якщо вона не шкодить життю, здоров'ю або майну споживача) протягом тижня вилучає цю продукцію з продажу та приводить інформацію про неї у відповідність, якщо законом чи відповідним технічним регламентом не встановлено інший порядок дій виробника (продавця) у таких випадках;
7) дату виготовлення;
8) відомості про умови зберігання;
9) гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
10) правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;
11) строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
12) найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.
Інформація про послуги, пов'язані з концертною, гастрольно-концертною, конкурсною, фестивальною діяльністю, повинна містити дані про використання чи невикористання виконавцями музичних творів фонограм власного вокального, інструментального, вокально-інструментального виконання музичного твору з музичним супроводом або без нього чи фонограм музичного супроводу до власного вокального, інструментального, вокально-інструментального виконання музичного твору.
Стосовно продукції, яка за певних умов може бути небезпечною для життя, здоров'я споживача та його майна, навколишнього природного середовища, виробник (виконавець, продавець) зобов'язаний довести до відома споживача інформацію про таку продукцію і можливі наслідки її споживання (використання).
Нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами, можуть бути встановлені додаткові вимоги до змісту інформації про продукцію. У разі якщо нормативно-правовими актами, у тому числі технічними регламентами, встановлено спеціальні вимоги до змісту інформації про певні види продукції, положення цієї частини застосовуються у частині, що не охоплюється такими спеціальними вимогами.
Інформація споживачеві повинна надаватися згідно із законодавством про мови.
2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, доводиться до відома споживачів виробником (виконавцем, продавцем) у супровідній документації, що додається до продукції, на етикетці, а також у маркуванні чи іншим способом (у доступній наочній формі), визначеним відповідними нормативно-правовими актами, у тому числі технічними регламентами, або, прийнятим для окремих видів продукції або в окремих сферах обслуговування.

Підсумовуючи вищенаведене - Замовник, як споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 448 870,26
UAH з ПДВ
448 870,26
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЕКСАНДРЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ 449 317,08
UAH з ПДВ
449 317,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 12:48
Електронний підпис
09 грудня 2020 12:48
public_doc (2).p7s
09 грудня 2020 12:48
public_doc (11).pdf
09 грудня 2020 12:48
Dovidka_20331350280270581444.pdf.p7s
09 грудня 2020 12:48
Dovidka_20331350280270581444.pdf
09 грудня 2020 12:48
Довідка ч2 ст 17.pdf
05 грудня 2020 13:06
Електронний підпис
05 грудня 2020 12:49
9 Довідка ч2 ст 17.pdf.p7s
05 грудня 2020 12:49
9 Довідка ч2 ст 17.pdf
05 грудня 2020 12:49
9 Довідка ст 17 -(Нов ЗУ).pdf
05 грудня 2020 12:49
8 Довідка дит праця.pdf.p7s
05 грудня 2020 12:49
8 Довідка дит праця.pdf
05 грудня 2020 12:49
6 Довідка про дохід.pdf.p7s
05 грудня 2020 12:49
6 Довідка про дохід.pdf
05 грудня 2020 12:49
5 Лист-відгук ССО -.pdf.p7s
05 грудня 2020 12:49
5 Лист-відгук ССО -.pdf
05 грудня 2020 12:49
27 Xerox Supplies.pdf.p7s
05 грудня 2020 12:49
27 Xerox Supplies.pdf
05 грудня 2020 12:49
27 HP чорнила до 04 04 23.pdf.p7s
05 грудня 2020 12:49
27 HP чорнила до 04 04 23.pdf
05 грудня 2020 12:49
27 Cartridge Canon 2018.pdf.p7s
05 грудня 2020 12:49
27 Cartridge Canon 2018.pdf
05 грудня 2020 12:49
26 Canon iso 14001.pdf.p7s
05 грудня 2020 12:49
26 Canon iso 14001.pdf
05 грудня 2020 12:49
24 Сертифікат Xerox копія.pdf
05 грудня 2020 12:49
22 Довідка довкілля.pdf.p7s
05 грудня 2020 12:49
22 Довідка довкілля.pdf
05 грудня 2020 12:49
20 Довідка про витрати.pdf
05 грудня 2020 12:49
11 Пропозиція.pdf.p7s
05 грудня 2020 12:49
11 Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 грудня 2020 18:27
Електронний підпис
05 грудня 2020 18:22
Ст 17.pdf
05 грудня 2020 18:22
Лист згода.pdf
05 грудня 2020 18:22
ДССУ (картриджі).pdf
05 грудня 2020 18:22
Довідка Про санкції.pdf
05 грудня 2020 18:22
Довідка - персонал.pdf
05 грудня 2020 18:22
Відомості про уч.pdf
05 грудня 2020 18:22
Витяг з ЄДР.pdf
05 грудня 2020 18:22
Виписка з ЄДР ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВС Технолоджі"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЕКСАНДРЕНКО РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
Переможець 448 870,26
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 09:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВС Технолоджі" #30574751

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі"
#30574751
448 870,26
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 21 грудня 2020 12:45
Кінець періоду оскарження: 01 січня 2021 00:00
Дата відміни: 01 січня 2021 00:00
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків
Документи:
21 грудня 2020 12:45
Електронний підпис
21 грудня 2020 12:45
ПРОТОКОЛ №125 відміна торгів.docx