Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Системний блок, клавіатура миш, монітор, веб-камера, багатофункціональний пристрій (принтер)
Очікувана вартість
136 450,00 UAH
UA-2020-11-19-001740-b f65d01069136494d86582ab6148ba417
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синиця Ольга Валеріївна

+380615322139 kolledg.brd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений структурний підрозділ "Бердянський фаховий коледж Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного"
Код ЄДРПОУ: 33351403
Місцезнаходження: 71108, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, проспект Східний, буд. 23
Контактна особа: Синиця Ольга Валеріївна
+380615322139
kolledg.brd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2020 13:38
Початок аукціону: 07 грудня 2020 15:47
Очікувана вартість: 136 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 682,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71108, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, просп. Східний, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232700-1 — Центральний блок керування
8 шт
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71108, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, просп. Східний, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури
8 шт
Миш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71108, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, просп. Східний, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
5 шт
Веб-камера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71108, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, просп. Східний, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237240-3 — Веб-камери
10 шт
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71108, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, просп. Східний, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30231000-7 — Екрани комп’ютерних моніторів та консолі
2 шт
Багатофункціональний пристрій (принтер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71108, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, просп. Східний, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 13:34
Тендерна документація (Комп_ютерне обладнання).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відеосистема
Дата подання: 19 листопада 2020 17:01
Дата відповіді: 20 листопада 2020 11:42
Просимо роз'яснити, яка саме відеосистема мається на увазі під формулюванням "сумісна за мат.платою -1 шт/". Додаток 2 таблиця 1 Системний блок п.5: "Відеосистема Інтегрована відео карта -7 шт, сумісна за мат.платою -1 шт"
Відповідь: Мається на увазі, відеосистема, яка повинна співпадати з кількістю і типами слотів, а також бути сумісна по габаритам з материнською платою, характеристики якої вказані в пункті 1., додатка 2 таблиця системний блок
Відеосистема
Дата подання: 20 листопада 2020 13:28
Дата відповіді: 25 листопада 2020 21:30
Просимо роз'яснити, яка саме відеосистема мається на увазі під формулюванням "сумісна за мат.платою -1 шт/". Додаток 2 таблиця 1 Системний блок п.5: "Відеосистема Інтегрована відео карта -7 шт, сумісна за мат.платою -1 шт" Який графічний чип? Який об'єм відеопам'яті? Які інтерфейси відеовиходів? Їх кількість?
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Всі необхідні параметри товару зазначені Додаток 2 таблиця 1 а конкретизування параметрів
значно звужує коло потенційних учасників закупівлі. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, саме тому відсутність дискримінаційних умов є обов’язковою вимогою при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 136 399,32
UAH з ПДВ
136 399,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 136 440,00
UAH з ПДВ
136 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 грудня 2020 12:38
Електронний підпис
15 грудня 2020 12:28
public_doc (4).p7s
15 грудня 2020 12:28
Довідка_20328393310730353962.pdf.p7s
15 грудня 2020 12:28
Довідка МВС.pdf
15 грудня 2020 12:28
Довідка ДПС.pdf
04 грудня 2020 13:46
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:29
Опис ВСЕСВИТ.pdf
04 грудня 2020 13:29
наказ+протокол.pdf
04 грудня 2020 13:29
ВИТЯГ платника ПДВ.pdf
04 грудня 2020 13:29
Витяг з ЄДР від 02 07 2020.pdf
04 грудня 2020 13:29
Лист-гарантія.pdf
04 грудня 2020 13:29
Довідка про санкції.pdf

Публічні документи

06 грудня 2020 10:53
Електронний підпис
06 грудня 2020 10:30
Технічні вимоги.pdf
06 грудня 2020 10:30
Стаття 17.pdf
06 грудня 2020 10:30
МТБ та працівники.pdf
06 грудня 2020 10:30
Згода на обробку даних.pdf
06 грудня 2020 10:30
ДСЕЕ LG.pdf
06 грудня 2020 10:30
Документи ФОП ПОПОВ.pdf
06 грудня 2020 10:30
Декларация-Vinga.pdf
06 грудня 2020 10:30
Гарантійні листи.pdf
06 грудня 2020 10:30
Висновок СЕС Vinga.PDF
06 грудня 2020 10:30
Аналогічні договори.pdf
06 грудня 2020 10:30
LCV_EMC_20-27MK4-Dec.pdf
06 грудня 2020 10:30
DoC - MF3010 - LVD+EMC.pdf
06 грудня 2020 10:30
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 136 399,32
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 12:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
136 399,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:49
доп угода.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 11:39
договір 20-079 укладений
22 грудня 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Придбання 1 комплекту комп'ютерного обладнання
Номер договору про закупівлю: 20-079
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML