Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплект ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійний проектор та інтерактивна дошка)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-11-19-015289-c 0f08724cdd2346418eec787c8cb0ea94
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладка Галина

380977202945 galochka0125@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА СПОРТУ КОЗІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145984
Місцезнаходження: 47600, Україна , Тернопільська обл., селище міського типу Козова , ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 16
Контактна особа: Гладка Галина
380977202945
galochka0125@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Мультимедійний проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47600, Україна, Тернопільська область, селище міського типу Козова , ВУЛИЦЯ Гвардійська, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 штуки
Інтерактивна дошка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47600, Україна, Тернопільська область, селище міського типу Козова , ВУЛИЦЯ Гвардійська, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 17:16
Протокол 172.pdf
19 листопада 2020 17:16
ОГОЛОШЕННЯ мультимедійний комплект.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 23 листопада 2020 11:07
Дата відповіді: 23 листопада 2020 14:41
чи розглядаєте ви аналоги або еквівалент? чи потрібен вам монтаж та встановлення?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. Так, ми розглядаємо пропозиції де будуть приведені товари аналоги чи еквіваленти. Примітка до технічних вимог предмету закупівлі додатку 1 до оголошення «Запропонований Учасником товар не може мати технічні характеристики слабші, зазначених у технічних вимогах до предмету закупівлі» якраз і дозволяє підібрати декілька моделей інтерактивних дошок та мультимедійних проекторів, не обмежуючи конкуренцію в даній закупівлі і дає можливості запропонувати еквівалент. Також нам потрібен монтаж та встановлення обладнання спеціалістом
тендер
Дата подання: 23 листопада 2020 11:43
Дата відповіді: 23 листопада 2020 14:41
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на проектор, інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу пораду. Згідно чинного з Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до предмету закупівлі. Замовником визначено вимоги для Учасників з дотриманням основних принципів ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Також звертаємо Вашу увагу на підпункт 4.3, пункту 4, оголошення про закупівлю, де вказано «Копії документів про якість встановлені діючим законодавством на запропонований товар (копії реєстраційних посвідчень, паспорта або сертифікати якості, санітарно-гігієнічні висновки на товари, що будуть поставлятися, декларація про відповідність, сертифікат відповідності, видані на території України, дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції), свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-015289-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 23 листопада 2020 11:30
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши технічні вимоги до предмету закупівлі вбачається Ваше бажання обмежити коло потенційних учасників, шляхом встановлення дискримінаційних вимог, а саме, встановивши технічні вимоги до предмету закупівлі, що у сукупності дають змогу запропонувати товари конкретного виробника.
Враховуючи це, можна запропонувати виключно інтерактивні дошки торгової марки SMARTBoard, та проектори торгової марки EPSON. Тобто, на ринку НЕ ІСНУЄ «еквіваленту» з кращими характеристиками (у сукупності всіх, що вами вимагаються).
Встановивши такі вимоги до учасників, ви порушуєте вимоги статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши обґрунтування необхідності встановлення/посилання на конкретний тип, марку, конструкцію.
Враховуючи вищезазначене, дискримінаційні вимоги мають бути виключені з тендерної документації або приведені у відповідність вимог Закону. В протилежному випадку, просимо надати ВАШЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ товарів, що є предметом закупівлі, і характеристикам, що викладені у тендерній документації, яким підтверджується, що таким характеристикам У СУКУПНОСТІ відповідає продукція ДЕКІЛЬКОХ виробників. Дискримінаційність таких вимог підтверджується аналогічними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 13456-р/пк-пз від 23.09.2019 та №13455-р/пк-пз від 23.09.2019.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2020 14:39
Шановний Учаснику! Нажаль ми не можемо задовольнити вашу вимогу, оскільки наявність чітко сформованих технічних вимог до предмета закупівлі є запорукою отримання саме того товару і якості які ми потребуємо. Також примітка до технічних вимог предмету закупівлі додатку 1 до оголошення «Запропонований Учасником товар не може мати технічні характеристики слабші, зазначених у технічних вимогах до предмету закупівлі» якраз і дозволяє підібрати декілька моделей інтерактивних дошок та мультимедійних проекторів, не обмежуючи конкуренцію в даній закупівлі і дає можливості запропонувати еквівалент, тому дані технічні вимоги не є дискримінаційними в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", а також цілком відповідають Наказу МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець САЛАМАХА АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ 95 000,00
UAH з ПДВ
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2020 20:25
ДОДАТОК 5.pdf
29 листопада 2020 19:55
Електронний підпис
29 листопада 2020 19:54
Інформаційна довідка.pdf
29 листопада 2020 19:54
ДОДАТОК 3.pdf
29 листопада 2020 19:54
паспорт.pdf
29 листопада 2020 19:54
ідентифікаційний код.pdf
29 листопада 2020 19:54
ДОДАТОК 4.pdf
29 листопада 2020 19:54
виписка.pdf
29 листопада 2020 19:54
ДОДАТОК 2.pdf
29 листопада 2020 19:54
Довіреність.pdf
29 листопада 2020 19:54
ДОДАТОК 1.pdf
29 листопада 2020 19:53
Документи якості ІД INTBOARD.pdf
29 листопада 2020 19:53
договір оренди приміщення.pdf
29 листопада 2020 19:53
ДОДАТОК 1 СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
29 листопада 2020 19:53
довідка стаття 17 (1).pdf
29 листопада 2020 19:53
18. Авторизаційний лист Intboard.pdf
29 листопада 2020 19:53
63. Висновок ДСЕЕ Epson.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САЛАМАХА АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець САЛАМАХА АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ
#3193504599
Переможець 95 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 12:06

Документи

01 грудня 2020 12:05
Електронний підпис
01 грудня 2020 12:05
Протокол 176.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець САЛАМАХА АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ
#3193504599
95 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2020 12:05
Електронний підпис
01 грудня 2020 12:05
Протокол 176.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 12:52
342.PDF укладений
04 грудня 2020 12:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 95 000,00
UAH