Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
803 955,55 UAH
UA-2020-11-20-002186-a 2708337e8b1841838b784dc411de08ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Караман Алла Іванівна

+380487283839 upr@od.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 20987385
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Караман Алла Іванівна
+380487283839
upr@od.pfu.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 14:20
Початок аукціону: 08 грудня 2020 14:09
Очікувана вартість: 803 955,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 019,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


В межах кошторисних призначень на відповідний період (закупівля на 2021 рік). Категорія замовника: органи соціального страхування (Пенсійний фонд України)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Прохорівська, 3; м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 42; м. Одеса, просп. Добровольського, 125; Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Івана Франка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється шляхом переказу коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця на підставі відповідного рахунку на оплату та підписаного Сторонами Акту здачі - приймання наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту здачі - приймання наданих Послу Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 14:16
ТД Послуги фізичної охорони.docx
20 листопада 2020 14:16
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний досвід
Дата подання: 25 листопада 2020 09:34
Дата відповіді: 25 листопада 2020 14:49
У документації наявна вимога, що аналогічним в розумінні даної вимоги є договір про надання послуг за відповідним до предмету закупівлі кодом за ДК 021:2015:75240000-0, в обов’язки виконавця за яким входить, зокрема, забезпечення контрольно-пропускного режиму у адміністративних приміщеннях. Вважаємо, що аналогічним договором є договір який є аналогічним за своїм змістом. Код ДК визначає кожен Замовник самостійно, проте суть від того не змінюється. Просимо внести зміни до даної вимоги, встановивши можливість підтвердити аналогічний досвід не лише за кодом ДК. Більш того, аналогічним може бути досвід виконання договору з комерційними Замовниками, які взагалі не використовують державний класифікатор.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст. 5 Закону.
Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно установлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно до ст. 5 Закону.
Згідно пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до п. 3 розділу І Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктом 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Отже, на виконання вимог Закону, а також з урахуванням специфіки предмету закупівлі, замовник встановив у тендерній документації такий кваліфікаційний критерій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору про надання послуг за відповідним до предмету закупівлі кодом за ДК 021:2015:75240000-0, в обов’язки виконавця за яким входить, зокрема, забезпечення контрольно-пропускного режиму у адміністративних приміщеннях.
Зазначена вимога тендерної документації жодним чином не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених Законом.
З огляду на викладене, положення тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують коло потенційних учасників.
Уточнення
Дата подання: 25 листопада 2020 09:37
Дата відповіді: 25 листопада 2020 14:50
Який графік роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області. Скільки годин в рік необхідно надавати послуги за 4 постами?
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне:
Графік роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області встановлено: понеділок — четвер з 08:30 до 17:30; п’ятниця з 08:30 до 16:15; обідня перерва з 12:30 до 13.15, крім вихідних та святкових днів.
Однак, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 (зі змінами) “Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” на період карантину робочий час в органах виконавчої влади, інших державних органах, органах місцевого самоврядування встановлено з восьмої години. Графік роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області на період карантину встановлено: понеділок — четвер з 08:00 до 17:00; п’ятниця з 08:00 до 15:45; обідня перерва з 12:00 до 12.45, крім вихідних та святкових днів.
Загальна кількість робочих годин на тиждень складає 40 годин.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-002186-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 14 грудня 2020 16:24
Незаконне відхилення тендерної пропозиції
Найменування замовника: Головне управління Пенсійного фонду
України в Одеській області
Україна 65012, м. Одеса, вул. Канатна, 83

Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
«Охоронна компанія «Кардинал-1»
03039, м. Київ, пр.-т. Валерія Лобановського, 119 оф. 221
Код ЄДРПОУ 41422667

Номер процедури у центральній базі даних:
UA-2020-11-20-002186-a


Скарга
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронна компанія «Кардинал-1» (Далі – Скаржник), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та до оголошення про проведення процедури закупівлі розміщеного Замовником на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель , приймав участь в тендерній процедурі на закупівлю: UA-2020-11-20-002186-a, код за ДК021:2015:75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку.
Зазначаємо, що Замовником під час оцінки тендерної пропозиції суб’єкта оскарження за вищезазначеною закупівлею, було грубо порушено вимоги тендерної документації та діючого законодавства України.
Скаржник, наводить підстави подання скарги, а саме – Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №390 від 11.12.2020 Пропозиція ТОВ «ОК «Кардинал-1» не відповідає кваліфікаційному критерію тендерної документації (п 5.1.2.) та підлягає відхиленню з наступної підстави: «Учасником у складі тендерної пропозиції не надано копію паспорту громадянина України та копію трудового договору або витяг з трудової книжки особи, завірені Суб’єктом господарювання щодо вказаних осіб».
Зазначаємо, що дана вимога, за яку Замовник дискваліфікував ТОВ «ОК «Кардинал-1», стосується документів та інформації підтверджуючих відповідність учасника статті 16 Закону, а отже Замовник порушив закон України.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не розмістивши повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. 5
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 11.12.2020 № 390.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету від 11.12.2020 № 390, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, та, як наслідок, неправомірно визначивши переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Наголошуємо, надання 24 години на виправлення помилок, це не «за бажанням» , це обов’язок замовника.

Прошу
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Здійснити перевірку викладеної в скарзі інформації щодо не законних дій Замовника під час оцінки тендерної пропозиції Скаржника.
3. Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОК «Кардинал-1».
4. Зобов’язати Замовника надати 24 години на виправлення помилок та неупереджено розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ОК «Кардинал-1».

У разі бездіяльності замовника, будемо звертатися до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2020 14:52
Шановний Учаснику, повідомляємо, що подану Вами тендерну пропозицію, щодо закупівлі UA-2020-11-20-002186-a було відхилено на підставі абзацу першого пункту першого частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), яким передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфі-каційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Щодо вимоги про надання Вам можливості відповідно до частини 16 статті 29 Закону виправити невідповідності, а саме: завантажити в електронну систему закупівлі (після проведення аукціону) документи, щодо кваліфікації Учасника, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: копію паспорту громадянина України та копію трудового договору або витяг з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання, повідомляємо наступне:
Частиною 16 статті 29 Закону передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що ПОДАНІ учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, таким чином, Законом встановлено таку можливість щодо виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що ПОДАНІ учасником у складі тендерної пропозиції та/або ПОДАНІ учасником у складі тендерної пропозиції на вимогу тендерної документації.
Таке твердження підтверджується абзацом п’ятим частини першої статті 31 Закону, яким встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що ПОДАНІ ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи подані скаржником

14 грудня 2020 16:24
Вимога.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-20-002186-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 18 грудня 2020 16:32
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга №529 від 18 грудня 2020 року в прикріпленому файлі з додатками
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 грудня 2020 16:12
Рішення від 22.12.2020 № 23620 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 16:11
Рішення від 31.12.2020 №24263.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 12:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області повідомляє, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 24263-р/пк-пз від 31.12.2020 року виконано. Рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “ОХОРОННА КОМПАНІЯ “КАРДИНАЛ-1” та про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРОХРАНСЕРВИС" переможцем процедури закупівлі - скасовані.
Дата виконання рішення замовником: 11 січня 2021 13:23
Номер скарги: UA-2020-11-20-002186-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 22 січня 2021 13:02
Неправомірне та безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Текст скарги №97 від 22 січня 2021 р. в прикріпленному файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 січня 2021 18:18
Рішення від 25.01.2021 № 1202 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 січня 2021 18:17
Рішення від 03.02.2021 № 1920.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2021 22:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області повідомляє, що рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1920-р/пк-пз від 03.02.2021 року виконано. Рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю “ОХОРОННА КОМПАНІЯ “КАРДИНАЛ-1” та про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРОХРАНСЕРВИС" переможцем процедури закупівлі - скасовані.
Дата виконання рішення замовником: 12 лютого 2021 09:37

Документи подані скаржником

18 грудня 2020 15:20
Паспорт код Місік О.В..pdf
18 грудня 2020 15:20
Паспорт код Шостак А.В..pdf
18 грудня 2020 15:20
Скарга №529 від 18.12.2020.PDF
18 грудня 2020 15:20
Скарга №529 18.12.2020 word.docx

Документи подані замовником

29 грудня 2020 14:54
Пояснення по скарзі
29 грудня 2020 14:54
Пояснення по скарзі.doc

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

29 січня 2021 16:18
Пояснення по скарзі.pdf
29 січня 2021 16:18
Пояснення по скарзі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" 735 557,76
UAH з ПДВ
735 557,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО "КАСКАД"" 801 792,00
UAH з ПДВ
801 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРОХРАНСЕРВИС" 803 955,36
UAH з ПДВ
803 955,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 лютого 2021 10:41
Електронний підпис
23 лютого 2021 10:40
Довідка ДПС.pdf
23 лютого 2021 10:40
Довідка ДПС.p7s
17 лютого 2021 14:51
Електронний підпис
17 лютого 2021 14:50
Електронний підпис
13 лютого 2021 13:28
Електронний підпис
13 лютого 2021 13:28
Відгук Лікарня №254-19.PDF.p7s
13 лютого 2021 13:27
Відгук Горлиця №8.pdf.p7s
13 лютого 2021 13:27
Відгук Лікарня №254-19.PDF
13 лютого 2021 13:27
Відгук Горлиця №8.pdf
13 лютого 2021 13:22
Електронний підпис
12 лютого 2021 17:18
Електронний підпис
12 лютого 2021 17:16
Електронний підпис
12 лютого 2021 17:12
Відгук Лікарня №4 ДМР.PDF
07 грудня 2020 13:00
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:56
Наказ директор.pdf
07 грудня 2020 12:56
Ліцензія К-1.PDF
07 грудня 2020 12:56
9Сидоренко.pdf
07 грудня 2020 12:56
8Орлов.pdf
07 грудня 2020 12:56
7Місніков.pdf
07 грудня 2020 12:56
6Коновальчук.pdf
07 грудня 2020 12:56
5Колесник.pdf
07 грудня 2020 12:56
4Карпенко.pdf
07 грудня 2020 12:56
3Гусаков.pdf
07 грудня 2020 12:56
2Волошинський.pdf
07 грудня 2020 12:56
1Бреус.pdf
07 грудня 2020 12:56
12Шульга.pdf
07 грудня 2020 12:56
11Шикунов.pdf
07 грудня 2020 12:56
10Солдатенко.pdf

Публічні документи

22 січня 2021 13:41
Електронний підпис
22 січня 2021 13:37
Лiцензiя.pdf
22 січня 2021 13:36
Довідка МВС повторно.pdf
19 грудня 2020 17:13
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:57
Протокол директор
18 грудня 2020 16:57
Наказ директор
18 грудня 2020 16:57
Ліцензія
18 грудня 2020 16:57
Довідка ЗУ ст 17
18 грудня 2020 16:52
Довідка МВС
04 грудня 2020 21:00
Електронний підпис
04 грудня 2020 20:58
Тендерна пропозиція.doc.rar
04 грудня 2020 20:58
Довідка СТ. 17 Закону.doc.rar
04 грудня 2020 20:58
Технічні паспорти ТЗ.pdf
04 грудня 2020 20:58
Статут УОС 2019.pdf
04 грудня 2020 20:58
Охорона праці Небога.pdf
04 грудня 2020 20:58
ОПИС до Статуту.pdf
04 грудня 2020 20:58
навчання 7 охоронників.pdf
04 грудня 2020 20:58
Копія договору ПФУ 250.pdf
04 грудня 2020 20:58
Відгук договір 250.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"

ТОВ "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО "КАСКАД""

ТОВ "УКРОХРАНСЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
Рішення скасоване 735 557,76
UAH з ПДВ
11 січня 2021 13:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО "КАСКАД""
#32575008
Рішення скасоване 801 792,00
UAH з ПДВ
11 січня 2021 13:23
ТОВ "УКРОХРАНСЕРВИС"
#30821244
Рішення скасоване 803 955,36
UAH з ПДВ
11 січня 2021 13:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
Рішення скасоване 735 557,76
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 09:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНЕ АГЕНСТВО "КАСКАД""
#32575008
Рішення скасоване 801 792,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 09:37
ТОВ "УКРОХРАНСЕРВИС"
#30821244
Рішення скасоване 803 955,36
UAH з ПДВ
12 лютого 2021 09:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
Переможець 735 557,76
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 15:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 лютого 2021 15:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" #41422667

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

11 грудня 2020 15:21
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:01
Протокол

Документи

11 грудня 2020 15:37
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:30
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" #41422667

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

15 січня 2021 15:25
Електронний підпис
15 січня 2021 15:21
Протокол

Документи

15 січня 2021 15:30
Електронний підпис
15 січня 2021 15:29
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику закупівлі, повідомляємо, що відповідно до частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з пунктом третім частини другої статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, наприклад, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п. 5.1.3. Розділу III Тендерної документації Учасник має підтвердити наявність досвіду надання послуг, а саме: - довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання у період аналогічних договорів; по всіх зазначених у довідці договорах: - копії аналогічних договорів з копіями актів прийому-здачі наданих послуг за весь час виконання договорів, оформлених належним чином з дотриманням вимог чинного законодавства; - відгуки від Замовників про виконання зазначених у довідці договорів з посиланням на номер та дату договору. Отже, мінімальна кількість аналогічних договорів (з копіями актів прийому-здачі наданих послуг) має становити не менше двох договорів. Аналогічним в розумінні даної вимоги є договір про надання послуг за відповідним до предмету закупівлі кодом за ДК 021:2015:75240000-0, в обов’язки виконавця за яким входить, зокрема, забезпечення контрольно-пропускного режиму у адміністративних приміщеннях. Учасником на підтвердження даних вимог надано довідку, де зазначено тільки один договір з аналогічним кодом за ДК та копію такого договору. Отже, у складі Тендерної пропозиції міститься менше двох аналогічних договорів (з копіями актів прийому-здачі наданих послуг). Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо усунути невідповідності у довідці про наявність досвіду виконання у період аналогічних договорів з копіями актів прийому-здачі наданих послуг; оскільки надання тільки одного договору (з копіями актів прийому-здачі наданих послуг) не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації, де вимагалося в підтвердження кваліфікаційних вимог надання договорів, а також надати: копії аналогічних договорів з копіями актів прийому-здачі наданих послуг за весь час виконання договорів, оформлених належним чином з дотриманням вимог чинного законодавства; та відгуки від Замовників про виконання зазначених у довідці договорів з посиланням на номер та дату договору стосовно ще хоча б одного договору.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" #41422667

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2021 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
735 557,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2022 12:03
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
17 березня 2022 12:01
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 08:52
ДУ 2 до Дог 87.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 08:51
87 Повідомлення про внесення змін до договору.doc зміни до договору
31 грудня 2021 08:51
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 16:50
Додаткова угода.pdf зміни до договору
01 березня 2021 16:47
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 16:32
Договір укладений
01 березня 2021 16:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 87
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 668 192,84
UAH