Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-11-20-000739-b 76954a550f914349bbb899ead40321aa
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Літвак Юлія Миколаївна

+380678403315 szshi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІВАНІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА" ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 21725322
Вебсайт: http://www.ivanivschoolinternat.in.ua/
Місцезнаходження: 22432, Україна , Вінницька обл., Калинівський район село Іванів, вулиця Соборна,1
Контактна особа: Літвак Юлія Миколаївна
+380678403315
szshi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1831 шт
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22432, Україна, Вінницька область, с. Іванів, вул. Соборна 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Зошит: 12 ст. клітинка- 500шт.; 12 ст. лінія – 500 шт. ;12 ст. коса лінія 100 шт. Плівка для ламінування – 4 пач.; Ручки (перше вересня) – 500 шт.; Кольоровий папір – 100 шт.; Кольоровий папір Ф4 (двухстороній) – 3 пач. ; Дирокол металевий – 2 шт. ; Степлер №24 – 1 шт. Скоби до степлера №24 – пач. 6; Календар настільний (з нормою робочого часу) – шт. 4; Олівець простий Raffin sketch 7000 marko – 10 шт.; Файли А-4 – 8 пач.; Коректор Optima 10ml – 6 шт.; Скреgки звичайні 28мм. – 5 пач.; Ножиці канцелярські дитячі – 20 шт.; Фломастери 12 кольорів – 20 пач.; Кольорові олівці (Superb writer marko) 12 кольорів – 20 пач.; Фото бумага А-4 – 2 пач.; Папка швидкозшивач А-4 (з прозорим верхом, чорного кольору) – 5 пач.; Скоч (5см.) – 5 шт.; Підстружки для олівців Axent – 10 шт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 10:40
оголошення канцелярія.doc
20 листопада 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 10:40
оголошення канцелярія.doc
20 листопада 2020 10:36
оголошення канцелярія.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 листопада 2020 16:57
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: у зв’язку з зменшенням кошторисних призначень
Документи:
25 листопада 2020 16:57
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:55
Протокол