Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24210000-9 - Оксиди, пероксиди та гідроксиди (36051 - Абсорбент діоксиду вуглецю)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-11-19-002161-a 828820d0212e49529b7d65e950a4d863
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бажецька Анастасія Олександрівна

+380432660177 ks_nch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І.Пирогова Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 02011031
Місцезнаходження: 21028, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46
Контактна особа: Бажецька Анастасія Олександрівна
+380432660177
ks_nch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 15:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 15:09
Початок аукціону: 01 грудня 2020 14:25
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24210000-9: Оксиди, пероксиди та гідроксиди


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
36051 - Абсорбент діоксиду вуглецю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24210000-9 — Оксиди, пероксиди та гідроксиди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника упродовж 30 банківських днів з моменту поставки товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 15:05
Оголошення абсорбент.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Остаточна цінова пропозиція
Дата подання: 20 листопада 2020 09:12
Дата відповіді: 20 листопада 2020 09:59
Доброго дня! Згідно з п. 10 Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель "Учасник повинен надати замовнику протягом одного дня з моменту закінчення проведення електронного реверсивного аукціону, остаточну цінову пропозицію, відповідно до результатів електронного реверсивного аукціону". Ця закупівля спрощена, і електронна система закупівель у такому випадку не дає можливості учасникам розмістити будь-які документи після проведеного аукціону. Яким чином учасник має надати замовнику остаточну цінову пропозицію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так дійсно, тепер в спрощеній закупівлі не можливо завантажити документи після аукціону, при можливості можна вислати остаточну цінову пропозицію на ел. пошту Замовника. Відповідно до наказу №1082 від 11.06.2020 автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів, тому при розгляді пропозиції Учасника, вирішальною буде та інформація, яка зазначена на ел.майданчику.
Форма "Цінова пропозиція"
Дата подання: 20 листопада 2020 09:18
Дата відповіді: 20 листопада 2020 09:38
Доброго дня! Згідно з п. 3 Форми "Цінова пропозиція" (Додаток 3 до Оголошення) "Строк поставки товарів, виконання робіт чи послуг- з дати підписання Договору", тобто строк поставки товарів не зазначений. Це технічна помилка чи учасник має самостійно визначити строк поставки товарів (згідно з п. 5.1 Проєкту договору строк (термін) поставки товару: до 31.12.2020 року, але не пізніше трьох днів з моменту подання заявки замовником)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так поставка товару має бути здійснена не пізніше трьох днів з моменту подання заявки замовником. І відповідно до договору кінцевий строк поставки до 31.12.2020.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-002161-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Людмила-Фарм", Код ЄДРПОУ:24741764
Дата подання: 20 листопада 2020 13:10
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог з Оголошення для проведення закупівлі
ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» є потенційним учасником закупівлі, що проводить Комунальне некомерційне підприємство «Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І. Пирогова Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник), ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-19-002161-a; предмет закупівлі: «24210000-9 - Оксиди, пероксиди та гідроксиди (36051 - Абсорбент діоксиду вуглецю)», процедура закупівлі – спрощена закупівля.
Зазначена закупівля проводиться Замовником з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.

При цьому у відповідності до ч. 4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Але всупереч вище наведеним положенням Закону Замовник вчинив дії, що нівелюють визначені ним принципи здійснення закупівель та прямо суперечать встановленому цим Законом положенню про не встановлення дискримінаційних вимог стосовно учасників.

Ознайомившись з Оголошенням для проведення закупівлі через систему електронних закупівель на закупівлю товарів «24210000-9 - Оксиди, пероксиди та гідроксиди (36051 - Абсорбент діоксиду вуглецю)» (надалі – Оголошення), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:

Щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог.

Згідно з Додатком № 1 до Оголошення Замовником були визначені наступні медико-технічні вимоги до предмету закупівлі «24210000-9 - Оксиди, пероксиди та гідроксиди (36051 - Абсорбент діоксиду вуглецю)»:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета:
Одиниці виміру – шт (каністра 5л); абсорбент вуглекислого газу повинен бути придатним для використання в анестезіології для абсорбції та нейтралізації ендогенно-виробленого СО2 при проведенні інгаляційного наркозу по низькому потоку з севофлюраном, енфлюраном, ізофлюраном, галотаном. Абсорбент повинен включати суміш гідроксиду кальцію Са(ОН)2 не менше 97% та не більше 3% гідроксиду натрію (NаОН). Пористі циліндричні гранули діаметром 3 мм, довжина 3-4 мм з високою здатністю абсорбувати СО2. Абсорбент не повинен містити гідроксиду калію (КОН) та хлорвмісткі речовини. Абсорбент повинен мати кольорову ознаку, яка змінюється. Як тільки колір зміниться, процес поглинання повинен бути завершений. Абсорбент повинен бути розфасований в каністрах по 5 літрів. Термін придатності абсорбенту повинен становити не менше 80% від загального терміну придатності.
50 шт (каністри по 5л).

1) Щодо Спеціальної вимоги «Абсорбент повинен включати суміш гідроксиду кальцію Са(ОН)2 не менше 97% та не більше 3% гідроксиду натрію (NаОН)».

Вважаємо, що це дискримінаційна вимога, яка виписана Замовником під єдиний абсорбент, який має таку характеристику, а саме Intersorb Plus Sodalime, виробник Intersurgical.

Крім іншого вважаємо за необхідне зазначити, що небезпека наявності в абсорбенті СО2 гідроксиду натрію (NaOH) є в тому, що зневоднене натронне вапно може сприяти розкладу севофлюрану, ізофлюрану, енфлюрану та десфлюрану з утворенням моноксиду вуглецю. Натронне вапно, незалежно від вмісту вологи, сприяє розкладу севофлюрану та галотану з утворенням ненасичених нефротоксичних сполук (сполука А) та чадного газу у значних концентраціях. Окрім цього, якщо залишити звичайне медичне натронне вапно після його використання у контейнері, відпрацьована суміш може відновити свій первинний білий колір. Це відбувається через відновлення гідроксиду натрію, який входить до складу абсорбенту.
Наразі на заміну старим небезпечним абсорбентам СО2 з наявністю у складі NaOH в якості каталізатору, прийшов новітній, безпечний абсорбент який набагато ефективніше поглинає СО2, з каталізатором LiCl, що не розкладає анестетики на токсичні сполуки і не повертає колір відпрацьованого абсорбенту до білого.
З медичної точки зору немає жодного сенсу закуповувати старий небезпечний абсорбент СО2 з каталізатором NaOH.


2) Щодо Спеціальної вимоги «Пористі циліндричні гранули діаметром 3 мм, довжина 3-4 мм з високою здатністю абсорбувати СО2»

Вважаємо, що це дискримінаційна вимога, яка виписана Замовником під єдиний абсорбент, який має таку характеристику, а саме Intersorb Plus Sodalime, виробник Intersurgical .

Розміри та форма гранул абсорбентів всіх виробників відрізняються, розмір та форма гранул ніяким чином не впливає на якість і абсорбційну здатність абсорбентів. Також, форма гранул абсорбентів СО2 для анестезії ніяк не впливає на здатність до пилоутворення. Усілякі заяви про переваги гранул певної форми – це відверта брехня та цинічне нехтування елементарними знаннями з фізики в угоду викривлення результатів тендеру з метою можливої корупційної оборудки на користь закупівлі виключно абсорбенту Intersorb Plus Sodalime виробника Intersurgical.


3) Щодо Спеціальної вимоги «Абсорбент не повинен містити гідроксиду калію (КОН) та хлорвмісткі речовини».

Вважаємо, що це дискримінаційна вимога, яка виключає половину абсорбентів під єдиний абсорбент, який має таку характеристику, а саме Intersorb Plus Sodalime, виробник Intersurgical.

В даний час в Україні у продажу є декілька різних абсорбентів, що в своєму складі містять хлорвмісткі речовини – такі, наприклад, як Амсорб Плюс, виробник Armstrong Medical, Великобританія, Літолайм, виробник Allied Healthcare Products, Inc., США. Ці абсорбенти, завдяки присутності в їх складі хлорвмістких речовин запобігають утворенню токсичних хімічних сполук і мають підвищений рівень безпеки для пацієнтів. Більш того, хлорид літію, який застосовується в якості каталізатора в абсорбенті вуглекислого газу Літолайм, значно підвищує адсорбційну здатність абсорбенту.
В офіційному журналі Фонду Безпеки анестезіологічного Пацієнтів (Volume 20, No. 2, 25-44, Summer 2005, http://www.apsf.org/newsletters/pdf/summer2005.pdf ) медичний експерт цієї організації Едмонд І. Егер, професор анестезіології Університету Каліфорнії, Сан-Франциско, Каліфорнія, вказує, що утворення токсичних речовин в ході наркозу може бути припинено завдяки використанню абсорбентів саме з каталізатором, що містить хлор.
Таким чином, вимога відсутності хлорвмістких речовин в складі абсорбенту СО2 є шкідливою з огляду споживчої якості абсорбенту: ця вимога наражає пацієнтів на небезпеку отруєння токсичними хімічними сполуками, а лікарів та лікарню на судові позови за завдання навмисної шкоди здоров’ю та створення небезпеки життю пацієнтів. Також ця вимога є дискримінаційною щодо абсорбентів виробництва провідних міжнародних компаній з точки зору чесної конкуренції.

Тільки один абсорбент, а саме Intersorb Plus Sodalime, виробник Intersurgical відповідає всім Спеціальним вимогам Замовника.
Тобто Замовником у Тендерній документації встановлені Спеціальні вимоги, які є дискримінаційним для інших виробників абсорбентів.

Рішенням Антимонопольного комітету України №13134-р/пк-пз від 17.09.2019 р. за скаргою ТОВ «ЛЮДМИЛА-ФАРМ» від 29.08.2019 р. щодо закупівлі UA-2019-08-19-001912-a було визнано, що такі умови закупівлі порушують антимонопольне законодавство України, і виконати дані умови закупівлі зможуть лише ті учасники, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, а також було зобов’язано замовника торгів, положення документації яких оскаржувалися, внести зміни до Документації в цій частині.


Щодо невідповідності Тендерної документації вимогам бюджетного законодавства України та законодавства про публічні закупівлі.

Згідно з Додатком № 2 до Оголошення Замовником встановлена вимога, що термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% від встановленого інструкцією терміну зберігання, а згідно з п. 2.3 ст. 2 Проекту договору «Строк придатності товарів на день поставки має становити не менше 70 % від загального терміну придатності».

Всі абсорбенти різних виробників, які доступні в Україні, мають однаковий термін зберігання 5 років. Тобто, встановлена у Тендерний документації Замовника вимога до залишкового терміну придатності не менше 70% фактично дорівнюється 3 рокам та 6 місяцям залишкового терміну придатності.

Але згідно ідентифікатору плану закупівлі: UA-P-2020-11-19-002020-a зазначена закупівля проводиться згідно річного плану закупівлі на 2020 рік

Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі − річний план). Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.

Таким чином, закупівлі проводяться за бюджет поточного року на період бюджетного року, тобто повинні бути закуплені і використані протягом бюджетного року.

Тобто Замовник встановивши у Тендерній документації обмеження до залишкового терміну придатності товару у 70-80%, тим самим штучно обмежує конкуренцію - коло потенційних учасників закупівлі.

В зв’язку з чим вважаємо, що вимога Замовника до залишкового терміну придатності товару повинна відповідати вище наведеним вимогам законодавства України та обмежуватися наступною вимогою – залишковий термін придатності на момент поставки повинен становити не менше 70% загального терміну придатності або не менше 12 місяців від встановленого терміну його придатності.

У відповідності до ст. 5 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Враховуючи викладені порушення, допущені Комунальним некомерційним підприємством «Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М.І. Пирогова Вінницької обласної Ради» при проведенні спрощеної закупівлі: ідентифікатор UA-2020-11-19-002161-a; предмет закупівлі: «24210000-9 - Оксиди, пероксиди та гідроксиди (36051 - Абсорбент діоксиду вуглецю)», TOB «ЛЮДМИЛА-ФАРМ»

ВИМАГАЄ:

1. усунути з Оголошення на закупівлю товарів «24210000-9 - Оксиди, пероксиди та гідроксиди (36051 - Абсорбент діоксиду вуглецю)» порушення процедури закупівлі шляхом виключення наступних дискримінаційних умов:
- Спеціальна вимога «Абсорбент повинен включати суміш гідроксиду кальцію Са(ОН)2 не менше 97% та не більше 3% гідроксиду натрію (NаОН»;
- Спеціальна вимога «Пористі циліндричні гранули діаметром 3 мм, довжина 3-4 мм з високою здатністю абсорбувати СО2»;
- Спеціальна вимога «Абсорбент не повинен містити гідроксиду калію (КОН) та хлорвмісткі речовини».

2. усунути з з Оголошення на закупівлю товарів «24210000-9 - Оксиди, пероксиди та гідроксиди (36051 - Абсорбент діоксиду вуглецю)» порушення процедури закупівлі, що обмежують добросовісну конкуренцію, а саме встановлення Замовником вимоги до залишкового терміну придатності товару на момент поставки у розмірі не менше 70% загального терміну його придатності та зобов’язати Замовника обмежити залишковий термін придатності 12 місяцями.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 16:16
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація має містити:
• детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики;
• вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники;
• посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (частина 3 статті 22 Закону)
При цьому медико–технічні характеристики визначаються замовником виходячи із специфіки роботи медичної установи, саме з такими показниками котрі забезпечують найкращу роботу анестезіології, відповідальність за яку несе медичний персонал Замовника.
Щодо посилання на небезпечність предмета закупівлі
Звертаємо увагу, що твердження не можуть ґрунтуватись на припущеннях, не підтверджених уповноваженими контролюючими державними органами даних. Ні чинним законодавством України, ні міжнародним правом не передбачена легітимність висновку про небезпечність продукту, виробу, компоненту на підставі особистих думок та припущень не уповноважених осіб, навіть якщо такі особи займаються науковою діяльністю.
Додатком до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2005 № 902 (далі – Порядок), з 15 лютого 2013 року визначені вимоги до змісту сертифіката якості серії лікарського засобу (вимоги не є обов’язковими для сертифікатів якості на активні фармацевтичні інгредієнти (субстанції)), відповідно до вимог Настанови СТ-Н МОЗУ 42-4.4:2011 «Лікарські засоби. Міжнародні гармонізовані вимоги щодо сертифікації серії», яка затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16.02.2009 № 95 (із змінами), що повністю відповідає положенням документа EMA/INS/MRA/387218/2011Rev 5 Internationally harmonised requirements for batch certification, та є обов’язковими для виконання.
Державний контроль за якість та безпечністю для потенційних споживачів (пацієнтів) серії лікарського засобу, їх компонентів, виробів медичного призначення, здійснюється Державною службою з лікарських засобів та контролю за наркотиками, зокрема шляхом сертифікації, проведення перевірок, за результатами якої складаються сценарні плани ймовірності виникнення ризику, що може становити продукція, на підставі яких визначається чи може така продукція становити серйозний ризик та видаються рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів відповідно до статей 28 – 32 Закону України «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції» та статті 12 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції», якими визначено вилучення продукції з обігу та заборону надання такої продукції на ринку.
Державний контроль за якість та безпечністю для потенційних споживачів інших продуктів (об’єктів, елементів та ін.) споживання здійснюється також іншими уповноваженими контролюючими державними органами і допоки такими уповноваженими органами в рамках чинного законодавства України не буде встановлена їх небезпечність.
1. Щодо залишкового терміну придатності
Відповідно до п. 6 р. 3 тендерної документації та п. 2.1 Проекту договору (додаток 3), термін придатності товару на момент постачання повинен складати не менше 80% від загального терміну їх зберігання.
Нормами Закону (п.п 3, п.2 ст. 22) щодо технічної специфікації передбачено право Замовника встановити окремі вимоги до предмету Закупівлі та іншу інформації, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, в т.ч. медико-технічні характеристики окремих видів продукції (товару), зокрема обумовлені саме особливістю використання та обліку продукції, що є предметом Закупівлі, з одного боку, та специфічними властивостями конкретних видів такої продукції, з іншого боку.
При визначенні терміну придатності товару Замовник враховував сукупні критерії:
1) якість продукції, яка для цього предмету закупівлі в тому числі безпосередньо залежить від дати виготовлення продукції;
2) безпека продукції - відсутність будь-якого ризику для життя, здоров'я, майна споживача і навколишнього природного середовища при звичайних умовах використання, зберігання;
3) утилізація продукції, що має наслідком додаткові втрати бюджетних коштів.
Звертаємо увагу, що згідно вимог чинного законодавства термін придатності продукції зазначається на упаковці такої продукції. Відповідно зміст пункту 2.3 ст. 2 Проекту договору не суперечить вимогам тендерної документації (характеристики предмета закупівлі).
Нажаль навіть наведені вимоги не є гарантією від недобсовістної конкуренції з боку учасників тендеру, які на підставі власних припущень, законодавчо не встановлених обмежень, використовуючи формальні процедури оскарження, зловживають своїми процесуальними правами, в угоду власним блокують процедури закупівель, а потім поставляють неякісний товар. Товар можуть відвантажувати з підробленим терміном придатності при фактично простроченому терміні.
ВИСНОВОК:
Зважаючи надане статтею 22 Закону безумовне право Замовника визначати предмет закупівлі з огляду на медичну необхідність (потреби) Замовника, вказавши його технічні, функціональні характеристики, які Замовник має за необхідність вказати, в даному Замовник діє виключно в рамках вимог та наданих йому прав Законом.
Закон не ставить в обов’язком Замовнику закуповувати будь-який товар конкретного виду (згідно коду класифікатора), закон вимагає дотримання чесної конкуренції через відсутність дискримінаційних положень, якими Закон визначає виключно наступні:посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження або виробника.
Наведені Замовником вимоги (характеристики) до предмета закупівлі жодним чином не порушують норми статей 3, 5, частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлені Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах).
Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства і потреб Замовника, тому на даний час не бачимо підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Враховуючи вище викладене підстави для задоволення вимоги відсутні.

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 13:10
Вимога абсорбент.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 49 434,00
UAH з ПДВ
49 434,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОРМЕД" 68 212,50
UAH з ПДВ
68 212,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 11:17
Електронний підпис

Публічні документи

30 листопада 2020 13:05
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ВЕКТОРМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Відхилено 49 434,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 14:58
ТОВ "ВЕКТОРМЕД"
#33308206
Переможець 68 212,50
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 15:06

Документи

04 грудня 2020 14:57
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:52
Людмила фарм.PDF

Документи

04 грудня 2020 15:05
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:02
File0001 (3).PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОРМЕД"
#33308206
68 212,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 15:05
Електронний підпис
04 грудня 2020 15:02
File0001 (3).PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2021 22:08
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:39
File0001 (2).PDF укладений
15 грудня 2020 10:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 212,50
UAH (в тому числі ПДВ 11 368,75 UAH)