Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна Панель
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-11-19-002946-a e336f24542e14d03be2bbe7b5f22645f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Місько Євгеній Дмитрович

+380412414614 zosh8_zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 м. Житомира
Код ЄДРПОУ: 22059011
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, Майдан Згоди, 5
Контактна особа: Місько Євгеній Дмитрович
+380412414614
zosh8_zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інтерактивна Панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Майдан Згоди, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 17:40
Тендерна_Специфікація_панель.docx
19 листопада 2020 17:40
Проект договору.doc
19 листопада 2020 17:40
Оголошення закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-002946-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 24 листопада 2020 16:50
Видалення дискримінаційних вимог
Доброго дня, Шановний Замовнику!
Проаналізувавши Вашу Технічну Специфікацію ми виявили ряд дискримінаційних вимог, а саме Ви вимагаєте від Учасників наступне:
"- Наявність власного магазину додатків навчального призначення від виробника інтерактивної панелі, що доступні для встановлення на систему Android панелі з базою не менше 2000 додатків. (Додаток магазину повинен бути попередньо встановленим виробником у складі панелі. Надати посилання на додаток)."
-"- Можливість виклику головного меню роботи з панеллю (на Android) в трьох місцях (право, ліво, низ). Можливість налаштування елементів меню.

На підтвердження зазначеного функціоналу надати посилання на відповідні відеоогляди. "
-"- Наявність у вільному он-лайн доступі бібліотеки готових уроків (не менше 40000 готових уроків), створених за допомогою програмного забезпечення, що постачається в комплекті з панелю. Учасник у складі пропозиції повинен надати посилання на таку бібліотеку.

Замовник повинен мати можливість завантаження пробної версії ПЗ для ознайомлення з функціоналом. Термін дії пробної версії – не менше 60 днів. Надати посилання на веб-сайт виробника для завантаження пробної версії у складі пропозиції.
"
-"Учасник у складі пропозиції повинен надати посилання на такий сервіс."
Тобто Ви на підтвердження всіх вимог вимагаєте надати декілька посилань та відеоогляди.
Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги є дискримінаційними та повністю обмежують коло учасників. І, що саме головне, ніяким чином не впливають на технічні характеристики та якість програмного забезпечення.
Скажіть, будь ласка, чому Вам буде недостатньо одного посилання на офіційний сайт виробника програмного забезпечення.

Також надайте відповідність навіщо Вам відеоогляди? Чи додаток магазину?

Підсумовуючи, можна сказати, що Ви просто звужує конкуренцію та своїми вимогами надаєте перевагу лише одному учаснику порівняно з іншими!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 20:02
Шановний Учаснику! Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання та програмного забезпечення, яке буде зрозумілим у використанні, кращим в своїй ціновій категорії, де виробник несе відповідальність за безпечність, якість та сервісну підтримку. Деталізація технічних характеристик Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій, а також провести закупівлю навчальних засобів, які повністю задовольняють сучасні вимоги до методології викладання та забезпечать гармонійний розвиток школярів, підвищіть якість викладання педагогічного персоналу. Зазначені технічні параметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються багатьма відомими виробниками, зокрема і доступ до безкоштовної демонстрації можливостей обладнання через мережу Інтернет, де кожен потенційний користувач може ознайомитись в будь який час з можливостями, засвоїти нові навички з користування обладнання та програмного забезпечення. Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент, технічні характеристики якого є кращими та з додатковою можливістю користуватися сторонніми сервісами. Отже, враховуючи все вищевикладене вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-002946-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 24 листопада 2020 16:51
Внесення змін
Шановний Замовнику, у технічному описі Інтерактивної панелі Ви вказуєте наступне:
"Інтерфейси:
Фронтальна панель: HDMI In 2.0 x 1, USB-A 3.0 x 2 (типу Dynamic USB - використання для панелі та вбудованого OPS комп’ютеру без необхідності перемикання), USB Touch (Type-B) x 1
Задня та бокова панелі: HDMI In 2.0 x 2, USB-A 2.0 x 2, USB Touch (Type-B) x 3, USB 3.0 x 2, Lan-In (до 1 Гбіт/с), Lan-Out (до 1 Гбіт/с), RS-232, DP In, VGA In, VGA Audio In, CVBS, Mic In (3.5 mm), Heapdhone x1, HDMI 2.0 Out,
Підтримка функції Wake-on LAN"

Проте звертаємо Вашу увагу, що вказані характеристики має лише 1 модель Інтерактивної панелі від 1 виробника. Підібрати їй аналоги неможливо, тому це є порушенням принципів здійснення держаних закупівель та звуженням кола учасників.
Таким чином, наполягаємо на видаленні зазначених дискримінаційних характеристик або заміні їх відповідно до рекомендацій МОН України задля забезпечення добросовісної конкуренції та раціонального витрачання бюджетних коштів.
В іншому разі Ви закупите прописане обладнання, яке не є найкращої якості на території України.
Якщо Ви відмовитесь внести зміни, то надайте вичерпну розгорнуту відповідь щодо обгрунтування такої великої кількості портів та роз'ємів, щодо мети їх використання та призначення.
Поясніть, наприклад, як Ви плануєте одночасно використовувати у кількості 3 шт. USB у кількості 10 шт. або, наприклад, HDMI у кількості 4 шт.
Тому, що розумного пояснення від технічних експертів не знайшлося. Рекомендуємо Вам проаналізувати свої вимоги та спеціальну літературу з даного питання і прийти правильного висновку. Оскільки дана вимога носить прямо дискримінаційний характер!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 20:01
Шановний Учаснику! Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання та програмного забезпечення, яке буде зрозумілим у використанні, кращим в своїй ціновій категорії, де виробник несе відповідальність за безпечність, якість та сервісну підтримку. Деталізація технічних характеристик, в тому числі і портів для підключення додаткового обладнання без необхідності відключення обладнання, Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій, а також провести закупівлю навчальних засобів, які повністю задовольняють сучасні вимоги до методології викладання та забезпечать гармонійний розвиток школярів, підвищіть якість викладання педагогічного персоналу. Зазначені технічні параметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються багатьма відомими виробниками, зокрема і доступ до безкоштовної демонстрації можливостей обладнання через мережу Інтернет, де кожен потенційний користувач може ознайомитись в будь який час з можливостями, засвоїти нові навички з користування обладнання та програмного забезпечення. Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент, технічні характеристики якого є кращими та з додатковою можливістю користуватися сторонніми сервісами. Отже, враховуючи все вищевикладене вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 144 000,00
UAH з ПДВ
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 14:07
Електронний підпис
26 листопада 2020 14:02
17.Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2020 14:02
16. Технічна специфікація.pdf
26 листопада 2020 14:02
14. Гриф_МОН_ActivPanel.pdf
26 листопада 2020 14:02
13. Гриф_МОН_ActivInspire.pdf
26 листопада 2020 14:02
12. Висновок СЕС ActivPanel.pdf
26 листопада 2020 14:02
11. Авторизація_Promethean_В2В.pdf
26 листопада 2020 14:02
10. Проект договору.pdf
26 листопада 2020 14:02
5. Витяг з ЄДР.pdf
26 листопада 2020 14:02
4. Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2020 14:02
1. B2B Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Переможець 144 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 14:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822

№ рішення у справі

65/41-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

30 листопада 2020 14:12
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:09
Повідомлення про рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2020 14:12
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:09
Повідомлення про рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:25
Договір укладений
04 січня 2021 16:22
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 15:44
Протокол Розбіжностей.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 11:03
Договір укладений
03 грудня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна адреси виконавця
Номер договору про закупівлю: №103
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол розбіжностей
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 144 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 000,00 UAH)