Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні дошки за кодом ДК 021:2015-32320000-2 – «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»
Очікувана вартість
135 600,00 UAH
UA-2020-11-19-001180-b 2f4143184f084b0cad9c2a22ef4f75e4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Водолазька Дарина Олегівна

+380456727232 vodolazskayadarina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Студениківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04358916
Місцезнаходження: 08421, Україна , Київська обл., село Студеники, вулиця Переяславська, 19
Контактна особа: Водолазька Дарина Олегівна
+380456727232
vodolazskayadarina@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 11:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 11:53
Початок аукціону: 02 грудня 2020 14:53
Очікувана вартість: 135 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 356,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Інтерактивні дошки за кодом ДК 021:2015-32320000-2 – «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Інтерактивні дошки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08421, Україна, Київська область, с. Студеники, вул. Переяславська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі підписаної представниками Покупця та Постачальника видаткової та/або товарно-транспортної накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 11:49
Додаток 3 - Проєкт Договору.doc
19 листопада 2020 11:49
Додаток 2 - Цінова пропозиція.docx
19 листопада 2020 11:49
Додаток 1 - Вимоги до предмета закупівлі.docx
19 листопада 2020 11:49
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 24 листопада 2020 16:38
Дата відповіді: 24 листопада 2020 16:43
Доброго дня! Шановний Замовнику, скажіть, будь ласка, чи будете Ви розглядати аналоги/еквіваленти Інтерактивних дошок? Дякуємо!
Відповідь: Так
монтаж
Дата подання: 24 листопада 2020 16:39
Дата відповіді: 24 листопада 2020 16:46
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи потрібно Вам встановлення, монтаж та налаштування обладнання чи Вас задовільнить лише поставка обладання?
Відповідь: Відповідно до документації у вартість товару мають бути включені всі витрати, пов’язані з постачанням товару, у тому числі витрати на сплату податків і зборів (інших обов’язкових платежів), транспортуванням товару, його розвантаженням, встановленням та налаштуванням (гарантійне обслуговування).
Рекомендація щодо внесення змін до Додатку 1
Дата подання: 24 листопада 2020 16:40
Дата відповіді: 25 листопада 2020 15:28
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на проектор, інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 4. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до документації Замовника, учасник закупівлі в складі своєї пропозиції може надати інші докумети, які учасник вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції згідно вимог чинного законодавства.
Внесення змін
Дата подання: 24 листопада 2020 16:41
Дата відповіді: 25 листопада 2020 15:42
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням. Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту; бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини; можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн. Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів. Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка/панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до документації Замовника якість товару (сукупність властивостей і характеристики), що закуповується, не повинна бути нижче вимог, встановлених чинним законодавством України для такого виду товару.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-001180-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Воєділов Ігор Анатолійович, Код ЄДРПОУ:3045018815
Дата подання: 07 грудня 2020 09:45
Не відповідність товару
На нашу думку, товар запропонований учасником з найнижчою ціною, не є аналогом товару, який було вибрано Замовником.Запропонований товар учасником ТОВ "Інтер Системс" не відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації Замовника. В тендерній документації замовника чітко прописано предмет закупівлі, а саме: Інтерактивна дошка Newline R5-800L, яка має програмне забезпечення Teach Infinity Pro.
Звертаємо увагу на те ,що в запропонованій інтерактивній дошці відсутнє сучасне, унікальне програмне забезпечення Teach Infinity Pro. Відсутність даного програмного забезпечення значно обмежує формування та проведення навчального процесу в закладах Освіти.
Таким чином вважаємо, що товар запропонований учасником, який запропонував найнижчу ціну не відповідає вимогам, заявленим в Технічних вимогах до предмету закупівлі . Наразі вимагаємо поставити питання про дискваліфікацію вказаного вище учасника данного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 грудня 2020 10:03
Згідно документації Замовника пропозиція Учасника має відповідати вимогам щодо якості певного виду товару, встановлених чинним законодавством України для такого виду товару. Якість та комплектність товару, що поставляється, повинна відповідати ГОСТ, ДСТУ, технічним умовам, технічній або іншій документації, яка містить вимоги до якості та комплектності такого виду товару; повинна засвідчуватись підтверджуючим документом (документами). Згідно чинного законодавства Учасник несе повну відповідальність за зміст своєї пропозиції та достовірність поданих ним документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 70 875,00
UAH з ПДВ
70 875,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Воєділов Ігор Анатолійович 96 820,00
UAH з ПДВ
91 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБАНОВА ВАРВАРА ВАСИЛІВНА 99 900,00
UAH з ПДВ
92 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 127 500,00
UAH з ПДВ
92 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 14:26
Електронний підпис
30 листопада 2020 14:26
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2020 14:26
Установчі документи.pdf
30 листопада 2020 14:26
Уповноважена особа.pdf
30 листопада 2020 14:26
Технічні вимоги згода.pdf
30 листопада 2020 14:26
Технічний паспорт.pdf
30 листопада 2020 14:26
Таблиця відповідності.pdf
30 листопада 2020 14:26
Проект договору.pdf
30 листопада 2020 14:26
Згода на обробку ПД.pdf
30 листопада 2020 14:26
Документи якості оригінали.pdf
30 листопада 2020 14:26
Документи якості копії.pdf
30 листопада 2020 14:26
Довідка стаття 17.pdf
30 листопада 2020 14:26
Довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 14:26
Довідка МТБ.pdf
30 листопада 2020 14:26
Довідка ліцензування.pdf
30 листопада 2020 14:26
Довідка досвід.pdf
30 листопада 2020 14:26
Довідка довкілля.pdf
30 листопада 2020 14:26
Гарантійний лист якість.pdf
30 листопада 2020 14:26
Гарантійний лист документи.pdf
30 листопада 2020 14:26
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 16:33
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:28
Проєкт Договору.pdf
30 листопада 2020 16:28
цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2020 16:28
Витяг_ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2020 16:28
довідка підпис.pdf
30 листопада 2020 16:28
виписка ЄДРПОУ.pdf
30 листопада 2020 16:28
анологічні договори 7.pdf
30 листопада 2020 16:28
технічні характеристики.pdf
30 листопада 2020 16:28
Довідка ст17.pdf
30 листопада 2020 16:27
СЭС_сетиф Newline 1.pdf
30 листопада 2020 16:27
лист гарантія новий товар.pdf
30 листопада 2020 16:27
паспорт_код_1.pdf
30 листопада 2020 16:27
довідка працівники.pdf
30 листопада 2020 16:27
відосомті про учасника.pdf
30 листопада 2020 16:27
Довідка_досвід_7.pdf
30 листопада 2020 16:27
Авторизація Студениківськ.pdf
30 листопада 2020 16:27
витяг_єд_под.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 10:26
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:22
21. СТАТУТ.pdf
01 грудня 2020 10:22
20. Цінова пропозиція.pdf
01 грудня 2020 10:22
19. Порівняльна таблиця.pdf
01 грудня 2020 10:22
18. Проєкт Договору.pdf
01 грудня 2020 10:22
11. Довідка досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП Воєділов Ігор Анатолійович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУБАНОВА ВАРВАРА ВАСИЛІВНА

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 70 875,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2020 10:47

Документи

04 грудня 2020 10:46
Електронний підпис
04 грудня 2020 10:44
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
70 875,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2020 10:46
Електронний підпис
04 грудня 2020 10:44
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 16:45
Договір укладений
22 грудня 2020 16:39