Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B.D.1.1-1:2013, GBN G.1-218-182:2011 Major repair of principal motor road in public use H-01 Kyiv-Znamyanka on section km 52+935 – km 65+900, Kyiv Region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Кошель Олег Миколайович +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Koshel Oleg Mykolayovych +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 16 березня 2021 11:20 |
Очікувана вартість: | 572 630 062,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 863 150,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2863150.31 UAH |
Publication date: | 19 листопада 2020 14:32 |
Enquiries until: | 29 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 лютого 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 572 630 062 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 863 150 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Conditions for granting security for tender proposals: according to Tender documentation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за виконані роботи Підряднику на підставі «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в), і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ та СОУ, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 15:31 |
Перелік змін що вносяться до ТД 3.doc | |
29 січня 2021 15:30 |
Перелік змін, що вносяться до ТД 3.pdf | |
29 січня 2021 15:30 |
Додаток № 14 Проект договору.doc | |
29 січня 2021 15:30 |
Додаток № 13 Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
29 січня 2021 15:30 |
Додаток № 11 Технічне завдання.xls | |
29 січня 2021 15:30 |
49В-20 Тендерна документація нова редакція 3.doc | |
28 січня 2021 16:35 |
Перелік змін що вносяться до ТД 2.doc | |
28 січня 2021 16:35 |
Перелік змін, що вносяться до ТД 2.pdf | |
28 грудня 2020 16:20 |
Перелік змін що вносяться до ТД 1.pdf | |
28 грудня 2020 16:20 |
Перелік змін що вносяться до ТД 1.doc | |
16 грудня 2020 11:47 |
Перелік змін, що вносяться до ТД.pdf | |
16 грудня 2020 11:47 |
Перелік змін що вносяться до ТД .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги п. 5.2.1 ГБН Г.1-218-182:2011 «Види ремонтів та перелік робіт» насправді стосуються стійкості земляного полотна, тому що ставлять вимоги до споруд (дренажів), що влаштовуються для пониження рівня грунтових вод та, як наслідок, осушення земляного полотна автомобільної дороги. Предметом закупівлі передбачено влаштування дренуючого шару дорожнього одягу, що є окремим елементом конструкції автомобільної дороги. Дренуючий шар дорожнього одягу не є його основою, а відноситься до категорії додаткових шарів.
Виходячи з зазначеного, п.2 Відомості розрахунку обсягу ключових (основних) робіт «Влаштування дренуючого шару при поширенні дорожнього одягу» не може бути замінений на досвід робіт зі зведення грунтових основ чи основ дорожнього одягу.
Вимоги про усунення порушення
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тобто Закон вимагае надати документ, який підтверджує виконання, а не часткове виконання, аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Але в п.5.2.1. Тендерної документації Замовник незаконно вказав:
«Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору.»
Також в п.5.2.1 Тендерної документації вказано:
«При закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам`янка на ділянці км 52+935 - км 65+900, Київська область (національна, ІІ категорії) аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг державного значення І та/або ІІ технічної категорії з індексами «М» та/або «Н», укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
До кваліфікаційного критерію згідно Ст.16 Закону належить «виконання», а не «укладання» аналогічного договору. Верховний суд у своій Постанові від 09.10.2018р. по Справі 913/159/17 в п.24 та п.25 вказав, що кваліфікаційним критерієм є «виконання» аналогічного договору, а сам по собі договір (примітка: а відповідно й дата його укладання), не свідчить про його виконання».
Іноземна компанія нерезидент у відповідності до ч.2 Ст.16 п.3 Закону має «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та бажає взяти участь у оголошеній закупівлі. Ми маємо значний досвід із будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за схемою «проектуй та будуй». Будівництво дороги проводилось після проектування, при цьому вартість та обсяги робіт виконаного одного договору в 5-10 разів більше, ніж в конкурсній закупівлі. Враховуючи вищенаведене, строк реалізації, а відповідно строк контракту, зазвичай становить більше 5 років. Тобто вимога «....укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.» - дискримінаційна. Це підтверджується правовою позицією відповідно до Рішення тендерної Колегії АМКУ щодо дискримінаційних умов по аналогічному досвіду № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, визнавши положення щодо 5-и річного строку укладення аналогічного договору дискримінаційними та вказав про наступне:
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути дискримінаційну умову щодо 5-и річного строку «укладання» аналогічного договору змінивши на законну вимогу «виконання» аналогічного договору і усунути положення про «часткове виконання» аналогічного договору, та відповідно внести наступні зміни у тендерну документацію:
1.Викласти положення п.5.2.1.Тендерної документації про строк аналогічного договору у наступній редакції:
При закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам`янка на ділянці км 52+935 - км 65+900, Київська область (національна, ІІ категорії) аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг державного значення І та/або ІІ технічної категорії з індексами «М» та/або «Н», виконаний (завершений) протягом останніх 5-ми років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
2.Усунути з п.5.2.1.Тендерної документації положення про так зване «часткове виконання» аналогічного договору:
«Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору.»
3.Додати в Тендерну документацію згідно ч.2 Ст.16 п.3 Закону :
«Надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Це може бути Акт прийняття
закінчених робіт (об'єкта будівництва) Замовником, Декларація про готовність об’єкта до експлуатації або інший аналогічний документ.»
Методичні рекомендації базуються на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель робіт із будівництва та ремонту автомобільних доріг загального користування, містять основні і деталізовані вимоги до розроблення тендерної документації, які в розумінні Закону не є дискримінаційними, в тому числі в частині вимог щодо документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
А саме, у пункті 17 Методичних рекомендацій зазначено, що аналогічним вважається договір укладений протягом 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50% від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором, або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Таким чином вимоги, що визначені у пункті 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації повністю кореспондуються і відповідають пункту 17 Методичних рекомендацій та не є дискримінаційними і у Замовника немає жодних законних підстав для їх зміни.
Іноземна будівельна компанія, що має намір бути Учасником закупівлі має значний документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, як цього вимагає Замовник та як це передбачає Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також має позитивний (і) лист (и)-відгук (и).
Так у 2014 році Учасником було укладено аналогічний договір на суму що більш як у кілька разів перевищує очікувану вартість закупівлі, який виконувався протягом 2014-2017 років, був успішно виконаний, про що в 2017 році Замовником було надано позитивний лист-відгук.
Також в жовтні 2015 році Учасником було укладено аналогічний договір на суму що більш як у кілька разів перевищує очікувану вартість закупівлі, який виконувався протягом 2015-2020 років, був успішно виконаний, про що в вересні 2020 році Замовником було надано позитивний лист-відгук.
Також в 2020 році Учасник з тим самим державним Замовником уклав та почав виконувати наступні аналогічні договори вартістю у кільканадцять разів вищою, ніж очікувана вартість закупівлі.
Але незважаючи на наявність аналогічних договорів та позитивних листів-відгуків, через дискримінаційні умови п.5.2.1. Тендерної документації Учасник незаконно позбавлений можливості брати участь в оголошеній закупівлі через незаконну та дискримінаційну вимогу Замовника щодо дати укладення аналогічного договору та дати видачі позитивного листа-відгуку.
Крім цього іноземне законодавство та звичаї ділового обороту не передбачає багаторазового (щоразового) отримання позитивних листів-відгуків. При цьому Замовник не позбавлений права (відповідно до ч.15 Ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі») звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, тобто Замовник має можливість перевірити позитивні листи-відгуки Учасника.
Щодо незаконного обмеження строку видачі позитивного листа-відгуку повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у відкритих торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше дати оголошення закупівлі, що є на нашу думку, дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595 дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вищенаведене, будемо вимагати внести зміни до тендерної документації, якими усунути з п.5.2.1 Тендерної документації вимогу про те, що: «Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі».
Щодо незаконного обмеження строку укладення аналогічного договору потягом останніх 5-ти років повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору потягом останніх 5-ти років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені більше, ніж протягом 5-ти років що передує даті оголошення закупівлі, зокрема, за 6 та 5,5 років до дати оголошення закупівлі.
Звертаємо увагу також на те, що для підтвердження аналогічного досвіду Замовником встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише часу їх укладення, а й відсотку виконання, предмету договору, обсягів (об’ємів) виконання основних видів робіт і т.д.
Такі умови та вимоги призводять до того, що з усього багаторічного великого досвіду Учасника, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє Учасника можливості належним чином підготувати свою Тпендерну пропозицію та прийняти участь у публічній закупівлі.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень.
Зазначаємо, що вимоги Замовника в цій закупівлі надати копію аналогічного договору та акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) і довідку (-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію "наявність досвіду виконання аналогічного договору".
При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмеження щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 5-ти річний термін до оголошення про проведення закупівлі.
Зазначаємо, що вимога Замовника про укладення аналогічного договору протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
За умови, що аналогічний договір з аналогічним предметом містить підтвердження належного виконання потенційним учасником усього обсягу або частини обсягу основних видів робіт (відповідно до вимоги Замовника), які було прийнято без зауважень замовником по аналогічному договору, неможливо установити та є абсолютно не зрозумілим і не законним те обмеження, що такий договір не відповідатиме вимогам Документації тільки з підстави його укладення більше, ніж за 5 років до дати оголошення закупівлі.
Зазначаємо, що на підтвердження свого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник має аналогічні договори укладені в 2014 та 2015 роках.
Відповідно до документів про закінчення робіт та виконання договорів Учасник іноземна компанія виконала у рамках зазначених договорів більшість видів робіт, які в оскаржуваній Документації визнані Замовником основними видами робіт.
З документів про закінчення робіт та виконання договорів, що усі роботи виконано Учасником вчасно і якісно, без будь-яких зауважень, що свідчить про беззаперечну наявність у Учасника досвіду виконання і аналогічного договору взагалі, і основних видів робіт.
Зазначаємо, що порушення прав Учасника полягає у тому, що його аналогічні договори від укладені в 2014 та 2015 роках, які відповідають іншим вимогам Тендерної документації, зокрема, щодо предмету договору та виконання основних видів робіт, не може бути ним надано для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору тільки з тієї підстави, що їх було укладено за 5 років до дати оголошення закупівлі, у той час коли ці аналогічні договори виконувалися у проміжок часу що відповідає 5-и рокам що передує даті оголошення закупівлі, а тому Учасник не може підготувати Тендерну пропозицію, яка відповідала б оскаржуваній вимозі Тендерної документації.
За умови, що аналогічний договір з аналогічним предметом містить підтвердження належного виконання потенційним учасником усього обсягу або частини обсягу основних видів робіт (відповідно до вимоги Замовника), які було прийнято без зауважень замовником по аналогічному договору, неможливо установити та є абсолютно незрозумілим і незаконним те обмеження, що такий договір не відповідатиме вимогам Тендерної окументації тільки з підстави його укладення більше, ніж за 5 років до дати оголошення закупівлі.
Це твердження підтверджується правовою позицією відповідно до Рішення тендерної Колегії АМКУ щодо дискримінаційних умов по аналогічному досвіду № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, визнав положення вказавши положення щодо 5-и річного строку укладення аналогічного договору дискримінаційними та вказав про наступне:
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Також щодо аналогічного договору Верховний суд у своій Постанові від 09.10.2018р. по Справі 913/159/17 в п.24 та п.25 вказав що кваліфікаційним критерієм є «виконання» аналогічного договору, а сам по собі договір (примітка: а відповідно й дата його укладання), не свідчить про його виконання».
Враховуючи вищенаведене вимагаємо усунути дискримінаційну умову щодо 5-и річного строку «укладання» аналогічного договору змінивши її на законну вимогу «виконання» аналогічного договору і усунути положення про «лист-відгук виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі», та відповідно внести наступні зміни у тендерну документацію:
1.Викласти положення п.5.2.1.Тендерної документації про строк аналогічного договору у наступній редакції:
«При закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам`янка на ділянці км км 65+900 – км 79+950, Київська область (національна, ІІ категорії) аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг державного значення І та/або ІІ технічної категорії з індексами «М» та/або «Н», виконаний протягом останніх 5-ми років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
2. Усунути з п.5.2.1 Тендерної документації вимогу про те, що: «Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі».
Це також кореспондується з загальним правом Замовника, яке визначене абзацами 2,3 частини 15 статті 29 Закону, щодо отримання від установ та організацій відповідно до їх компетенції підтвердження (відгуку) стосовно достовірності, наданої учасниками інформації у тендерних пропозиціях. Саме тому Замовником була застосована вимога щодо підтвердження інформації про належне і достовірне виконання аналогічного договору Учасниками закупівлі у вигляді позитивного відгуку від попереднього замовника про виконані роботи.
Звертаємо увагу, що відгуком підтверджується достовірність тільки тієї інформації, що включається Учасником у Довідку про виконання аналогічного договору (Додаток №2 до Тендерної документації), а також відгуком надається інформація про якість виконаних робіт з урахуванням гарантійних зобов’язань по аналогічним договорам, включеним в Довідку про виконання аналогічного договору і можливим наслідкам їх невиконання (претензії та судові позови від попереднього замовника). У зв’язку з зазначеним, відгук не може бути взятий раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю разом з тендерною документацією щодо конкретного предмету закупівлі та переліком інформації, що повинна бути у відгуку.
Враховуючи вищенаведене, вимога тендерної документації щодо надання відгуку не є дискримінаційною, так як у всіх добросовісних учасників є можливість отримати позитивний відгук від замовників, тобто вона може бути виконана всіма учасниками закупівлі без виключень, якщо вони надають достовірну інформацію та виконували роботи (надавали послуги) якісно, з дотриманням установлених термінів, а також якщо гарантійні зобов’язання за договорами виконувались без претензій та судових позовів зі сторони замовників протягом всього гарантійного строку або його частини, максимально наближеної до дати оголошення закупівлі.
Окремо звертаємо увагу учасників нерезидентів, якщо іноземне законодавство та звичаї ділового обороту не передбачає багаторазового(щоразового) отримання позитивних листів-відгуків, в тому числі з переліком інформації, що вимагається пп. 5.2.1 ч.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник нерезидент має право згідно п.1.6 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження або аргументовану довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності або неповного складу інформації.
Щодо строку укладання аналогічного договору потягом останніх 5-ти років повідомляємо наступне. Тендерна документація розроблена Замовником згідно вимог і за принципами визначеними Законом та обґрунтовано деталізована відповідно до «Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» затверджених Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (наказ № 1572 від 17.08.2020), як Уповноваженим органом у сфері публічних закупівель (далі - Методичні рекомендації).
Методичні рекомендації базуються на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель робіт із будівництва та ремонту автомобільних доріг загального користування, містять основні і деталізовані вимоги до розроблення тендерної документації, які в розумінні Закону не є дискримінаційними, в тому числі в частині вимог щодо документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та періоду їх укладання.
А саме, у пункті 17 Методичних рекомендацій зазначено, що аналогічним вважається договір укладений протягом 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50% від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором, або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Таким чином вимоги, що визначені у пп. 5.2.1 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації повністю кореспондуються і відповідають пункту 17 Методичних рекомендацій та не є дискримінаційними і у Замовника немає жодних законних підстав для їх зміни.
Згідно ст.8 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні та регіональні. Постановою Кабінету міністрів України від 30 січня 2019 р. № 55 затверджено перелік автомобільних доріг загального користування державного значення, куди включаються автомобільні дороги з індексом «М», «Н», «Р» та «Т».
Також згідно наказу Мінекономіки УКРАЇНИ № 1572 від 17.08.2020 року , було затверджено Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, де у пункті 17 чітко вказано, що при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних чи національних) I, II чи ІІІ категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Просимо внести зміни в тендерну документацію згідно вимог чинного законодавства України.
Автомобільна дорога Н-01 Київ-Знам’янка відноситься до автомобільної дороги державного значення загального користування (національна, ІІ технічної категорії). Дана автомобільна дорога має дуже великий вантажопотік зі значною існуючою та перспективною інтенсивністю руху автомобільного транспорту 7000 та 9800 тис. автомобілів на добу відповідно. Це буде потребувати від майбутнього підрядника чіткої організації ремонтних робіт та дорожнього руху під час проведення робіт, недопущення створення аварійних ситуацій на ділянках робіт, високих темпів реалізації замовлення. Крім того, проєктно-кошторисною документацією передбачено виконання повного комплексу робіт із капітального ремонту автомобільної дороги згідно до вимог ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Згідно цього нормативного документа при капітальному ремонті передбачаються суттєві поширення та підсилення всіх елементів автомобільної дороги, зовнішнє освітлення в населених пунктах та в місцях транспортних розв’язок, перевлаштування та перенос інженерних мереж в зоні проведення робіт, капітальний ремонт та влаштування нових штучних споруд. На відміну від цього поточний середній ремонт – це лише влаштування 1-2 шарів покриття для доведення його (покриття) стану до умов нормальної експлуатації, які зазначені у П-Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування». Тому Замовником було прийняте рішення щодо встановлення в тендерній документації на закупівлю робіт з капітального ремонту даної автомобільної дороги однією із кваліфікаційних вимог – підтвердження досвіду виконання робіт саме з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг державного значення І та/або ІІ технічної категорії з індексами «М» та/або «Н», укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Дана вимога ні в якому разі не є дискримінаційною, а є необхідною для визначення Підрядника для виконання робіт з капітального ремонту, який ефективно і в найкоротші терміни виконає державне замовлення.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 грудня 2020 17:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-22-000005 ● 9190a1f09939432c8d504c41257feeff
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 12:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
19.03.2021 № 203
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-11-19-009846-c 19.11.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-23 08:44:29
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 52 + 935 - км 65 + 900, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) очікуваною вартістю 572 630 062,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-19-009846-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Службою автомобільних доріг у Київській області здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-25 12:01:04
Пояснення на запит Держаудитслужби від 23.03.2021 року
Пояснення на запит Держаудитслужби від 23.03.2021 року надається окремими файлами.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-05 10:09:26
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 52 + 935 - км 65 + 900, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), очікуваною вартістю 572 630 062,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-11-19-009846-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином Службою автомобільних доріг у Київській області здійснювався розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» (далі – Переможець) на відповідність вимогам п. 2 Розділу 3 до ТД, в частині строку дії повного грошового покриття на весь строк дії банківської гарантії при наданні довідки та виписки по рахунку з Банку, оскільки Переможцем двічі вносилися зміни до банківської гарантії?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-08 11:14:37
ВІдповідь на запит
На Ваш запит від 05.04.2021, Служба автомобільних доріг у Київській області повідомляє наступне.
Пунктом 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачені вимоги щодо надання учасниками торгів забезпечення торгів, а саме: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронним підписом ((удосконаленим або кваліфікованим електронним підписом) – далі по тексту – КЕП) гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимоги від Замовника безумовно за першою письмовою вимогою Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії, про що повинно бути зазначено в тексті гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку, яка містить інформацію про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії, та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія не повинна містити умови зменшення відповідальності гаранта (окрім випадку прострочення подання вимоги). Вищенаведена інформація повинна бути зазначена в тексті банківської гарантії.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Київській області
вул. Народного ополчення, 11-а, м. Київ, 03151
код ЄДРПОУ: 26345736
IBAN: UA718201720355129005000014348
в Держказначейській службі України, м. Київ
МФО 820172».
