Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт павільйонів в ДНЗ «Віночок», за адресою пров. Василя Погребного 2а, с. Тарасівка, Києво-Святошинського району, Київської області (ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2020-11-19-009957-c 3f28f32a5ea74960b29893d6c1cfffa1
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Олександрівна Мельничук

+380672543363 anyuta-x@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ГРОМАДА»ТАРАСІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36577564
Місцезнаходження: 08161, Україна , Київська обл., с. Тарасівка, вул. Шкільна, буд. 1, кв. 49
Контактна особа: Анна Олександрівна Мельничук
+380672543363
anyuta-x@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Громада» Тарасівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області.
2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 36577564.
4. Місцезнаходження замовника: 08161, Київська область, Києво-Святошинський район, село Тарасівка, вулиця Шкільна, будинок 1, квартира 49.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мельничук Анна Олександрівна, секретар тендерного комітету, головний бухгалтер, телефон +380672543363, ел. пошта: kpgromada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт павільйонів в ДНЗ « Віночок», за адресою пров. Василя Погребного 2а, с. Тарасівка, Києво-Святошинського району, Київської області.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08161, Київської області, Києво-Святошинського району, с. Тарасівка, пров. Василя Погребного 2а
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 290 000,00 грн. (двісті дев’яносто тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «25» листопада 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «30» листопада 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Документи, що надаються учасником у пропозиції відповідно до вимог оголошення, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку.
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт павільйонів в ДНЗ «Віночок», за адресою пров. Василя Погребного 2а, с. Тарасівка, Києво-Святошинського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08161, Україна, Київська область, с. Тарасівка, пров. Василя Погребного 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 14:34
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2020 14:32
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
19 листопада 2020 14:32
Документацiя_до_оголошення.doc
19 листопада 2020 14:32
Додаток_5.doc
19 листопада 2020 14:32
Додаток_4.doc
19 листопада 2020 14:32
Додаток_3.docx
19 листопада 2020 14:32
Додаток_2.doc
19 листопада 2020 14:32
Додаток_1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БАТРУН ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ 289 950,00
UAH з ПДВ
289 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2020 18:28
sign.p7s
29 листопада 2020 14:43
sign.p7s
29 листопада 2020 14:40
пропозиц.pdf
29 листопада 2020 14:40
паспортинн.pdf
29 листопада 2020 14:40
кошторис.pdf
29 листопада 2020 14:40
договор.pdf
29 листопада 2020 14:40
витягвиписка.pdf
29 листопада 2020 14:40
1відомучасника.pdf

Підстави для відмови в участі

ФОП БАТРУН ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БАТРУН ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3238023238
Переможець 289 950,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 17:07

Документи

04 грудня 2020 17:07
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БАТРУН ЄВГЕНІЙ ВІКТОРОВИЧ
#3238023238
289 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 17:07
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 грудня 2020 15:04
1612 від 16.12.2020.pdf укладений
16 грудня 2020 15:02
sign.p7s зміни до договору
05 січня 2021 14:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 289 950,00
UAH

Актуальні тендери

До пошуку