Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (послуги їдалень)
DK 021:2015 55510000-8 Dining services (dining services)
Очікувана вартість
10 362 599,00 UAH
UA-2020-11-19-008939-c c6d9e7ef82db4d099ff600c2d2fbfd60
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Гордєєва

+380734206950
+380933256235
ilinka_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 03188375
Місцезнаходження: 53561, Україна , Дніпропетровська область обл., Томаківський р-н, с.Іллінка, вул. Гагаріна, 106
Контактна особа: Олена Гордєєва
+380734206950,+380933256235
ilinka_106@ukr.net
Додаткові контактні особи: Димашок Іван
+380933256235
ilinka_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: BB "Ilyinsky neuropsychiatric boarding" DOR
National ID: 03188375
Contact point: Elena Нordeeva
+380734206950,+380933256235
ilinka_106@ukr.net
Additional contacts: Димашок Іван
+380933256235
ilinka_106@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2020 13:40
Початок аукціону: 04 січня 2021 14:01
Очікувана вартість: 10 362 599,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 813,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 листопада 2020 14:00
Enquiries until: 11 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 17 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 грудня 2020 13:40

Information

Estimated total value: 10 362 599 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 51 813 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (послуги їдалень)( за рахунок коштів місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53561, Україна, Дніпропетровська область, с.Іллінка, Томаківський район, вул.Гагаріна, буд.106
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

DK 021: 2015 - 55510000-8 Canteen services (canteen services) (at the expense of the local budget)
CPV: 55510000-8
Період постачання: з 27 лютого 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 грудня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:16
Перелік змін.pdf
01 грудня 2020 16:16
Проєкт договору зі змінами.docx
01 грудня 2020 16:16
Тендерна документація послуги їдалень зі змінами.doc
01 грудня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 грудня 2020 16:16
Перелік змін.pdf
01 грудня 2020 16:16
Проєкт договору зі змінами.docx
20 листопада 2020 11:51
Проєкт договору.docx
01 грудня 2020 16:16
Тендерна документація послуги їдалень зі змінами.doc
19 листопада 2020 14:00
Тендерна документація послуги їдалень.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 грудня 2020
UA-2020-11-19-008939-cc6d9e7ef82db4d099ff600c2d2fbfd60
Найменування: КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 03188375
Місцезнаходження: 53561, Україна, Дніпропетровська область обл., Томаківський р-н, с.Іллінка, вул. Гагаріна, 106
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МІКА ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «ЛІКЕА» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
21 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
21 грудня 2020 10:40
Додаток 2 Працівники.zip
18 грудня 2020 12:37
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:37
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:36
Проект договору.pdf
18 грудня 2020 12:36
Реєстр документів.pdf
18 грудня 2020 12:36
ЦП, калькуляція.pdf
18 грудня 2020 12:36
Додаток 2 Досвід акти.zip
18 грудня 2020 12:36
Додаток 2 Медкнижки 2.zip
18 грудня 2020 12:36
Додаток 2 Медкнижки 1.zip
18 грудня 2020 12:36
Додаток 2 Працівники.zip
18 грудня 2020 12:36
Додаток 2 Матер база 2.zip
18 грудня 2020 12:36
Додаток 2 Матер база 1.zip

Документи

Публічні документи

06 січня 2021 14:17
Електронний підпис
06 січня 2021 14:15
Калькуляція
06 січня 2021 14:15
Тендерна пропозиція
18 грудня 2020 14:50
Електронний підпис
18 грудня 2020 14:50
Електронний підпис
18 грудня 2020 14:46
Довідка про санкції.pdf
18 грудня 2020 14:46
Гарантійний лист тара.pdf
18 грудня 2020 14:46
Копія Статуту.pdf
18 грудня 2020 14:46
Гарантійнй лист.pdf
18 грудня 2020 14:46
Статут.pdf
18 грудня 2020 14:46
Тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2020 14:46
Орієнтовне меню.pdf
18 грудня 2020 14:46
Оригінал відгуку.pdf

Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 11:48
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:48
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:47
7.3 Статут підприємства.pdf
21 грудня 2020 11:46
7.4 Лист щодо статуту.pdf
21 грудня 2020 11:46
3.5 ІПН директора.pdf
21 грудня 2020 11:46
3.4 Паспорт директора.pdf
21 грудня 2020 11:45
5.1 Тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2020 11:45
1.24 Штатний розклад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІКА ГРУП"

ТОВ «ЛІКЕА»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 січня 2021 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ЛІКЕА» 10 262 560,00
UAH
10 209 953,60
UAH
Документи
ТОВ "МІКА ГРУП" 10 353 112,00
UAH
10 262 500,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010" 10 347 075,20
UAH
10 347 075,20
UAH
Документи

Публічні документи

06 січня 2021 14:17
Електронний підпис
06 січня 2021 14:15
Калькуляція
06 січня 2021 14:15
Тендерна пропозиція
18 грудня 2020 14:50
Електронний підпис
18 грудня 2020 14:50
Електронний підпис
18 грудня 2020 14:46
Довідка про санкції.pdf
18 грудня 2020 14:46
Гарантійний лист тара.pdf
18 грудня 2020 14:46
Копія Статуту.pdf
18 грудня 2020 14:46
Гарантійнй лист.pdf
18 грудня 2020 14:46
Статут.pdf
18 грудня 2020 14:46
Тендерна пропозиція.pdf
18 грудня 2020 14:46
Орієнтовне меню.pdf
18 грудня 2020 14:46
Оригінал відгуку.pdf

Публічні документи

21 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
21 грудня 2020 10:41
Електронний підпис
21 грудня 2020 10:40
Додаток 2 Працівники.zip
18 грудня 2020 12:37
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:37
Електронний підпис
18 грудня 2020 12:36
Проект договору.pdf
18 грудня 2020 12:36
Реєстр документів.pdf
18 грудня 2020 12:36
ЦП, калькуляція.pdf
18 грудня 2020 12:36
Додаток 2 Досвід акти.zip
18 грудня 2020 12:36
Додаток 2 Медкнижки 2.zip
18 грудня 2020 12:36
Додаток 2 Медкнижки 1.zip
18 грудня 2020 12:36
Додаток 2 Працівники.zip
18 грудня 2020 12:36
Додаток 2 Матер база 2.zip
18 грудня 2020 12:36
Додаток 2 Матер база 1.zip

Публічні документи

21 грудня 2020 11:48
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:48
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:47
7.3 Статут підприємства.pdf
21 грудня 2020 11:46
7.4 Лист щодо статуту.pdf
21 грудня 2020 11:46
3.5 ІПН директора.pdf
21 грудня 2020 11:46
3.4 Паспорт директора.pdf
21 грудня 2020 11:45
5.1 Тендерна пропозиція.pdf
21 грудня 2020 11:45
1.24 Штатний розклад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЛІКЕА»

ТОВ "МІКА ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 січня 2021 09:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЛІКЕА»
#43356209
10 209 953,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2022 14:00
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2022 13:58
додаткова від 15 березня до дог 2.pdf зміни до договору
15 березня 2022 09:42
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2022 11:30
7 0303.pdf зміни до договору
04 березня 2022 11:28
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2022 11:26
Додаткова 5 до дог2.pdf зміни до договору
18 січня 2022 11:18
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 11:14
Додаткова 4 до дог 2 ТОВ Лікеа.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:29
Допугода ТОВ Лікеа від 03 12 2021.pdf зміни до договору
03 грудня 2021 10:54
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2021 10:51
Додаткова 2 до договору 2 від 25 01 2021р.pdf зміни до договору
29 червня 2021 15:09
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 12:05
Дод. угода № 1-2 з ТОВ ЛІКЕА до Договору №2 від 25.01.2021 р..pdf зміни до договору
01 лютого 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 13:44
Дод. угода № 1 з ТОВ ЛІКЕА до Договору №2 від 25.01.2021 р..pdf зміни до договору
26 січня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 13:22
Договір №2 від 25.01.2021 р. з ТОВ ЛІКЕА.pdf укладений
26 січня 2021 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 3 п.п. 3.2Договору № 2 від 25.01.2021 року (далі - Договір), а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1.Пункт 3 п.п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього договору становить 6 939 732,80 грн. ( шість мільйонів дев’ятсот тридцять дев’ять тисяч сімсот тридцять дві грн , 80 коп) без ПДВ, в тому числі загальний фонд 4530700,00 (чотири мільйона п’ятсот тридцять тисяч сімсот грн, 00 коп), спеціальний фонд 2409032,80 (два мільйона чотириста дев’ять тисяч тридцять дві грн, 80 коп).
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3 п.п.3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього договору становить 6939732,80 грн. (шість мільйонів дев’ятсот тридцять дев’ять тисяч сімсот тридцять дві грн, 80 коп) без ПДВ в тому числі загальний фонд 4530700,00 ( чотири мільйона п’ятсот тридцять тисяч сімсот грн, 00 коп), спеціальний фонд 2409032,80 ( два мільйона чотириста дев’ять тисяч тридцять дві грн, 80 коп.) пункт 10 п.п 10.3 Договору доповнити абзацом наступного змісту: «Відповідно до ст. 41 п. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.» Пункт 10 п.п 10.1 Викласти в наступній редакції: «Цей договір набирає чинності з моменту підписання та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2021року.»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною юридичної адреси та директора Виконавця, Сторони вирішили: Викласти розділ ХІІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін", в частині реквізитів Виконавця, в наступній редакціі: Виконавець: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛІКЕА" 49057, м. Дніпро просп. Богдана Хмельницького, 159 р/р UA 473052990000026006050507345 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК" МФО 305299 Код ЄДРПОУ 43356209 Директор Т.С. Шевченко
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору керуючись ч. 5 п.4 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п.10.3 розділу Х Договору прийшли до згоди продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Продовжити строк дії Договору про надання послуг згідно ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень зазначений у пункті 10.1 розділу Х Договору з 01.01.2022 по 31.03.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строни вирішили зменшити суму договору та розділ ІІІ "Ціна договору" п.3.1 викласти в новій редакції наступного змісту: "3.1 Ціна цього договору становить 6198443,16 (шість мільйонів сто дев'яносто вісім тисяч чотириста сорок три грн 16 коп) без ПДВ, в т.ч. спеціальний фонд 2033476,90 (два мільйона тридцять три тисячі чотириста сімдесят шість грн 90 коп), загальний фонд 4164966,26 грн (чотири мільйона сто шістдесят чотири тисячі дев'ятсот шістдесят шість грн 26 коп.)"
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та виконавець керуючись ч.6 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі та згідно п.10.3 розділу Х Договору прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 2 від 25.01.2021р., на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми визначеної в початковому Договорі , укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2.Вартість цієї Додаткової угоди складає: 1 239 238,00грн ( один мільйон двісті тридцять дев’ять тисяч двісті тридцять вісім грн., 00 коп) без ПДВ в тому числі : Загальний фонд – 600 000,00грн ( шістсот тисяч грн., 00 коп). Спеціальний фонд – 639 238,00 ( шістсот тридцять дев’ять тисяч двісті тридцять вісім грн., 63 коп)
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та виконавець дійшли згоди внести зміни до Договору та п.3 п.п.3.1 викласти в новій редакції наступного змісту 2.Вартість цієї Додаткової угоди складає: 1 239 238,00грн ( один мільйон двісті тридцять дев’ять тисяч двісті тридцять вісім грн., 00 коп) без ПДВ в тому числі : Загальний фонд – 1080631,63грн (один мільйон вісімдесят тисяч шістсот тридцять одна грн., 63 коп). Спеціальний фонд – 158606,37 ( сто п’ятдесят вісім тисяч шістсот шість грн., 37 коп)
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та виконавець дійшли згоди внести зміни до Договору та п.3 п.п.3.1 викласти в новій редакції наступного змісту: Вартість цієї Додаткової угоди складає 1228776,90 (один мільйон двісті двадцять вісім тисяч сімсот сімдесят шість грн, 90 коп) без ПДВ в тому числі: Загальний фонд - 1080631,63 (один мільйон вісімдесят тисяч шістсот тридцять одна грн, 63 коп). Спеціальний фонд - 148145,27 (сто сорок вісім тисяч сто сорок п'ять грн 27 коп).
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 198 443,16
UAH