Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
"Відновлення житлового будинку м-ну Сонячний, 5, м. Красногорівка (капітальний ремонт)" (продовження робіт)
Очікувана вартість
8 844 664,80 UAH
UA-2020-11-20-001873-c 7662cc13603b4aefae2d51cf4ced124e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Михайлюк

+380932682037 00113@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Михайлюк
+380932682037
00113@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:26
Очікувана вартість: 8 844 664,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 265 339,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Відновлення житлового будинку м-ну Сонячний, 5, м. Красногорівка (капітальний ремонт)" (продовження робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85630, Україна, Донецька область, м. Красногорівка Мар'їнський район, м-н Сонячний, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 09:54
Електронний цифровий підпис
20 листопада 2020 09:53
Додаток 5.pdf
20 листопада 2020 09:53
Проект_Договору_2020_кап.ремонт.pdf
20 листопада 2020 09:53
Додаток 2.pdf
20 листопада 2020 09:53
Додаток 8.pdf
20 листопада 2020 09:53
Специфікація Красногорівка Жит.буд, №5 м-ну. Сонячний Відновл (капрем) (прод роб).zip
20 листопада 2020 09:53
Додаток 1.pdf
20 листопада 2020 09:53
Додаток 4.pdf
20 листопада 2020 09:53
Додаток 3.pdf
20 листопада 2020 09:53
ТД №81 (559) Красногорівка Жит.буд, №5 м-ну. Сонячний Відновл (капрем) (прод роб).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Юг-Сервіс" 8 843 764,00
UAH з ПДВ
8 843 764,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД" 8 844 644,80
UAH з ПДВ
8 844 644,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 17:14
sign.p7s
15 грудня 2020 17:11
Dovidka_20333584570730860471.pdf.p7s
15 грудня 2020 17:11
Dovidka_20333584570730860471.pdf
05 грудня 2020 11:46
sign.p7s
05 грудня 2020 11:42
10. Ліцензії та дозволи.pdf
05 грудня 2020 11:42
9. Довідка банку.pdf.p7s
05 грудня 2020 11:42
9. Довідка банку.pdf
05 грудня 2020 11:42
8. Баланс.pdf.p7s
05 грудня 2020 11:42
8. Баланс.pdf
05 грудня 2020 11:42
5. Субпідрядники.pdf.p7s
05 грудня 2020 11:42
5. Субпідрядники.pdf
05 грудня 2020 11:42
4. Графік.pdf.p7s
05 грудня 2020 11:42
4. Графік.pdf
05 грудня 2020 11:42
3. Зведена довідка.pdf.p7s
05 грудня 2020 11:42
3. Зведена довідка.pdf
05 грудня 2020 11:42
2. Досвід.pdf.p7s
05 грудня 2020 11:42
2. Досвід.pdf
05 грудня 2020 11:42
1. Заява-пропозиція.pdf.p7s
05 грудня 2020 11:42
1. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 16:22
sign.p7s
04 грудня 2020 12:10
2Досвід.rar
04 грудня 2020 12:10
10дозволи, ліцензія.pdf
04 грудня 2020 12:10
8баланс.rar
04 грудня 2020 12:10
5Субпідрядники.pdf
04 грудня 2020 12:10
9Довідка банку.rar
04 грудня 2020 12:10
3Зведена довідка.pdf
04 грудня 2020 12:10
4Графік.pdf
04 грудня 2020 12:10
1Заява-пропозиція.pdf

Підстави для відмови в участі

ПП "Юг-Сервіс"

Критерій Вимога Підтвердження

ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Юг-Сервіс"
#30868099
Переможець 8 843 764,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Юг-Сервіс"
#30868099
8 843 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 грудня 2020 16:30
Дог 149б-20 від 21.12.2020.pdf укладений
21 грудня 2020 16:27

Актуальні тендери

До пошуку