Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Веб-камери та гарнітури комп’ютерні
Очікувана вартість
3 767 100,00 UAH
UA-2020-11-19-011425-c ● fe2cfa8b051c47ceab5ddf98ecdac041
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк" |
Код ЄДРПОУ: | 00032129 |
Вебсайт: | http://www.oschadbank.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
Контактна особа: |
Андрій Кравченко +380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2020 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2020 13:37 |
Очікувана вартість: | 3 767 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,93% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1448 одиниця
Веб-камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
2255 одиниця
Гарнітура комп’ютерна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 80 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 15:11 |
ДКТ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-19-011425-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 24 листопада 2020 09:34
Умови
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників , проте тендерна документація містить максимально специфічну вимогу: «довідку у довільній формі, що засвідчує наявність в учасника кваліфікованого персоналу, із детальним переліком працівників(не менше 3 осіб, які є спеціалістами в сфері інформаційних технологій) (підтвердити копіями заповнених сторінок трудових книжок)»
Жодним нормативним актом не передбачене обмеження участі в публічних закупівлях у в зв’язку з вказанням певної кількості спеціалістів у сфері продажу комп`ютерної техніки і не передбачене право Замовника на встановлення таких обмежень. Яким чином наявність 2-х замість 3-х працівників вплине на поставку? Чи якщо учасник є одноосібним ФОПом, що не зобов’язаний мати працівників, і при цьому сам має необхідний досвід та знання, що підтверджується наявністю аналогічних договорів?
Предметом закупівлі є звичайне комп’ютерне обладнання. Відсутня необхідність надання додаткових особливих послуг, пов’язаних з інтеграцією обладнання до складних комп’ютерних та мережевих систем.
Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.
Включення до тендерної документації при типових закупівлях типового товару специфічних та необґрунтованих вимог, що жодним чином не впливають на предмет закупівлі, проте відсікає зайвих конурентів, свідчить про корупційну складову, відсутність можливості реальної конкуренції, наперед упереджений підхід до вибору переможця, тобто вказує на заздалегідь обраного переможця закупівлі.
Визначена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності.
Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Тому просимо Замовника виключити цей вираз з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши рівні можливості для всіх потенційних учасників закупівлі.
Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Розгорнути
Згорнути
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників , проте тендерна документація містить максимально специфічну вимогу: «довідку у довільній формі, що засвідчує наявність в учасника кваліфікованого персоналу, із детальним переліком працівників(не менше 3 осіб, які є спеціалістами в сфері інформаційних технологій) (підтвердити копіями заповнених сторінок трудових книжок)»
Жодним нормативним актом не передбачене обмеження участі в публічних закупівлях у в зв’язку з вказанням певної кількості спеціалістів у сфері продажу комп`ютерної техніки і не передбачене право Замовника на встановлення таких обмежень. Яким чином наявність 2-х замість 3-х працівників вплине на поставку? Чи якщо учасник є одноосібним ФОПом, що не зобов’язаний мати працівників, і при цьому сам має необхідний досвід та знання, що підтверджується наявністю аналогічних договорів?
Предметом закупівлі є звичайне комп’ютерне обладнання. Відсутня необхідність надання додаткових особливих послуг, пов’язаних з інтеграцією обладнання до складних комп’ютерних та мережевих систем.
Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.
Включення до тендерної документації при типових закупівлях типового товару специфічних та необґрунтованих вимог, що жодним чином не впливають на предмет закупівлі, проте відсікає зайвих конурентів, свідчить про корупційну складову, відсутність можливості реальної конкуренції, наперед упереджений підхід до вибору переможця, тобто вказує на заздалегідь обраного переможця закупівлі.
Визначена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності.
Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Тому просимо Замовника виключити цей вираз з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши рівні можливості для всіх потенційних учасників закупівлі.
Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 12:34
У закупівлях ІТ-обладнання вимога до Учасників щодо наявності персоналу, який орієнтується в сфері ІТ, обумовлена тим, що у разі виникнення ситуації, коли знадобиться кваліфікаційна консультація щодо обладнання, наприклад: технічні характеристики, питання щодо функціонування/налаштування тощо, враховуючи критичність закупівлі, пов’язану з організацією віддаленої роботи працівників в умовах пандемії та її обсяг, Замовник має отримати якісні оперативні відповіді на запитання. На жаль, як показує практика, звичайні "менеджери зі збуту", або фізичні особи - підприємці (надалі-ФОП) не завжди можуть у короткі строки надати чіткі відповіді на запитання, що стосуються ІТ обладнання. При цьому законодавство дозволяє ФОП укладати трудові договори з найманими працівниками.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-011425-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 24 листопада 2020 14:21
Умови2
Шановний Замовнику!
Ви не обґгрунтвали, чому спеціалістів має бути саме 3-є. Де саме ця кількість закріплена законодавчо чи може технічно ДОВЕДЕНО, що 1 чи 2-є кваліфікованих спеціалісти, що мають знання, досвід, вміння, вже не рахуються за відповідних спеціалістів? Чому ставка на кількість осіб у даному випадку переважає якість товару та кращу ціну. Ви закуповуєте послуги чи товар?
Дані умови демонструють вкрай упереджений підхід до вибору переможця та відкривають шлях виключно конкретним великим компаніям.
В такому разі ми лише просимо посприяти конкуренції і ПЕРЕГЛЯНУТИ затребувану КІЛЬКІСТЬ спеціалістів.
Сподіваємося на порозуміння!
Розгорнути
Згорнути
Ви не обґгрунтвали, чому спеціалістів має бути саме 3-є. Де саме ця кількість закріплена законодавчо чи може технічно ДОВЕДЕНО, що 1 чи 2-є кваліфікованих спеціалісти, що мають знання, досвід, вміння, вже не рахуються за відповідних спеціалістів? Чому ставка на кількість осіб у даному випадку переважає якість товару та кращу ціну. Ви закуповуєте послуги чи товар?
Дані умови демонструють вкрай упереджений підхід до вибору переможця та відкривають шлях виключно конкретним великим компаніям.
В такому разі ми лише просимо посприяти конкуренції і ПЕРЕГЛЯНУТИ затребувану КІЛЬКІСТЬ спеціалістів.
Сподіваємося на порозуміння!
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
3 319 220,52
UAH з ПДВ
|
3 319 220,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
3 765 062,28
UAH з ПДВ
|
3 729 957,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" |
3 767 061,90
UAH з ПДВ
|
3 732 061,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Очікує рішення |
3 319 220,52
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 14:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 березня 2021 12:42 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Відмінено торги за процедурою закупівлі у зв’язку з необхідністю уникнення процедурних порушень. |
Документи:
09 березня 2021 12:42
|
Повідомлення про відміну.docx |