Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B.D.1.1-1:2013, GBN G.1-218-182:2011 Major repair of principal motor road in public use H-01 Kyiv-Znamyanka on section km 65+900 – km 79+950, Kyiv Region (45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Контактна особа: |
Кошель Олег Миколайович +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Koshel Oleg Mykolayovych +380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2021 13:34 |
Очікувана вартість: | 617 578 984,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 087 894,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3087894.92 UAH |
Publication date: | 19 листопада 2020 15:31 |
Enquiries until: | 29 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 лютого 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 617 578 984 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 087 895 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Conditions for granting security for tender proposals: according to Tender documentation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за виконані роботи при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу виконаних робіт в Державній казначейській службі. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за виконані роботи Підряднику на підставі «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в), і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинних ДСТУ та СОУ, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до Тендерної документації. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2021 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2021 15:36 |
Перелік змін що вносяться до ТД 3.doc | |
29 січня 2021 15:36 |
Перелік змін, що вносяться до ТД 3.pdf | |
29 січня 2021 15:36 |
Додаток № 14 Проект договору.doc | |
29 січня 2021 15:36 |
Додаток № 11 Технічне завдання.xls | |
29 січня 2021 15:36 |
Додаток № 13 Підсумкова відомість ресурсів.rtf | |
29 січня 2021 15:36 |
50В-20 Тендерна документація нова редакція 3.doc | |
28 січня 2021 16:54 |
Перелік змін, що вносяться до ТД 2.pdf | |
28 січня 2021 16:54 |
Перелік змін що вносяться до ТД 2.doc | |
28 грудня 2020 16:27 |
Перелік змін, що вносяться до ТД 1.pdf | |
28 грудня 2020 16:27 |
Перелік змін що вносяться до ТД 1.doc | |
16 грудня 2020 11:54 |
Перелік змін, що вносяться до ТД.pdf | |
16 грудня 2020 11:54 |
Перелік змін що вносяться до ТД .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Крім того повідомляємо, що обсяги та вартість матеріальних ресурсів, отриманих від розбирання конструкцій, знесення будівель та споруд або отриманих шляхом добування попутно будівництву уточнюються під час виконання робіт відповідно до МВ 03450778-736:2014.
Вимоги про усунення порушення
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Тобто Закон вимагае надати документ, який підтверджує виконання, а не часткове виконання, аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Але в п.5.2.1. Тендерної документації Замовник незаконно вказав:
«Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору.»
Також в п.5.2.1 Тендерної документації вказано:
«При закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам`янка на ділянці км км 65+900 – км 79+950, Київська область (національна, ІІ категорії) аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг державного значення І та/або ІІ технічної категорії з індексами «М» та/або «Н», укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
До кваліфікаційного критерію згідно Ст.16 Закону належить «виконання», а не «укладання» аналогічного договору. Верховний суд у своій Постанові від 09.10.2018р. по Справі 913/159/17 в п.24 та п.25 вказав, що кваліфікаційним критерієм є «виконання» аналогічного договору, а сам по собі договір (примітка: а відповідно й дата його укладання), не свідчить про його виконання».
Іноземна компанія нерезидент у відповідності до ч.2 Ст.16 п.3 Закону має «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та бажає взяти участь у оголошеній закупівлі. Ми маємо значний досвід із будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за схемою «проектуй та будуй». Будівництво дороги проводилось після проектування, при цьому вартість та обсяги робіт виконаного одного договору в 5-10 разів більше, ніж в конкурсній закупівлі. Враховуючи вищенаведене, строк реалізації, а відповідно строк контракту, зазвичай становить більше 5 років. Тобто вимога «....укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.» - дискримінаційна. Це підтверджується правовою позицією відповідно до Рішення тендерної Колегії АМКУ щодо дискримінаційних умов по аналогічному досвіду № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, визнавши положення щодо 5-и річного строку укладення аналогічного договору дискримінаційними та вказав про наступне:
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Враховуючи вищенаведене просимо усунути дискримінаційну умову щодо 5-и річного строку «укладання» аналогічного договору змінивши на законну вимогу «виконання» аналогічного договору і усунути положення про «часткове виконання» аналогічного договору, та відповідно внести наступні зміни у тендерну документацію:
1.Викласти положення п.5.2.1.Тендерної документації про строк аналогічного договору у наступній редакції:
При закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам`янка на ділянці км км 65+900 – км 79+950, Київська область (національна, ІІ категорії) аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг державного значення І та/або ІІ технічної категорії з індексами «М» та/або «Н», виконаний (завершений) протягом останніх 5-ми років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
2.Усунути з п.5.2.1.Тендерної документації положення про так зване «часткове виконання» аналогічного договору:
«Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору.»
