Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Наркотичні лікарські засоби, психотропні речовини та прекурсори( код ДК 021:2019:33600000-6 Фармацевтична продукція (Ketamine, Morphine, Diazepam, Fentanyl))
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2020-11-19-011288-c 43394ce0c49f4a7186e7f9b0bcb3aebc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Нижник

+380633718044 nyzhnyknatalia530@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26479164
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Наталія Нижник
+380633718044
nyzhnyknatalia530@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 12:24
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Найменування, а також асортимент (кількість) одиниці виміру товару зазначено в Додатку 1 до тендерної документації (технічне завдання) та по тексту оголошення.Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 ампула
Кетамін 50 мг/мл по 2 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
30 ампула
Морфіна гідро хлорид 1 %-1 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
40 ампула
Сибазон 5 мг/мл 2 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
565 ампула
Фентаніл 0,05 мг/мл 2 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отримані реактиви здійснюються в безготівковому порядку протягом 10 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником призначення фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 15:07
Технічне завдання.docx
19 листопада 2020 15:07
ТД _ наркотики.doc
19 листопада 2020 15:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-011288-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК", Код ЄДРПОУ:40477029
Дата подання: 10 грудня 2020 16:43
Неправомірне визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» переможцем
Детально у вкладенні
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 грудня 2020 14:14
Дякуємо за зауваження,вашу вимогу Замовник задовільнив та внесені відповідні зміни.

Документи подані скаржником

10 грудня 2020 16:43
Вимога.docx

Документи

14 грудня 2020 14:14
Протокол 225.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 52 724,25
UAH з ПДВ
52 724,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" 63 627,55
UAH з ПДВ
63 627,55
UAH з ПДВ
Документи
КП "Фармація" 64 432,03
UAH з ПДВ
64 432,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 15:50
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:49
Технічна частина.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 12:04
Електронний підпис
16 грудня 2020 11:59
Коріпція юр особа.zip
16 грудня 2020 11:59
Довідка фіз особа.zip
16 грудня 2020 11:59
Довідка МВС.rar
16 грудня 2020 11:59
Довідка ДПІ.rar
16 грудня 2020 11:59
документи переможця.pdf
02 грудня 2020 10:52
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:42
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 15:23
пропозиція 2.pdf
01 грудня 2020 15:23
пропозиція1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"

КП "Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Рішення скасоване 52 724,25
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 14:15
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Відхилено 52 724,25
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 14:25
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
#40477029
Переможець 63 627,55
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
#40477029
63 627,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2022 12:05
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2022 11:59
Додаткова угода № 4 до договору № 274.pdf зміни до договору
18 березня 2022 11:58
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 11:09
Додаткова угода № 3 до договору № 274.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 11:06
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 17:04
Додаткова угода № 2 до договору № 274pdf.pdf зміни до договору
26 січня 2021 16:55
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:20
Додаткова угода №1 до договору №274.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:14
Договір № 274pdf.pdf укладений
29 грудня 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести наступні зміни до договору № 274 від 29.12.2020 року та викласти п.12.1 Договору в наступній редакції: "12.1.Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з 1 січня 2021 року"
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести наступні зміни до договору № 274 від 29.12.2020 року до п.1.1. п.1.4. п. 2.1. п.2.2. п.3.2. п.4.1.п.4.2. п.6.1. п.6.2. та викласти в новій редакції: «1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник зобов'язується поставляти та передавати у власність Замовнику товар, а Замовник зобов'язується приймати цей товар та своєчасно здійснювати його оплату» «1.4.Постачальник гарантує, що Товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов'язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством» «2.1. Замовник оплачує поставлені Постачальником товар за цінами, що визначені за одиницю товару у видатковій накладній на відпуск товару» «2.2.Ціни в видатковій накладній на відпуск товарів зазначені з урахуванням ПДВ. В ціну включаються всі затрати учасника, пов’язані з виконанням Договору, в т. ч. сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо.» «3.2. Розрахунки за отримані товари здійснюються в безготівковому порядку протягом 10 банківських днів з моменту отримання товару» «.4.1.Якість товару, що поставляється повинна відповідати стандартам, вимогам нормативно-технічної документації, якими встановлені вимоги, щодо якості таких товарів, та підтверджуватись сертифікатами якості виробника або паспортом» «4.2.Товар, що поставляється по цьому Договору, мають визначений строк придатності щодо його використання. Постачальник обов’язується постачати Замовнику з таким розрахунком, щоб він міг бути використаний за призначенням до спливу цього строку. Термін придатності повинен бути не менше 80 % загального терміну зберігання, від зазначеного виробником для даної продукції, в інших випадках - за узгодженням» «6.1.При отриманні товару матеріально-відповідальна особа Замовника зобов’язана перевірити їх найменування і кількість на відповідність найменуванням і кількостям, проставлених у накладних, в присутності матеріально-відповідальної особи Постачальника. Факт отримання засвідчується підписами особи, що отримала, та особи що відпустила товар, в обох примірниках накладних, виписаних Постачальником, з зазначенням дати» «6.2.Претензії з приводу бою ампул, флаконів, браку (їх неповну наповнюваність, не чітке маркування, тощо) строку придатності чи нестачі, тощо повинні бути пред’явлені в момент отримання. Претензії, пред’явлені Замовником поза місцем отримання товару, Постачальником після їх приймання, не розглядаються»
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" ,Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсмотків суми, визначеної в початкому договорі про закупівлю,укладеному в попередньому році , а саме до 31.03.2021 року 2.Внести зміни в реквізити Постачальника виклавши у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3.4.Договору про закупівлю №274 від 29.12.2020 року та підпункту 1 пункту 5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" , у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків покупця сторони дійшли згоди: 1.Зменшити ціну закупівлі згідно зі Специфікцією (Додаток 1 До договору) та Специфікацію викласти у новій редакції. 2.сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно ціну договору на 23 177,92 грн (Двадцять три тисячі сто сімдесят сім гривень 92 коп.) 3.Виклвсти п.3.3 Договору в наступній редакції: "3.3.Загальна вартість цього Договору складає: 53175,14 грн (П9ятдесят три тисячі сто сімдесят п9ять гривень 14 коп.) у т.ч. ПДВ- 3265,14 грн "
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 18 березня 2022
Сума оплати за договором: 53 175,14
UAH (в тому числі ПДВ 3 265,14 UAH)