Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Данила Галицького, м. Збараж на ділянці км 2+434-км 4+021 (окремими ділянками) Тернопільської області
Очікувана вартість
16 375 600,00 UAH
UA-2020-11-20-002505-b 04ab01d73f8842dca3eb230c3cd653a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:04
Очікувана вартість: 16 375 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 878,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Данила Галицького, м. Збараж на ділянці км 2+434-км 4+021 (окремими ділянками) Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Збараж, вул. Данила Галицького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2020 18:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 17:58
Зміни від 23.11.2020 року.pdf
23 листопада 2020 17:58
Додаток_5_Проект_договору_нова редакція.docx
23 листопада 2020 17:58
ТД вул. Данила Галицького зі змінами від 23.11.2020 року.docx
20 листопада 2020 14:59
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
20 листопада 2020 14:59
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
20 листопада 2020 14:59
Додаток_2_Технічне завдання.docx
20 листопада 2020 14:59
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx
23 листопада 2020 18:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 15:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 17:58
Зміни від 23.11.2020 року.pdf
23 листопада 2020 17:58
Додаток_5_Проект_договору_нова редакція.docx
20 листопада 2020 15:15
Додаток_5_Проект_договору_.docx
20 листопада 2020 14:59
Додаток_5_Проект_договору_.docx
23 листопада 2020 17:58
ТД вул. Данила Галицького зі змінами від 23.11.2020 року.docx
20 листопада 2020 14:59
ТД вул. Данила Галицького.docx
20 листопада 2020 14:59
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
20 листопада 2020 14:59
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
20 листопада 2020 14:59
Додаток_2_Технічне завдання.docx
20 листопада 2020 14:59
Додаток_1_Перелiк_документiв.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-03-000016 ● 03987820bc2b44c6ac71766b486e4114
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 серпня 2021 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

03.08.2021 № 396
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 № 396

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-11-20-002505-b 20.11.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 серпня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 13 875 000,00
UAH з ПДВ
13 875 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 15 572 292,00
UAH з ПДВ
15 572 292,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 15 882 000,00
UAH з ПДВ
15 882 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 12:36
Електронний підпис
15 грудня 2020 11:42
ВПВ 17.pdf
15 грудня 2020 11:42
Довідка МВС.pdf
15 грудня 2020 11:42
Довідка ДФС.pdf
15 грудня 2020 11:42
Довідка ДФС.p7s
04 грудня 2020 17:28
Електронний підпис
04 грудня 2020 17:27
Електронний підпис
04 грудня 2020 17:18
ІД 30 Гарантія 80 000,00 UAH.pdf
04 грудня 2020 16:37
5 Проект договору.pdf
04 грудня 2020 16:37
16 Технічне завдання.pdf
04 грудня 2020 16:37
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 16:37
КК 5 Штатний розпис.pdf
04 грудня 2020 16:37
ІД 26 Копія статуту.pdf
04 грудня 2020 16:37
ІД 21 Транспортна схема.pdf
04 грудня 2020 16:36
ІД 27 Чинні дозвола.pdf
04 грудня 2020 16:36
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 16:30
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:28
№59 календарний графік.pdf
04 грудня 2020 16:28
№57 Проект договору.pdf
04 грудня 2020 16:28
№44 ІД довідка про абз.pdf
04 грудня 2020 16:28
№43 ІД зразок підпису.pdf
04 грудня 2020 16:28
№42 ІД Копія ліцензії.pdf
04 грудня 2020 16:28
№32 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
04 грудня 2020 16:28
№22 ВПВ 17.pdf
04 грудня 2020 16:28
№21 ВПВ 17.pdf
04 грудня 2020 16:28
№20 ВПВ 17.pdf
04 грудня 2020 16:28
№19 ВПВ 17.pdf
04 грудня 2020 16:28
№18 ВПВ 17.pdf
04 грудня 2020 16:28
№15 КК лист відгук 186.pdf
04 грудня 2020 16:28
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
04 грудня 2020 16:28
№15 КК лист відгук 5ПС.pdf
04 грудня 2020 16:28
№12 КК довідка досвід.pdf
04 грудня 2020 16:28
№4 КК Договори оренди.rar
04 грудня 2020 16:28
№1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 10:16
Електронний підпис
03 грудня 2020 10:15
КK.zip
03 грудня 2020 10:15
КК.zip
03 грудня 2020 10:15
Інші документи.zip
03 грудня 2020 10:15
KК.zip
03 грудня 2020 10:15
Технічне завдання.zip
03 грудня 2020 10:15
Проект договору.zip
03 грудня 2020 10:15
КК 14 тех. паспотри.zip
03 грудня 2020 10:15
Цінова пропозиція.zip
03 грудня 2020 10:15
Рейтинг (2).zip
03 грудня 2020 10:15
Лiцензiя (1).zip
03 грудня 2020 10:14
ВПВ17.zip
03 грудня 2020 10:14
Довiренiсть_Рижий (2).zip
03 грудня 2020 10:14
Гарантия_8681.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 13 875 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 14:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
13 875 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 14:29
дод угода 5 збараж.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 14:28
Електронний підпис укладений
08 червня 2023 15:59
ДУ _4.pdf зміни до договору
08 червня 2023 15:57
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 15:08
ДУ _3 до договору _112.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:03
Електронний підпис укладений
29 квітня 2022 11:45
Додаткова угода 2 Данила Галицького м. Збараж .pdf зміни до договору
29 квітня 2022 11:44
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 15:07
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 липня 2021 15:05
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:54
Договір укладений
30 грудня 2020 14:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердження плану фінансування та продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми фінансування на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів, продовження терміну дії договору, зміни плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 2023 рік
Номер договору про закупівлю: 112
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML