Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт підлоги будинку культури по вул.Українська,13 в с.Горбанівка,Вінницького району Вінницької області
Очікувана вартість
235 441,00 UAH
UA-2020-11-19-015478-c ● 27f0654f535249d78e02481b65210468
Спрощена/Допорогова закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ільківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04329820 |
Місцезнаходження: | 23231, Україна , Вінницька обл., с. Ільківка, вул. Леніна |
Контактна особа: |
Марія Мельник +380984179719 radailkivka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2020 12:56 |
Очікувана вартість: | 235 441,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 354,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт підлоги будинку культури по вул.Українська,13 в с.Горбанівка,Вінницького району Вінницької області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт підлоги будинку культури по вул.Українська,13 в с.Горбанівка,Вінницького району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23232, Україна, Вінницька область, с. Горбанівка, Вінницького району, вул. Українська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 60 (шістдесяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 29 Закону оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цьому оголошенні, та шляхом застосування електронного аукціону | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 17:28 |
Електронний цифровий підпис |
19 листопада 2020 17:26 |
Документація Капітальний ремонт.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-19-015478-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ПРОФ БУД В", Код ЄДРПОУ:43332874
Дата подання: 09 грудня 2020 09:16
Вимога що до усунення порушень
ВИМОГА
07.12.2020 Ільківською сільською радою на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднене рішення, яке оформлено протоколом уповноваженої особи Ільківської сільської ради Мельник М.І. (надалі – Протокол №3 від 07.12.2020), відповідно до якого пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФ БУД В", поданої на участь у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі, «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт підлоги будинку культури по вул. Українська,13 в с. Горбанівка, Вінницького району Вінницької області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» відхилено, а наступним протоколом визнано переможцем ТОВ "ГНІВАНЬ-БУД".
Вважаємо вказані рішення Замовника необґрунтованими, упередженими, таким що не відповідають дійсності та суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Довідка про досвід виконання аналогічних договорів місить інформацію про укладенні аналогічні договори, що підтверджується скан-копіями договорів із додатками та відгуками від Замовників стосовно виконання договорів.
А саме, в пропозиції приватного підприємства «ПРОФ БУД В» надано договори разом із додатками та відгуками (договір 264 (1) (2).pdf; Договір ветлікарня (1).pdf; 016.jpg; 017.jpg; відгук 1.jpg; відгук 2.jpg).
Так, підтвердження укладеного договору між відділом освіти Деражнянської районної державної адміністрації можна перевірити на сайті уповноваженого органу за посиланням UA-2020-06-24-002403-c., Замовнику наданні скан - копії довідок про виконання робіт підписаних представниками сторін, що підтверджує приймання виконаних робіт (наданих послуг). Інших документів Замовник в оголошенні стосовно договору не вимагав.
Відгук відділу освіти Деражнянської районної державної адміністрації стосується наданого Замовнику скан – копії договору (видно із порівняння із предметом закупівлі договору Деражнянської РДА та відгуку на цей договір). Разом з тим, датування відгуку 01.10.2020 роком ніяким чином не впливає на зміст та ціну поданої пропозиції.
Пунктом 8.1. Оголошення визначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює принципи за якими відбуваються закупівлі.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, у Вашому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що допущені учасником формальні (несуттєві) помилки не будуть братись до уваги при визначенні переможця і не будуть відхилені згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції згідно переліку формальних помилок затвердженого наказом Уповноваженим органом № 710 від 15.04.2020 року.
Тому, приватне підприємство «ПРОФ БУД В», вважає що Замовником при оцінці його пропозиції не дотримано принципів при здійсненні публічних закупівель, зауваження до пропозиції носять безпідставні вимоги і не стосуються предмету закупівлі в цілому.
Оскільки уся документація надана через майданчик в електронному вигляді наголошуємо, що Замовник самостійно перевіряє усі документи, що стосуються процедури закупівлі, які вільно знаходяться у відкритих реєстрах.
Враховуючи усе вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції приватного підприємства «ПРОФ БУД В» та рішення про визначення переможцем пропозиції ТОВ "ГНІВАНЬ-БУД" та прийняти нове рішення про визначення переможцем пропозиції ПП «ПРОФ БУД В».
В разі відхилення нашої вимоги ПП «ПРОФ БУД В» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів будемо звертатись до СБУ, ДАСУ, інших контролюючих органів, суду щодо оцінки правомірності прийняття рішення та його законності, а також надамо інформацію, що стосується процедури закупівлі засобам масової інформації для незалежного журналістського розслідування.
Розгорнути
Згорнути
07.12.2020 Ільківською сільською радою на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднене рішення, яке оформлено протоколом уповноваженої особи Ільківської сільської ради Мельник М.І. (надалі – Протокол №3 від 07.12.2020), відповідно до якого пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОФ БУД В", поданої на участь у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі, «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт підлоги будинку культури по вул. Українська,13 в с. Горбанівка, Вінницького району Вінницької області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» відхилено, а наступним протоколом визнано переможцем ТОВ "ГНІВАНЬ-БУД".
Вважаємо вказані рішення Замовника необґрунтованими, упередженими, таким що не відповідають дійсності та суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Довідка про досвід виконання аналогічних договорів місить інформацію про укладенні аналогічні договори, що підтверджується скан-копіями договорів із додатками та відгуками від Замовників стосовно виконання договорів.
А саме, в пропозиції приватного підприємства «ПРОФ БУД В» надано договори разом із додатками та відгуками (договір 264 (1) (2).pdf; Договір ветлікарня (1).pdf; 016.jpg; 017.jpg; відгук 1.jpg; відгук 2.jpg).
Так, підтвердження укладеного договору між відділом освіти Деражнянської районної державної адміністрації можна перевірити на сайті уповноваженого органу за посиланням UA-2020-06-24-002403-c., Замовнику наданні скан - копії довідок про виконання робіт підписаних представниками сторін, що підтверджує приймання виконаних робіт (наданих послуг). Інших документів Замовник в оголошенні стосовно договору не вимагав.
Відгук відділу освіти Деражнянської районної державної адміністрації стосується наданого Замовнику скан – копії договору (видно із порівняння із предметом закупівлі договору Деражнянської РДА та відгуку на цей договір). Разом з тим, датування відгуку 01.10.2020 роком ніяким чином не впливає на зміст та ціну поданої пропозиції.
Пунктом 8.1. Оголошення визначено, що єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%).
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює принципи за якими відбуваються закупівлі.
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, у Вашому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що допущені учасником формальні (несуттєві) помилки не будуть братись до уваги при визначенні переможця і не будуть відхилені згідно Закону.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції згідно переліку формальних помилок затвердженого наказом Уповноваженим органом № 710 від 15.04.2020 року.
Тому, приватне підприємство «ПРОФ БУД В», вважає що Замовником при оцінці його пропозиції не дотримано принципів при здійсненні публічних закупівель, зауваження до пропозиції носять безпідставні вимоги і не стосуються предмету закупівлі в цілому.
Оскільки уся документація надана через майданчик в електронному вигляді наголошуємо, що Замовник самостійно перевіряє усі документи, що стосуються процедури закупівлі, які вільно знаходяться у відкритих реєстрах.
Враховуючи усе вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції приватного підприємства «ПРОФ БУД В» та рішення про визначення переможцем пропозиції ТОВ "ГНІВАНЬ-БУД" та прийняти нове рішення про визначення переможцем пропозиції ПП «ПРОФ БУД В».
В разі відхилення нашої вимоги ПП «ПРОФ БУД В» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів будемо звертатись до СБУ, ДАСУ, інших контролюючих органів, суду щодо оцінки правомірності прийняття рішення та його законності, а також надамо інформацію, що стосується процедури закупівлі засобам масової інформації для незалежного журналістського розслідування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2020 09:02
Доброго дня. Розглянувши вашу вимогу повідомляю:
Щодо довідки про досвід виконання аналогічних договорів: надана довідка в тендерній пропозиції не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В довідці не зазначена інформація про номер та дату аналогічного договору, що не відповідає вимозі п. 12.2.3.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо наданих документів у складі тендерної пропозиції (договір 264 (1) (2).pdf; Договір ветлікарня (1).pdf; 016.jpg; 017.jpg; відгук 1.jpg; відгук 2.jpg). Надані договори (договір 264 (1) (2).pdf; Договір ветлікарня (1).pdf) надано без додатків, що є невід’ємною частиною договору. Файли (016.jpg; 017.jpg) не є додатками до зазначених договорів, оскільки до договору 264 (1) (2).pdf – невід’ємною частиною договору є: 1. Договірна ціна; 2. Календарний графік виконання робіт.
До договору «Договір ветлікарня (1).pdf» невід’ємною частиною договору є: Договірна ціна
Дані додатки відсутні в тендерній пропозиції, файли (016.jpg; 017.jpg) не є додатками до вищезазначених договорів, а є документами що підтверджують виконання робіт по даних договорах.
Щодо наданих відгуків, повідомляю, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, були вимоги щодо дати видачі відгуку, та інформації яка мала в них міститися. Під час підготовки та подання тендерної пропозиції Вами не було враховано дані вимоги.
Щодо формальних помилок, які затверджені наказом Уповноваженим органом № 710 від 15.04.2020 року, повідомляю, що підстави зазначені в рішенні про відхилення вашої тендерної пропозиції, не підпадають під формальні помилки визначені в даному наказі. Тому Ваша пропозиція має бути відхилена згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Щодо критерію оцінки ціна, повідомляю: згідно абз. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону». Також згідно абз. 2 ч. 12 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.» Тому, найнижча ціна – ще не переможець.
Замовником, під час проведення закупівлі, дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно зазначеного у вашій вимозі речення: «Замовник самостійно перевіряє усі документи, що стосуються процедури закупівлі, які вільно знаходяться у відкритих реєстрах» не стосується усіх документів та вимог, які Замовник вимагає під час проведення закупівлі, а лише тих, що містяться у відкритих державних реєстрах.
Також, повідомляю, що проаналізувавши електронну систему публічних закупівель PROZORRO, видно, що Ваша компанія взяла участь у 6-и конкурентних закупівлях, у всіх зазначених закупівлях ціна Вашої пропозиції була найнижчою, але в 4-х закупівлях була відхилена, як така що не відповідає вимогам тендерної документації чи оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Тому вивчайте законодавство у сфері публічних закупівель та правильно готуйте пропозиції.
Щодо довідки про досвід виконання аналогічних договорів: надана довідка в тендерній пропозиції не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. В довідці не зазначена інформація про номер та дату аналогічного договору, що не відповідає вимозі п. 12.2.3.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Щодо наданих документів у складі тендерної пропозиції (договір 264 (1) (2).pdf; Договір ветлікарня (1).pdf; 016.jpg; 017.jpg; відгук 1.jpg; відгук 2.jpg). Надані договори (договір 264 (1) (2).pdf; Договір ветлікарня (1).pdf) надано без додатків, що є невід’ємною частиною договору. Файли (016.jpg; 017.jpg) не є додатками до зазначених договорів, оскільки до договору 264 (1) (2).pdf – невід’ємною частиною договору є: 1. Договірна ціна; 2. Календарний графік виконання робіт.
До договору «Договір ветлікарня (1).pdf» невід’ємною частиною договору є: Договірна ціна
Дані додатки відсутні в тендерній пропозиції, файли (016.jpg; 017.jpg) не є додатками до вищезазначених договорів, а є документами що підтверджують виконання робіт по даних договорах.
Щодо наданих відгуків, повідомляю, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, були вимоги щодо дати видачі відгуку, та інформації яка мала в них міститися. Під час підготовки та подання тендерної пропозиції Вами не було враховано дані вимоги.
Щодо формальних помилок, які затверджені наказом Уповноваженим органом № 710 від 15.04.2020 року, повідомляю, що підстави зазначені в рішенні про відхилення вашої тендерної пропозиції, не підпадають під формальні помилки визначені в даному наказі. Тому Ваша пропозиція має бути відхилена згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
Щодо критерію оцінки ціна, повідомляю: згідно абз. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону». Також згідно абз. 2 ч. 12 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.» Тому, найнижча ціна – ще не переможець.
Замовником, під час проведення закупівлі, дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно зазначеного у вашій вимозі речення: «Замовник самостійно перевіряє усі документи, що стосуються процедури закупівлі, які вільно знаходяться у відкритих реєстрах» не стосується усіх документів та вимог, які Замовник вимагає під час проведення закупівлі, а лише тих, що містяться у відкритих державних реєстрах.
Також, повідомляю, що проаналізувавши електронну систему публічних закупівель PROZORRO, видно, що Ваша компанія взяла участь у 6-и конкурентних закупівлях, у всіх зазначених закупівлях ціна Вашої пропозиції була найнижчою, але в 4-х закупівлях була відхилена, як така що не відповідає вимогам тендерної документації чи оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Тому вивчайте законодавство у сфері публічних закупівель та правильно готуйте пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПРОФ БУД В" |
143 535,15
UAH з ПДВ
|
116 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГНІВАНЬ-БУД" |
172 779,97
UAH з ПДВ
|
117 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МІЛЬЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ |
198 400,00
UAH з ПДВ
|
198 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АКТИВ-СТРОЙ" |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
205 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БІЛІЄНКО ВЯЧЕСЛАВ ІВАНОВИЧ" |
213 926,25
UAH з ПДВ
|
213 926,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗАБОЛОТНИЙ ВІКТОР РОМАНОВИЧ" |
224 775,86
UAH з ПДВ
|
224 775,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПРОФ БУД В" #43332874 |
Відхилено |
116 999,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 17:23
|
ТОВ "ГНІВАНЬ-БУД" #40603280 |
Переможець |
117 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
17 грудня 2020 19:19
|
дог ціна.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:14
|
догціна2ст.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:14
|
дог5ст.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:13
|
дог3ст.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:13
|
дог2ст.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:13
|
дог6ст.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:13
|
дог9ст.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:13
|
дог11ст.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:13
|
дог7ст.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:13
|
дог4ст.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:13
|
дог10ст.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:13
|
дог1ст.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:13
|
дог8ст.jpeg | укладений |
17 грудня 2020 19:13
|
Актуальні тендери
-
270 000,00UAHРозроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт даху Комунального позашкільного навчального закладу «Міська станція юних техніків» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 37», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)м. ДніпроКомпанія:ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
190 970,00UAH45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Будівля амбулаторії загальної практики - сімейної медицини № 5 КНП "ДЦПМСД № 5" ДМР за адресою:м. Дніпро, вул. Доблесна, буд. 217м. ДніпроКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
299 940,54UAHКапітальний ремонт будівлі сільради с.Гора Бориспільського району, Київської областіс. ГораКомпанія:Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Гірської сільської ради Бориспільського району Київської областіДетальніше
-
227 656,00UAHКапітальний ремонт побутового приміщення Компаніївського РЕМ (ремонт покрівлі, душової). Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (джерело фінансування - власні кошти)м. КропивницькийКомпанія:ПрАТ "Кіровоградобленерго"Детальніше
-
138 353,00UAHКапітальний ремонт будівлі диспетчерського пункту (приміщення майстра а/транспорту, коридор) Новоукраїнського РЕМ (внутрішнє оздоблення) . Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт (Джерело фінансування - власні кошти)м. КропивницькийКомпанія:ПрАТ "Кіровоградобленерго"Детальніше
-
200 000,00UAHРозроблення проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт огорожі та благоустрій об’єктів території Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 36 «спеціалізована середня загальноосвітня школа техніко-економічного профілю – дошкільний навчальний заклад» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 57», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 - 45453000-7 капітальний ремонт і реставрація)м. ДніпроКомпанія:ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше