Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами
Очікувана вартість
1 499 960,00 UAH
UA-2020-11-19-016229-c 5e2a7067ea5d46c7b257526757179419
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Желєва Алла

+380487225063
+380636362786
+380482345472
jeleva@opu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 02071045
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: Желєва Алла
+380487225063,+380636362786,+380482345472
jeleva@opu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 18:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:23
Очікувана вартість: 1 499 960,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 499,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44998 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10714 штуки
Послуги з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, пр.-т Шевченка, 1, вул. М. Говорова буд.11-А, буд. 11-Б буд. 11-В, буд.11-Г, буд.11-Д, буд.11-Е, буд.11-Ж, вул. Семінарська буд.7, пров. Матросова буд.1, пров. Шампанський буд.7.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Бюджетні зобов’язання за договором виникають між сторонами у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань затверджених на 2021 рік. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:48
ТД ТПВ Зміни 25 11.docx
25 листопада 2020 14:48
Перелк змін ТПВ 25 11.docx
19 листопада 2020 18:52
ТД ТПВ.docx
25 листопада 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 14:48
ТД ТПВ Зміни 25 11.docx
25 листопада 2020 14:48
Перелк змін ТПВ 25 11.docx
19 листопада 2020 18:52
ТД ТПВ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації - стаж, освіта
Дата подання: 24 листопада 2020 19:43
Дата відповіді: 25 листопада 2020 12:21
Згідно п. 1 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації – «1. На підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, викладеної у довідці (таблиця 3 додатку 2 до тендерної документації), учаснику процедури закупівлі необхідно в складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки(перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та накази про призначення на посаду штатних працівників, цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.». Просимо надати роз’яснення по наступним питанням: 1. Які інші документи розуміються Замовником, як такі, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками? 2. У разі подання інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, учаснику звільняється від вимоги подавати трудові книжки (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та накази про призначення на посаду штатних працівників, цивільно-правові угоди з особами? 3. У разі надання інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, але ненадання трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та наказів про призначення на посаду штатних працівників, цивільно-правових угод з особами, тендерна пропозиція учасника буде відповідати вимогам тендерної документації? 4. Учаснику необхідно надати трудові книжки (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та накази про призначення на посаду штатних працівників, чи можливе надання лише одного з вказаних документів? У разі надання одного з вказаних документів, пропозиція учасника буде відповідати вимогам тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, Учасник! Відповідаємо на ваші запитання:
1)під "іншими документами" маються на увазі договори про надання послуг, якщо залучаються транспортні засоби з водіями (наприклад), які не перебувають у певних правовідносинах з компанією Учасника;
2)У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити працівників,які мають необхідні знання та досвід інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, в складі тендерної пропозиції додатково надається інформація(за формою таблиці2 додатку 2 до тендерної документації),трудові книжки (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та накази про призначення на посаду виключно на штатних працівників таких суб’єктів господарювання;
3)Учаснику необхідно надати трудові книжки (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та накази про призначення на посаду штатних працівників;
У разі ненадання одного з вказаних документів, пропозиція учасника буде не відповідати вимогам тендерної документації.
Інформація про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі.
Дата подання: 24 листопада 2020 19:45
Дата відповіді: 25 листопада 2020 12:41
Згідно таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації учаснику необхідно надати «Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі.». У вказаній інформації мають бути відомості про освіту/найменування учбового закладу/спеціальність та загальний стаж роботи (роки). Просимо надати роз’яснення по наступним питанням: 1. Якщо в працівника базова середня освіта і при цьому він є водієм, то необхідно зазначати як найменування учбового закладу - учбовий заклад в якому він отримав середню освіту чи сервісний центр МВС яким видано йому водійське посвідчення, чи інше? 2. Якщо працівник є водієм, в графі загальний стаж роботи (роки) необхідно вказувати водійський стаж, чи трудовий стаж, чи стаж роботи водієм?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: “Освіта” означає сукупність і функціонування освітньо-виховних установ різних типів та ступенів (початкових, середніх та вищих шкіл, курсів, тощо), тобто наявність дипломів, сертифікатів має бути підтвердженням певної кваліфікації робітника. Загальний стаж роботи-трудовий стаж.
Обсяг і якість аналогічних договорів
Дата подання: 24 листопада 2020 19:46
Дата відповіді: 25 листопада 2020 12:41
Згідно п. 2 таблиці 4 додатку 2 до тендерної документації – «Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг) або поставку товарів, визначений Замовником в тендерній документації.». Просимо надати роз’яснення по наступним питанням: 1. Що розуміється Замовником як документальне, яке підтверджує Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг) або поставку товарів, визначений Замовником в тендерній документації? 2. Якою має бути якість, які мають бути обсяги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документальне підтвердження фактичної спроможністі Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг) або поставку товарів, визначений Замовником в тендерній документації це - аналогічні договори(не менше двох) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- позитивний(-і) відгук(-и) замовника(-ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), адресованийна ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректораС.В. ПОЛТАВЧЕНКО, у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дата та номер укладання договору, предмет укладеного договору, ціна договору, сума його виконання договору, а також інформацію про якість та дотримання термінів виконання робіт/надання послуг/поставки товарів, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-016229-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 24 листопада 2020 19:42
Підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації - стаж, освіта
Згідно п. 1 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації – «1. На підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, викладеної у довідці (таблиця 3 додатку 2 до тендерної документації), учаснику процедури закупівлі необхідно в складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки(перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та накази про призначення на посаду штатних працівників, цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.».
Просимо надати роз’яснення по наступним питанням:
1. Які інші документи розуміються Замовником, як такі, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками?
2. У разі подання інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, учаснику звільняється від вимоги подавати трудові книжки (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та накази про призначення на посаду штатних працівників, цивільно-правові угоди з особами?
3. У разі надання інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, але ненадання трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та наказів про призначення на посаду штатних працівників, цивільно-правових угод з особами, тендерна пропозиція учасника буде відповідати вимогам тендерної документації?
4. Учаснику необхідно надати трудові книжки (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та накази про призначення на посаду штатних працівників, чи можливе надання лише одного з вказаних документів? У разі надання одного з вказаних документів, пропозиція учасника буде відповідати вимогам тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 листопада 2020 19:44
Причина: Поставлено питання
Номер вимоги: UA-2020-11-19-016229-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 24 листопада 2020 19:47
Відгук
Згідно п. 2 таблиці 4 додатку 2 до тендерної документації – «Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, учасник надає наступні документи: позитивний(-і) відгук(-и) замовника(-ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), адресованийна ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО, у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дата та номер укладання договору, предмет укладеного договору, ціна договору, сума його виконання договору, а також інформацію про якість та дотримання термінів виконання робіт/надання послуг/поставки товарів, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.».
Вказуємо, що відкриті торги – ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-19-016229-c оголошені 19.11.2020 р. в 18:52, кінцевим строком подання тендерної пропозиції є 05.12.2020 р.
Для отримання вказаного відгуку необхідно звернутися до організації аналогічний договір з якою планується надаватися учасником у складі тендерної пропозиції.
Оскільки відгук має бути адресований саме на ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО та містити інформацію стосовно сума його виконання договору і враховуючи той факт, що учаснику стало відомо про необхідність лише після 19.11.2020 р. в 18:52, коли були опубліковані відкриті торги – ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-19-016229-c, учаснику необхідно отримати вказаний відгук в строк з моменту публікації відкритих торгів до закінчення терміну подання тендерних пропозицій.
Оскільки відкриті торги опубліковані 19.11.2020 р. в неробочий час, а саме з 18:52, подати запит про отримання відгуку учасник зміг би зробити лише 20.11.2020 р.
05.12.2020 р. є вихідним днем.
Строк протягом якого учасник може отримати відгук становить лише 15 календарних днів.
Строк доставки запиту на отримання відгуку засобами поштового зв’язку становить мінімум 2 дні.
Строк доставки відгуку засобами поштового зв’язку становить мінімум 2 дні.
Враховуючи зазначене час на відповідь на запит щодо отримання відгуку в організації з якою укладено аналогічний становить лише 9 днів.
Чинним законодавством України неврегульоване питання звернення юридичних осіб з запитами/зверненнями, в даних правовідносинах по аналогії права застосовуються норми аналогічні правові норми, а саме які регулюють правовідносини по зверненням громадян, а саме Закон України «Про звернення громадян».
Згідно статті 20 Закону України «Про звернення громадян» Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Враховуючи норми Закону України «Про звернення громадян», кожний учасник, який планує взяти участь в закупівлі змушений буде звернутися до організації аналогічний договір з якою планується надаватися учасником з зверненням про отримання відгуку на ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО.
Згідно з Законом України «Про звернення громадян», учасник не встигне отримати вказаний відгук в термін подачі тендерної пропозиції для участі в закупівлі, який є значно меншим.
При цьому, зазначаємо, що для отримання такої інформації може застосовуватись аналогія закону, але жодних, чітко встановлених строків нормативно-правовими актами не визначено.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Це ж саме стосується і вимоги, що відгук має містити – «обов’язково має бути зазначено: сума його виконання договору», вказаний параметр є змінним, а отже учаснику необхідно отримати відгук у ті ж самі обмежені строки подання тендерних пропозицій, що є неможливим.
Враховуючи вище вказане, вимоги наступного змісту «Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, учасник надає наступні документи: позитивний(-і) відгук(-и) замовника(-ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), адресованийна ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО, у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дата та номер укладання договору, предмет укладеного договору, ціна договору, сума його виконання договору, а також інформацію про якість та дотримання термінів виконання робіт/надання послуг/поставки товарів, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.» в частинах «адресований на ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО» та «обов’язково має бути зазначено: сума його виконання договору» є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені Законом України “Про публічні закупівлі”.
Вимагаємо виключити з Тендерної документації вимоги наступного змісту – «Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, учасник надає наступні документи: позитивний(-і) відгук(-и) замовника(-ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), адресованийна ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО, у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дата та номер укладання договору, предмет укладеного договору, ціна договору, сума його виконання договору, а також інформацію про якість та дотримання термінів виконання робіт/надання послуг/поставки товарів, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.» в частинах «адресований на ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО» та «обов’язково має бути зазначено: сума його виконання договору».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2020 14:15
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо:
1) Для отримання відгуку необхідно скористатися електронною поштою та звернутися до організації з якою укладено аналогічний договір, це значно скоротить строк його отримання.;
2) «Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, учасник надає наступні документи: позитивний(-і) відгук(-и) замовника(-ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), адресованийна ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО, у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дата та номер укладання договору, предмет укладеного договору, ціна договору, сума його виконання договору, а також інформацію про якість та дотримання термінів виконання робіт/надання послуг/поставки товарів, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.»-це не є дискримінаційною вимогою, навпаки це кваліфікаційний крітерій який згідно п.1 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" -" Замовник вимсагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним крітеріям"
Номер вимоги: UA-2020-11-19-016229-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 24 листопада 2020 19:49
Строк дії договору
Відповідно пункту 11.1. Додатку 5 до тендерної документації – «Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до «31» грудня 2020 року та до повного виконання Сторонами своїх фінансових зобов’язань. Відповідно до п.3 ст.631 Цивільного Кодексу України, сторони прийшли до взаємної згоди, що умови договору застосовуються до відносин між ними з «01» січня 2021 року.».
Просимо роз’яснити, зазначення в проекті договору терміну дії, а саме «діє до «31» грудня 2020 року» є помилкою Тендерної документації і строк дії договору є 31.12.2021 р.? Якщо так, просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2020 14:16
Шановний Учасник ! Усі ваші питання будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету, та у разі прийняття відповідного рішення, будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-016229-c.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 24 листопада 2020 19:49
Строк тендерної пропозиції
Згідно п.7 п. 1 Розділу 3 тендерної документації – «7. В складі тендерної пропозиції учасника не можуть міститися документи та інформація, що висвітлюють ціну пропозиції(у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). У разі надання будь-якого такого документу або інформації, пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така що не відповідає умовам тендерної документації.».
Відповідно п. 1 п. 1 Розділу 3 тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації окремими файлами, з: - ціновою пропозицією за формою наведеною у Додатку 1 до цієї тендерної документації;».
Додаток 1 до тендерної документації містить інформацію про ціну тендерної пропозиції.
В даному випадку вимоги тендерної документації суперечать одна одній і не дають змоги чітко розуміти вимоги тендерної документації.
Просимо надати роз’яснення з приводу вказаних розбіжностей та внести зміни до тендерної документації, які їх усунуть.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 листопада 2020 19:50
Причина: Інша вимога подана
Номер вимоги: UA-2020-11-19-016229-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 24 листопада 2020 19:51
Подання тендерної пропозиції
Згідно п.7 п. 1 Розділу 3 тендерної документації – «7. В складі тендерної пропозиції учасника не можуть міститися документи та інформація, що висвітлюють ціну пропозиції(у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). У разі надання будь-якого такого документу або інформації, пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така що не відповідає умовам тендерної документації.».
Відповідно п. 1 п. 1 Розділу 3 тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації окремими файлами, з: - ціновою пропозицією за формою наведеною у Додатку 1 до цієї тендерної документації;».
Додаток 1 до тендерної документації містить інформацію про ціну тендерної пропозиції.
В даному випадку вимоги тендерної документації суперечать одна одній і не дають змоги чітко розуміти вимоги тендерної документації.
Просимо надати роз’яснення з приводу вказаних розбіжностей та внести зміни до тендерної документації, які їх усунуть.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2020 14:31
Тендерна пропозиція учасника яка містить ціну, викладається в Додатку №1 до тендерної документації, п.7 п.1 має на увазі інші документи. Під час завантаження в ЕСЗ, Учасник біля кожного документу ставить ставить позначку, якщо біля документу що містить ціну поставити позначку "Цінова пропозиція" цей документ не побачать інші учасники конкурентної процедури закупівлі. Раджу Учаснику ознайомитись зі змістом тендерної документації та уважно ставитись до підготовки та оприлюднення документів до закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-016229-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 24 листопада 2020 19:52
Строк тендерної пропозиції
Відповідно п. 1 п. 1 Розділу 3 тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації окремими файлами, з: - ціновою пропозицією за формою наведеною у Додатку 1 до цієї тендерної документації;».
Додаток 1 до тендерної документації містить наступну інформацію – «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Відповідно п. 5 розділу 3 тендерної документації – «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
Відповідно п. 3 розділу 3 тендерної документації – «Строк дії пропозиції, протягом якого пропозиції вважаються дійсними 30 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.».
В даному випадку вимоги тендерної документації суперечать одна одній і не дають змоги чітко розуміти вимоги тендерної документації., є не зрозумілим та не визначеним строк дії тендерних пропозицій це 30 днів чи 90 днів.
Просимо надати роз’яснення з приводу вказаних розбіжностей та внести зміни до тендерної документації, які їх усунуть.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2020 14:33
Шановний Учасник ! Усі ваші питання будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету, та у разі прийняття відповідного рішення, будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-016229-c.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЧАСТЮЛЯ", Код ЄДРПОУ:40539205
Дата подання: 24 листопада 2020 19:53
Право Учасника на користування послугами сміттєзвалища
Згідно приміток додатку 2 до тендерної документації – «Право Учасника на користування послугами сміттєзвалища підтверджується: - у разі відсутності на балансі Учасника сміттєзвалища: сканкопією з оригіналу договору діючий протягом 2021 року, яким підтверджується можливість Учасника здавати відходи для їх подальшого захоронення або утилізації або переробки.».
Таким чином учасник закупівлі повинен або ж сам бути ліцензіантом у сфері прийому побутових відходів (тобто у його власності (управлінні) має бути полігон твердих побутових відходів, відносно якого отримано ліцензію), або ж учасник має укласти договір з спеціалізованою організацією на захоронення побутових відходів, в якої є відповідна ліцензія.
На території міста Одеси, Одеського району та Одеської області наявне лише одне ліцензоване сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ».
Реєстр рішень, щодо видачі ліцензії відносно захоронення та перероблення побутових відходів знаходиться в відкритому доступі за посиланням: http://www.nerc.gov.ua/?id=27369
Серед виданих рішень лише одне відносно суб’єкта господарювання, який здійснює діяльність в Одеській області, а саме відносно ТОВ «СОЮЗ» в управлінні, якого знаходиться Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри».
Також реєстр суб’єктів господарювання, що провадять свою господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг знаходиться за посиланням: https://data.gov.ua/dataset/123f9941-cc81-42b8-83af-5459df8cac61/resource/b1294407-d7c4-46bf-98e9-a3f7cb3be7f7, в якому також єдиним суб’єктом у сфері захоронення та перероблення побутових відходів (захоронення побутових відходів) в Одеській області є ТОВ «СОЮЗ».
Також ТОВ «СОЮЗ» внесено до переліку суб’єктів природних монополій за товарною групою «ЗАХОРОНЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», територія діяльності ОДЕСЬКЕ МІСЬКЕ ЗВАЛИЩЕ "ДАЛЬНИЦЬКІ КАР'ЄРИ", ЩО РОЗТАШОВАНЕ НА ТЕРИТОРІЇ ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО ТА БІЛЯЇВСЬКОГО РАЙОНІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Таким чином всі суб’єкти господарювання, які б бажали взяти участь у відповідній закупівлі і могли б запропонувати конкурентну ціну мають укласти договір з ТОВ «СОЮЗ»
Всі підприємства, які здійснюють діяльність на території міста Одеси та Одеського району, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, користуються послугами управляючої компанії Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договірних відносин, відповідні договори щорічно укладається між управляючою компанією з 01 січня року в якому надаються відповідні послуги, таким чином договори на надання послуг по захороненню відходів на 2021 рік не можуть бути укладені раніше 01.01.2021 року.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити з Тенденої документації вимогу наступного змісту – «Право Учасника на користування послугами сміттєзвалища підтверджується: - у разі відсутності на балансі Учасника сміттєзвалища: сканкопією з оригіналу договору діючий протягом 2021 року, яким підтверджується можливість Учасника здавати відходи для їх подальшого захоронення або утилізації або переробки.».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2020 14:32
Шановний Учасник ! Усі ваші питання будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету, та у разі прийняття відповідного рішення, будуть внесені зміни до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС" 1 253 538,00
UAH з ПДВ
1 042 472,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОГРАНД 1" 1 259 966,40
UAH з ПДВ
1 049 864,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧАСТЮЛЯ" 1 086 399,60
UAH з ПДВ
1 049 973,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 13:50
Електронний підпис
14 грудня 2020 13:44
Довідка ч 2 ст 17.pdf
04 грудня 2020 11:45
Електронний підпис
04 грудня 2020 11:31
Електронний підпис
04 грудня 2020 11:29
Проект договору.pdf
04 грудня 2020 11:29
Аналогічні договори.pdf
04 грудня 2020 11:29
Договір оренди ТЗ.pdf
04 грудня 2020 11:29
Статут (нова редакція).pdf
04 грудня 2020 11:28
Листи відгуки.pdf
04 грудня 2020 11:28
Договір оренди ТЗ мерс.pdf
04 грудня 2020 11:28
Опис до статуту.pdf
04 грудня 2020 11:28
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 19:43
Електронний підпис
04 грудня 2020 19:38
45- Реєстр документів.PDF
04 грудня 2020 18:01
36-Сертифікат ISO 9001-2015.PDF
04 грудня 2020 18:01
27-Балансова довідка.PDF
04 грудня 2020 18:01
26-Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

04 грудня 2020 23:48
Електронний підпис
04 грудня 2020 23:23
Електронний підпис
04 грудня 2020 23:20
40-ISO 14001.2015-(2).pdf
04 грудня 2020 23:20
40-ISO 14001.2015-(1).pdf
04 грудня 2020 18:34
Електронний підпис
04 грудня 2020 18:33
40-ISO 9001.2015-(2).pdf
04 грудня 2020 18:33
40-ISO 9001.2015-(1).pdf
04 грудня 2020 18:33
35.ВИТЯГ ЄДР.pdf
04 грудня 2020 18:33
30.СТАТУТ 04.12.2018 р..pdf
04 грудня 2020 18:33
26.ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
04 грудня 2020 18:33
24.Проект договору.pdf
04 грудня 2020 18:33
17.Трудова-Тихонюк Г.В..pdf
04 грудня 2020 18:33
17.Трудова Чалишев С.М..pdf
04 грудня 2020 18:33
16.Наказ-Тихонюк Г.В..pdf
04 грудня 2020 18:33
16.Наказ Чалишев С.М..pdf
04 грудня 2020 18:33
16.Наказ Довбенко О.О..pdf
04 грудня 2020 18:33
16.Наказ Головенко А.А..pdf
04 грудня 2020 18:33
5.Балансова довідка.pdf
04 грудня 2020 18:33
4.ТП-ВН6142ІТ.pdf
04 грудня 2020 18:33
4.ТП-ВН4348ІХ.pdf
04 грудня 2020 18:33
3.Таблиця 1 Додатку 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС"

ТОВ "АВТОГРАНД 1"

ТОВ "ЧАСТЮЛЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС"
#39151756
Переможець 1 042 472,20
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 10:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОГРУП СЕРВІС"
#39151756
1 042 472,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2022 12:49
ДУ №6 до дог.№1020.pdf зміни до договору
11 лютого 2022 12:46
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2022 09:34
ДУ №5 до дог.№1020.pdf зміни до договору
08 лютого 2022 09:33
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 13:50
ДУ № 3-1 до дог.№ 1020.pdf зміни до договору
27 січня 2022 13:49
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 14:25
ДУ №4 до дог №1020.pdf зміни до договору
05 січня 2022 13:46
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 14:37
ДУ №3 від 16.04.2021 до дог.№1020.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 11:52
ДУ№2 редакція п 4_2.pdf зміни до договору
19 січня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:45
ДУ№1 зміни.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 14:41
Договір 1020.pdf укладений
28 грудня 2020 14:35

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 лютого 2021 10:44
54 293,40 UAH UA768201720343121001200001204
Одеськ.нац.політех.ун-т
UA523287040000026006054309373
ТОВ "БІОГРУП СЕРВІС"
Оплачений
12 лютого 2021 10:44
32 692,80 UAH UA768201720343121001200001204
Одеськ.нац.політех.ун-т
UA523287040000026006054309373
ТОВ "БІОГРУП СЕРВІС"
Оплачений
23 лютого 2021 11:09
49 039,20 UAH UA768201720343121001200001204
Одеськ.нац.політех.ун-т
UA523287040000026006054309373
ТОВ "БІОГРУП СЕРВІС"
Оплачений
26 лютого 2021 11:23
31 136,00 UAH UA768201720343121001200001204
Одеськ.нац.політех.ун-т
UA523287040000026006054309373
ТОВ "БІОГРУП СЕРВІС"
Оплачений
22 березня 2021 10:58
54 293,40 UAH UA768201720343121001200001204
Одеськ.нац.політех.ун-т
UA523287040000026006054309373
ТОВ "БІОГРУП СЕРВІС"
Оплачений
29 березня 2021 15:22
35 806,40 UAH UA768201720343121001200001204
Одеськ.нац.політех.ун-т
UA523287040000026006054309373
ТОВ "БІОГРУП СЕРВІС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни в п.11.1 договору
Номер договору про закупівлю: 1020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): редакція пункту 4.2 договору
Номер договору про закупівлю: 1020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів, назви, ЄДРПОУ
Номер договору про закупівлю: 1020
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML