Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання технологічного обладнання (компресор 34 ВФ-М-80-36.6-1.5-45 або еквівалент) для забезпечення роботи каналізаційних очисних споруд в м.Лубни Полтавської області
Очікувана вартість
287 500,00 UAH
UA-2020-11-19-003017-a 342529ffced14c51a83a37c97603c121
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якименко Євген Олександрович

+380536174801 vkg_lubnirada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства та капітального будівництва виконавчого комітету Лубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25976386
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, 33
Контактна особа: Якименко Євген Олександрович
+380536174801
vkg_lubnirada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 11:15
Очікувана вартість: 287 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Придбання технологічного обладнання (компресор 34 ВФ-М-80-36.6-1.5-45 або еквівалент) для забезпечення роботи каналізаційних очисних споруд в м.Лубни Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Авіаторська, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 18:23
ТД Компресор.docx
19 листопада 2020 18:23
Додаток 3.docx
19 листопада 2020 18:23
Додаток 2.docx
19 листопада 2020 18:23
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 23 листопада 2020 11:51
Дата відповіді: 23 листопада 2020 22:27
Відповідно до пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає: «Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання». Просимо надати пояснення яким чином Учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати договір який розміщено в системі «Прозорро» на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання.
Запитання
Дата подання: 24 листопада 2020 16:48
Дата відповіді: 27 листопада 2020 09:45
Відповідно до пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає: «Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання». Відповідне пояснення Замовника щодо пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати договір який розміщено в системі «Прозорро» на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання» є дискримінаційним і таким, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників та пункту 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до п.6 ч.1 ст.1. Закону України «Про публічні закупівлі»: «договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару». Згідно з частиною першою статті 179 ГК України майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями. Також згідно з п. 37 ч 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», «учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Таким чином, учасником процедури закупівлі може бути будь-яка особа, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі, у тому числі фізична особа, яка може укласти правочин щодо об"єктів цивільних прав у разі якщо не здійснює самостійну, ініціативну, систематичну, на власний ризик господарську діяльність. Враховуючи вищезазначене, договір може укладатися з будь-яким суб’єктом господарювання, тому в Учасника може бути відсутній договір який розміщено в системі «Прозорро» на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання. Відповідно до ч.4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Тому ми вимагаємо надати належне пояснення, враховуючи вищенаведену інформацію щодо пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації та внести зміни до пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, наступного змісту: «Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання, шляхом надання в складі тендерної пропозиції договіру на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 2.5. Тендерної документації Додатку 2 передбачено:
п. 2.5. Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Вимоги пункту 2.5. не конкретизують яким саме документом підтверджується досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Беручи до уваги наведене, Учасник може підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання шляхом надання у складі своєї пропозиції будь-якого документального підтвердження, наприклад, договору на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання укладеного з будь-яким замовником, зокрема, але не обов’язково й розміщеного у системі «Прозорро».
В зв’язку з вищенаведеним, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається, оскільки тендерною документацією не встановлено дискримінаційних умов до Учасників процедури закупівлі.
Запитання
Дата подання: 24 листопада 2020 17:08
Дата відповіді: 27 листопада 2020 09:52
Просимо пояснити, що слід розуміти під поняттям "аналогічне за параметрами обладнання"?
Відповідь: Аналогічне за параметрами обладнання відповідно до Технічних та якісних характеристик товару відповідно до Додатку 2 Тендерної документації.
Запитання
Дата подання: 24 листопада 2020 17:51
Дата відповіді: 27 листопада 2020 09:45
Відповідно до пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає: «Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання». Відповідне пояснення Замовника щодо пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження даної вимоги Учасник повинен надати договір який розміщено в системі «Прозорро» на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання» є дискримінаційним і таким, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників та пункту 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Відповідно до п.6 ч.1 ст.1. Закону України «Про публічні закупівлі»: «договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару». Згідно з частиною першою статті 179 ГК України майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями. Також згідно з п. 37 ч 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», «учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Таким чином, учасником процедури закупівлі може бути будь-яка особа, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі, у тому числі фізична особа, яка може укласти правочин щодо об"єктів цивільних прав у разі якщо не здійснює самостійну, ініціативну, систематичну, на власний ризик господарську діяльність. Враховуючи вищезазначене, договір може укладатися з будь-яким суб’єктом господарювання, тому в Учасника може бути відсутній договір який розміщено в системі «Прозорро» на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання. Відповідно до ч.4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Тому ми вимагаємо надати належне пояснення, враховуючи вищенаведену інформацію щодо пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації та внести зміни до пункту 2.5. Додатку 2 до тендерної документації, наступного змісту: «Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання, шляхом надання в складі тендерної пропозиції договору на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання(еквівалент) згідно предмету закупілі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 2.5. Тендерної документації Додатку 2 передбачено:
п. 2.5. Учасник повинен здійснювати після продажнее обслуговування товару (обладнання) протягом гарантійного терміну експлуатації, але не менше 12 місяці з моменту введення в експлуатацію та після гарантійне обслуговування. На підтвердження даної вимоги учасник повинен підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Вимоги пункту 2.5. не конкретизують яким саме документом підтверджується досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання.
Беручи до уваги наведене, Учасник може підтвердити досвід виконання робіт з ремонту аналогічного обладнання шляхом надання у складі своєї пропозиції будь-якого документального підтвердження, наприклад, договору на виконання робіт з гарантійного обслуговування та/або ремонту аналогічного за параметрами обладнання укладеного з будь-яким замовником, зокрема, але не обов’язково й розміщеного у системі «Прозорро».
В зв’язку з вищенаведеним, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається, оскільки тендерною документацією не встановлено дискримінаційних умов до Учасників процедури закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-19-003017-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ДІДЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2645308772
Дата подання: 18 грудня 2020 17:50
Скарга щодо прийнятих рішень Замовником
Вимоги скарги знаходяться у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 грудня 2020 21:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 887-р/пк-пз ВИКОНАНО.
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2022 16:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦХОЛОД" 190 002,00
UAH з ПДВ
190 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДІДЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 220 000,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС-М" 286 500,00
UAH з ПДВ
259 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕТА" 279 800,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕКВІПМЕНТ" 286 980,00
UAH з ПДВ
274 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2020 18:18
Електронний підпис

Публічні документи

04 грудня 2020 13:40
Договор KVINT.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
Договор KVINT.pdf
04 грудня 2020 13:40
Договор Свет Шхтера.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
Договор Свет Шхтера.pdf
04 грудня 2020 13:40
Договор ЗХМ Рефма.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
Договор ЗХМ Рефма.pdf
04 грудня 2020 13:40
Акт виконання робіт.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
Акт виконання робіт.pdf
04 грудня 2020 13:40
Цінова пропозиція.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
Цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 13:40
Формальні помилки.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
Формальні помилки.pdf
04 грудня 2020 13:40
ТУ.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
ТУ.pdf
04 грудня 2020 13:40
Технічні хар-ки товару.pdf
04 грудня 2020 13:40
статут.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
статут.pdf
04 грудня 2020 13:40
протокол статуту.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
протокол статуту.pdf
04 грудня 2020 13:40
проект договору.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
проект договору.pdf
04 грудня 2020 13:40
опис к статуту.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
опис к статуту.pdf
04 грудня 2020 13:40
наказ директор.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
наказ директор.pdf
04 грудня 2020 13:40
ЗРАЗОК ПАСПОРТ ВФ.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
ЗРАЗОК ПАСПОРТ ВФ.pdf
04 грудня 2020 13:40
Відсутність підстав.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
Відсутність підстав.pdf
04 грудня 2020 13:40
витягПДВ.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
витягПДВ.pdf
04 грудня 2020 13:40
витяг повний.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
витяг повний.pdf
04 грудня 2020 13:40
виписка з ЄДР.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
виписка з ЄДР.pdf
04 грудня 2020 13:40
Аналогічні договори.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:40
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

05 грудня 2020 16:30
Електронний підпис
05 грудня 2020 12:16
Електронний підпис
04 грудня 2020 17:01
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:48
Цінова пропозиція.PDF.p7s
04 грудня 2020 16:48
Паспорт.PDF.p7s
04 грудня 2020 16:48
Довідка стаття 17.PDF.p7s
04 грудня 2020 16:48
Довідка стаття 17.PDF
04 грудня 2020 16:39
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:36
Паспорт.PDF
04 грудня 2020 16:36
Лист-пояснення ч.2 ст. 17.PDF
03 грудня 2020 17:24
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:23
Цінова пропозиція.PDF
03 грудня 2020 17:23
Довідка стаття 17.PDF

Публічні документи

21 грудня 2020 17:41
Електронний підпис
21 грудня 2020 16:56
документи_переможця.rar
05 грудня 2020 16:23
Електронний підпис
05 грудня 2020 16:16
Інші_документи.rar
05 грудня 2020 16:16
Технічна_частина.rar
05 грудня 2020 16:16
01 цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦХОЛОД"

ФОП ДІДЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС-М"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕТА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕКВІПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦХОЛОД"
#40058192
Рішення скасоване 190 002,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 10:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС-М"
#38229978
Рішення скасоване 259 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 16:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕТА"
#19271018
Рішення скасоване 260 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 17:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕКВІПМЕНТ"
#39340423
Рішення скасоване 274 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2022 16:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕКВІПМЕНТ"
#39340423
Рішення скасоване 274 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2022 16:03
ФОП ДІДЕНКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2645308772
Рішення скасоване 220 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2022 16:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦХОЛОД"
#40058192
Очікує рішення 190 002,00
UAH з ПДВ
17 травня 2022 16:52

Документи

09 грудня 2020 10:37
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:36
Протокол 08.12.2020.pdf

Документи

Документи

10 грудня 2020 23:46
Електронний підпис
10 грудня 2020 23:45
ПРОТОКОЛ 10.12.2020.pdf
09 грудня 2020 10:39
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 травня 2022 17:10
Кінець періоду оскарження: 28 травня 2022 00:00
Дата відміни: 17 травня 2022 17:10
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
17 травня 2022 17:10
Електронний підпис
17 травня 2022 17:05
Протокол Відміна процедури 17.05.2022.doc