В складі пропозиції Учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагiстраль-Пiвдень» наявний файл-архів «5. Банківська гарантія», в складі якого містяться наступні файли:
Authorisations (файл з розширенням «.pdf»)
Authorisations.pdf (підпис PKCS#7)
Authorisations-1 (файл з розширенням «.pdf»)
Authorisations-1.pdf (підпис PKCS#7)
Authorisations-2 (файл з розширенням «.pdf»)
Authorisations-2.pdf
Dovidka (файл з розширенням «.pdf»)
Dovidka.PDF (підпис PKCS#7)
Guarantee_20-68GR0172 (файл з розширенням «.pdf»)
Guarantee_20-68GR0172.pdf (підпис PKCS#7)
Guarantee_20-68GR0172-1 (файл з розширенням «.pdf»)
Guarantee_20-68GR0172-1.pdf (підпис PKCS#7)
Guarantee_20-68GR0172-2 (файл з розширенням «.pdf»)
Guarantee_20-68GR0172-2.pdf (підпис PKCS#7)
Vypyska (файл з розширенням «.pdf»)
Vypyska.PDF (підпис PKCS#7).
Вищезазначеними документами, що надані в складі пропозиції ТОВ «Автомагiстраль-Пiвдень» (чинність, дійсність, та повноваження підписанта яких перевірено за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (https://czo.gov.ua/verify), у повній мірі підтверджені вимоги ТД.
Окремих умов щодо оновлення довідки Банку щодо підтвердження грошового покриття та виписки щодо зачислення грошового покриття на рахунок покриття тендерною документацією не вимагалось.
Таким чином, у Замовника не має підстав для сумнівів щодо дійсності документів в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель" | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 16:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 16:21
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 16:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 16:24
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 березня 2021 16:24
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 березня 2021 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
541 107 000,00
UAH з ПДВ
|
515 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" |
515 367 000,00
UAH з ПДВ
|
515 367 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель" |
548 579 600,00
UAH з ПДВ
|
548 579 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
555 100 530,00
UAH з ПДВ
|
555 100 530,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
559 500 000,00
UAH з ПДВ
|
559 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
515 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2021 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2023 16:14
|
ДУ № 18 від 18.04.23р.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2023 12:27
|
ДУ № 17 від 20.01.2023.pdf | зміни до договору |
20 січня 2023 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 14:56
|
ДУ № 16 від 29.12.2022.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:04
|
ДУ № 15 від 29.12.22.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2022 14:52
|
ДУ № 14 від 05.08.22р. бюд зоб.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2022 14:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2022 14:48
|
ДУ № 13 від 05.08.22 доп. дог.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2022 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:18
|
ДУ № 12 від 15.02.2022р..pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:56
|
ДУ 11 зменш бюдж заг фонд.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 16:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:08
|
ДУ № 10 від 21.12.2021.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2021 11:59
|
ДУ від 19.11.2021р. № 9 до Договору від 07.04.2021 № 33-21.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2021 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 10:45
|
ДУ 8 бюджет кредитні 521 Постанова.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 10:42
|
ДУ 7 бюджет кредитні 442 Постанова.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 14:17
|
ДУ № 5 від 30.09.2021.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 14:38
|
ДУ № 4 від 08.09.2021.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 10:23
|
ДУ 1 до договору 33-21 від 07.04.2021 року (1).PDF | зміни до договору |
09 квітня 2021 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 11:12
|
Договір від 07.04.2021 №33-21.PDF | укладений |
08 квітня 2021 11:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 2.1, п. 17.2 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і абз. 1 п. 2.1 та п. 17.1 Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт: по 31 грудня 2022 року.» «17.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2022 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 5 949 585,60 гривень (п’ять мільйонів дев’ятсот сорок дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 60 копійок), у т. ч. ПДВ: 991 597,60 гривень, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 року № 442 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 08.09.2021 р. № 12 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 134 586 896,40 гривень (Сто тридцять чотири мільйони п’ятсот вісімдесят шість тисяч вісімсот дев’яносто шість гривень 40 копійок), у т. ч. ПДВ: 22 431 149,40 грн, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 року № 442 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 21.09.2021 р. № 14 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. ,, |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 6 499 761,60 гривень (Шість мільйонів чотириста дев’яносто дев’ять тисяч сімсот шістдесят одна гривня 60 копійок), у т. ч. ПДВ: 1 083 293,60 грн, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 року № 442 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 27.10.2021 р. № 18 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 48 999 950,40 гривень (Сорок вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 40 копійок), у т. ч. ПДВ: 8 166 658,40 грн, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 27.10.2021 р. № 19 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 98 000 000,00 гривень (дев’яносто вісім мільйонів гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 16 333 333,33 гривень, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 року № 891 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2021р. № 1153) та Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2021 рік від 15.11.2021 р. № 25 по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 23 932 000,00 гривень (Двадцять три мільйони дев’ятсот тридцять дві тисячі гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 3 988 666,67 гривень, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 року № 891 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 1 716,00 грн (одна тисяча сімсот шістнадцять гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 286,00 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 18.08.2021 року № 891 (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 49 000 000,00 гривень (Сорок дев’ять мільйонів гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 8 166 666,67 гривень, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 № 65 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 14.02.2022 № 1 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 2. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 2.1, п. 17.2 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і абз. 1 п. 2.1 та п. 17.1 Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт: по 31 грудня 2023 року.» «17.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2023 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 17.5 Договору Сторони домовились доповнити абзацом 2 пункт 11.1 Розділу XI Договору: «Бюджетні зобов’язання за Договором у 2022 році, на період дії воєнного стану в Україні, виникають з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 № 2290-IX)». 2. Відповідно до пункту 17.5 Договору Сторони домовились доповнити абзацом 3 пункт 13.1 Розділу XIII Договору: «Оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 № 2290-IX)». 3. Відповідно до пункту 17.5 Договору Сторони домовились доповнити абзацом 4 пункт 13.1 Розділу XIII Договору: «При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом 3 пункту 13.1 Договору в обсязі фінансування, що визначено календарним графіком виконання робіт (Додаток № 3 до Договору), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються». 4. Відповідно до пункту 17.5 Договору Сторони домовились Розділ XIII Договору доповнити новим пунктом 13.1-1 такого змісту: «13.1.-1 «Акти форми № КБ-2в виконаних робіт, підписані сторонами Договору, відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами». |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 14 152 000,00 грн (Чотирнадцять мільйонів сто п’ятдесят дві тисячі гривень 00 копійок), у т. ч. ПДВ: 2 358 666,67 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 року № 803 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 2 429 564,40 грн (Два мільйони чотириста двадцять дев’ять тисяч п’ятсот шістдесят чотири гривні 40 копійок), у т. ч. ПДВ: 404 927,40 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 32 418 435,60 грн (тридцять два мільйона чотириста вісімнадцять тисяч чотириста тридцять п’ять гривень 60 копійок), у т. ч. ПДВ: 5 403 072,60 грн, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020. |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди додати до умов Договору розділ XI-I «Забезпечення виконання договору» та викласти в наступній редакції: 11-1.1. Розмір забезпечення виконання Договору про закупівлю складає 5 % вартості Договору, що становить: 25 750 000,00 гривень (двадцять п’ять мільйонів сімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення виконання Договору про закупівлю: банківська гарантія. Строк дії забезпечення виконання Договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. У разі продовження строку дії Договору Підрядник зобов’язаний продовжити строк дії забезпечення виконання цього Договору на відповідний строк дії Договору. 11-1.2. Документи, що підтверджують надання Підрядником забезпечення виконання договору: - Банківську гарантію, що видана Підряднику установою банку, відповідно до постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах» (зі змінами та доповненнями), зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321; - копії ліцензії банку або витягу з Державного реєстру банків, посвідчені уповноваженою особою та печаткою банку; - копія довіреності, виданої банком на уповноважену від банку особу на підписання гарантії. Банківська гарантія повинна свідчити про обов'язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання Договору у випадку неналежного виконання умов Договору. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання Договору, несе Підрядник. 11-1.3. Замовник повертає забезпечення виконання Договору після виконання Підрядником Договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними в Договорі, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Способи повернення наданого забезпечення виконання Договору про закупівлю: банківська гарантія повертається (уповноваженому представнику Підрядника або поштою) Підряднику за його письмовим зверненням. 11-1.4. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом XVI Договору, Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання Договору, за умови звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з обов’язковим наданням гарантійного листа про надання повторно забезпечення виконання Договору на умовах визначених цим Договором протягом 20 робочих днів після офіційного закінчення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) або з дня отримання бюджетних асигнувань. У разі ненадання повторного забезпечення виконання Договору у встановлений цим Договором термін, Договір вважається розірваним. 11-1.5. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору у разі: - невиконання або неналежного виконання Підрядником умов Договору; - якщо під час виконання Договору Підрядник виступить ініціатором розірвання цього Договору; - Підрядник своєчасно не розпочав надання робіт/послуг або надає його настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання Договору, якщо вони не повертаються Підряднику у випадках, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. 2. Доповнити та викласти підпункт 4.1.1. пункту 4.1 розділу IV Договору в наступній редакції: «Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань Підрядником, повідомивши про це його у строк 20 календарних днів. Договір вважається розірваним на 20 календарний день з дня вручення такого повідомлення Підрядникові. Замовник може призупинити дію цього Договору або Договір може бути розірваний в односторонньому порядку за ініціативою Замовника за таких обставин: - відсутність подальшої потреби в закупівлі робіт; - відсутність фінансування за цим Договором; - ненадання Підрядником забезпечення виконання Договору на умовах та в терміни, встановлені розділом XI-I Договору. Замовник при прийнятті рішення про призупинення виконання робіт або про розірвання Договору в односторонньому порядку, повідомляє про це письмово Підрядника у строк за 20 календарних днів до дня призупинення виконання робіт за Договором або дня його розірвання. В разі призупинення виконання робіт з причин порушення Підрядником (Субпідрядником) вимог, які впливають на безпеку руху, таке рішення вступає в силу з моменту надання представником Замовника представнику Підрядника письмової вимоги (припису). Усі документи для здійснення кінцевих розрахунків при розірванні Договору пред’являються Підрядником не пізніше 5-ти календарних днів до моменту розірвання Договору. Прострочення Підрядником цього строку надає право Замовнику відмовитись від прийняття вказаних документів та їх оплати.» |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 17.5 та п. 18.2 Договору Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області та р. XXІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, викласти в новій редакції: Замовник Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151, Україна телефон/факс: (044) 249-86-95 р/р UA128201720343241002100014348 р/р UA598201720343151002300014348 р/р UA238201720343260002000014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172 код ЄДРПОУ 26345736 ІПН 263457326589 2. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1. Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 32 418 435,60 грн (Тридцять два мільйони чотириста вісімнадцять тисяч чотириста тридцять п’ять гривень 60 копійок), у т. ч. ПДВ: 5 403 072,60 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2023 № 255 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 12.04.2023 № 1 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 3. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та абз. 2 п. 2.1, п. 17.2 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і абз. 1 п. 2.1 та п. 17.1 Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт: по 31 грудня 2024 року». «17.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2024 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 33-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |