Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (Томатна паста; Повидло; Горошок консервований; Огірки консервовані; Помідори консервовані)
Очікувана вартість
255 500,00 UAH
UA-2020-11-19-013996-c e8dee41139b043f39f02053904899a88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Дмитрович Рожко

+380347621668 snyatin_pni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СНЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 03188719
Місцезнаходження: 78300, Україна , Івано-Франківська обл., м. Снятин, вул. Гоголя, 23
Контактна особа: Микола Дмитрович Рожко
+380347621668
snyatin_pni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 13:15
Очікувана вартість: 255 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Снятинський психоневрологічний інтернат.
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188719.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рожко Микола Дмитрович, заступник директора
голова тендерного комітету Снятинського психоневрологічного інтернату, e-mail: snyatin_pni@ukr.net, тел. +3803476 21668.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Томатна паста; Повидло; Горошок консервований; Огірки консервовані; Помідори консервовані.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Томатна паста - 700 кг.; Повидло – 1100 кг.; Горошок консервований – 600 кг.; Огірки консервовані – 2500 кг.; Помідори консервовані – 2500 кг.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 255 500,00 грн. (двісті п’ятдесят п’ять тисяч п’ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти обласного бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 555,00 грн. (дві тисячі п’ятсот п’ятдесят п’ять грн. 00 коп.) – 1% від загальної очікуваної вартості.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «07» грудня 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
____________________________
*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
700 кілограми
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1100 кілограми
Повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
600 кілограми
Горошок консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2500 кілограми
Огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2500 кілограми
Помідори консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78300, Україна, Івано-Франківська область, м. Снятин, вул. Гоголя, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 16:24
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Обробленi_фрукти_та_овочi).doc
19 листопада 2020 16:24
ТД_ДОДАТОК_5_(8)_(2).doc
19 листопада 2020 16:24
ТД_ДОДАТОК_4_(8)_(3).docx
19 листопада 2020 16:24
ТД_ДОДАТОК_3_(10).docx
19 листопада 2020 16:24
ТД_ДОДАТОК_2_(10).doc
19 листопада 2020 16:23
ТД_ДОДАТОК_1_(11).doc
19 листопада 2020 16:23
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв_(3).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАРУК ЛАРИСА ГЕОРГІЇВНА 185 200,00
UAH з ПДВ
185 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОЗАК ЛЮДМИЛА АДАМІВНА" 196 270,00
UAH з ПДВ
196 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 15:33
ч.2ст17 довідка.jpg
08 грудня 2020 15:33
довідка судимість.jpg
08 грудня 2020 15:33
довідка податкова.png
03 грудня 2020 16:05
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:02
Технічні Консервація.PDF

Публічні документи

04 грудня 2020 13:19
виписка.jpg
04 грудня 2020 13:19
технічні3.jpg
04 грудня 2020 13:19
технічні2.jpg
04 грудня 2020 13:19
технічні1.jpg
04 грудня 2020 13:19
пропозиція2.jpg
04 грудня 2020 13:19
пропозиція1.jpg
04 грудня 2020 13:19
проект6.jpg
04 грудня 2020 13:19
проект5.jpg
04 грудня 2020 13:19
проект4.jpg
04 грудня 2020 13:19
проект3.jpg
04 грудня 2020 13:19
проект2.jpg
04 грудня 2020 13:19
проект.jpg
04 грудня 2020 13:19
паспорт3.jpg
04 грудня 2020 13:19
паспорт2.jpg
04 грудня 2020 13:19
паспорт1.jpg
04 грудня 2020 13:19
єп.jpg
04 грудня 2020 13:19
відомості.jpg
04 грудня 2020 13:19
виписка2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОНЧАРУК ЛАРИСА ГЕОРГІЇВНА

ФОП "КОЗАК ЛЮДМИЛА АДАМІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОНЧАРУК ЛАРИСА ГЕОРГІЇВНА
#3120314722
Переможець 185 200,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОНЧАРУК ЛАРИСА ГЕОРГІЇВНА
#3120314722
185 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 11:26
дог.21 гончарук.pdf укладений
21 грудня 2020 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 185 200,00
UAH