Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт адміністративної будівлі (літера В-4) (поточний ремонт вентиляційної системи) ГУНП в Запорізькій області за адресою: м. Запоріжжя, вул. О. Матросова, 29.
Очікувана вартість
151 102,78 UAH
UA-2020-11-20-002600-a 65dc5c26fdfa44f9a6dd638685fb40b8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фролова Ірина Володимирівна

+380612392114 gunp.frolova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108688
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя Вознесенівський район, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА МАТРОСОВА, будинок 29
Контактна особа: Фролова Ірина Володимирівна
+380612392114
gunp.frolova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 18:00
Початок аукціону: 02 грудня 2020 13:23
Очікувана вартість: 151 102,78 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 755,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Категорія замовника-юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, Головне Управління Національної Поліції в Запорізькій області, 69057, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29 згідно з кодом ЄДРПОУ 40108688
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт адміністративної будівлі (літера В-4) (поточний ремонт вентиляційної системи) ГУНП в Запорізькій області за адресою: м. Запоріжжя, вул. О. Матросова, 29.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69057, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Олександра Матросова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 листопада 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:10
Документація (1) СПРОЩЕНА проц поточний ремонт 20.11..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторисна документація
Дата подання: 23 листопада 2020 14:54
Дата відповіді: 24 листопада 2020 11:13
Доброго дня. Договірну ціну учасник може надати у програмі "Будівельні технології. СМЕТА 8"?
Відповідь: Доброго дня! Дякую за Ваше запитання. Учасник може надавати у будь якому комплексі Договірну ціну та бажано додатково надати в pdf форматі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-002600-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКУН", Код ЄДРПОУ:32585126
Дата подання: 09 грудня 2020 11:12
Скарга
Скарга

Замовником – ГУНП в Запорізькій області проводиться спрощена закупівля UA-2020-11-20-002600-a послуги: поточний ремонт адміністративної будівлі (літера В-4) (поточний ремонт вентиляційної системи) ГУНП в Запорізькій області за адресою: м. Запоріжжя, вул. О. Матросова, 29.
ТОВ «ЮКУН» подано пропозицію щодо зазначеного предмета закупівлі. ТОВ «ЮКУН» є учасником зазначеної спрощеної закупівлі.
Документи, які підтверджують мої повноваження в якості ДиректораТОВ «ЮКУН», попередньо були додані до пропозиції ТОВ «ЮКУН».

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до ч. 12 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.

Вважаемо, що пропозиція учасника ТОВ «ГОЛДЕН І К» (код ЄДРПОУ 41972523) не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, з огляду на наступне.

1. Відповідно до Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ціна є твердим кошторисом у розумінні цивільного законодавства.
Відповідно до ч. 3 ст. 180 ГК України, ціна є істотною умовою при укладенні господарського договору.
Відповідно до ст. 844 ЦК України, ст. 321 ГК України, кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим.
Натомість, в проекті договірної ціни, доданої до пропозиції учасникаТОВ «ГОЛДЕН І К», зазначено вид договірної ціни: «динамічна договірна ціна», що не відповідає вимогам Додатку № 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

2. Відповідно до Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, загальна затверджена (проектна) кошторисна трудомісткість становить 0,53565 тис. люд.-г.
Натомість, відповідно до проекту відомості ресурсів до договірної ціни, доданої до пропозиції учасника ТОВ «ГОЛДЕН І К», кошторисна трудомісткість становить 0,40246 тис.люд.-год., що не відповідає вимогам Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

3. Відповідно до Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: п. 9 відомість обсягів робіт, пп. 1 найменування роботи і витрат: «Установлення нагрівачів. 1 шт.»; п. 10 відомість використовуваних матеріалів, пп. 6 найменування: «Ел. калорифер 9 кВт. 1 шт.».
Натомість, в проекті локального кошторису на будівельні роботи № 02-001-001, доданого до пропозиції учасника ТОВ «ГОЛДЕН І К», в ч.ч. 1 зазначено обґрунтування (шифр норми) «РН15-82-1», найменування робіт і витрат «Установлення водопідігрівачів ємкісних місткістю до 1 м3», що не відповідає складу робіт, та відноситься до робіт з опалення будівель; не відповідає вимогам Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

4. Відповідно до Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: п. 10 відомість використовуваних матеріалів, пп. 2 найменування: «Кабель ПВС 5*10мм 70 м.».
Натомість, в проекті відомості ресурсів до договірної ціни, доданої до пропозиції учасника ТОВ «ГОЛДЕН І К», в п. 6 розділу IV. Будівельні матеріали, вироби та конструкції зазначено найменування «Кабель 5*10 мм» (не ПВС), що не відповідає вимогам Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

5. Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасником надається лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних; листи-згоди на здійснення обробки персональних даних подаються посадовою особою або представником учасника процедури закупівлі, які будуть підписувати пропозицію електронних торгів та договір, укладений за результатами торгів.
Відповідно до рішення АМКУ № 15043-р/пк-пз від 05.08.2020, якщо в умовах тендерної документації є вимога про надання листа-згоди на обробку персональних даних (це відомості про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована), учасник обов’язково має надавати його щодо всіх осіб, чиї дані зазначені в тендерній пропозиції. Відсутність у складі пропозиції переможця листів-згоди на обробку персональних даних осіб, чиї дані зазначені в тендерній пропозиції, не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Натомість, до пропозиції учасника ТОВ «ГОЛДЕН І К» додано лист-згоду на обробку персональних даних учасника закупівлі, хоча учасником закупівлі є юридична особа (ТОВ «ГОЛДЕН І К»); та не додано листи-згоди на обробку персональних даних інших фізичних осіб (зокрема, працівників), чиї дані зазначені в пропозиції, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про захист персональних даних».

6. Відповідно до п. 3 Розділу ІІІ Документації для процедури спрощена закупівля (оголошення про проведення спрощеної закупівлі), для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції електронних торгів надає документи, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, обладнання, матеріально-технічної бази та працівників.
Відповідно до довідки учасника ТОВ «ГОЛДЕН І К» про наявність матеріально-технічної бази, все обладнання, крім автомобіля, є орендованим.
Разом з тим, учасником ТОВ «ГОЛДЕН І К» до своєї пропозиції не додано документів, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази (орендованого обладнання), зокрема, відповідних договорів оренди з додатками, що не відповідає вимогам п. 3 Розділу ІІІ Документації для процедури спрощена закупівля (оголошення про проведення спрощеної закупівлі).

7. Відповідно до Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасником надається документ, який підтверджує можливість надання послуг пов’язаних з обробленням та утилізацією відходів.
Разом з тим, до пропозиції учасника ТОВ «ГОЛДЕН І К» додано гарантійний лист щодо укладення договору про вивезення будівельних відходів, відповідно до змісту якого, договір з підприємством (організацією), яка має ліцензію на вантаження/транспортування/утилізацію будівельних відходів буде укладений лише за умови перемоги ТОВ «ГОЛДЕН І К» у спрощеній закупівлі та підписанні договору на виконання робіт.
Натомість, гарантійний лист ТОВ «ГОЛДЕН І К» щодо укладення договору про вивезення будівельних відходів не відповідає вимогам Додатку№ 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Закон України «Про публічні закупівлі», Документація для процедури спрощена закупівля (оголошення про проведення спрощеної закупівлі) не передбачають подання учасниками документів, які мають бути обов’язково подані разом з пропозицією, після подання пропозиції та проведення аукціону з умовою визнання такого учасника переможцем.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Подання лише гарантійного листа (який не є документом, який підтверджує можливість надання послуг пов’язаних з обробленням та утилізацією відходів) призводить до дискримінації інших учасників, які доклали зусиль для отримання необхідного документа, та без зустрічної умови до замовника про визнання переможцем, завчасно подали його разом зі своєю пропозицією до проведення аукціону.

На підставі вищевикладеного, керуючись ч. 1 ст. 5, ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. В рамках проведення спрощеної закупівлі UA-2020-11-20-002600-a відхилити пропозицію учасника ТОВ «ГОЛДЕН І К» (код ЄДРПОУ 41972523), розглянути пропозицію учасника ТОВ «ЮКУН» (код ЄДРПОУ 32585126).
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 грудня 2020 16:29
Причина: cancelled

Документи подані скаржником

09 грудня 2020 11:12
Скарга_Вент..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛДЕН І К» 149 776,91
UAH з ПДВ
149 021,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКУН" 151 071,56
UAH з ПДВ
149 300,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 16:17
Електронний підпис
27 листопада 2020 16:13
14.Згода з проектом договору.pdf
27 листопада 2020 16:13
1. Статут.pdf
27 листопада 2020 16:13
20. Смета.pdf
27 листопада 2020 16:13
18 .Ліцензія.pdf
27 листопада 2020 16:13
17.Форма пропозиція.pdf
27 листопада 2020 16:13
12. Довідка про відходи.pdf
27 листопада 2020 16:13
2. Виписка.pdf
27 листопада 2020 16:13
2.1. Виписка зі Статистики.pdf
27 листопада 2020 16:13
7.1. Лист-відгук.pdf
27 листопада 2020 16:13
3.Контакнті дані учасника.pdf
27 листопада 2020 16:13
4.1.Рішення засновників.pdf
27 листопада 2020 16:13
6. Лист-гарантія.pdf
27 листопада 2020 16:13
19. Дозвіл.pdf
27 листопада 2020 16:13
15.Довідка про санкції.pdf
27 листопада 2020 16:13
5. Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 12:58
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:55
345-151 071_56 грн.imd
30 листопада 2020 12:52
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:50
18.Виписка.PDF
30 листопада 2020 12:50
4.Пропозиція _Вент..pdf
30 листопада 2020 12:50
0. Реєстр_Вент.pdf
30 листопада 2020 12:50
27.Кошторис_Вент.pdf
30 листопада 2020 12:50
14.Аренда_офиса_и акт.pdf
30 листопада 2020 12:50
21.Дов. про підписанта_Вент.pdf
30 листопада 2020 12:50
23. Лист-відгук ел. та інші.pdf
30 листопада 2020 12:50
10.Договор -Мотор-Юкун 592сд.pdf
30 листопада 2020 12:50
3.Свідоцтво ПДВ_ЮКУН.pdf
30 листопада 2020 12:50
25.Довідка_Ст.17.pdf
30 листопада 2020 12:50
2.Статут 2019 року_Юкун.pdf
30 листопада 2020 12:49
13.Довідка про МТБ_Вент.pdf
30 листопада 2020 12:49
22. Проект договору_Вент..pdf
30 листопада 2020 12:49
15.Дані_учасника_Вент.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛДЕН І К»

ТОВ "ЮКУН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛДЕН І К»
#41972523
Рішення скасоване 149 021,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:29
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГОЛДЕН І К»
#41972523
Відхилено 149 021,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 16:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКУН"
#32585126
Переможець 149 300,20
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 17:05

Документи

07 грудня 2020 10:54
Електронний підпис
07 грудня 2020 10:53
Протокол

Документи

09 грудня 2020 16:56
Електронний підпис
09 грудня 2020 16:32
Протокол

Документи

09 грудня 2020 17:04
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКУН"
#32585126
149 300,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 грудня 2020 17:04
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:02
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 08:33
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 15:40
Виправлення помилки.docx зміни до договору
18 грудня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:34
Додатки укладений
15 грудня 2020 10:32
Договір укладений
15 грудня 2020 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення помилки
Номер договору про закупівлю: 935-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 82
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 149 300,20
UAH (в тому числі ПДВ 24 838,37 UAH)