Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобільні шини
Очікувана вартість
937 000,00 UAH
UA-2020-11-19-014998-c ● 50db0a5b7942411e855d507da66a022e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26353256 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5 |
Контактна особа: |
Віталій Савчук +380978327728 rivnesshmd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2020 14:01 |
Очікувана вартість: | 937 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Автомобільні шини літні 185/75 R 16 С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
12 штуки
Автомобільні шини зимові 185/75 R 16 С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
120 штуки
Автомобільні шини зимові 215/75 R 16 С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
60 штуки
Автомобільні шини зимові 225/70 R 15 С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
154 штуки
Автомобільні шини літо 225/70 R 15 С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вулиця Котляревського 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2020
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 16:58 |
Тендерна документація - автогума (можливість копіювання).docx | |
19 листопада 2020 16:58 |
Технічні.docx | |
19 листопада 2020 16:58 |
Проект договору.docx | |
19 листопада 2020 16:58 |
цінова.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-19-014998-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП", Код ЄДРПОУ:39104926
Дата подання: 10 грудня 2020 11:55
Вимога!
Шановний Замовнику.
Згідно Вашої тендерної документації, а саме Додатку 1 до ТД запропоновані шини ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ ДСТУ 4406-2005.
09.12.2020 - Вами було обрано переможця процедури закупівлі - ФОП Антоненко І.А., який в складі своєї тендерної пропозиції не надає підтвердження щодо відповідності запропонованого товару вимогам Технічної частини Тендерної документації, а саме відповідності ДСТУ 4406-2005.
Абзацом другим частини шостої статті 23 Закону та частини шостої та сьомої розділу III Тендерної документації встановлено, «Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам».
Відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Учасника.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо відмінити своє рішення, щодо обрання переможця, та перейти до розгляду наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Вашої тендерної документації, а саме Додатку 1 до ТД запропоновані шини ПОВИННІ ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ ДСТУ 4406-2005.
09.12.2020 - Вами було обрано переможця процедури закупівлі - ФОП Антоненко І.А., який в складі своєї тендерної пропозиції не надає підтвердження щодо відповідності запропонованого товару вимогам Технічної частини Тендерної документації, а саме відповідності ДСТУ 4406-2005.
Абзацом другим частини шостої статті 23 Закону та частини шостої та сьомої розділу III Тендерної документації встановлено, «Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам».
Відповідно до вимог частини першої статті 31 Закону замовник повинен відхилити тендерну пропозицію Учасника.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо відмінити своє рішення, щодо обрання переможця, та перейти до розгляду наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2020 15:59
Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до проведених відкритих торгів Автомобільні шини (id UA-2020-11-19-014998-c) учасники :
- ФОП Антоненко І.А. (ЄДРПОУ: 2791317831) – пройшов етап оцінки, пропозицію розглянуто, визнаний переможцем.
- ФОП Хімюк Юлія Богданівна (ЄДРПОУ: 3438214981) - не розглядався.
- ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" (ЄДРПОУ: 42945354) - не розглядався.
- ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП" (ЄДРПОУ: 39104926) - не розглядався.
- ТОВ "АСКАНІЯ АВТО" (ЄДРПОУ: 33830230) - не розглядався.
- ТОВ "ДНІПРОШИНА" (ЄДРПОУ: 41676522) - не розглядався.
- Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом так як Ваша пропозиції не проходила етап оцінки та розгляду, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як, пропозиція ФОП Антоненко І.А. є за нижчою ціною від Вашої.
Згідно із умовами тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (документи подаються, відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації), технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені в переліку в Додатку №1 до документації. Даний Додаток не містить вимог надання документів, що підтверджують відповідність ДСТУ 4406-2005. Документи тендерної пропозиції ФОП Антоненко І.А. містять інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файли 22. Технічні_ якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі; 23. Довідка (товаровиробник_ країна походження); 24. Порівняльна таблиця товарів;), тим самим даний Учасник виконав умови даної закупівлі, а саме тендерної документації з додатками в цій частині.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасник не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством у сфері закупівель.
Відповідно до проведених відкритих торгів Автомобільні шини (id UA-2020-11-19-014998-c) учасники :
- ФОП Антоненко І.А. (ЄДРПОУ: 2791317831) – пройшов етап оцінки, пропозицію розглянуто, визнаний переможцем.
- ФОП Хімюк Юлія Богданівна (ЄДРПОУ: 3438214981) - не розглядався.
- ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" (ЄДРПОУ: 42945354) - не розглядався.
- ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП" (ЄДРПОУ: 39104926) - не розглядався.
- ТОВ "АСКАНІЯ АВТО" (ЄДРПОУ: 33830230) - не розглядався.
- ТОВ "ДНІПРОШИНА" (ЄДРПОУ: 41676522) - не розглядався.
- Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом так як Ваша пропозиції не проходила етап оцінки та розгляду, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як, пропозиція ФОП Антоненко І.А. є за нижчою ціною від Вашої.
Згідно із умовами тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (документи подаються, відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації), технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені в переліку в Додатку №1 до документації. Даний Додаток не містить вимог надання документів, що підтверджують відповідність ДСТУ 4406-2005. Документи тендерної пропозиції ФОП Антоненко І.А. містять інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файли 22. Технічні_ якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі; 23. Довідка (товаровиробник_ країна походження); 24. Порівняльна таблиця товарів;), тим самим даний Учасник виконав умови даної закупівлі, а саме тендерної документації з додатками в цій частині.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасник не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством у сфері закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-014998-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42945354
Дата подання: 14 грудня 2020 10:37
ВИМОГА про відхилення переможця.
ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ФОП АНТОНЕНКО І.А.:
На виконання умови тендерної документації щодо ціни тендерної пропозиції, яка повинна бути розрахована із врахуванням податку на додану вартість у складі пропозиції учасник ФОП АНТОНЕНКО І.А. надав витяг з реєстру платників єдиного податку за № 2006253401027, в якому визначено, що у Учасника 2 (друга) група платника єдиного податку.
Згідно зі п.п. 2 п. 4 ст. 291 ПКУ фізична особа-підприємець на другій групі може надавати послуги населенню, а також юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ НА ЄДИНОМУ ПОДАТКУ.
Оскільки Замовник Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради є юридичною особою, що не є платником єдиного податку – ФОП АНТОНЕНКО І.А. не має права продавати товари для потреб Замовника. У разі надання послуг особі, яка перебуває на загальній системі оподаткування, платник єдиного податку другої групи зобов’язаний перейти на застосування ставки єдиного податку, визначеної для третьої групи платників єдиного податку, або на загальну систему оподаткування. Оскільки ФОП АНТОНЕНКО І.А. не перебуває на загальній системі оподаткування та не належить до 3 групи платників єдиного податку – укладання договору з цим учасником – суперечить законодавству України, оскільки відносини, що будуть закріплені в такому договорі, не можуть існувати.
Таким чином, вважається необхідним відхилити пропозицію учасника ФОП АНТОНЕНКО І.А..
Розгорнути
Згорнути
На виконання умови тендерної документації щодо ціни тендерної пропозиції, яка повинна бути розрахована із врахуванням податку на додану вартість у складі пропозиції учасник ФОП АНТОНЕНКО І.А. надав витяг з реєстру платників єдиного податку за № 2006253401027, в якому визначено, що у Учасника 2 (друга) група платника єдиного податку.
Згідно зі п.п. 2 п. 4 ст. 291 ПКУ фізична особа-підприємець на другій групі може надавати послуги населенню, а також юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ НА ЄДИНОМУ ПОДАТКУ.
Оскільки Замовник Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради є юридичною особою, що не є платником єдиного податку – ФОП АНТОНЕНКО І.А. не має права продавати товари для потреб Замовника. У разі надання послуг особі, яка перебуває на загальній системі оподаткування, платник єдиного податку другої групи зобов’язаний перейти на застосування ставки єдиного податку, визначеної для третьої групи платників єдиного податку, або на загальну систему оподаткування. Оскільки ФОП АНТОНЕНКО І.А. не перебуває на загальній системі оподаткування та не належить до 3 групи платників єдиного податку – укладання договору з цим учасником – суперечить законодавству України, оскільки відносини, що будуть закріплені в такому договорі, не можуть існувати.
Таким чином, вважається необхідним відхилити пропозицію учасника ФОП АНТОНЕНКО І.А..
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2020 16:01
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом так як Ваша пропозиції не проходила етап оцінки та розгляду, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як, пропозиція ФОП Антоненко І.А. є за нижчою ціною від Вашої.
У скарзі щодо невідповідності пропозиції переможця ФОП Антоненко І.А. не в повному обсязі зазначено вимоги п.п. 2 п. 4 ст. 291 Податкового Кодексу України щодо умов перебування ФОП на другій групі, що є не вірним тлумаченням чинного законодавства.
