Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-11-19-003469-c ● f200ccb7d2b44e7dbb25b758a0b534fe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет будівництва і архітектури |
Код ЄДРПОУ: | 02070909 |
Місцезнаходження: | 03037, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський,31 |
Контактна особа: |
Хоменко Олександр Михайлович 380442483042 Matychko21@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2020 15:45 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
згідно додатків до Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Персональні комп'ютери (Машини для обробки даних (апаратна частина))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03037, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Повітрофлотський, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | на розрахунковий рахунок Продавця на підставі підписаних сторонами видаткових накладних в строк до 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару Покупцю(за умови надходження коштів з державного бюджету). У випадку відсутності фінансування призначеного на оплату товару Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 5 (п'яти) робочих днів з дні надходження фінансування відповідних видатків. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 листопада 2020 18:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 листопада 2020 18:00 |
Додаток 4 (зміни).docx | |
24 листопада 2020 17:58 |
1Лист зміни в ТД.pdf | |
19 листопада 2020 14:42 |
ТД.doc | |
19 листопада 2020 14:37 |
Додаток 2.doc | |
19 листопада 2020 14:36 |
Додаток 5.docx | |
19 листопада 2020 14:06 |
Додаток 6.docx | |
19 листопада 2020 14:05 |
Додаток 7.doc | |
19 листопада 2020 14:05 |
Додаток 3.docx | |
19 листопада 2020 14:05 |
Додаток 1.doc |
24 листопада 2020 18:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 листопада 2020 18:00 |
Додаток 4 (зміни).docx
|
|||
24 листопада 2020 17:58 |
1Лист зміни в ТД.pdf
|
|||
19 листопада 2020 14:42 |
ТД.doc
|
|||
19 листопада 2020 14:37 |
Додаток 2.doc
|
|||
19 листопада 2020 14:36 |
Додаток 5.docx
|
|||
19 листопада 2020 14:06 |
Додаток 6.docx
|
|||
19 листопада 2020 14:05 |
Додаток 7.doc
|
|||
19 листопада 2020 14:05 |
Додаток 3.docx
|
|||
19 листопада 2020 14:05 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 21 листопада 2020 00:25
Дата відповіді: 24 листопада 2020 18:07
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Участнику! Замовником внесені зміни в Додаток 4 тендерної документації. Просимо звернути увагу.
Стосовно питання 2. Дана закупівля стосується лише товару.
Стосовно питання 2. Дана закупівля стосується лише товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-19-003469-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КИЇВСПЕЦПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:42843973
Дата подання: 19 листопада 2020 12:35
Тендерна документація
Шановний Замовник, прикріпіть на тендерний майданчик тендерну документацію
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 листопада 2020 14:45
Шановний участнику!. Дякуємо за увагу до даного тендеру. Тендерна документація (з усіма додатками) вже прикріплена.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-003469-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 25 листопада 2020 16:00
Умови
Відповідно до Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте наявна вимога: «З метою оптимізації гарантійного та післягарантійного обслуговування персональні комп’ютери та монітори повинні бути від одного виробника. ». Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. У випадку відмови просимо Замовника обґрунтувати своє рішення аргументовано. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 18:40
Шановний Учаснику! Просимо звернути увагу що у тендерній документації відсутнє посилання на конкретну торгову марку чи модель товару. Також, відповідно до даних, отриманих в результаті аналізу ринку виробників персональних комп’ютерів та моніторів, запропонованим вимогам відповідають щонайменше 3(три) виробника, що вказує на відсутність будь-яких дискримінаційних обмежень, тим більше питань що стосуються монополії.
Вимога «З метою оптимізації гарантійного та післягарантійного обслуговування персональні комп’ютери та монітори повинні бути від одного виробника», обумовлена необхідністю зменшення кількості звернень до різних сервісних центрів у випадку звернень до них безпосередньо Замовником (особливо при механічних пошкодженнях, що не підпадають під гарантійне обслуговування, та звернення в післягарантійний період)»
Вимога «З метою оптимізації гарантійного та післягарантійного обслуговування персональні комп’ютери та монітори повинні бути від одного виробника», обумовлена необхідністю зменшення кількості звернень до різних сервісних центрів у випадку звернень до них безпосередньо Замовником (особливо при механічних пошкодженнях, що не підпадають під гарантійне обслуговування, та звернення в післягарантійний період)»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" #38239436 |
Переможець |
994 950,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 18:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:10
|
Дод.угода зменшення.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 13:17
|
догов.компьют.pdf | укладений |
21 грудня 2020 13:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сторони погодили зменшити кількість закупівлі комп`ютерів до 30 шт. та зменшити вартість договору. Вартість договору після зменшення складає 497475.00 грн. (чотириста дев`яносто сім тисяч чотириста сімдесят п`ять грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ 82912,50 грн. ( вісімдесят дві тисячі дев`ятсот дванадцять грн. 50 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 21|12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |