Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

передплата періодичних видань на І півріччя 2021 року
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2020-11-19-007770-c 42001596423d4901aa81df3a444c7e4e
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карюк Юрій Олексійович

kievgliera@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА
Код ЄДРПОУ: 02214923
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31
Контактна особа: Карюк Юрій Олексійович
kievgliera@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 14:01
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22210000-5: Газети


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 місяць
передплата періодичних видань на І півріччя 2021 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 22212000-9 — Періодичні видання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Передплатник здійснює оплату періодичних видань з Передплати, що замовлені у Постачальника за цим Договором, шляхом 100% попередньої оплати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 року № 1070, грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання Передплатником оформленого рахунку-замовлення від Постачальника Аванс 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-007770-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АП "Самміт - Дніпропетровськ", Код ЄДРПОУ:38530067
Дата подання: 07 грудня 2020 19:36
Стосовно обрання Переможця
Шановний, Замовник! Відповідно Вашого Оголошення про закупівлю та Вимог до предмету закупівлі, а саме Додатку 1 "ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ " вказані перелік та форми документів які Учасник повинен надати у складі пропозиції. Вивчаючі перелік документів, які надані у складі пропозиції Київської міської дирекції АТ "Укрпошта" ( ЕДРПОУ- 01189979) звертає на себе увагу:
1. Відсутні будь які статутні та установчі документи Київської міської дирекції АТ "Укрпошта" ( ЕДРПОУ- 01189979), а надані документи АТ "Укрпошта" (ЕДРПОУ-21560045), якщо це об'єднення учасників повинні бути надані статутні документи обох організацій.
2. Форма тендерної пропозиції Київської міської дирекції АТ "Укрпошта" надана у повній невідповідності з Додатком 3 Вимог до предмету закупівлі. Учасник на свій власний розсуд сформував таблицю розрахунку ціни, включивши такі поняття як "Вартість комплекту за МСП" (яке МСП і що воно значить ніхто не знає?), включені "Вартість послуг з приймання передплати", яка відсутня у вимогах Замовника.
3. Відсутня печатка та не накладено КЕП на Пропозицію Учасника . Накладення КЕП є прямою вимогою Закону України "Про публічні закупівлі" ст 12 п 3 та п 4.
Враховуючи вище наведене- Вимагаємо: 1.Пропозицію Київської міської дирекції АТ "Укрпошта" ( ЕДРПОУ- 01189979) на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" ст 13 п1 пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі- дикваліфікувати.
2 Розглянути наступну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2020 23:57
На звернення, отримане через електронну систему закупівель, щодо невідповідності пропозиції переможця вимогам до предмета закупівлі повідомляємо, що відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Вичерпний перелік документів, що вимагаються від учасників, наведений у додатку 2 вимог до предмета закупівлі. Учасником, який визнаний переможцем закупівлі, є юридична особа АТ «УКРПОШТА» (код 21560045), подав свою пропозицію через власний відокремлений підрозділ - КИЇВСЬКУ МІСЬКУ ДИРЕКЦІЮ АТ «УКРПОШТА», яка не має самостійного статусу юридичної особи та діє в інтересах АТ «УКРПОШТА». У складі документів пропозиції учасника АТ «УКРПОШТА» (код 21560045) наявні всі необхідні документи, передбачені для подання додатком 2 вимог до предмета закупівлі.
Крім того, порушення АТ «УКРПОШТА» (код 21560045) встановленої вимогами до предмета закупівлі форми документа, відсутність підпису чи печатки на окремих сторінках пропозиції, відсутність накладеного на пропозицію КЕП цілком підпадає під формальну помилку, перелік яких затверджений наказом Мінекономіки 15.04.2020 № 710 зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998.
Таким чином, у замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції АТ «УКРПОШТА» (код 21560045) та, відповідно відсутні підстави для задоволення Вимоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції 21 231,64
UAH
15 231,64
UAH
Документи
ТОВ "АП "Самміт - Дніпропетровськ" 22 292,13
UAH
20 562,13
UAH
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 09:34
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2020 09:34
статут.pdf
30 листопада 2020 09:34
Довіренність_нова_Борнак.pdf
30 листопада 2020 09:34
Довідка ліцензія.pdf
30 листопада 2020 09:34
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

29 листопада 2020 22:14
Електронний підпис
29 листопада 2020 20:52
Саммит пропозиція 2021.pdf
29 листопада 2020 20:52
СТАТУТ САММИТ ДНЕПР.pdf
29 листопада 2020 20:52
Сертифікат якості.pdf
29 листопада 2020 20:52
витяг2.pdf
29 листопада 2020 20:52
витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2020 20:52
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції

ТОВ "АП "Самміт - Дніпропетровськ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
#01189979
Переможець 15 231,64
UAH
03 грудня 2020 07:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 07:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
#01189979
15 231,64
UAH
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 грудня 2020 04:24
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту другого частини сімнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Під час оприлюднення в електронній системі закупівель вимог до предмета закупівлі була допущена технічна помилка, що полягає у невірному визначенні порядку оплати предмета закупівлі відповідно до потреб Замовника. Зокрема. В електронній системі закупівель було реалізовано функціонал, який для спрощених закупівель на етапі «кваліфікація переможця» не передбачає будь-якої можливості (в тому числі технічної) редагування вимог до предмета закупівлі та порядку його оплати. Таким чином, відсутність технічної можливості внести зміни до вимог до предмета закупівлі та порядку його оплати (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-19-007770-c) станом на 18.12.2020 року призводить до порушення законодавства що унеможливлює подальшу реєстрацію договору про закупівлю