Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 37026967 |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А" |
Контактна особа: |
Оксана Яворська +380993096057 oksanayavorska1910@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
16.11.2020 закупівля за кодом ДК 021:2015: 34970000-7 Обладнання для моніторингу руху транспорту (Лазерний вимірювач швидкості) – 72 од., ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-16-011216-c відмінена відповідно до умов абзацу 2 пункту 1 частини 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій.
ПП «Діректон» листом від 17.11.2020 №17/11-1 інформував, що ПП «Діректон», є ексклюзивним офіційним представником американської фірми Laser Technology Inc. в Україні з продажу, маркетингу, дистрибуції, обслуговування та ремонту її продуктів TruCAM та TruCAM II – лазерних приладів для дистанційного вимірювання швидкості транспортних засобів. За зазначеними технічними вимогами викладеними у додатку 2 Тендерної документації до закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34970000-7 Обладнання для моніторингу руху транспорту (Лазерний вимірювач швидкості) - 72 од., ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-16-011216-c відповідають тільки TruCAM та TruCAM II.
Представника учасника ПП «Діректон» - директора Кривенка В.О. який надав документи, а саме:
- оригінал Висновку Торгово-промислової палати України (далі- - ТПП України) за результатами цінового моніторингу № 3148/08.1-7.3 від 11.11.2020;
- Довідку ТТП України про єдиного вітчизняного, уповноваженого виробником, постачальника лазерних вимірювачів швидкості транспортних засобів TruCAM II LTI 20/20 виробництва компанії Laser Technology Inc., USA від 16.11.2020 № 3183/08.0-7.3. (далі – Довідка);
- Титул « Лазерний вимірювач швидкості транспортних засобів «TruCAM II LTI 20/20». Технічні вимоги за критеріями технічного захисту інформації»;
- Сертифікат відповідності по модулю F: UA.TR.001 22 3-19;
- Титул Сертифікат перевірки типу по модулю В: UA.TR.001 241-18 Rev.0;
- Сертифікат про проходження тренінгу TruCAM II LTI 20/20 в LTI в 2018р.;
- Сертифікат про проходження тренінгу TruCAM II LTI 20/20 в LTI в 2013р.;
- Сертифікат представництва та надання послуг.
- копії документів, що підтверджують повноваження представника Учасника переговорів щодо участі у переговорах та укладання договору про закупівлю;
- оригінал документа, що підтверджує особу представника учасника на переговорах;
- оригінал довідки в довільній формі щодо наявності в Учасника переговорів досвіду виконання аналогічного договору(ів) закупівлі;
- проект договору про закупівлю;
- цінову пропозицію.
Відповідно до Довідки ПП «Діректон», код ЄДРПОУ 31921818 є офіційним ексклюзивним представником компанії-виробника «Laser Technology Inc.», США на території України для приладів TruCAM та TruCAM II та сертифіковане виробником щодо калібрування приладів LTI 20/20 TruCAM II та їх належного робочого стану.
Таким чином існують всі об’єктивні фактори, що свідчать про неможливість поставки товару іншим учасником, крім ПП «Діректон» та про наявність підстав для застосування переговорної процедури відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: відсутність конкуренції з технічних причин для закупівлі за кодом ДК 021:2015: 021:2015: 34970000-7 Обладнання для моніторингу руху транспорту (Лазерний вимірювач швидкості) – 72 од.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 16:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34970000-7: Обладнання для моніторингу руху транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначену у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та Акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десять) календарних днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
19 листопада 2020 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-16-000030 ● 87b5bcca91cd4fd1bf9bd699c268a9ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2020 17:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.12.2020 № 357
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 16.12.2020 № 357
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-11-19-014766-c 19.11.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-12-29 14:14:14
Пояснення до моніторингу
Державне агентство інфраструктурних проектів України (далі – Укрінфрапроект) надає пояснення до моніторингу закупівлі UA-M-2020-12-16-000030 листом від 29.12.2020 № 1855/12-20.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-12-29 18:57:21
Додаткові пояснення до моніторингу
Державне агентство інфраструктурних проектів України (далі – Укрінфрапроект) на доповнення до листа Укрінфрапроекту від 29.12.2020
№ 1855/12-20 надає додаткові пояснення та документи.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Позицію Укрінфрапроекту стосовно порушеного питання викладено у листі, що додається.
2021-01-11 13:54:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Державне агентство інфраструктурних проектів України повідомляє про подання 15.01.2021 до Окружного адміністративного суду м. Києва адміністративний позов до Державної аудиторської служби України щодо визнання протиправним та скасування висновку від 30.12.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-11-19-014766-c. Про відкриття провадження у справі повідомимо додатково протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та його номер. |
Дата публікації: | 15 січня 2021 |
Документи:
02 лютого 2021 12:10
|
Електронний підпис |
02 лютого 2021 12:03
|
Ухвала від 29.01.2021.pdf |
02 лютого 2021 12:03
|
Повідомлення про відкриття провадження.pdf |
15 січня 2021 18:03
|
Опис та накладна (підтвердження відправлення адміністративного позову).pdf |
15 січня 2021 18:03
|
Адміністративний позов.pdf |
02 лютого 2021 12:10
|
Електронний підпис |
15 січня 2021 18:05
|
Електронний підпис |
02 лютого 2021 12:03
|
Ухвала від 29.01.2021.pdf |
02 лютого 2021 12:03
|
Повідомлення про відкриття провадження.pdf |
15 січня 2021 18:03
|
Опис та накладна (підтвердження відправлення адміністративного позову).pdf |
15 січня 2021 18:03
|
Адміністративний позов.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІРЕКТОН" #31921818 |
Переможець |
33 494 688,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 16:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 09:41
|
Договір 38.pdf | укладений |
30 листопада 2020 09:40
|