Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція внутрішніх приміщень і басейну, із заміною інженерних мереж, у будівлі Костянтинівського дошкільного учбового закладу №31, Костянтинівської міської ради, за адресою: Донецка обл., м. Костянтинівка, вул.Європейська, 50"
Очікувана вартість
22 412 498,40 UAH
UA-2020-11-19-010064-c 353f7d91243b474e87fcea3607997b30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Михайлюк

+380932682037 00113@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Михайлюк
+380932682037
00113@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 28 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 грудня 2020 11:25
Очікувана вартість: 22 412 498,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 672 374,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція внутрішніх приміщень і басейну, із заміною інженерних мереж, у будівлі Костянтинівського дошкільного учбового закладу №31, Костянтинівської міської ради, за адресою: Донецка обл., м. Костянтинівка, вул.Європейська, 50"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, вул. Європейська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:32
Специфікація Костянтинівка Внутр прим басейн Д_с №31 Рекон зі змінами №1.zip
30 листопада 2020 15:32
Зміни №1 до ТД №80 (558).pdf
19 листопада 2020 14:35
Додаток 3.pdf
19 листопада 2020 14:35
Проект Договору 2020.docx
19 листопада 2020 14:35
Додаток 8.pdf
19 листопада 2020 14:35
Додаток 5.pdf
19 листопада 2020 14:35
Додаток 1.pdf
19 листопада 2020 14:35
Додаток 2.pdf
19 листопада 2020 14:35
Додаток 4.pdf
19 листопада 2020 14:35
ТД №80 (558) Костянтинівка Внутр прим басейн Д_с №31 Рекон.pdf
30 листопада 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2020 15:32
Специфікація Костянтинівка Внутр прим басейн Д_с №31 Рекон зі змінами №1.zip
19 листопада 2020 14:35
Специфікація Костянтинівка Внутр прим басейн Д_с №31 Рекон.zip
30 листопада 2020 15:32
Зміни №1 до ТД №80 (558).pdf
19 листопада 2020 14:35
Додаток 3.pdf
19 листопада 2020 14:35
Проект Договору 2020.docx
19 листопада 2020 14:35
Додаток 8.pdf
19 листопада 2020 14:35
Додаток 5.pdf
19 листопада 2020 14:35
Додаток 1.pdf
19 листопада 2020 14:35
Додаток 2.pdf
19 листопада 2020 14:35
Додаток 4.pdf
19 листопада 2020 14:35
ТД №80 (558) Костянтинівка Внутр прим басейн Д_с №31 Рекон.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 грудня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД" 21 728 000,00
UAH з ПДВ
21 055 625,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДКФ КОМПАНІ" 22 098 000,00
UAH з ПДВ
21 425 625,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД" 22 403 336,04
UAH з ПДВ
21 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" 22 403 521,99
UAH з ПДВ
21 727 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 грудня 2020 10:05
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:02
Дошкільний заклад.pdf
07 грудня 2020 14:48
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:44
2.Досвід.pdf
07 грудня 2020 14:44
10.Ліцензії та дозволи .pdf
07 грудня 2020 14:44
8.Баланс.pdf (2).p7s
07 грудня 2020 14:44
9.Довiдки банку.pdf (2).p7s
07 грудня 2020 14:44
9.Довiдки банку.pdf
07 грудня 2020 14:44
8.Баланс.pdf
07 грудня 2020 14:43
5.Субпідрядники.pdf (2).p7s
07 грудня 2020 14:43
3.Зведена довідка.pdf
07 грудня 2020 14:43
3.Зведена довідка.pdf (2).p7s
07 грудня 2020 14:43
5.Субпідрядники.pdf
07 грудня 2020 14:43
4.График.pdf (1).p7s
07 грудня 2020 14:43
4.График.pdf
07 грудня 2020 14:43
1.Заява-пропозиція.pdf
07 грудня 2020 14:43
1.Заява-пропозиція.pdf.p7s
07 грудня 2020 14:43
2.Досвід.pdf (2).p7s

Публічні документи

05 грудня 2020 15:03
10_Лицензия_завере.pdf
05 грудня 2020 15:03
10.1_Дозвола.pdf
05 грудня 2020 15:02
9_довідка банку.pdf
05 грудня 2020 15:02
8-баланс.pdf
05 грудня 2020 15:01
6_Локальні кошториси.pdf
05 грудня 2020 15:01
5_Субпідрядники.pdf
05 грудня 2020 15:01
4_ГрафІк.pdf
05 грудня 2020 15:00
3_Зведена_довiдка.pdf
05 грудня 2020 14:59
2_Досвід.jpg
05 грудня 2020 14:59
2_LДосвід.jpg
05 грудня 2020 14:56
2_2-Досвід.jpg
05 грудня 2020 14:56
2_1Досвід.jpg
05 грудня 2020 14:55
1_Заява_пропозицiя.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 14:48
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:37
10.2. Дозволи.pdf
07 грудня 2020 14:37
7.2.2. Витяг ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2020 14:37
7.2.1. Статут.pdf
07 грудня 2020 14:37
7.1.2. Протокол та наказ.pdf
07 грудня 2020 14:37
3.1. Зведена довідка.pdf
07 грудня 2020 14:37
1. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 12:19
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:18
9.Довідки банку.pdf.p7s
07 грудня 2020 12:18
9.Довідки банку.pdf
07 грудня 2020 12:18
8.Баланс.pdf.p7s
07 грудня 2020 12:18
8.Баланс.pdf
07 грудня 2020 12:18
7.Повноваження4.pdf.p7s
07 грудня 2020 12:18
7.Повноваження4.pdf
07 грудня 2020 12:18
5.Субпідрядник.pdf.p7s
07 грудня 2020 12:18
5.Субпідрядник.pdf
07 грудня 2020 12:18
4.Графік.PDF.p7s
07 грудня 2020 12:18
4.Графік.PDF
07 грудня 2020 12:18
3.Зведена довідка.pdf.p7s
07 грудня 2020 12:18
3.Зведена довідка.pdf
07 грудня 2020 12:18
2.Довідка досвід.pdf.p7s
07 грудня 2020 12:18
2.Довідка досвід.pdf
07 грудня 2020 12:18
2. Відгук ДКБ.PDF.p7s
07 грудня 2020 12:18
2. Відгук ДКБ.PDF
07 грудня 2020 12:18
1.Заява-пропозиція.pdf.p7s
07 грудня 2020 12:18
1.Заява-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"

ТОВ "ДКФ Компані"

ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"

ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
Переможець 21 055 625,04
UAH з ПДВ
10 грудня 2020 09:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2020 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБЗ ПРОМБУД"
#36652075
21 055 625,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 23:19
ду9 дог163б-20 МИР.PDF зміни до договору
19 грудня 2022 23:18
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 20:25
ду8 дог163б-20 МИР.PDF зміни до договору
24 листопада 2022 20:24
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2022 09:37
ду7 дог163б-20 МИР внутр.PDF зміни до договору
27 вересня 2022 09:36
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2022 14:15
ду6 дог163б-20 МИР.PDF зміни до договору
31 серпня 2022 14:13
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 10:29
ду 5 від 14.01.2022 дог 163б-20.pdf зміни до договору
14 січня 2022 10:20
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 11:54
ду 4 від 02.12.2021 дог 163б-20.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 17:10
ду 3 від 19.11.2021 дог 163б-20.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 16:58
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 16:53
ду 2 від 08.04.2021 дог 163б-20.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 11:01
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 15:24
ду_1 від 16.01.2021 дог 163б-20.pdf зміни до договору
18 січня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:45
договір від 29.12.2020 № 163б-20.pdf укладений
29 грудня 2020 14:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через затримку фінансування витрат замовника змінено обсяги фінансування по роках та відповідний план, подовжено строк дії договору до 31.01.2022. Змінено р/р Замовника.
Номер договору про закупівлю: 163б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна р/р Підрядника
Номер договору про закупівлю: 163б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено ціну договору
Номер договору про закупівлю: 163б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено обсяг фінансування
Номер договору про закупівлю: 163б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 4 від 02.12.2021 дог 163б-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 163б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено п.3.3, п.13, додатки 1, 3
Номер договору про закупівлю: 163б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено п. 10.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 163б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено п.3.3, додаток 3 "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 163б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено п.3.3, додаток 3 "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 163б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML