Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Комплектуючі до стільців)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2020-11-19-010968-c 6ed2e219e1884aa0903036820df78631
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Миколайович Гурлач

+380444228596 gurlachaleksandr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 01181765
Вебсайт: http://www.ucrf.gov.ua
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Киев, пр. Перемоги, 151
Контактна особа: Олександр Миколайович Гурлач
+380444228596
gurlachaleksandr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 17:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 17:30
Початок аукціону: 03 грудня 2020 11:27
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Ролик D50 GE11) – 90 шт. 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Заглушка) – 400 шт. 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Ролик меблевий) – 180 шт. 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Газліфт (пневмоциліндр) для крісла amf 235мм) – 17 шт.
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Механізм піастра для офісного крісла) – 18 шт.
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Хрестовина для офісного крісла FI-600/10, D = 600 мм, сталь) – 15 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
720 штуки
Комплектуючі до стільців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, Київ, проспект Перемоги, 151
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 14:59
Проект договору (Комплектуючі до стільців).docx
19 листопада 2020 14:59
Закупівля Комплектуючі до стільців.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-010968-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Мороз Катерина Юріївна", Код ЄДРПОУ:3130109065
Дата подання: 09 грудня 2020 11:05
Оскарження дискваліфікації.
Нашу пропозицію було відхиллено з причини того що пропозиція не має цифровий електронний підпис, але це не відповідає дійсності, кожен підкріплений документ моє накладений електронний підпис окремо, що не суперечить правилам проведення торгів. Замовник не уточнював як саме требо підписувати пропозицію, разом чи кожен документ окремо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2020 14:38
Вимогою (пп.4 п.14) оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з пунктом інструкції з підготовки пропозиції.
Однак, пропозиція ФОП «Мороз Катерина Юріївна» не містить кваліфікованого електронного підпису, а всупереч зазначеній вимозі, містить кваліфіковану електронну печатку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Мороз Катерина Юріївна" 19 400,00
UAH з ПДВ
15 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» 17 160,00
UAH з ПДВ
17 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:39
технічні.pdf
02 грудня 2020 16:39
Лист-відгук МСД9.pdf
02 грудня 2020 16:39
Статут.pdf
02 грудня 2020 16:39
Протокол №2.pdf
02 грудня 2020 16:39
ІПН Кухар.pdf
02 грудня 2020 16:39
Довідка про МТБ.pdf
02 грудня 2020 16:39
Довідка НАЗК Кухар 19.11.zip
02 грудня 2020 16:39
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2020 16:39
проект договору.pdf
02 грудня 2020 16:39
аналогічні.pdf
02 грудня 2020 16:39
цінова.pdf
02 грудня 2020 16:39
Протокол №1.pdf
02 грудня 2020 16:39
Паспорт Кухар.pdf
02 грудня 2020 16:39
Наказ Директор.pdf
02 грудня 2020 16:39
Договір оренди.pdf
02 грудня 2020 16:39
Довідка щодо ст. 17.pdf
02 грудня 2020 16:39
Довідки з банку 20.11.2020.pdf
02 грудня 2020 16:39
Довідка МВС 31.10.2020.pdf
02 грудня 2020 16:39
Витяг з ЄДР 24.11.2020.pdf
02 грудня 2020 16:39
Виписка з ЄДР.pdf
02 грудня 2020 16:39
Гарантійний лист 12 міс.pdf
02 грудня 2020 16:39
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Мороз Катерина Юріївна"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Мороз Катерина Юріївна"
#3130109065
Відхилено 15 800,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 16:46
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
Переможець 17 060,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 грудня 2020 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
17 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 12:13
Звіт про виконання Комплектуючі до стільців.doc укладений
29 січня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:18
ДУ№1 Дог№380 ТОВ Світловодська меблева фабрика Престиж.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:16
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:58
Дог №380 ТОВ Світловодська меблева фабрика Престиж.pdf укладений
29 грудня 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У відповідності до пункту 11.1 Договору та згідно з п. 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони вирішили за взаємною згодою внести такі зміни до Договору: 1.1. Пункт 3.1 Договору викласти в новій редакції: «3.1. Загальна вартість за Договором згідно Додатку № 2 до Договору становить 17040,00 грн. (cімнадцять тисяч сорок грн 00 коп) у тому числі ПДВ (20%) – 2840 грн 00 коп (дві тисячі вісімсот сорок грн 00 коп) і включає в себе вартість Товару та всі інші витрати Постачальника, пов’язані з поставкою, завантаженням та розвантаженням Товару на склад Замовника.» 1.2. Додаток 2 «Специфікація на закупівлю товару «39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Комплектуючі до стільців)» до Договору викласти в новій редакції – що додається (Додаток 1 до цієї Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: 380
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 040,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 840,00 UAH)