Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Чашка (склокераміка) Arcopal, тарілка мілка (склокераміка) Arcopal, тарілка глибока (склокераміка) Arcopal, каструля з н/с 3л, каструля з н/с 5л, каструля з н/с 10л, каструля з н/с 20л, бочка пластикова харчова 100л, бочка пластикова харчова 50л
Очікувана вартість
111 880,00 UAH
UA-2020-11-19-010647-c 3a96d128961e4cacb429f4db6f320544
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пластун Дмитро

380332244144 dimahm299@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 9971
Код ЄДРПОУ: 14321661
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Стрілецька,6
Контактна особа: Пластун Дмитро
380332244144
dimahm299@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 14:00
Початок аукціону: 04 грудня 2020 15:00
Очікувана вартість: 111 880,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 118,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. Чашка (склокераміка) Arcopal 2. Тарілка мілка (склокераміка) Arcopal 3. Тарілка глибока (склокераміка) Arcopal 4. Каструля з н/с 3л 5. Каструля з н/с 5л 6. Каструля з н/с 10л 7. Каструля з н/с 20л 8. Бочка пластикова харчова 100л 9. Бочка пластикова харчова 50 Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. Чашка (склокераміка) Arcopal - 39221121-1 2. Тарілка мілка (склокераміка) Arcopal - 39221210-2 3. Тарілка глибока (склокераміка) Arcopal - 39221210-2 4. Каструля з н/с 3л - 39221000-7 5. Каструля з н/с 5л - 39221000-7 6. Каструля з н/с 10л - 39221000-7 7. Каструля з н/с 20л - 39221000-7 8. Бочка пластикова харчова 100л - 39221130-7 9. Бочка пластикова харчова 50л ¬ - 39221130-7
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт.
Чашка (склокераміка) Arcopal
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
150 шт.
Тарілка мілка (склокераміка) Arcopal
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
140 шт.
Тарілка глибока (склокераміка) Arcopal
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
10 шт.
Каструля з н/с 3 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
10 шт.
Каструля з н/с 5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
10 шт.
Каструля з н/с 10 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
10 шт.
Каструля з н/с 20 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
48 шт.
Бочка пластикова харчова 100 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
40 шт.
Бочка пластикова харчова 50 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, що поставляються проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до п’ятнадцяти робочих днів. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Каструлі
Дата подання: 23 листопада 2020 19:43
Дата відповіді: 24 листопада 2020 08:32
Шановний замовник! Чи обов'язково об'єм каструлі має відповідати заявленому в документації , чи можуть бути коливання в меншу чи більшу сторону ? Також цікавить чи кришки до всіх каструль мають бути скляними ? Оскільки в характеристиках до кастрюль всюди пише об'єм 3 л. і матеріал кришки скло . Якщо для кастрюль малих об'ємів це норма , то для кастрюлі великого об'єму в 20 л. таких кришок немає .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені зміни до оголошення щодо технічних вимог предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 96 040,00
UAH з ПДВ
94 921,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кравчук Г.Ю. 109 920,00
UAH з ПДВ
96 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 16:57
sign.p7s
02 грудня 2020 16:56
завод ДСС Висновок СЕС.pdf
02 грудня 2020 16:56
Бочка2.jpg
02 грудня 2020 16:56
Бочка1.jpg
02 грудня 2020 16:56
Certificate-186522.jpg
02 грудня 2020 16:56
Certificate-186521-1.jpg
02 грудня 2020 16:56
Certificate-186520.jpg
02 грудня 2020 16:56
паспорт Орлов ЮИ сын.pdf
02 грудня 2020 16:56
Выписка ФОП Орлов Ю.И..pdf
02 грудня 2020 16:56
ФОП Орлов завірені.rar
02 грудня 2020 16:56
Поспорт Орлов ЮІ 45 р.pdf
02 грудня 2020 16:56
1211.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 13:13
sign.p7s
03 грудня 2020 12:31
8-уповноважена особа (1).pdf
03 грудня 2020 12:31
8-паспорт Кравчук ГЮ.pdf
03 грудня 2020 12:31
8-копія ІПН.pdf
03 грудня 2020 12:31
7-Проект договору.pdf
03 грудня 2020 12:31
7-Лист-погодження.pdf
03 грудня 2020 12:31
4-Оператор ринку.pdf
03 грудня 2020 12:31
4-Копія Витягу з РПЄП.pdf
03 грудня 2020 12:31
4-копія Витягу з ЄДР.pdf
03 грудня 2020 12:31
4-копія Виписки з ЄДР.pdf
03 грудня 2020 12:31
3-Пояснювальна записка.pdf
03 грудня 2020 12:31
3-Інформаційна довідка.pdf
03 грудня 2020 12:31
1-Цінова пропозиція.pdf

Підстави для відмови в участі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

Критерій Вимога Підтвердження

ФОП Кравчук Г.Ю.

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Переможець 94 921,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 13:13

Документи

07 грудня 2020 13:13
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
94 921,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2020 13:13
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 грудня 2020 10:03
Договір № 656-20.pdf укладений
18 грудня 2020 10:02
sign.p7s зміни до договору
11 січня 2021 08:31
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2020 10:29
ДУ № 1-20.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 1.2 та пункт 3.1 Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 656-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 73 509,90
UAH

Актуальні тендери

До пошуку