Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інженерного проектування за кодом CPV за ДК 021:2015 – 71320000-7 (Розробка проектно-кошторисної документації на «Монтаж та установка системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях)
Очікувана вартість
465 000,00 UAH
UA-2020-11-20-000315-a dc094d8d8222436a8f5dfdc6efa4a28c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жукова Тетяна Миколаївна

+380623922762 vosvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142891
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., місто Покровськ, вул Поштова 14
Контактна особа: Жукова Тетяна Миколаївна
+380623922762
vosvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 листопада 2020 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 12:35
Очікувана вартість: 465 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад повинен бути засвідчений підписом та печаткою (за наявності) перекладача або учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 послуга
Послуги з інженерного проектування за кодом CPV за ДК 021:2015 – 71320000-7 (Розробка проектно-кошторисної документації на «Монтаж та установка системи пожежної сигналізації, системи мовного оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, Покровськ, Згідно додатку 3 до ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 13:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 2.doc
25 листопада 2020 13:03
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 2.doc
23 листопада 2020 14:11
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
23 листопада 2020 14:11
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.doc
20 листопада 2020 09:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2.doc
25 листопада 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 13:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ 2.doc
25 листопада 2020 13:03
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 2.doc
23 листопада 2020 14:11
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc
23 листопада 2020 14:11
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.doc
20 листопада 2020 09:28
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація
Дата подання: 23 листопада 2020 11:09
Дата відповіді: 23 листопада 2020 13:23
Доброго дня. Шановний Замовнику поясніть будь ласка, чому саме в період утоснень учасник має оглянути обєкт?? Період уточнень це досить короткий термін!!! Вимагаємо внести зміи щоб учасники мали можливість ознайомитися з обєктом до кінцевого строку подачі пропозицій.
Відповідь: Добрий день! Вважаю можливим ознайомлення з об'єктом у період до кінцевого строку подачі пропозицій. Сьогодні будуть внесені відповідні зміни до ТД.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-20-000315-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГУРКОВСЬКИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2417300615
Дата подання: 24 листопада 2020 17:38
Вимога про видалення вимог з ТД
Вимагаємо видалити з Додатку 3 тендерної документації такі вимоги:

- Учасник гарантує, що надані ним послуги із проектування пожежної сигналізації відповідатимуть вимогам проектування та установлення протипожежної сигналізації, код КВЕД № 43.21, про що надається сертифікат, який підтверджує відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи. На підтвердження строку чинності даного сертифікату Учасник надає у складі тендерної пропозиції звіт по аудиту, а також документ про результати сертифікованого аудиту. Пропозиція, що не відповідає вимогам зазначеним у тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001:2015). На підтвердження строку чинності даного сертифікату Учасник надає у складі тендерної пропозиції звіт по аудиту, а також документ про результати сертифікованого аудиту.

Замовник вчиняє всі можливі дії щодо охорони здоров’я та безпеки праці на об’єктах. В зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати:
- Сертифікат «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). На підтвердження строку чинності даного сертифікату Учасник надає у складі тендерної пропозиції звіт по аудиту, а також документ про результати сертифікованого аудиту.
- Завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з питань пожежної безпеки, про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) керівника робіт та кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору.

Учасник надає документи щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля:
- Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту». На підтвердження строку чинності даного сертифікату Учасник надає у складі тендерної пропозиції звіт по аудиту, а також документ про результати сертифікованого аудиту.


В Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар. Отримання сертифікатів може призвести до завищення ціни пропозиції. Щоб дотримуватися принципів економії та пропорційності просимо виключити сертифікати з документації. Або надати інформацію з посиланням на чинне законодавство України, яке зобов'язує суб'єктів господарювання отримувати дані сертифікати.
Також зазначаємо, що вимоги щодо наявності Сертифікату менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001:2015; Сертифікату «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); Сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту»; копій витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з питань пожежної безпеки, про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) жодним чином не стосується предмета закупівлі.
Зазначені вимоги прямо не передбачені чинним законодавством України тому просими видалити їх.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2020 12:00
Шановний учаснику! Вважаю можливим усунення у Додатку 3 тендерної документації таких вимог:

- Учасник гарантує, що надані ним послуги із проектування пожежної сигналізації відповідатимуть вимогам проектування та установлення протипожежної сигналізації, код КВЕД № 43.21, про що надається сертифікат, який підтверджує відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи. На підтвердження строку чинності даного сертифікату Учасник надає у складі тендерної пропозиції звіт по аудиту, а також документ про результати сертифікованого аудиту. Пропозиція, що не відповідає вимогам зазначеним у тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Учасники надають документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001:2015). На підтвердження строку чинності даного сертифікату Учасник надає у складі тендерної пропозиції звіт по аудиту, а також документ про результати сертифікованого аудиту.

Замовник вчиняє всі можливі дії щодо охорони здоров’я та безпеки праці на об’єктах. В зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати:
- Сертифікат «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT). На підтвердження строку чинності даного сертифікату Учасник надає у складі тендерної пропозиції звіт по аудиту, а також документ про результати сертифікованого аудиту.
- Завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з питань пожежної безпеки, про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) керівника робіт та кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору.

Учасник надає документи щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля:
- Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту». На підтвердження строку чинності даного сертифікату Учасник надає у складі тендерної пропозиції звіт по аудиту, а також документ про результати сертифікованого аудиту.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН 460 127,08
UAH з ПДВ
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" 465 000,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГУРКОВСЬКИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" 465 000,00
UAH з ПДВ
465 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 14:04
Електронний підпис
15 грудня 2020 14:03
Оновлений кошторис.pdf
15 грудня 2020 14:03
МВС 27.11 .rar
15 грудня 2020 14:03
ДФС.pdf
15 грудня 2020 14:03
Довідка (12).zip
15 грудня 2020 14:03
Довідка (11).zip
04 грудня 2020 15:59
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:48
40. Кошторис.PDF
04 грудня 2020 15:48
38.1 ДОГОВІР застави.PDF
04 грудня 2020 15:48
37. Лист щодо витрат.PDF
04 грудня 2020 15:48
34. Довідка про санкції.PDF
04 грудня 2020 15:48
25. Витяг ЄДРПОУ.pdf
04 грудня 2020 15:48
24. Акт огляду обєктів.pdf
04 грудня 2020 15:48
23. Листи відгуки.pdf
04 грудня 2020 15:48
22. Аналогічні договори.pdf
04 грудня 2020 15:48
17.Баланс _ звіт 2019.PDF
04 грудня 2020 15:48
15. Технічне завдання.PDF
04 грудня 2020 15:48
14. Проект договору.PDF
04 грудня 2020 15:48
13. Довідка ст. 17.PDF
04 грудня 2020 15:48
12. Цінова пропозиція.PDF
04 грудня 2020 15:48
09. Анкета учасника.PDF
04 грудня 2020 15:48
07. Паспорт директора.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 17:40
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:39
Статут.pdf
03 грудня 2020 17:39
Пропозиція.pdf
03 грудня 2020 17:39
Проект договору.pdf
03 грудня 2020 17:39
Згода перс.даних.pdf
03 грудня 2020 17:39
Захист довкілля.pdf
03 грудня 2020 17:39
Акти.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 17:28
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:27
Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2020 17:27
Проект договора.pdf
03 грудня 2020 17:27
Інформація щодо ст. 236.pdf
03 грудня 2020 17:27
Витяг платник податку.pdf
03 грудня 2020 17:27
Анкета учасника.pdf
03 грудня 2020 17:27
Акти огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Проектна компанія АРКОН

ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ"

ФОП "ГУРКОВСЬКИЙ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
Переможець 409 000,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 16:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Проектна компанія АРКОН #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Проектна компанія АРКОН
#40833722
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 09:35
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 11:58
ду 3 до дог 77.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 11:55
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 15:36
ду2 до дог77.PDF зміни до договору
01 березня 2021 15:33
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:07
ду 1 до дог 77.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:47
дог77.PDF укладений
29 грудня 2020 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 409 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 166,67 UAH)