3.Додати в Тендерну документацію згідно ч.2 Ст.16 п.3 Закону :
«Надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Це може бути Акт прийняття
закінчених робіт (об'єкта будівництва) Замовником, Декларація про готовність об’єкта до експлуатації або інший аналогічний документ.»
Методичні рекомендації базуються на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель робіт із будівництва та ремонту автомобільних доріг загального користування, містять основні і деталізовані вимоги до розроблення тендерної документації, які в розумінні Закону не є дискримінаційними, в тому числі в частині вимог щодо документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
А саме, у пункті 17 Методичних рекомендацій зазначено, що аналогічним вважається договір укладений протягом 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50% від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором, або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Таким чином вимоги, що визначені у пункті 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації повністю кореспондуються і відповідають пункту 17 Методичних рекомендацій та не є дискримінаційними і у Замовника немає жодних законних підстав для їх зміни.
Іноземна будівельна компанія, що має намір бути Учасником закупівлі має значний документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, як цього вимагає Замовник та як це передбачає Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також має позитивний (і) лист (и)-відгук (и).
Так у 2014 році Учасником було укладено аналогічний договір на суму що більш як у кілька разів перевищує очікувану вартість закупівлі, який виконувався протягом 2014-2017 років, був успішно виконаний, про що в 2017 році Замовником було надано позитивний лист-відгук.
Також в жовтні 2015 році Учасником було укладено аналогічний договір на суму що більш як у кілька разів перевищує очікувану вартість закупівлі, який виконувався протягом 2015-2020 років, був успішно виконаний, про що в вересні 2020 році Замовником було надано позитивний лист-відгук.
Також в 2020 році Учасник з тим самим державним Замовником уклав та почав виконувати наступні аналогічні договори вартістю у кільканадцять разів вищою, ніж очікувана вартість закупівлі.
Але незважаючи на наявність аналогічних договорів та позитивних листів-відгуків, через дискримінаційні умови п.5.2.1. Тендерної документації Учасник незаконно позбавлений можливості брати участь в оголошеній закупівлі через незаконну та дискримінаційну вимогу Замовника щодо дати укладення аналогічного договору та дати видачі позитивного листа-відгуку.
Крім цього іноземне законодавство та звичаї ділового обороту не передбачає багаторазового (щоразового) отримання позитивних листів-відгуків. При цьому Замовник не позбавлений права (відповідно до ч.15 Ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі») звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, тобто Замовник має можливість перевірити позитивні листи-відгуки Учасника.
Щодо незаконного обмеження строку видачі позитивного листа-відгуку повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у відкритих торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше дати оголошення закупівлі, що є на нашу думку, дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до Рішення АМКУ від 14.05.2020 № 9409 та рішення від 20.10.2020 № 19595 дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації такої вимоги порушують норми частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вищенаведене, будемо вимагати внести зміни до тендерної документації, якими усунути з п.5.2.1 Тендерної документації вимогу про те, що: «Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі».
Щодо незаконного обмеження строку укладення аналогічного договору потягом останніх 5-ти років повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановивши вимогу щодо укладення аналогічного договору потягом останніх 5-ти років, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені більше, ніж протягом 5-ти років що передує даті оголошення закупівлі, зокрема, за 6 та 5,5 років до дати оголошення закупівлі.
Звертаємо увагу також на те, що для підтвердження аналогічного досвіду Замовником встановлено велику кількість критеріїв до аналогічного договору, які стосуються не лише часу їх укладення, а й відсотку виконання, предмету договору, обсягів (об’ємів) виконання основних видів робіт і т.д.
Такі умови та вимоги призводять до того, що з усього багаторічного великого досвіду Учасника, відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє Учасника можливості належним чином підготувати свою Тпендерну пропозицію та прийняти участь у публічній закупівлі.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень.
Зазначаємо, що вимоги Замовника в цій закупівлі надати копію аналогічного договору та акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) і довідку (-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) є цілком логічними і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію "наявність досвіду виконання аналогічного договору".
При цьому, Закон не передбачає вимоги чи обмеження щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на 5-ти річний термін до оголошення про проведення закупівлі.
Зазначаємо, що вимога Замовника про укладення аналогічного договору протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, є необгрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
За умови, що аналогічний договір з аналогічним предметом містить підтвердження належного виконання потенційним учасником усього обсягу або частини обсягу основних видів робіт (відповідно до вимоги Замовника), які було прийнято без зауважень замовником по аналогічному договору, неможливо установити та є абсолютно не зрозумілим і не законним те обмеження, що такий договір не відповідатиме вимогам Документації тільки з підстави його укладення більше, ніж за 5 років до дати оголошення закупівлі.
Зазначаємо, що на підтвердження свого досвіду виконання аналогічних договорів Учасник має аналогічні договори укладені в 2014 та 2015 роках.
Відповідно до документів про закінчення робіт та виконання договорів Учасник іноземна компанія виконала у рамках зазначених договорів більшість видів робіт, які в оскаржуваній Документації визнані Замовником основними видами робіт.
З документів про закінчення робіт та виконання договорів, що усі роботи виконано Учасником вчасно і якісно, без будь-яких зауважень, що свідчить про беззаперечну наявність у Учасника досвіду виконання і аналогічного договору взагалі, і основних видів робіт.
Зазначаємо, що порушення прав Учасника полягає у тому, що його аналогічні договори від укладені в 2014 та 2015 роках, які відповідають іншим вимогам Тендерної документації, зокрема, щодо предмету договору та виконання основних видів робіт, не може бути ним надано для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору тільки з тієї підстави, що їх було укладено за 5 років до дати оголошення закупівлі, у той час коли ці аналогічні договори виконувалися у проміжок часу що відповідає 5-и рокам що передує даті оголошення закупівлі, а тому Учасник не може підготувати Тендерну пропозицію, яка відповідала б оскаржуваній вимозі Тендерної документації.
За умови, що аналогічний договір з аналогічним предметом містить підтвердження належного виконання потенційним учасником усього обсягу або частини обсягу основних видів робіт (відповідно до вимоги Замовника), які було прийнято без зауважень замовником по аналогічному договору, неможливо установити та є абсолютно незрозумілим і незаконним те обмеження, що такий договір не відповідатиме вимогам Тендерної окументації тільки з підстави його укладення більше, ніж за 5 років до дати оголошення закупівлі.
Це твердження підтверджується правовою позицією відповідно до Рішення тендерної Колегії АМКУ щодо дискримінаційних умов по аналогічному досвіду № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020, визнав положення вказавши положення щодо 5-и річного строку укладення аналогічного договору дискримінаційними та вказав про наступне:
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Також щодо аналогічного договору Верховний суд у своій Постанові від 09.10.2018р. по Справі 913/159/17 в п.24 та п.25 вказав що кваліфікаційним критерієм є «виконання» аналогічного договору, а сам по собі договір (примітка: а відповідно й дата його укладання), не свідчить про його виконання».
Враховуючи вищенаведене вимагаємо усунути дискримінаційну умову щодо 5-и річного строку «укладання» аналогічного договору змінивши її на законну вимогу «виконання» аналогічного договору і усунути положення про «лист-відгук виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі», та відповідно внести наступні зміни у тендерну документацію:
1.Викласти положення п.5.2.1.Тендерної документації про строк аналогічного договору у наступній редакції:
«При закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам`янка на ділянці км км 65+900 – км 79+950, Київська область (національна, ІІ категорії) аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг державного значення І та/або ІІ технічної категорії з індексами «М» та/або «Н», виконаний протягом останніх 5-ми років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.»
2. Усунути з п.5.2.1 Тендерної документації вимогу про те, що: «Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі».
Це також кореспондується з загальним правом Замовника, яке визначене абзацами 2,3 частини 15 статті 29 Закону, щодо отримання від установ та організацій відповідно до їх компетенції підтвердження (відгуку) стосовно достовірності, наданої учасниками інформації у тендерних пропозиціях. Саме тому Замовником була застосована вимога щодо підтвердження інформації про належне і достовірне виконання аналогічного договору Учасниками закупівлі у вигляді позитивного відгуку від попереднього замовника про виконані роботи.
Звертаємо увагу, що відгуком підтверджується достовірність тільки тієї інформації, що включається Учасником у Довідку про виконання аналогічного договору (Додаток №2 до Тендерної документації), а також відгуком надається інформація про якість виконаних робіт з урахуванням гарантійних зобов’язань по аналогічним договорам, включеним в Довідку про виконання аналогічного договору і можливим наслідкам їх невиконання (претензії та судові позови від попереднього замовника). У зв’язку з зазначеним, відгук не може бути взятий раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю разом з тендерною документацією щодо конкретного предмету закупівлі та переліком інформації, що повинна бути у відгуку.
Враховуючи вищенаведене, вимога тендерної документації щодо надання відгуку не є дискримінаційною, так як у всіх добросовісних учасників є можливість отримати позитивний відгук від замовників, тобто вона може бути виконана всіма учасниками закупівлі без виключень, якщо вони надають достовірну інформацію та виконували роботи (надавали послуги) якісно, з дотриманням установлених термінів, а також якщо гарантійні зобов’язання за договорами виконувались без претензій та судових позовів зі сторони замовників протягом всього гарантійного строку або його частини, максимально наближеної до дати оголошення закупівлі.
Окремо звертаємо увагу учасників нерезидентів, якщо іноземне законодавство та звичаї ділового обороту не передбачає багаторазового(щоразового) отримання позитивних листів-відгуків, в тому числі з переліком інформації, що вимагається пп. 5.2.1 ч.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник нерезидент має право згідно п.1.6 ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження або аргументовану довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності або неповного складу інформації.
Щодо строку укладання аналогічного договору потягом останніх 5-ти років повідомляємо наступне. Тендерна документація розроблена Замовником згідно вимог і за принципами визначеними Законом та обґрунтовано деталізована відповідно до «Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства» затверджених Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (наказ № 1572 від 17.08.2020), як Уповноваженим органом у сфері публічних закупівель (далі - Методичні рекомендації).
Методичні рекомендації базуються на комплексному аналізі проблематики під час здійснення закупівель робіт із будівництва та ремонту автомобільних доріг загального користування, містять основні і деталізовані вимоги до розроблення тендерної документації, які в розумінні Закону не є дискримінаційними, в тому числі в частині вимог щодо документального підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) та періоду їх укладання.
А саме, у пункті 17 Методичних рекомендацій зазначено, що аналогічним вважається договір укладений протягом 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50% від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором, або сумарно в обсязі 100% від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Таким чином вимоги, що визначені у пп. 5.2.1 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації повністю кореспондуються і відповідають пункту 17 Методичних рекомендацій та не є дискримінаційними і у Замовника немає жодних законних підстав для їх зміни.
Згідно ст.8 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Автомобільні дороги державного значення підрозділяються на міжнародні, національні та регіональні. Постановою Кабінету міністрів України від 30 січня 2019 р. № 55 затверджено перелік автомобільних доріг загального користування державного значення, куди включаються автомобільні дороги з індексом «М», «Н», «Р» та «Т».
Також згідно наказу Мінекономіки УКРАЇНИ № 1572 від 17.08.2020 року , було затверджено Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, де у пункті 17 чітко вказано, що при закупівлі робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних чи національних) I, II чи ІІІ категорії аналогічним може вважатись договір на виконання робіт із будівництва автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних, регіональних чи територіальних) I, II чи III категорії або магістральних доріг (в населених пунктах), укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних видів робіт, визначених замовником в тендерній документації в натуральних величинах.
Просимо внести зміни в тендерну документацію згідно вимог чинного законодавства України.
Автомобільна дорога Н-01 Київ-Знам’янка відноситься до автомобільної дороги державного значення загального користування (національна, ІІ технічної категорії). Дана автомобільна дорога має дуже великий вантажопотік зі значною існуючою та перспективною інтенсивністю руху автомобільного транспорту 7000 та 9800 тис. автомобілів на добу відповідно. Це буде потребувати від майбутнього підрядника чіткої організації ремонтних робіт та дорожнього руху під час проведення робіт, недопущення створення аварійних ситуацій на ділянках робіт, високих темпів реалізації замовлення. Крім того, проєктно-кошторисною документацією передбачено виконання повного комплексу робіт із капітального ремонту автомобільної дороги згідно до вимог ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Згідно цього нормативного документа при капітальному ремонті передбачаються суттєві поширення та підсилення всіх елементів автомобільної дороги, зовнішнє освітлення в населених пунктах та в місцях транспортних розв’язок, перевлаштування та перенос інженерних мереж в зоні проведення робіт, капітальний ремонт та влаштування нових штучних споруд. На відміну від цього поточний середній ремонт – це лише влаштування 1-2 шарів покриття для доведення його (покриття) стану до умов нормальної експлуатації, які зазначені у П-Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування». Тому Замовником було прийняте рішення щодо встановлення в тендерній документації на закупівлю робіт з капітального ремонту даної автомобільної дороги однією із кваліфікаційних вимог – підтвердження досвіду виконання робіт саме з будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту автомобільних доріг державного значення І та/або ІІ технічної категорії з індексами «М» та/або «Н», укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Дана вимога ні в якому разі не є дискримінаційною, а є необхідною для визначення Підрядника для виконання робіт з капітального ремонту, який ефективно і в найкоротші терміни виконає державне замовлення.
Скарги до процедури
Дата подання: 16 грудня 2020 15:20
Дата подання: 16 грудня 2020 17:06
Дата подання: 22 березня 2021 14:36
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-22-000052 ● f6aed0a1bb044c9193352d47d8449d25
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2022 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2022 № 112
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2020-11-19-002535-b 19.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-08 15:40:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-19-002535-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Просимо пояснити, що слугувало підставою для продовження строку дії договору про закупівлю від 11.05.2021 № 37-21 та надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-11 11:28:26
Пояснення на запит
Служба автомобільних доріг у Київській області розглянула запит про надання пояснень по закупівлі робіт: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-19-002535-b) та надає наступні пояснення:
Відповідно до умов договору від 11.05.2021 № 37-21 бюджетні зобов’язання виникають відповідно до планів фінансування, доведених Замовнику від головного/-их розпорядника/-ів бюджетних коштів та інших джерел фінансування в межах бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів (зі змінами).
Замовник має право скоригувати план використання бюджетних коштів протягом поточного року у разі внесення змін в річний план фінансування головним розпорядником коштів в частині уточнення видатків на фінансування робіт, а також із урахуванням наявних у нього коштів відповідно до фінансування робіт головним розпорядником коштів. Одночасно з уточненням річного плану фінансування Сторони вносять зміни шляхом укладання додаткових угод.
Враховуючи «Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2022 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 року № 65, а саме обсяги бюджетних коштів для фінансування вищевказаної закупівлі, відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником продовжено строк дії Договору до 31.12.2023 р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-11-19-002535-b Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) розглянула Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-01 Київ - Знам’янка на ділянці км 65 + 900 - км 79 + 950, Київська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-19-002535-b) та надає аргументовані заперечення: 1. Стосовно питання першого щодо порушення Замовником вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон). Відповідно до п. 1.1 ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в самій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням ч. 4 ст. 5 Закону, якою встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у ч. 1 ст. 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. З огляду на зазначене, однією із вимог замовника було надання учасниками документів для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям згідно п. 5.2 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації. Ця частина Розділу тендерної документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, зокрема, учасник повинен надати інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у тому числі наявність асфальтобетонного заводу разом з підтвердженням дотримання природоохоронного законодавства. Учасник повинен надати документ, що підтверджує взяття на державний облік щодо об’єктів, які справляють або можуть справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в атмосферне повітря, виданий уповноваженим органом щодо асфальтобетонного(них) заводу(ів) (виробництва), що буде(уть) використовуватись учасником у рамках цієї закупівлі. Під час розгляду тендерних пропозицій учасників – Товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СП «АВТОСТРАДА») та Приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль»), замовником було виявлено невідповідності в документах тендерної пропозиції, які підтверджують дотримання природоохоронного законодавства у зв’язку з використанням об’єкту (асфальтобетонного заводу), який справляє або може справити шкідливий вплив на здоров’я людей і стан атмосферного повітря. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону (ч. 16 ст. 29 Закону). Керуючись ч.16 ст. 29 Закону, замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. Таким чином, замовником правомірно розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що підтверджують відповідність учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, встановленим у п. 5.2 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації та ніяким чином не порушено абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. Закону в частині відхилення тендерної пропозиції Учасника - ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», як такої, що не відповідає іншим вимогам, установленим абз. 3 ч. 3 ст. 22 цього Закону та за результатами проведення закупівлі уклавши з ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» Договір. 2. Стосовно питання другого щодо порушення Замовником вимог абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно вимоги пп.5.2.2 п.5.2 ч.5 Розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження зазначеної інформації щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» у складі пропозиції надане документальне підтвердження щодо права власності своєї та залученої техніки. Розглянувши подані документи на відповідність одного з кваліфікаційних критеріїв встановлених умовами тендерної документації та відповідно до ст. 16 Закону, Замовником було виявлено, що Учасник – ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» не завантажив свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів Навантажувач/KOMATSU/WA430-6/2010р.в. – 1св. Із введенням у дію нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» в Учасників з’явилося право та можливість виправити невідповідності тендерної пропозиції протягом 24 годин. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі - ТОВ «ОНУР Конструкціон Інтернешнл» виправив невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абз. 2 ч. 9 ст. 26 Закону, Замовник розглянув подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей. Оскільки, Законом передбачена можливість виправлення учасником процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, то Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановлених в тендерній документації. З огляду на зазначене, Замовник не порушив вимоги абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону та не мав права відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, передбаченими статтею 16 Закону. 3. Стосовно питання третього щодо порушення Замовником абз. 2 п. 1 с. 1 ст. 31 Закону. Щодо недотримання вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасниками – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ОАО «ДСТ№2, г.Гомель», ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» повідомляємо наступне. Згідно вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації «Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України». Відповідно до наказу Міністерства статистики України від 29.05.1995 № 352 «Про затвердження типових форм первинного обліку» інвентарна картка обліку основних засобів (форма № ОЗ-6) застосовується для обліку всіх видів основних засобів, а також для групового обліку однотипних об’єктів основних засобів, що надійшли в експлуатацію в одному календарному місяці та таких, що мають одне і те ж виробничо-господарське призначення, технічну характеристику та вартість. Інвентарна картка ведеться в бухгалтерії на кожний об’єкт чи групу об’єктів. У випадку групового обліку картка заповнюється шляхом позиційних записів окремих об’єктів основних засобів. Форма заповнюється в одному примірнику на основі «Акта (накладної) приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (форма №ОЗ-1), технічної та іншої документації. Підставою для відміток про вибуття об’єктів основних засобів при передачі їх іншому підприємству (організації), а також про переміщення в середині підприємства є «Акт (накладна) приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів» (форма № ОЗ-1); при списанні об’єкта основних засобів внаслідок старіння чи зносу – «Акт на списання основних засобів» (форма № ОЗ-3). Записи про закінчення роботи по добудові, дообладнанні, реконструкції та модернізації, ремонту об’єкта ведуться в картці на підставі «Акта приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів» (форма № ОЗ-2). В розділі «Коротка індивідуальна характеристика об’єкта» записуються тільки основні якісні та кількісні показники основного об’єкта, а також найважливіші прибудови, пристосування та приналежності, що відносяться до нього, обмежуючись двома-трьома найбільш важливими для даного об’єкта якісними показниками виключаючи дублювання даних, що є на підприємстві (організації), технічної документації на даний об’єкт. В складі тендерних пропозицій вищезазначених Учасників надано інвентарні картки, які містять коротку індивідуальну характеристику об’єкта, а саме: його основні якісні та кількісні показники. Таким чином Учасники ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ОАО «ДСТ№2, г.Гомель», ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ» у повній мірі виконали вимоги підпункту 5.2.2.2 пункту 5.2 частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, в частині надання у складі своїх тендерних пропозицій карток обліку основних засобів за типовою формою № ОЗ-6 власника асфальтобетонних заводів (асфальтозмішувальних установок) та є такі, що не являються власниками даних заводів і мають заключені договори поставки саме з власниками заводів, при цьому Учасник жодним чином не може впливати на організацію ведення обліку основних засобів власника асфальтобетонних заводів (асфальтозмішувальних установок). Відповідно до вищенаведеного Замовник не порушив вимоги абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону та не мав права відхиляти тендерні пропозиції ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», ОАО «ДСТ№2, г.Гомель», ТОВ «СУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «ШБ АЛЬТКОМ», як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, передбаченими статтею 16 Закону. З огляду на висновок про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-11-19-002535-b, Служба автомобільних доріг у Київській області відповідно до норм абз. 2 п.8 статті 8 Закону інформує Державну аудиторську службу України щодо неможливості в межах законодавства виконання такого зобов’язання замовника щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку. Ураховуючи аналіз норми чинного законодавства та документальні матеріали щодо здійснення зазначеної вище процедури закупівлі Служба автомобільних доріг у Київській області не погоджується з оприлюдненою Державною аудиторською службою України інформацією та вимогами щодо зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушень в межах законодавства щляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, і вважає зазначений висновок і зобов’язання такими, що суперечать нормам чинного законодавства, як в частині матеріального, так і процесуального права, а відтак є передчасними і незаконними, а також такими, що порушують, як суспільні і державні інтереси, так і законні права та інтереси Служби автомобільних доріг у Київській області. Висновок Державної аудиторської служби України відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» буде оскаржено в судовому порядку на підставі та в терміни, визначені у статті 8 Закону.
2022-07-21 12:19:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява |
Дата публікації: | 01 серпня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/11810/22 |
Дата відкриття провадження: | 18 серпня 2022 |
Документи:
02 вересня 2022 15:12
|
Електронний підпис |
01 серпня 2022 14:29
|
Електронний підпис |
01 серпня 2022 14:28
|
Позовна заява з докум. підтв.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київська область обл., Київ, М. КИЇВ, ВУЛ. НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, БУД. 11А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель" | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2021 19:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2021 19:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2021 18:29
|
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2021 18:31
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2021 18:03
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
537 290 000,00
UAH з ПДВ
|
528 026 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
583 065 000,00
UAH з ПДВ
|
529 824 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "ДСТ№ 2, г. Гомель" |
565 852 800,00
UAH з ПДВ
|
565 852 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
598 750 000,00
UAH з ПДВ
|
598 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
600 075 400,00
UAH з ПДВ
|
600 075 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
528 026 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2025 14:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2023 16:25
|
ДУ № 6 від 17.04.2023.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2023 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:17
|
ДУ № 5 від 29.12.2022.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2022 10:57
|
ДУ № 4 від 18.08.22р. доп. ум. дог.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2022 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2022 14:47
|
ДУ № 3 від 15.08.2022.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2022 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:15
|
ДУ № 2 від 15.02.2022р..pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2021 14:52
|
ДУ № 1 від 12.05.2021р. до Договору від 11.05.2021р. № 37-21 (1).pdf | зміни до договору |
12 травня 2021 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 16:56
|
Протокол від 08.04.2021 № 50В-9-20 про продовження строку укладання договору.PDF | укладений |
11 травня 2021 16:54
|
Договір від 11.05.2021р. № 37-21.PDF | укладений |
11 травня 2021 16:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 2.1, п. 17.2 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і абз. 1 п. 2.1 та п. 17.1 Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт: по 31 грудня 2022 року.» «17.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2022 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором» |
Номер договору про закупівлю: | 37-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 68 600 000,00 грн (шістдесят вісім мільйонів шістсот тисяч гривень 00 копійки), у т. ч. ПДВ: 11 433 333,33 грн згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 № 65 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 14.02.2022 № 1 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 2. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 2 п. 2.1, п. 17.2 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і абз. 1 п. 2.1 та п. 17.1 Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт: по 31 грудня 2023 року.» «17.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2023 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором» |
Номер договору про закупівлю: | 37-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 48 698 124,96 грн (сорок вісім мільйонів шістсот дев’яносто вісім тисяч сто двадцять чотири гривні 96 копійок), у т. ч. ПДВ: 8 116 354,16 грн згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік від 28.07.2022 № 4. |
Номер договору про закупівлю: | 37-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 17.5 Договору Сторони домовились доповнити абзацом 2 пункт 11.1 Розділу XI Договору: «Бюджетні зобов’язання за Договором у 2022 році, на період дії воєнного стану в Україні, виникають з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)». 2. Відповідно до пункту 17.5 Договору Сторони домовились доповнити абзацом 3 пункт 13.1 Розділу XIII Договору: «Оплата виконаних робіт здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 № 2290-IX)». 3. Відповідно до пункту 17.5 Договору Сторони домовились доповнити абзацом 4 пункт 13.1 Розділу XIII Договору: «При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом 3 пункту 13.1 Договору в обсязі фінансування, що визначено календарним графіком виконання робіт (Додаток № 3 до Договору), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються». 4. Відповідно до пункту 17.5 Договору Сторони домовились Розділ XIII Договору доповнити новим пунктом 13.1-1 такого змісту: «13.1.-1 «Акти форми № КБ-2в виконаних робіт, підписані сторонами Договору, відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31.05.2022 № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно з формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами». |
Номер договору про закупівлю: | 37-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1 Договору, Замовником зменшуються бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт на суму: 19 901 875,04 грн (дев’ятнадцять мільйонів дев’ятсот одна тисяча вісімсот сімдесят п’ять гривень 04 копійки), у т. ч. ПДВ: 3 316 979,18 грн, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2022 № 803 та відповідно до плану використання бюджетних коштів на 2022 рік (зі змінами) по бюджетній програмі КПКВК 3111020 |
Номер договору про закупівлю: | 37-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Згідно з Наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31 березня 2023 року № Н-118 та відповідно до п. 17.5 та п. 18.2 Договору Сторони домовились змінити назву Замовника на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області та реквізити Замовника в р. XXІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін, викласти в новій редакції: Замовник Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області вул. Святослава Хороброго, 11-А, м. Київ, 03151, Україна телефон/факс: (044) 249-86-95 UA128201720343241002100014348 UA238201720343260002000014348 UA598201720343151002300014348 в Держказначейській службі України м. Київ МФО 820172 код ЄДРПОУ 26345736 ІПН 263457326589 2. Керуючись статтею 48 Бюджетного кодексу України на підставі п. 11.1. Договору, Замовником беруться бюджетні зобов'язання щодо оплати обсягів робіт в межах суми: 19 901 875,04 грн (дев’ятнадцять мільйонів дев’ятсот одна тисяча вісімсот сімдесят п’ять гривень 04 копійки), у т. ч. ПДВ: 3 316 979,17 грн, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 21.03.2023 № 255 та відповідно до Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік від 12.04.2023 № 1 по бюджетній програмі КПКВК 3111020. 3. Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та абз. 2 п. 2.1, п. 17.2 Договору Сторони погодились продовжити строк виконання робіт і абз. 1 п. 2.1 та п. 17.1 Договору викласти в такій редакції: «2.1. Строк виконання робіт: по 31 грудня 2024 року.» «17.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 грудня 2024 року включно, але до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». |
Номер договору про закупівлю: | 37-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |