Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2020-11-19-013575-c ● 86f35a50e8084668a6ce7139e472d949
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КОДИМСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО" КОДИМСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 36643212 |
Місцезнаходження: | 66000, Україна , Одеська обл., Кодима, Вулиця Садова, будинок 4 |
Контактна особа: |
Бурмістр Людмила 380680414534 kdnz1968@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2020 15:14 |
Очікувана вартість: | 199 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66000, Україна, Одеська область, Кодима, Вулиця Садова, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата передбачених цим Договором послуг проводиться Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 60 днів на підставі Акту здавання-приймання виконаних послуг /робіт/ після надходження з державного бюджету України на реєстраційний рахунок коштів на цілі, визначені Договором. Джерело фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 16:11 |
Додаток 5 Проект_договору.doc | |
19 листопада 2020 16:11 |
Додаток 1 Технiчні вимоги.docx | |
19 листопада 2020 16:11 |
Документацiя_спрощеноi_закупiвлi.doc |
19 листопада 2020 17:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 листопада 2020 16:11 |
Додаток 5 Проект_договору.doc
|
|||
19 листопада 2020 16:11 |
Додаток 1 Технiчні вимоги.docx
|
|||
19 листопада 2020 16:11 |
Документацiя_спрощеноi_закупiвлi.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-19-013575-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ЮМИС-ЭЛЕКТРО", Код ЄДРПОУ:38477323
Дата подання: 10 грудня 2020 10:57
Відмінити визнання переможцем ЧП АРДО за невідповідність вимогам закупівлі
Згідно документації спрощеної закупівлі, а саме пункту 1.1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
До ціни пропозиції мають бути включені розрахунки за такими статтями витрат:
1. Розрахунок заробітної плати
2. Розрахунок загально-виробничих витрат
Зважаючи на те, що ЧП "АРДО" не надало таких розрахунків, така пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином вимагаємо визнати перемогу ЧП "АРДО" не дійсним. В іншому випадку будемо змушені звернутись в АМКУ (Антимонопольний комітет України).
Розгорнути
Згорнути
До ціни пропозиції мають бути включені розрахунки за такими статтями витрат:
1. Розрахунок заробітної плати
2. Розрахунок загально-виробничих витрат
Зважаючи на те, що ЧП "АРДО" не надало таких розрахунків, така пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином вимагаємо визнати перемогу ЧП "АРДО" не дійсним. В іншому випадку будемо змушені звернутись в АМКУ (Антимонопольний комітет України).
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 грудня 2020 12:05
Доброго дня! На вашу вимогу повідомляємо, що спрощену закупівлю, згідно коду ДК 50710000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування проведено з дотриманням принципів здійснення закупівель згідно Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII “Про публічні закупівлі” (зі змінами та доповненнями). У складі пропозиції ПП “АРДО” надав документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. До ціни пропозиції ПП “АРДО” включено розрахунки за такими статтями витрат, які розраховані у програмному комплексі АВК-5 в тому числі наступні документи: договірну ціну, пояснювальну записку, розрахунки №1-4. прямі витрати і загальновиробничі витрати, розрахунок вартості матеріальних ресурсів, підсумкові вартісні параметри, розрахунок заробітної плати, підсумкову відомість ресурсів, локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1, розрахунок загально-виробничих витрат, розрахунки вартості експлуатації машин і механізмів, розрахунок прибутку. Також ціна тендерної пропозиції ПП “АРДО” визначена з урахуванням податків та зборів, що сплачуються відповідно до чинного законодавства України. Таким чином тендерна пропозиція ПП “АРДО” відповідає критеріям Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки пропозиції учасником п.1.1 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АРДО" #24532240 |
Переможець |
179 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:43
|
Дод послуги рем електр устат.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 16:34
|
смета Дог 1 179.pdf | укладений |
18 грудня 2020 16:22
|
Дог 1 179000.pdf | укладений |
18 грудня 2020 16:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 3 ст. 180 Господарського Кодексу України, при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору, а саме: було здійснено уточнення умов розрахунків між сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |