Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина). Персональний ноутбук вчителя.
Очікувана вартість
192 500,00 UAH
UA-2020-11-20-002074-c 226eb4edf66c40758cfa06a4be99cbb8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Приймак

+380983171935 school10vin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 21725150
Місцезнаходження: 21027, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Андрія Первозваного, 22
Контактна особа: Людмила Приймак
+380983171935
school10vin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 10:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 192 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м.Вінниця,21027, вулиця Андрія Первозванного, будинок 22. Категорія: п.3ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.Ціна- 100%.Додаткове виділення коштів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Персональний ноутбук вчителя.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Андрія Первозванного, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 21027 Україна Вінницька область місто Вінниця ВУЛИЦЯ Андрія Первозванного, будинок 22. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: відповідно до абз.3 п.5 ч.2 ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі –Персональний ноутбук вчителя. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 30213100-6 – Портативні комп’ютери. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 10:01
4. Додаток 3 - Лист-згода.docx
20 листопада 2020 10:01
1. ОГОЛОШЕННЯ.docx
20 листопада 2020 10:01
3. Додаток 2 - ФОРМА ПРОПОЗИЦIЯ.DOCX
20 листопада 2020 10:01
2. Додаток 1 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики.docx
20 листопада 2020 10:01
5. Додаток 4 - Проект договору про закупівлю.docx
20 листопада 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 10:01
4. Додаток 3 - Лист-згода.docx
20 листопада 2020 10:01
1. ОГОЛОШЕННЯ.docx
20 листопада 2020 10:01
3. Додаток 2 - ФОРМА ПРОПОЗИЦIЯ.DOCX
20 листопада 2020 10:01
2. Додаток 1 - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики.docx
20 листопада 2020 10:01
5. Додаток 4 - Проект договору про закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 24 листопада 2020 01:23
Дата відповіді: 24 листопада 2020 08:13
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Відповідно до додатку 4 Оголошення про закупівлю, а саме п.5.5 Проекту договору про закупівлю: Доставка, розвантажувальні роботи, монтаж, підключення та налаштування Товару здійснюються силами та за рахунок Постачальника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор 192 192,00
UAH з ПДВ
192 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 19:56
Електронний підпис
30 листопада 2020 17:48
13 СЕС Laptops.pdf
30 листопада 2020 17:48
13 Сертефікати ДСТУ ISO 27001.pdf
30 листопада 2020 17:48
12 Сертефікати ДСТУ ISO 9001.pdf
30 листопада 2020 17:48
11 Сертефікати ДСТУ ISO 14001.pdf
30 листопада 2020 17:48
8 Сервісний центр.pdf
30 листопада 2020 17:48
7.3 Лист- відгук.pdf
30 листопада 2020 17:48
7.2 Накладна до дог_ВН-920-176.pdf
30 листопада 2020 17:48
7.1 Договір продаж _ ВН-920-176.pdf
30 листопада 2020 17:48
7 Аналогічні договори.pdf
30 листопада 2020 17:48
5 Довідка мат-тех база.pdf
30 листопада 2020 17:48
16 Aser ноутбук документація.zip
30 листопада 2020 17:48
3.1 Наказ НП Вінниця.pdf
30 листопада 2020 17:48
3 Установчі документи.pdf
30 листопада 2020 17:48
1.2 Порівняльна таблиця.pdf
30 листопада 2020 17:48
1.1 Опис обладнення.pdf
30 листопада 2020 17:48
1. Додаток 2 - Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТ-Інтегратор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
Переможець 192 192,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 13:26

Документи

03 грудня 2020 13:26
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:23
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
192 192,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2020 13:26
Електронний підпис
03 грудня 2020 13:23
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 19:08
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 19:42
Дод.1.pdf укладений
16 грудня 2020 19:41
дод.2.pdf укладений
16 грудня 2020 19:41
Договір.pdf укладений
16 грудня 2020 19:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 192 192,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 032,00 UAH)