Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання конструкції блок-контейнер для ящиків для сортування сміття (з обладнанням для підключення до мережі Internet)
Очікувана вартість
101 000,00 UAH
UA-2020-11-20-002389-c d22b9dc877f7400f83491ceee6d42e2d
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Татарин Андрій Богданович

380667818439 tismenicja@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТИСМЕНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04356165
Місцезнаходження: 77400, Україна , Івано-Франківська обл., Тисмениця, Галицька, 32
Контактна особа: Татарин Андрій Богданович
380667818439
tismenicja@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 10:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 12:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 15:06
Очікувана вартість: 101 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Придбання конструкції блок-контейнер для ящиків для сортування сміття (з обладнанням для підключення до мережі Internet)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77400, Україна, Івано-Франківська область, Тисмениця, Галицька, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44614300-0 — Контейнерні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Технічні вимоги: 1.Кількісно-якісні характеристики: кількість – 3 шт., кожен вміщує 5 ящиків по 1,1 м. куб., матеріал – залізо. 2.Габартитні дані: ширина – 3 м., довжина – 6 м., висота – 2 м. 3.Спеціальне оснащення: система постійного освітлення та відеоспостереження, вмонтована система контролю доступу через мережу Internet. Додаткова умова для для потенційного переможця закупівлі: Наявність повідомлення про включення до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 10:30
Proekt 002.jpg
20 листопада 2020 10:30
Proekt 003.jpg
20 листопада 2020 10:30
Proekt 001.jpg

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 листопада 2020 11:28
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
30 листопада 2020 11:27
Електронний підпис
30 листопада 2020 11:24
39 001.jpg