Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дизельне паливо
Очікувана вартість
2 390 000,00 UAH
UA-2020-11-19-014529-c ● 815386a5ea8242128211cde606bb3e91
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЕЛУАШ" |
Код ЄДРПОУ: | 03345018 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23 |
Контактна особа: |
Нестеренко В.В. 380505309655 oeb.eluad@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2020 15:19 |
Очікувана вартість: | 2 390 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 71700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 л.
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, За адресою посточальника (АЗС) м.Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Разрахунки проводяться протягом 90 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 16:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 16:40 |
Додаток 1.docx | |
19 листопада 2020 16:40 |
Додаток 2.docx | |
19 листопада 2020 16:40 |
Додаток 3.docx | |
19 листопада 2020 16:40 |
Додаток 4.docx | |
19 листопада 2020 16:40 |
Додаток 5.docx | |
19 листопада 2020 16:40 |
Додаток 6.docx | |
19 листопада 2020 16:40 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-19-014529-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 25 листопада 2020 22:31
дискримінаційні вимоги ТД
19 листопада 2020 року уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ» було оприлюднено закупівлю Нафти і дистилятів – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – (дизельне паливо) за процедурою відкритих торгів (ідентифікатор UA-2020-11-19-014529-c).
Вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні умови, які обмежують в праві на участь учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника.
1.Так, Додатком 1 до ТД визначено надання:
«Довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність як мінімум 1 АЗС у кожному із 7 (семи) районів м. Запоріжжя,– перелік власних, орендованих, згідно договору лізингу та інших договорів.»
«АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином , щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД була не більш 2,5км від як мінімум 1 АЗС»
Враховуючи інформацію з Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним вбачається, що тільки одна мережа АЗС АВІАС - емітент скретч-карток ТОВ "Лівайн торг", відповідає зазначеним Замовником вимогам - має більш 40 АЗС по м. Запоріжжя (повністю відповідає вимогам щодо розташування - по 1 АЗС у кожному районі із 7 районів міста та на відстані не більше 2,5 км від автогосподарства та кожної ШЕД Замовника).
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності АЗС, або партнерські АЗС, які розташовані таким чином, щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД Замовника була не більш 2,5км від як мінімум 1 АЗС, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які планують взяти участь у закупівлі. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, тому Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме викладення умов ТД у наступній редакції: «Довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність АЗС у м. Запоріжжя,– перелік власних, орендованих, згідно договору лізингу та інших договорів.»
«АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином , щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД була не більш 5 км від як мінімум 1 АЗС»
2.). Додатком 1 до ТД визначено:
«У разі використання орендованої (або суборенди) (або партнерської або інше) матеріально-технічної бази – надати копію/або оригінал договору оренди (або суборенди) (або партнерства
або іншого договору). У договорі(ах) повинно бути зазначено майно (перелік АЗС), яке зазначено у довідці у відповідності до даного Додатку.
- лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки (талони або еквівалент) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ у відповідності до даного Додатку»
Підтвердженням господарських відносин між Учасником та партнером можуть бути відповідні партнерські договори, умовами яких, відповідно до норм діючого законодавства України, і передбачається гарантія заправок автотранспорту за талонами встановленого зразку на АЗС суб’єкта господарювання. Тому, вищенаведена вимога позбавлена будь-якого сенсу, оскільки фактично полягає в витребуванні додаткових гарантій до діючих договорів, у вигляді гарантійних листів, від третіх осіб, які не є Учасниками. У такому разі, у випадку наявності сумнівів стосовно наданої Учасником інформації, Замовник може звернутися з відповідними запитами як до самого Учасника, так і до його контрагентів. Таке право надається Замовнику згідно абз. 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо виключити дану вимогу щодо листа (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки (талони або еквівалент) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ у відповідності до даного Додатку.
3). Додатком 1 до ТД визначено:
«Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. Інформація перевіряється Замовником на http:// index.minfin.com.ua/ До того ж виникає запитання, які саме показники (ціни конкретної мережі АЗС, ціни по Запорізької області, а можливо ціни по Україні або ціни конкретного виду палива….) збирається враховувати Замовник при визначенні «дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав». Крім того, звертаємо увагу, що Замовник не має права звертатися до будь-кого, щодо отримання від будь-яких органів інформації, яка Учасником не надавалась у складі тендерної пропозиції та відповідно до вимог Закону Замовник ненаділений правом звертатися до будь-яких осіб щодо отримання будь-якої інформації стосовно аналогічних робіт (послуг), про виконання яких учасником не вказувалося у відповідній довідці і інформація про які відсутня у тендерній пропозиції Учасника. Відповідно, будь-яка інформація, яка не надається Учасником у складі тендерної пропозиції не має бути перевірена або спростована, тим паче не, яким чином не може вплинути на відхилення пропозиції відповідного учасника. На підставі тендерної документації Замовника, підставою для відхилення тендерної пропозиції може бути лише відсутність досвіду виконання аналогічного договору та дії які з ним пов’язані, а не будь-які власні оціночні роздуми чи судження Замовника на тему підвищення ціни на поставку аналогічного товару «без документально підтверджених підстав», (відгуків) щодо досвіду виконання аналогічного договору. Тому, з метою дотримання норм законодавства у сфері публічних закупівель, наполягаємо на виключені вищенаведеної вимоги
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Отже, базуючись на вищезазначеному вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема вилучити вищевказані дискримінаційні вимоги. У разі не усунення дискримінаційних вимог, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні умови, які обмежують в праві на участь учасників, які мають можливість здійснювати поставку палива для потреб Замовника.
1.Так, Додатком 1 до ТД визначено надання:
«Довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність як мінімум 1 АЗС у кожному із 7 (семи) районів м. Запоріжжя,– перелік власних, орендованих, згідно договору лізингу та інших договорів.»
«АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином , щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД була не більш 2,5км від як мінімум 1 АЗС»
Враховуючи інформацію з Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним вбачається, що тільки одна мережа АЗС АВІАС - емітент скретч-карток ТОВ "Лівайн торг", відповідає зазначеним Замовником вимогам - має більш 40 АЗС по м. Запоріжжя (повністю відповідає вимогам щодо розташування - по 1 АЗС у кожному районі із 7 районів міста та на відстані не більше 2,5 км від автогосподарства та кожної ШЕД Замовника).
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності АЗС, або партнерські АЗС, які розташовані таким чином, щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД Замовника була не більш 2,5км від як мінімум 1 АЗС, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які планують взяти участь у закупівлі. Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, тому Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме викладення умов ТД у наступній редакції: «Довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність АЗС у м. Запоріжжя,– перелік власних, орендованих, згідно договору лізингу та інших договорів.»
«АЗС учасника, або партнерські АЗС повинні бути розташовані таким чином , щоб відстань від автогосподарства та кожної ШЕД була не більш 5 км від як мінімум 1 АЗС»
2.). Додатком 1 до ТД визначено:
«У разі використання орендованої (або суборенди) (або партнерської або інше) матеріально-технічної бази – надати копію/або оригінал договору оренди (або суборенди) (або партнерства
або іншого договору). У договорі(ах) повинно бути зазначено майно (перелік АЗС), яке зазначено у довідці у відповідності до даного Додатку.
- лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки (талони або еквівалент) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ у відповідності до даного Додатку»
Підтвердженням господарських відносин між Учасником та партнером можуть бути відповідні партнерські договори, умовами яких, відповідно до норм діючого законодавства України, і передбачається гарантія заправок автотранспорту за талонами встановленого зразку на АЗС суб’єкта господарювання. Тому, вищенаведена вимога позбавлена будь-якого сенсу, оскільки фактично полягає в витребуванні додаткових гарантій до діючих договорів, у вигляді гарантійних листів, від третіх осіб, які не є Учасниками. У такому разі, у випадку наявності сумнівів стосовно наданої Учасником інформації, Замовник може звернутися з відповідними запитами як до самого Учасника, так і до його контрагентів. Таке право надається Замовнику згідно абз. 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо виключити дану вимогу щодо листа (гарантія або довідка) від емітенту, який надає скретч-картки (талони або еквівалент) на пальне із зазначенням всього переліку АЗС, з яких буде здійснюватися відпуск ПММ у відповідності до даного Додатку.
3). Додатком 1 до ТД визначено:
«Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі, яка містить відомості про те, що Учасник не вчиняв дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав, що призвели до таких змін. Інформація перевіряється Замовником на http:// index.minfin.com.ua/ До того ж виникає запитання, які саме показники (ціни конкретної мережі АЗС, ціни по Запорізької області, а можливо ціни по Україні або ціни конкретного виду палива….) збирається враховувати Замовник при визначенні «дій пов'язаних з підвищенням ціни на поставку аналогічного товару без документально підтверджених підстав». Крім того, звертаємо увагу, що Замовник не має права звертатися до будь-кого, щодо отримання від будь-яких органів інформації, яка Учасником не надавалась у складі тендерної пропозиції та відповідно до вимог Закону Замовник ненаділений правом звертатися до будь-яких осіб щодо отримання будь-якої інформації стосовно аналогічних робіт (послуг), про виконання яких учасником не вказувалося у відповідній довідці і інформація про які відсутня у тендерній пропозиції Учасника. Відповідно, будь-яка інформація, яка не надається Учасником у складі тендерної пропозиції не має бути перевірена або спростована, тим паче не, яким чином не може вплинути на відхилення пропозиції відповідного учасника. На підставі тендерної документації Замовника, підставою для відхилення тендерної пропозиції може бути лише відсутність досвіду виконання аналогічного договору та дії які з ним пов’язані, а не будь-які власні оціночні роздуми чи судження Замовника на тему підвищення ціни на поставку аналогічного товару «без документально підтверджених підстав», (відгуків) щодо досвіду виконання аналогічного договору. Тому, з метою дотримання норм законодавства у сфері публічних закупівель, наполягаємо на виключені вищенаведеної вимоги
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Отже, базуючись на вищезазначеному вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема вилучити вищевказані дискримінаційні вимоги. У разі не усунення дискримінаційних вимог, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2020 14:02
Замовником вимогу відхилено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
2 298 000,00
UAH з ПДВ
|
2 298 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" |
2 388 000,00
UAH з ПДВ
|
2 388 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОТЕХЗБУТ ЛТД" |
2 390 000,00
UAH з ПДВ
|
2 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Відхилено |
2 298 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 16:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" #42722773 |
Переможець |
2 388 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 14:26
|
Договір 115 ЕЗ.pdf | укладений |
21 грудня 2020 14:25
|