Так, відповідно до п.п. 2 п. 4 ст. 291 Податкового Кодексу України умовами перебування ФОП на другій групі єдиного податку є наступне:
- надання послуг, у т.ч. побутових, платникам єдиного податку та / або населенню, виробництво та продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного бізнесу;
- кількість найманих працівників повинно бути не більше 10 осіб;
- дохід не повинен перевищувати 5 000 000,00 грн. на рік (з 02.04.2020р.).
Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб-підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи-підприємці можуть обрати виключно третю групу платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи.
Таким чином, ФОП на другій групі:
- може мати дохід не більше 5 000 000,00 грн. на рік;
- може мати не більше 10 найманих працівників;
- може надавати послуги тільки населенню, або платникам єдиного податку (як іншим ФОП, так і компаніям на єдиному податку);
- не може займатися наданням посередницьких послуг з купівлі, продaжу, оренди тa оцінювання нерухомого майна, а також діяльніcтю з виробництва, продажу ювелірних тa побутових виробів з дорогоцінних металiв, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенногo утворення тa напівдорогоцінного каміння;
- може здійснювати продаж товарів платникам податків незалежно від обраної ними системи оподаткування;
- може бути платником ПДВ.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасник не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством у сфері закупівель.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом так як Ваша пропозиції не проходила етап оцінки та розгляду, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як, пропозиція ФОП Антоненко І.А. є за нижчою ціною від Вашої.
У скарзі щодо невідповідності пропозиції переможця ФОП Антоненко І.А. не в повному обсязі зазначено вимоги п.п. 2 п. 4 ст. 291 Податкового Кодексу України щодо умов перебування ФОП на другій групі, що є не вірним тлумаченням чинного законодавства.
Так, відповідно до п.п. 2 п. 4 ст. 291 Податкового Кодексу України умовами перебування ФОП на другій групі єдиного податку є наступне:
- надання послуг, у т.ч. побутових, платникам єдиного податку та / або населенню, виробництво та продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного бізнесу;
- кількість найманих працівників повинно бути не більше 10 осіб;
- дохід не повинен перевищувати 5 000 000,00 грн. на рік (з 02.04.2020р.).
Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб-підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи-підприємці можуть обрати виключно третю групу платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи.
Таким чином, ФОП на другій групі:
- може мати дохід не більше 5 000 000,00 грн. на рік;
- може мати не більше 10 найманих працівників;
- може надавати послуги тільки населенню, або платникам єдиного податку (як іншим ФОП, так і компаніям на єдиному податку);
- не може займатися наданням посередницьких послуг з купівлі, продaжу, оренди тa оцінювання нерухомого майна, а також діяльніcтю з виробництва, продажу ювелірних тa побутових виробів з дорогоцінних металiв, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенногo утворення тa напівдорогоцінного каміння;
- може здійснювати продаж товарів платникам податків незалежно від обраної ними системи оподаткування;
- може бути платником ПДВ.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасник не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством у сфері закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-014998-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП", Код ЄДРПОУ:39104926
Дата подання: 14 грудня 2020 14:00
Вимога!
Шановний Замовнику!
Згідно до Вашої закупівлі, Учасники повинні мати вид економічної діяльності - КВЕД 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів.
Учасник ФОП Антоненко І.А., якого Ви визнали переможцем не має відповідного КВЕДу для участі у данній закупівлі, про що свідчить документ Витяг з ЄДР 09.11.2020. Вимагаємо скасувати своє рішення та відхилити пропозицію ФОП Антоненко І.А., як таку що не відповідає умовам закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Згідно до Вашої закупівлі, Учасники повинні мати вид економічної діяльності - КВЕД 45.31 Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів.
Учасник ФОП Антоненко І.А., якого Ви визнали переможцем не має відповідного КВЕДу для участі у данній закупівлі, про що свідчить документ Витяг з ЄДР 09.11.2020. Вимагаємо скасувати своє рішення та відхилити пропозицію ФОП Антоненко І.А., як таку що не відповідає умовам закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2020 16:02
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом так як Ваша пропозиції не проходила етап оцінки та розгляду, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як, пропозиція ФОП Антоненко І.А. є за нижчою ціною від Вашої.
Проте, звертаємо Вашу увагу, оптова торгівля має свої особливості, а саме:
Оптова торгівля – це реалізація товарів у великих обсягах. Водночас їх купують не для особистого користування, а для підприємництва, наприклад, для подальшого перепродажу. Тобто продавцем у цьому разі стає виробник (постачальник), а покупцем – посередник, який буде у подальшому реалізовувати продукцію з власною вигодою.
Роздрібна торгівля має свою специфіку, як правило, роздрібна торгівля стає наслідком оптової. Тобто товар купують оптом у виробника (постачальника) і продають у роздріб кінцевому споживачеві, який буде використовувати його в особистих цілях. Тому покупцем зазвичай стає приватна особа.
А також, відповідно до законодавства, що регулює сферу реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в Реєстрі та Витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначаються декілька Кодів (не всі) видів економічної діяльності за КВЕД-2010 (зазвичай основних), рекомендуємо вивчити структуру ДК 009:2010, саме перелік секцій.
ДОВІДКА:
Перейти до детального розгляду:
• KVED-2010 ДК 009:2010 перелік секцій
• Секція G Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів
• Розділ 45 Оптова та роздрібна торгівля автотранспортними засобами та мотоциклами, їх ремонт
• Група 45.3 Торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів
КВЕД-2010: Група 45.3
Група Торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів
Торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів Торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів
Ця група включає оптову та роздрібну торгівлю будь-якими видами запчастин, деталей, компонентів, приладдя, інструментів та аксесуарів для автотранспортних засобів, такими як:
• гумові шини та камери для шин
• свічки запалювання, акумулятори, освітлювальне устатковання й електричні запчастини
включає класи:
Клас Назва
45.31
Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів
45.32
Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця, Ваші зауваження не відповідають дійсності. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасник не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством у сфері закупівель.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом так як Ваша пропозиції не проходила етап оцінки та розгляду, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як, пропозиція ФОП Антоненко І.А. є за нижчою ціною від Вашої.
Проте, звертаємо Вашу увагу, оптова торгівля має свої особливості, а саме:
Оптова торгівля – це реалізація товарів у великих обсягах. Водночас їх купують не для особистого користування, а для підприємництва, наприклад, для подальшого перепродажу. Тобто продавцем у цьому разі стає виробник (постачальник), а покупцем – посередник, який буде у подальшому реалізовувати продукцію з власною вигодою.
Роздрібна торгівля має свою специфіку, як правило, роздрібна торгівля стає наслідком оптової. Тобто товар купують оптом у виробника (постачальника) і продають у роздріб кінцевому споживачеві, який буде використовувати його в особистих цілях. Тому покупцем зазвичай стає приватна особа.
А також, відповідно до законодавства, що регулює сферу реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в Реєстрі та Витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначаються декілька Кодів (не всі) видів економічної діяльності за КВЕД-2010 (зазвичай основних), рекомендуємо вивчити структуру ДК 009:2010, саме перелік секцій.
ДОВІДКА:
Перейти до детального розгляду:
• KVED-2010 ДК 009:2010 перелік секцій
• Секція G Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів
• Розділ 45 Оптова та роздрібна торгівля автотранспортними засобами та мотоциклами, їх ремонт
• Група 45.3 Торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів
КВЕД-2010: Група 45.3
Група Торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів
Торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів Торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів
Ця група включає оптову та роздрібну торгівлю будь-якими видами запчастин, деталей, компонентів, приладдя, інструментів та аксесуарів для автотранспортних засобів, такими як:
• гумові шини та камери для шин
• свічки запалювання, акумулятори, освітлювальне устатковання й електричні запчастини
включає класи:
Клас Назва
45.31
Оптова торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів
45.32
Роздрібна торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця, Ваші зауваження не відповідають дійсності. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасник не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством у сфері закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-014998-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42945354
Дата подання: 18 грудня 2020 13:22
ПОРУШЕННЯ ЗАМОВНИКОМ СТРОКІВ ДЛЯ НАДАННЯ ВІДПОВЫДІ НА ВИМОГУ.
в частині 4 статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь НЕ ПІЗНІШЕ НІЖ ЧЕРЕЗ П'ЯТЬ ДНІВ з дня надходження такого звернення.
Учасниками закупівлі ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" та ФОП ГУСЄВ до системи закупівель 10.12.2020 року (UA-2020-11-19-014998-c.c1) та 14.12.2020 року (UA-2020-11-19-014998-c.c2, UA-2020-11-19-014998-c.c3) було подано вимоги щодо скасування рішення Замовника про визнання учасника ФОП АНТОНЕНКО переможцем закупівлі.
Однак, в порушення строків, визначених в ч. 4 статті 33 Закону Замовником не було надано відповідь на вимогу UA-2020-11-19-014998-c.c1 учасника ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" протягом п'яти днів з дня надходження вимоги, а отже Замовником порушено законодавство.
В ч.1 статті 32 Закону визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Оскільки ненадання відповіді на вимогу в строк визначений ЗАконом - відноситься до порушень, які неможливо усунути - ВИМАГАЄМО: відмінити процедуру відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Учасниками закупівлі ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" та ФОП ГУСЄВ до системи закупівель 10.12.2020 року (UA-2020-11-19-014998-c.c1) та 14.12.2020 року (UA-2020-11-19-014998-c.c2, UA-2020-11-19-014998-c.c3) було подано вимоги щодо скасування рішення Замовника про визнання учасника ФОП АНТОНЕНКО переможцем закупівлі.
Однак, в порушення строків, визначених в ч. 4 статті 33 Закону Замовником не було надано відповідь на вимогу UA-2020-11-19-014998-c.c1 учасника ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" протягом п'яти днів з дня надходження вимоги, а отже Замовником порушено законодавство.
В ч.1 статті 32 Закону визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Оскільки ненадання відповіді на вимогу в строк визначений ЗАконом - відноситься до порушень, які неможливо усунути - ВИМАГАЄМО: відмінити процедуру відкритих торгів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 грудня 2020 16:04
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом так як Ваша пропозиції не проходила етап оцінки та розгляду, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як, пропозиція ФОП Антоненко І.А. є за нижчою ціною від Вашої.
Стосовно звернень ФОП ГУСЄВ (який згадувався у Вашому звернені) ми із задоволенням розглянемо їх, коли він стане учасником торгів (id UA-2020-11-19-014998-c) і відправить їх нам відповідно до умов чинного законодавства.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця, Ваші зауваження та зауваження ФОП ГУСЄВ (який згадувався у Вашому звернені) не відповідають дійсності. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасник не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством у сфері закупівель.
Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону, Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом так як Ваша пропозиції не проходила етап оцінки та розгляду, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується роз’яснення щодо тендерної документації, а також не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої пропозиції, так як, пропозиція ФОП Антоненко І.А. є за нижчою ціною від Вашої.
Стосовно звернень ФОП ГУСЄВ (який згадувався у Вашому звернені) ми із задоволенням розглянемо їх, коли він стане учасником торгів (id UA-2020-11-19-014998-c) і відправить їх нам відповідно до умов чинного законодавства.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави скасовувати своє рішення про визначення переможця, Ваші зауваження та зауваження ФОП ГУСЄВ (який згадувався у Вашому звернені) не відповідають дійсності. Дякуємо за звернення, а також повідомляємо, що Учасник не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень. Замовник діяв в межах та спосіб визначені чинним законодавством у сфері закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Антоненко І.А. |
720 087,40
UAH з ПДВ
|
649 819,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Хімюк Юлія Богданівна |
779 100,00
UAH з ПДВ
|
650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТК ТРЕЙДСІТІСЕРВІС" |
840 516,00
UAH з ПДВ
|
789 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП" |
852 375,00
UAH з ПДВ
|
790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСКАНІЯ АВТО" |
891 168,00
UAH з ПДВ
|
819 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОШИНА" |
924 480,00
UAH з ПДВ
|
924 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Антоненко І.А. #2791317831 |
Переможець |
649 819,54
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2021 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2021 13:13
|
додаткова угода 2 від 05.03.21 до договору 220 від 21.12.20.PDF | зміни до договору |
05 березня 2021 13:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:34
|
№1 від 28.12.2020 року.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 15:44
|
№220 від 21.12.2020 року.pdf | укладений |
21 грудня 2020 15:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31 березня 2021 року або до повного виконання сторонами взятих зобов’язань у частині розрахунків за поставлені товари |
Номер договору про закупівлю: | 220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна цього Договору на 2020 рік становить: 649819 грн.54 коп.(шістсот сорок дев'ять тисяч вісімсот дев'ятнадцять гривень 54 копійки) без ПДВ. Ціна цього Договору на 2021 рік становить 129581 грн.94 коп.(сто двадцять дев'ять тисяч п'ятсот вісімдесят одна гривня 94 копійки) без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |