Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання технологічного обладнання (компресор 34 ВФ-М-80-36.6-1.5-45 або еквівалент) для забезпечення роботи каналізаційних очисних споруд в м.Лубни Полтавської області
Очікувана вартість
287 500,00 UAH
UA-2020-11-19-003017-a ● 342529ffced14c51a83a37c97603c121
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Лубенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25976386 |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, 33 |
Контактна особа: |
Якименко Євген Олександрович +380536174801 vkg_lubnirada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2020 11:15 |
Очікувана вартість: | 287 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Придбання технологічного обладнання (компресор 34 ВФ-М-80-36.6-1.5-45 або еквівалент) для забезпечення роботи каналізаційних очисних споруд в м.Лубни Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Авіаторська, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 18:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 18:23 |
ТД Компресор.docx | |
19 листопада 2020 18:23 |
Додаток 3.docx | |
19 листопада 2020 18:23 |
Додаток 2.docx | |
19 листопада 2020 18:23 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 23 листопада 2020 11:51
Дата відповіді: 23 листопада 2020 22:27
Відповідно до пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає: «Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання».
Просимо надати пояснення яким чином Учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати договір який розміщено в системі «Прозорро» на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання.
Запитання
Дата подання: 24 листопада 2020 16:48
Дата відповіді: 27 листопада 2020 09:45
Відповідно до пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає: «Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання».
Відповідне пояснення Замовника щодо пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати договір який розміщено в системі «Прозорро» на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання» є дискримінаційним і таким, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників та пункту 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п.6 ч.1 ст.1. Закону України «Про публічні закупівлі»: «договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару». Згідно з частиною першою статті 179 ГК України майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями.
Також згідно з п. 37 ч 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», «учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі».
Таким чином, учасником процедури закупівлі може бути будь-яка особа, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі, у тому числі фізична особа, яка може укласти правочин щодо об"єктів цивільних прав у разі якщо не здійснює самостійну, ініціативну, систематичну, на власний ризик господарську діяльність.
Враховуючи вищезазначене, договір може укладатися з будь-яким суб’єктом господарювання, тому в Учасника може бути відсутній договір який розміщено в системі «Прозорро» на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання. Відповідно до ч.4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Тому ми вимагаємо надати належне пояснення, враховуючи вищенаведену інформацію щодо пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації та внести зміни до пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, наступного змісту: «Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання, шляхом надання в складі тендерної пропозиції договіру на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 2.5. Тендерної документації Додатку 2 передбачено:
п. 2.5. Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Вимоги пункту 2.5. не конкретизують яким саме документом підтверджується досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Беручи до уваги наведене, Учасник може підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання шляхом надання у складі своєї пропозиції будь-якого документального підтвердження, наприклад, договору на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання укладеного з будь-яким замовником, зокрема, але не обов’язково й розміщеного у системі «Прозорро».
В зв’язку з вищенаведеним, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається, оскільки тендерною документацією не встановлено дискримінаційних умов до Учасників процедури закупівлі.
п. 2.5. Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Вимоги пункту 2.5. не конкретизують яким саме документом підтверджується досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Беручи до уваги наведене, Учасник може підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання шляхом надання у складі своєї пропозиції будь-якого документального підтвердження, наприклад, договору на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання укладеного з будь-яким замовником, зокрема, але не обов’язково й розміщеного у системі «Прозорро».
В зв’язку з вищенаведеним, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається, оскільки тендерною документацією не встановлено дискримінаційних умов до Учасників процедури закупівлі.
Запитання
Дата подання: 24 листопада 2020 17:08
Дата відповіді: 27 листопада 2020 09:52
Просимо пояснити, що слід розуміти під поняттям "аналогічне за параметрами обладнання"?
Відповідь: Аналогічне за параметрами обладнання відповідно до Технічних та якісних характеристик товару відповідно до Додатку 2 Тендерної документації.
Запитання
Дата подання: 24 листопада 2020 17:51
Дата відповіді: 27 листопада 2020 09:45
Відповідно до пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає: «Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання».
Відповідне пояснення Замовника щодо пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати договір який розміщено в системі «Прозорро» на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання» є дискримінаційним і таким, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників та пункту 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п.6 ч.1 ст.1. Закону України «Про публічні закупівлі»: «договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару». Згідно з частиною першою статті 179 ГК України майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями.
Також згідно з п. 37 ч 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», «учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі».
Таким чином, учасником процедури закупівлі може бути будь-яка особа, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі, у тому числі фізична особа, яка може укласти правочин щодо об"єктів цивільних прав у разі якщо не здійснює самостійну, ініціативну, систематичну, на власний ризик господарську діяльність.
Враховуючи вищезазначене, договір може укладатися з будь-яким суб’єктом господарювання, тому в Учасника може бути відсутній договір який розміщено в системі «Прозорро» на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання. Відповідно до ч.4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Тому ми вимагаємо надати належне пояснення, враховуючи вищенаведену інформацію щодо пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації та внести зміни до пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, наступного змісту: «Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання, шляхом надання в складі тендерної пропозиції договору на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання(еквівалент) згідно предмету закупілі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 2.5. Тендерної документації Додатку 2 передбачено:
п. 2.5. Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Вимоги пункту 2.5. не конкретизують яким саме документом підтверджується досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Беручи до уваги наведене, Учасник може підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання шляхом надання у складі своєї пропозиції будь-якого документального підтвердження, наприклад, договору на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання укладеного з будь-яким замовником, зокрема, але не обов’язково й розміщеного у системі «Прозорро».
В зв’язку з вищенаведеним, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається, оскільки тендерною документацією не встановлено дискримінаційних умов до Учасників процедури закупівлі.
п. 2.5. Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Вимоги пункту 2.5. не конкретизують яким саме документом підтверджується досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Беручи до уваги наведене, Учасник може підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання шляхом надання у складі своєї пропозиції будь-якого документального підтвердження, наприклад, договору на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання укладеного з будь-яким замовником, зокрема, але не обов’язково й розміщеного у системі «Прозорро».
В зв’язку з вищенаведеним, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається, оскільки тендерною документацією не встановлено дискримінаційних умов до Учасників процедури закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-19-003017-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ДІДЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2645308772
Дата подання: 18 грудня 2020 17:50
Дата подання: 18 грудня 2020 17:50
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2020 21:37
рішення від 22.12.2020 №23630 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2020 21:36
інформація про перенесення розгляду скарги від 04.01.2021 №44.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 11:19
інформація про перенесення розгляду скарги від 16.01.2021 №536.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 10:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 19 01 2021 №887.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 16:28
рішення від 19.01.2021 №887.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 19:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 887-р/пк-пз ВИКОНАНО.
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2022 16:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦХОЛОД" |
190 002,00
UAH з ПДВ
|
190 002,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ДІДЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС-М" |
286 500,00
UAH з ПДВ
|
259 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕТА" |
279 800,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕКВІПМЕНТ" |
286 980,00
UAH з ПДВ
|
274 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦХОЛОД" #40058192 |
Рішення скасоване |
190 002,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 10:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС-М" #38229978 |
Рішення скасоване |
259 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 16:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕТА" #19271018 |
Рішення скасоване |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 17:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕКВІПМЕНТ" #39340423 |
Рішення скасоване |
274 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2022 16:03
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕКВІПМЕНТ" #39340423 |
Рішення скасоване |
274 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2022 16:03
|
ФОП ДІДЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2645308772 |
Рішення скасоване |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2022 16:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦХОЛОД" #40058192 |
Очікує рішення |
190 002,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2022 16:52
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 17 травня 2022 17:10 |
Кінець періоду оскарження: | 28 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 17 травня 2022 17:10 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Документи:
17 травня 2022 17:10
|
Електронний підпис |
17 травня 2022 17:05
|
Протокол Відміна процедури 17.05.2022.doc |