Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"М'ясо" (свинина охолоджена, печінка (свинна) заморожена та м’ясо свійської птиці заморожене)
Очікувана вартість
1 713 870,54 UAH
UA-2020-11-19-002804-a 624f162e7f324a10b0e6dbfa647ce7cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малашенко Аліна Олександрівна

+380457924501 slavosvita_zakup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 23568683
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська обл., Славутич, Бакинський квартал, буд.15
Контактна особа: Малашенко Аліна Олександрівна
+380457924501
slavosvita_zakup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 11:41
Очікувана вартість: 1 713 870,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 569,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21837 кг
свинина охолоджена, печінка (свинна) заморожена та м’ясо свійської птиці заморожене для закладів освіти та дитячого будинку «Центр захисту дітей» міста Славутича Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07101, Україна, Київська область, м. Славутич, Єреванський квартал,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів
Дата подання: 23 листопада 2020 10:13
Дата відповіді: 24 листопада 2020 15:23
Згідно Наказа Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590 , "щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)" , сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам (ISO 22000:2007 або ISO 22000:2005, або ISO 22000:2018), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не є обовязковим та отримується за бажанням. Просимо внести зміни до додатку 2 , тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 15110000-2 М'ясо (свинина охолоджене, печінка (свинна) заморожене та м’ясо свійської птиці заморожене) та викласти його в наступній редакції "Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати копії документів, що посвідчують походження, якість та безпечність товару, передбачених вимогами Закону України № 771/97 ВР від 23.12.1997 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: -копію документа про державну реєстрацію потужності та/ або копія експлуатаційного дозволу (якщо наявність цих документів в Учасника передбачена Законом України № 771/97 ВР від 23.12.1997 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») або довідку з обгрунтуванням їх відсутності; - копію наказу про затвердження робочої групи НАССР або інший документ (для підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за запитання та очікування!
Ваше запитання розглянуто та відповідь буде надано у Розділі: Вимоги/скарги.
Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів
Дата подання: 23 листопада 2020 10:42
Дата відповіді: 24 листопада 2020 15:24
Для удобства:Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" Статья 21 п.7. Сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою.
Відповідь: Дуже дякуємо Вам за спілкування!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-002804-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Березницький М.М., Код ЄДРПОУ:3620309976
Дата подання: 23 листопада 2020 15:31
про затвердження робочої групи НАССР
Згідно Наказа Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 № 590 , "щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)" , сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам (ISO 22000:2007 або ISO 22000:2005, або ISO 22000:2018), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках не є обовязковим та отримується за бажанням. Просимо внести зміни до додатку 2 , тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015 код 15110000-2 М'ясо (свинина охолоджене, печінка (свинна) заморожене та м’ясо свійської птиці заморожене) та викласти його в наступній редакції "Для підтвердження якості товару Постачальник повинен надати копії документів, що посвідчують походження, якість та безпечність товару, передбачених вимогами Закону України № 771/97 ВР від 23.12.1997 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
-копію документа про державну реєстрацію потужності та/ або копія експлуатаційного дозволу (якщо наявність цих документів в Учасника передбачена Законом України № 771/97 ВР від 23.12.1997 р. «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») або довідку з обгрунтуванням їх відсутності;
- копію наказу про затвердження робочої групи НАССР або інший документ (для підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 16:58
Дякуємо, вашу вимогу було задоволено.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-002804-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВЕЛМЕРІ КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40587704
Дата подання: 23 листопада 2020 16:43
Вимога щодо усунення дискримінаційної умови
Шановний замовнику, вашою тендерною документацією встановлено, що Аналогічним договором вважається договір на постачання м’яса за 2019 рік. Чому заме за 2019 рік - не зрозуміло. Наше підприємство має досвід виконання аналогічних договорів у 2018 і раніше та 2020 роках, але не у 2019р. Тому ця умова є дискримінаційною по відношенню до нас. Крім того, Закон Про публічні закупівлі не містить жодних норм в цій частині, а лише встановлює, що учасник повинен мати такий досвід. Ця умова є дискримінаційно - це уже неодноразово встановлювалося рішеннями Колегіїї АМКУ. Просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити вимогу щодо року, оскільки вона є дискримінаційною. Решта умов наше підприємство спроможне виконати.
Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 16:59
Дякуємо, вашу вимогу було розглянуто та задоволено
Номер вимоги: UA-2020-11-19-002804-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Акціонерне товариство "БАЗИС", Код ЄДРПОУ:14231737
Дата подання: 14 грудня 2020 09:55
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможцем
07.12.2020 року відбувся аукціон на закупівлю "М'ясо" (свинина охолоджена, печінка (свинна) заморожена та м’ясо свійської птиці заморожене), за результатами якого 11.12.2020 року учасника ФОП Березницький М.М. було визнано переможцем.
Відповідно до Додатку №2 до Тендерної документації Замовника учасники мали надати в складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам (ISO 22000:2007 або ISO 22000:2005, або ISO 22000:2018), або надати інший документ, який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі.
Учасник ФОП Березницький М.М. у складі тендерної пропозиції надав Лист про запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), в якій зазначив перелік програм-передумов та додаткових процедур, які були розроблені, та проведених навчань.
Проте, окрім цієї довідки Учасником не надано жодних документів, виданих контролюючими органами, на підтвердження саме впровадження та забезпечення постійної дії на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Відповідно до чинного законодавства в сфері безпечності та якості харчових продуктів до 20 вересня 2019 року всі українські підприємства, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів, мали впровадити систему управління безпечністю харчування НАССР.
Перевірку впровадження та дієвості системи харчової безпеки HACCP здійснює Держпродспоживслужба України, як спеціальний уповноважений орган із застосуванням акта державного контролю (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»). Існують як планові так і позапланові перевірки харчових потужностей, які здійснюють державні інспектори.
Також впровадження системи харчової безпеки HACCP може підтверджуватись органами сертифікації систем управління, які мають акредитацію у сфері сертифікації систем управління безпечністю харчових продуктів на відповідність ISO, після проведення наглядового аудиту із видачею відповідного сертифіката (відповідно до ч.7 ст.21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою).
Відповідно до даних Антикорупційної Громадської спілки «СОВІСТЬ», на їх запит до Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області (в якій зареєстрований та на території якої провадить свою діяльність Учасник ФОП Березницький М.М.) було надано перелік підприємств, на потужностях яких проведено аудит системи НАССР. В даному документі відсутні відомості щодо проведення перевірки впровадження системи HACCP на підприємстві Учасника ФОП Березницький М.М. (копія відповіді Держпродспоживслужби надається). Для перевірки достовірності інформації, наданої учасником АТ «БАЗИС», Ви маєте можливість самостійно надати запит уповноваженому органу.
Враховуючи все вищенаведене Лист, наданий Учасником ФОП Березницький М.М., не є достатнім документом для підтвердження впровадження та дієвості системи НАССР, а отже, учасником не виконано вимоги тендерної документації Замовника з надання документу, який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі.
Оскільки пропозиція Учасника ФОП Березницький М.М. не відповідає умовам тендерної документації вимагаємо Замовника скасувати рішення про визнання Учасника переможцем та відхилити його тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 грудня 2020 17:19
на думку Замовника Учасник, який був визначений переможцем, надав усі необхідні та достатні документи до складу своєї тендерної пропозиції
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

14 грудня 2020 09:55
Вимога.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Березницький М.М. 1 418 678,36
UAH з ПДВ
1 418 678,36
UAH з ПДВ
Документи
Акціонерне товариство "БАЗИС" 1 651 123,92
UAH з ПДВ
1 651 123,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 14:47
Електронний підпис
18 грудня 2020 14:45
довідкі переможця
18 грудня 2020 11:34
Електронний підпис
18 грудня 2020 11:33
паспорт
18 грудня 2020 11:33
ИНН
18 грудня 2020 11:33
виписка
18 грудня 2020 11:33
витяг податку
18 грудня 2020 11:33
МВС довідка
18 грудня 2020 11:32
довідка про підписанта
18 грудня 2020 11:32
довідка керівника
15 грудня 2020 16:46
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:45
довыдка про кошти
14 грудня 2020 09:43
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:10
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:08
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 грудня 2020 15:08
санобробка 03_12_2020.pdf
04 грудня 2020 15:08
про підписанта.pdf
04 грудня 2020 15:08
довідкі по ст 17 Закону.pdf
04 грудня 2020 15:08
довідкі мат тех база.pdf
04 грудня 2020 15:08
довідкі доп.pdf
04 грудня 2020 15:08
довідка НАССР.pdf
04 грудня 2020 15:08
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
04 грудня 2020 15:08
паспорт Березницкий.pdf
04 грудня 2020 15:08
медичні книжкі ФОП.pdf
04 грудня 2020 15:08
ИНН.pdf
04 грудня 2020 15:08
довідка з ЄДРПОУ.pdf
04 грудня 2020 15:08
витяг податку.pdf
04 грудня 2020 15:08
витяг з ЕДР 17_06_2020.pdf
04 грудня 2020 15:08
виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Березницький М.М.

АТ "БАЗИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Березницький М.М.
#3620309976
Переможець 1 418 678,36
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 18:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Березницький М.М.
#3620309976
1 418 678,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 15:01
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 10:57
Додаткова угода _3 до Договору _04.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 10:55
Електронний підпис укладений
24 квітня 2021 11:09
Дод.уг.2 від 23.04.2021 до Дог.405 від 28.12.2020.pdf зміни до договору
24 квітня 2021 11:06
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:58
Договір укладений
31 грудня 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару на 10% відповідно до п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціна на одиницю товару на 10% відповідно до п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі""
Номер договору про закупівлю: 405
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 380 764,55
UAH