Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи (верстаки) серії Profi WT 160.WD5/WD5.000 та їх частини
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-11-19-014380-c c75118cc8e5542f997f9597bbf8687c3
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 16:20
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про ціну за одиницю товару та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Стіл (верстак) серії Profi WT 160.WD5/WD5.000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39151200-7 — Верстаки
1 штуки
Перфорований екран WS 160.1.0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39157000-7 — Частини меблів
1 штуки
Тримач інструментів TH розміром 40х360х40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39157000-7 — Частини меблів
1 штуки
Тримач для ключів WH розміром 30х120х250 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39157000-7 — Частини меблів
2 штуки
Полиця велика Lsh розміром 580х136х70 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39157000-7 — Частини меблів
1 штуки
Полиця для балончиків ScSh розміром 270х70х70 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40011, Україна, Сумська область, Суми, проспект Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39157000-7 — Частини меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Покупцем протягом 7 робочих днів з дня отримання товару, відповідно до накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:37
Технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
19 листопада 2020 16:37
Проєкт договору про закупівлю.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-014380-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 04 грудня 2020 17:51
Просимо Замовника розглянути це звернення та скасувати рішення щодо дискваліфікації
Просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ “Епіцентр К”, у зв”язку з тим, що тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації.



Тендерна документація замовника завантажена двома файлами: 1) Проєкт договору про закупівлю; 2) технічні вимоги до предмета закупівлі. В технічних вимогах до предмета закупівлі найменуванням “Тримач інструментів ТН розміром 40х360х40мм” вказано вимогу до характеристики товару лише колір RAL 7038. У пропозиції учасника поданий товар, який відповідає даній характеристиці.


ПРОШУ Замовника розглянути це звернення та скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ “Епіцентр К”. Окрім того, зазначимо, що Замовник порушив правила розміщення інформації в електронній системі закупівель, оскільки в найменуванні предмета закупівлі додано інформація щодо документів, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції, час і дата розміщення якої залишається невідомою. Cаме це порушення вплинуло на те, що дані документи не були подані учасником. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2020 17:33
Шановний учаснику! Рішення щодо відхилення Вашої пропозиції було прийняте у відповідності до вимог ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), де вказано, що Замовник відхиляє пропозицію учасника у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Ця норма є імперативною і обов’язковою до виконання.
Ваша пропозиція не містить накладений електронний підпис уповноваженої особи учасника, а в складі пропозиції відсутня довіреність, якою Скульському Є. Ю. надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, це означає що Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднено Замовником відповідно до ст. 10 та ст. 14 Закону. Крім цього Вами запропоновано стелаж-верстак – Тримач інструментів ТН (40х360х42), а Замовником вимагалося: тримач інструментів ТН розміром 40х360х40 мм. Ці дві підстави дають можливість встановити, що Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі і підлягає відхиленню відповідно ч. 13 ст. 14 Закону.
Зважаючи на вищевикладене, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених закупівель обґрунтовано прийняла рішення про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К», тому підстави для задоволення вашої вимоги відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 25 999,68
UAH з ПДВ
25 999,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 12:53
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 грудня 2020 12:53
Документи якості.pdf
02 грудня 2020 12:53
19. Виписка (05.11.2020).pdf
02 грудня 2020 12:53
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
02 грудня 2020 12:53
4. Витяг ЄДРПОУ (18.11.2020).pdf
02 грудня 2020 12:53
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2020 12:53
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
02 грудня 2020 12:53
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 25 999,68
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 13:42

Документи

04 грудня 2020 13:39
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій