Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання для оснащення навчальних кабінетів
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-11-19-006632-c 8e1897c0b7d7481f8bfab97f9072d373
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тяско Євген

+380688781273 aroundthebigworld1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВОЛОСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 26462896
Вебсайт: http://mz.com.ua/school-wall/22656
Місцезнаходження: 52043, Україна , Дніпропетровська обл., с. Волоське, вул. Набережна, 42
Контактна особа: Тяско Євген
+380688781273
aroundthebigworld1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2020 00:00
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Мультимедійне обладнання (інтерактивна панель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52043, Україна, Дніпропетровська область, c. Волоське, вул. Набережна, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно пункту 4.1 проекту тоговру: "Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 15 банківських днів з моменту поставки товару" Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічна частина
Дата подання: 24 листопада 2020 16:13
Дата відповіді: 07 грудня 2020 10:39
Шановний Замовнику! Скажіть будь-ласка будете розглядати інтерактивну панель , якщо панель матиме : Входи/входи Передня панель: вхід HDMI, USB для ПК – 2 шт., USB для тачскріна. Задня панель: RS232 – 1шт., вхід мікрофона, слот для SD карт, USB 3.0 — 2 шт., HDMI – 2 шт., вихід SPDIF, вхід AV, вихід AV OUT, вхід для навушників, вхід VGA, аудіо вхід, вихід VGA, вхід RJ45 LAN, вихід RJ45, YPBPR – 1 шт. Дякуємо! ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Просимо пробачення за невчасну відповідь. Ми продовжили прийом пропозицій до 15.12.2020 щоб відповісти на всі запитання учасників та проведення закупівлі належним чином.
Перш за все буду виходити з технічного завдання. Але я цілком розумію, що реальне обладнання не завжди може мати певну бажану комбінацію та кількість роз'ємів та інтерфейсів в комбінації з іншими характеристиками. Тому не вважаю наявність та кількість додаткових роз'ємів найбільш суттєвою вимогою при кваліфікації. Перш за все по технічному завданню розглядаються такі технічні характеристики обладнання як діагональ та розширення сенсорного дисплею, об'єм оперативної пам'яті, процесори та графіка (покоління, кількість ядер, та частота), наявність необхідних ліцензійно чистих операційних систем.
Стосовно вашого обладнання - дані роз'єми нас влаштовують (але це не оглядаючись на ймовірні пропозиції інших учасників).
Сподіваюсь, ця відповідь була зрозуміла. Якщо є запитання, можете задавати їх.
Тендер
Дата подання: 24 листопада 2020 16:17
Дата відповіді: 07 грудня 2020 10:44
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення відкритих торгів та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивну панель. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Просимо пробачення за невчасну відповідь. Ми продовжили прийом пропозицій до 15.12.2020 щоб відповісти на всі запитання учасників та проведення закупівлі належним чином.
Я розумію що це дуже бажана вимога щоб захиститися від неоригінального/неякісного обладнання. Але на наш же ризик її все не вимагаю, щоб уникнути потенційно довгого процессу розгляду вимог, питань, скарг і т. д.
спеціалізовне програмне забезпечення
Дата подання: 24 листопада 2020 16:33
Дата відповіді: 07 грудня 2020 10:47
Шановний Замовнику! Хотіли би зрозуміти ,яке саме ви б хотіли спеціалізоване програмне забезпечення ,могли би нам сказати де можливо його вам закупити ? 1)Електронні підручники - 300 шт? 2) Бібліотека електронних методичних посібників та матеріалів для вчителя .Кількість посібників не менше 60 шт. ? Будемо вдячні!
Відповідь: Доброго дня! Просимо пробачення за невчасну відповідь. Ми продовжили прийом пропозицій до 15.12.2020 щоб відповісти на всі запитання учасників та проведення закупівлі належним чином.
Дана вимога не така суттєва, як технічні характеристики. Можете завантажити будь-які шкільні підручники та методичні посібники у вільному доступі (будь то безкоштовне програмне забезпечення або підручники у форматі PDF) для 1-12 класів.
спеціалізоване програмне забезпечення
Дата подання: 24 листопада 2020 16:36
Дата відповіді: 07 грудня 2020 10:52
Шановний Замовнику! Могли би Вам запропонувати таке спеціалізоване програмне забезпечення: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; має функцію автоматичного оновлення; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту; бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини; можливість перегляду 3D моделей у віртуальному музеї за допомогою VR; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Просимо пробачення за невчасну відповідь. Ми продовжили прийом пропозицій до 15.12.2020 щоб відповісти на всі запитання учасників та проведення закупівлі належним чином.
Ваша пропозиція, звісно, досить цікава. Але все ж повинен повідомити, що перш за все при кваліфікації звертатиметься увага на технічні характеристики обладнання та наявність необхідних ліцензійних операційних систем а тільки потім преінстальоване програмне забезпечення для операційних систем.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-006632-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 23 листопада 2020 10:59
вимога до тендеру
Шановний замовнику! Вимога до Додатку 2 :
-кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника або дистриб’ютора, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Документи, що вимагаються замовником повинні бути дійсними на момент поставки товару;

вказані умови у ВИКЛАДЕНІЙ РЕДАКЦІЇ є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію/сертифікат від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів, а також сервісного обслуговування, належної якості є саме лист/сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару, дилера чи дистриб'ютора в Україні.
Гарантійні зобов'язання щодо сервісного обслуговування в обов'язковому порядку визначенні безпосередньо в самому господарському договорі поставки, що відповідно і є основною і необхідною умовою належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю.
Відтак вимоги в такій РЕДАКЦІЇ в складі ТД вищезазначених документів значно обмежують коло учасників, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
Водночас, вважаємо, що апріорі кожен учасник розуміє і ставиться з повагою до бажання Замовника отримати товари за предметом закупівлі належної якості, вчасно та в повному обсязі.
Однак є ряд обєктивних обставин, які не залежать від учасника, в даному випадку це стосується можливості отримання копії договору між виробником запропонованого обладнання та компанією, яка є авторизованим дистриб’ютором, оскільки подібні господарські договори фактично є комерційною таємницею, так як містять відомості про ціну товару, обяги та специфікацію поставок тощо, і є обмеженими для доступу сторонніх осіб, окрім сторін договору або їх представників. Вказана правова позиція кореспондується з відповідними положеннями ЦКУ ст. 505, згідно якої комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру. А ст. 36 ГКУ відносить до комерційної таємниці Відомості, пов'язані з виробництвом, технологією, управлінням, фінансовою та іншою діяльністю суб'єкта господарювання, що не є державною таємницею, розголошення яких може завдати шкоди інтересам суб'єкта господарювання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 15:27
Шановний Учаснику!
Я уважно ознайомився з вашою вимогою та цілком згоден зі всіма пунктами. Я в хорошому розумінні цього слова дуже вражений вашими знаннями.
Цілком згоден з вашою вимогою. Необхідні зміни будуть внесені в тендерну документацію до даної закупівлі.
Якщо будуть ще запитання/вимоги, будемо зацікавлені з ними ознайомитися.
Бажаємо вам гарного дня та вибачаємося за незручності.

Документи

24 листопада 2020 15:27
Adobe Scan Nov 24, 2020.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 290 064,00
UAH з ПДВ
290 064,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 16:59
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:55
1. СТАТУТ.pdf
11 грудня 2020 16:55
7.Паспорт та код.pdf
11 грудня 2020 16:55
12.ДОВІДКА КОД ДОСТУПУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 грудня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій