Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері алюмінієві з профілю «HOFFMANN» (за кодом ДК 021-2015 (CPV): 44220000-8 «Столярні вироби»)
Очікувана вартість
75 112,00 UAH
UA-2020-11-19-000895-b 0bb4a85bac7845579a126e3da2fd631f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степенко Юлія Ігорівна

+380544766012 julia.stepenko18@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури і туризму Конотопської міської ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 22594187
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., місто Конотоп, проспект Миру,8
Контактна особа: Степенко Юлія Ігорівна
+380544766012
julia.stepenko18@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 11:28
Очікувана вартість: 75 112,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 376,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17.211 м.кв
Двері алюмінієві з профілю «HOFFMANN»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41600, Україна, Сумська область, м.Конотоп, вул. Б.Хмельницького, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 11:08
Оголошення з додатками.docx
19 листопада 2020 11:08
Додаток 3 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Матеріал
Дата подання: 20 листопада 2020 13:29
Дата відповіді: 23 листопада 2020 09:22
Доброго дня. Скажіть будь ласка, який алюміній повинен бути: теплий, чи холодний.
Відповідь: Двері повинні відповідати вимогам ДБН та ДСТУ

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-000895-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРІСМАРКЕТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40379223
Дата подання: 02 грудня 2020 10:55
неправомірність визначення переможця
Добрий день
ТОВ «ІРІСМАРКЕТСЕРВІС» не згодне з рішенням (протоколом) уповноваженої особи, щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі ФОП "ПАВЛОВА АЛЛА ВАЛЕРІЇВНА"»
Просимо переглянути дану пропозицію, оскільки вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що є підставою для її відхилення, а саме:
1 Згідно вимог Оголошення: «На підтвердження якісних характеристик дверей алюмінієвих з профілю «HOFFMANN» виробництва ПП «Екіпаж» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- інформаційну довідку про вироби, що будуть поставлятися відповідно до характеристик;
- протокол випробувань на двері та сертифікат;
- гарантійний лист від виробника, що підтверджує поставку дверей алюмінієвих з профілю «HOFFMANN» для забезпечення виконання договору на дану закупівлю» (п1 Технічні характеристики)
Учасником ФОП "ПАВЛОВА АЛЛА ВАЛЕРІЇВНА" у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист від виробника, що підтверджує поставку дверей алюмінієвих з профілю «HOFFMANN» для забезпечення виконання договору на дану закупівлю», а отже така пропозиція не відповідає вимогам . Відповідно до вимог Замовника «При відсутності хоча б одного із вищезазначених документів в складі пропозиції до дати початку аукціону, пропозиція вважається такою, що не відповідає технічним вимогам закупівлі».
Зазначаємо, що відсутність документа ніяк не можна вважати «формальною помилкою».
«У разі ненадання усіх необхідних документів, пропозиція учасника розгляду не підлягає.» - згідно Додатку 4 до Оголошення
«До формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться помилки та описки допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника» п6 Розділ V Оголошення.
2. Учасник не надав документу «гарантійний лист щодо відповідності Товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим до предмета закупівлі» (п 13 Додатку 4 до Оголошення), а отже така пропозиція не відповідає вимогам . Відповідно до вимог Замовника «При відсутності хоча б одного із вищезазначених документів в складі пропозиції до дати початку аукціону, пропозиція вважається такою, що не відповідає технічним вимогам закупівлі».
Зазначаємо, що відсутність документа ніяк не можна вважати «формальною помилкою».
«До формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться помилки та описки допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника» п6 Розділ V Оголошення.
«У разі ненадання усіх необхідних документів, пропозиція учасника розгляду не підлягає.» - згідно Додатку 4 до Оголошення
3. Учасником у проекті договору прописується юр. Адреса м. Дніпро, пр-т Олександра Поля 87/6, тоді як в Витязі з ЄДР прописана інша адреса.
4. В інформаційні довідці Учасника невірно прописана дата видачі паспорта ПАВЛОВА АЛЛА ВАЛЕРІЇВНА (03.07.2020 р)
5. Також Учасник не зазначив інформацію про насупне: «Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Покупцю.
Ціна пропозиції повинна включати всі витрати з урахуванням витрат завантаження, розвантаження, транспортних витрат до місця поставки товару, сплату податків і зборів та інші витрати Учасника, пов’язанні з предметом закупівлі».
Таким чином згідно п1 ч13 ст14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника ФОП "ПАВЛОВА АЛЛА ВАЛЕРІЇВНА" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до положень Закону України “Про публічні закупівлі“ тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню у випадку, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. Просимо відхилити даного учасника та згідно п.12 ст.14 розглянути наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Відповідно до ст. 14 Закону, учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку. Також є можливість залишити відгук про закупівлю або про Замовника на громадському моніторинговому порталі DoZorro.




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 грудня 2020 11:28
Шановний учасник!
В результаті розгляду Вашої вимоги уповноваженою особою було повторно проаналізовано і перевірено тендерну пропозицію ФОП Павлова Алла Валеріївна.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно умов оголошення для нас пріоритетним критерієм у виборі Постачальника є ціна пропозиції (з метою економії бюджетних коштів). Після повторного розгляду пропозиції ФОП Павлова Алла Валеріївна не було виявлено об’єктивних підстав для відхилення вищевказаної пропозиції. А недоліки, перераховані у Вашій вимозі не мають місця, або є несуттєвими, тобто такими що не впливають на кінцевий результат.
Номер вимоги: UA-2020-11-19-000895-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРІСМАРКЕТСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40379223
Дата подання: 04 грудня 2020 13:33
неправомірне визхначення переможця
Добрий день, Шановний Замовник! Шо значить "не було виявлено об’єктивних підстав для відхилення"? Ви самі складали тендерну документацію, та прописували чіткі вимоги для учасників спрощеної закупівлі. Якщо для Вас пріорітентий критерій лише ціна, навіщо ви додавали перелік документів необхідних для участі "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження"? Важливо - Вами прописано "У разі ненадання усіх необхідних документів, пропозиція учасника розгляду не підлягає", тому просимо Вас виконувати Ваші вимоги. Вимагаємо відхилити пропозицію учасника ФОП "ПАВЛОВА АЛЛА ВАЛЕРІЇВНА" так, як вона не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (обгрунтування в попередній вимозі) та згідно п.12 ст.14 розглянути наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Дякую за розуміння
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 грудня 2020 21:54
Шановний учасник!
В результаті розгляду Вашої вимоги не було виявлено об’єктивних підстав для відхилення пропозиції ФОП Павлова Алла Валеріївна. Документи, які вимагалися згідно умов оголошення наявні у пропозиції.

Документи

04 грудня 2020 11:27
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛОВА АЛЛА ВАЛЕРІЇВНА" 75 000,00
UAH з ПДВ
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРІСМАРКЕТСЕРВІС" 69 000,00
UAH з ПДВ
64 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 20:03
Електронний підпис
27 листопада 2020 20:02
Договір проект (Додаток 3).pdf
27 листопада 2020 20:02
Паспорт А.В +код.pdf
27 листопада 2020 20:02
Вытяг Павлова.pdf
27 листопада 2020 20:02
Св-во реєстрацїї (1).pdf
27 листопада 2020 20:02
ВИТЯГ ПЄД.pdf
27 листопада 2020 20:02
сертифікат двери.PDF
27 листопада 2020 20:02
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛОВА АЛЛА ВАЛЕРІЇВНА"

ТОВ "ІРІСМАРКЕТСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛОВА АЛЛА ВАЛЕРІЇВНА"
#2927007202
Переможець 58 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 08:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛОВА АЛЛА ВАЛЕРІЇВНА"
#2927007202
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:54
Договір _301 від 17.12.2020.pdf укладений
17 грудня 2020 10:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 58 000,00
UAH