Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (системні блоки)
Очікувана вартість
199 500,00 UAH
UA-2020-11-20-002576-b 3e98442a7be44f7db1808542e3c76a5f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савіна Інна Володимирівна

+380542682103 dwordon25051988@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП Сумської обласної ради "Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 23824057
Місцезнаходження: 42317, Україна , Сумська обл., село Юнаківка, вул. Новоселівська, 57
Контактна особа: Савіна Інна Володимирівна
+380542682103
dwordon25051988@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 15:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 15:10
Початок аукціону: 02 грудня 2020 15:53
Очікувана вартість: 199 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 997,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, пров.Громадянський, 4а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за Товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах на підставі рахунка на оплату та видаткової накладної. Оплата здійснюється Покупцем з відстрочкою платежу до 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:07
Спрощена закупівля_системні блоки_15шт.docx
20 листопада 2020 15:07
Спрощена закупівля_системні блоки_(вимоги_до_предмета_закупiвлi)_15 шт..docx
20 листопада 2020 15:07
Додаток_7_Спрощена закупівля_системні блоки_ДОВІДКА ПРО АНАЛОГІЧНИЙ ДОСВІД ВИКОНАННЯ_15 шт..docx
20 листопада 2020 15:07
Додаток_6_Спрощена закупівля_системні блоки_ЛИСТ-ЗГОДА_15 шт..docx
20 листопада 2020 15:07
Додаток_5_Спрощена закупівля_системні блоки_ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ УЧАСНИКА_15 шт..docx
20 листопада 2020 15:07
Додаток_4_Спрощена закупівля_системні блоки_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_15 шт.docx
20 листопада 2020 15:07
Додаток_3_Спрощена закупівля_системні блоки_КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ_15 шт..docx
20 листопада 2020 15:06
Додаток_2_Спрощена закупівля_системні блоки_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_15 шт..docx
20 листопада 2020 15:06
Додаток_1_Спрощена закупівля_системні блоки_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_15 шт..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 24 листопада 2020 22:32
Дата відповіді: 25 листопада 2020 20:31
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник спрощеної закупівлі!
У разі якщо у пропозиції учасника буде надано еквівалент\аналог товару, то він повинен бути не гіршим за технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, які наведені в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ».
Ураховуючи те, що системні блоки придбаваються для оперативної диспетчерської служби екстреної (швидкої) медичної допомоги всієї Сумської області, яка повинна безперервно працювати в цілодобовому режимі із потужним програмним забезпеченням, тому саме системний блок на базі процесора INTEL може забезпечити роботу такої служби безперебійно.
Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 144 037,50
UAH
144 037,50
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 183 300,00
UAH
183 300,00
UAH
Документи
ФОП Аверченков Олександр Володимирович 197 700,00
UAH
197 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 14:54
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:52
цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2020 14:52
ТУ ПРИВАТУМ.pdf
01 грудня 2020 14:52
Статутні_ згідно.pdf
01 грудня 2020 14:52
Сертифікати_ПРИВАТУМ.pdf
01 грудня 2020 14:52
Реєстр документів.pdf
01 грудня 2020 14:52
Договір №18_ згідно.pdf
01 грудня 2020 14:52
Довідка про договір.pdf
01 грудня 2020 14:52
30210000-4 СУ 263 23092019_згідно.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 17:46
Електронний підпис
27 листопада 2020 17:45
Паспорт Міщенко М.С..rar
27 листопада 2020 17:45
лист.pdf
27 листопада 2020 17:45
Лист щодо ліцензування.pdf
27 листопада 2020 17:45
Лист Гарантія.pdf
27 листопада 2020 17:45
згода з умовами договору..pdf
27 листопада 2020 17:45
Досвід2000.rar
27 листопада 2020 17:45
Досвід Аналогичні договори.7z
27 листопада 2020 17:45
Документи Компаком 2000 2.rar
27 листопада 2020 17:45
Документи Авто.7z
27 листопада 2020 17:45
Гигиена продукция.pdf
27 листопада 2020 17:45
Гигиена all до 2021.pdf
27 листопада 2020 17:45
Гарантійний лист санкції.pdf
27 листопада 2020 17:45
Витяг 08102020.pdf
27 листопада 2020 17:45
IMG_0002.pdf
27 листопада 2020 17:45
додаток 1 пропозиція.pdf
27 листопада 2020 17:45
додаток 1 пропозиція.pdf
27 листопада 2020 17:45
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 14:08
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:03
16.Висновок СЕС ПК Vinga.pdf
01 грудня 2020 14:03
9.Документи ФОП.pdf
01 грудня 2020 14:03
8.Відгук.pdf
01 грудня 2020 14:03
2.Технічні вимоги.pdf
01 грудня 2020 14:03
1.Цінова пропозція .pdf
01 грудня 2020 14:03
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП Аверченков Олександр Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Очікує рішення 144 037,50
UAH
02 грудня 2020 16:20

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 грудня 2020 15:43
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Із 02.12.2020 по спрощеній закупівлі (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-11-20-002576-b) завершився електронний аукціон за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (системні блоки), очікуваною вартістю 199 500,00 грн. з ПДВ, кількістю – 15 шт. Згідно ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Згідно ч. 4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. За результатами електронного аукціону електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідну пропозицією – ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" (144 037,50 без ПДВ). Проте, при повторній перевірці відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інформації, яка вказана в електронній системі закупівель в окремих полях – виявлено розбіжність «з/без ПДВ», а саме: очікувана вартість закупівлі, яку введено в електронну форму в окремі поля, становить – 199 500,00 грн без ПДВ; очікувана вартість закупівлі, яку зазначено шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, становить – 199 500,00 грн з ПДВ. На сьогодні відсутній технічний функціонал майданчику щодо реалізації внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі після закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю. З метою дотримання регламенту проведення спрощеної закупівлі, керуючись положеннями статті 5 Закону щодо здійснення публічних закупівель за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації і рівне ставлення, спрощену закупівлю (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-11-20-002576-b) необхідно відмінити згідно пункту 2 частини 17 Закону з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
09 грудня 2020 15:39
Електронний підпис
09 грудня 2020 15:33
Протокол