Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Офісне устаткування та приладдя різне», код ДК 021:2015 – 30190000-7, Шредер
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2020-11-19-003416-c 8654abbfe60c40709f449bddbd7eb206
Спрощена/Допорогова закупівля    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Янчук

+380976785249 vn.02@molod-kredit.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницьке регіональне управління Державної спеціалізованої фінансової установи "Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву"
Код ЄДРПОУ: 25498320
Вебсайт: http://vn.molod-kredit.gov.ua/
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, к. 723
Контактна особа: Олександр Янчук
+380976785249
vn.02@molod-kredit.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 18:00
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
«Офісне устаткування та приладдя різне», код ДК 021:2015 – 30190000-7, Шредер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21036, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 11:03
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2020 11:02
Оголошення ВРУ ДСФУ.docx
19 листопада 2020 10:40
документація.docx
19 листопада 2020 11:03
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2020 10:41
Електронний цифровий підпис
19 листопада 2020 11:02
Оголошення ВРУ ДСФУ.docx
19 листопада 2020 10:40
Оголошення ВРУ ДСФУ.docx
19 листопада 2020 10:40
документація.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку