Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща - Шацьк - Любомль - Володимир-Волинський - Павлівка - Горохів - Берестечко - Козин - /М-06/ на ділянці км 7+830 - км 16+830 (Додаткові послуги)
Очікувана вартість
37 143 132,00 UAH
UA-2020-11-20-001630-a 888b044d112d4f0f9a03c733c2e233cc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обсяги додаткових послуг є необхідними для досягнення єдиних технічних показників ремонту, технологічної нерозривності робіт на зазначеній ділянці автомобільної дороги, підвищення несучої спроможності, пропускної здатності важковагового транспорту та безпеки дорожнього руху. Тому з метою досягнення одночасного виконання додаткових послуг та послуг щодо основних комплексів, передбачених основним договором доцільно залучити до виконання діючого підрядника. Окрім цього, влаштування шарів дорожнього одягу різними підрядними організаціями призведе до несумісності шарів основи та дорожнього одягу, а Замовник від основного підрядника не зможе отримати гарантійні зобов’язання на весь комплекс послуг, виконаний по всій конструкції дорожнього одягу. Також враховуючи той факт, що підрядною організацією виконано роботи по фрезеруванню дорожнього одягу, які передбаченні основним договором, то проведенням тендерних процедур, які тривають понад 2 місяці, а також враховуючи, що проведення таких процедур припадатиме на зимовий період, то приступити до влаштування вирівнюючого шару із оптимальної піщано-щебеневої суміші С-7 з комплексними добавками підрядна організація у разі проведення відкритих торгів, змогла б лише з початком будівельного сезону 2021 року. Такі дії замовника можуть привести до погіршення транспортно-експлуатаційних характеристик ділянки ремонту, зокрема потрапляння солей під основу дорожнього одягу під час обробки дороги в осінньо-зимовий період піщано-соляною сумішшю та потрапляння опадів на поверхню, що призведе до циклів заморожування, і як наслідок руйнування дорожнього одягу. Також враховуючи той факт, що дана ділянка дороги веде до Шацьких озер та проходить по самому смт Шацьк, яке є туристичним містом надання послуг в час піку туристичного сезону, а відповідно максимального транспортного потоку призведе до соціальної напруги серед туристів та мешканців цього регіону, а також зменшуватиме туристичну привабливість Перлини Волині та призведе до фінансових втрат даного регіону основною дохідною частиною якого є туристичний бізнес. З метою недопущення вищезазначених наслідків та збереження транспортно-експлуатаційних характеристик ділянки ремонту дороги є доцільним надати право виконання послуг тому самому підряднику у період мінімального туристично-транспортного потоку. Завершення виконання цих послуг до початку туристичного сезону вирішить питання дорожніх заторів, які утворюються у святкові та вихідні дні на даному напрямку.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2020 14:59
Оскарження наміру укласти договір: 04 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-03-02 Піща - Шацьк - Любомль - Володимир-Волинський - Павлівка - Горохів - Берестечко - Козин - /М-06/ на ділянці км 7+830 - км 16+830 (Додаткові послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Проведення розрахунків здійснюється на підставі актів прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3). Попередня оплата може здійснюватись у межах 30 % від вартості річного обсягу робіт відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

20 листопада 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБС"
#32872788
Переможець 37 143 132,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 14:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБС"
#32872788
37 143 132,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 09:49
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2021 10:00
Додаткова угода №357-21.pdf зміни до договору
22 листопада 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 12:54
Договір №01.3-69-20 (1).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 12:54
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:36
Договір №01.3-69-20.pdf укладений
15 грудня 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Актуалізація договору №01.3/69/20
Номер договору про закупівлю: 01.3/69/20
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У тексті Договору слово "роботи", замінити словом "послуги"; словосполучення "виконання робіт" та" виконання послуг" замінити словосполученням "надання послуг". Внесення змін в пункти 1.1, 3.1, 17.4. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік надання послуг".
Номер договору про закупівлю: 01.3/69/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 357/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 37 037 301,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 172 883,50 UAH)