Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень за адресою: м. Київ, вул. Гоголівська, 22-24
Cleaning services at the address: Kyiv, st. Gogolivska, 22-24
Cleaning services at the address: Kyiv, st. Gogolivska, 22-24
Очікувана вартість
4 895 448,00 UAH
UA-2020-11-19-000577-a ● 75cc7c54fdde446ebc3b7ed863235262
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 26200529 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 22-24 |
Контактна особа: |
Блізнюкова Анна Анатоліївна +380445234014 a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SE NNEGC “Energoatom” SS “Administrative Department” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” Separate Subdivision “Administrative Department”) |
National ID: | 26200529 |
Contact point: |
Blizniukova Anna +380445234014 a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 грудня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2021 15:19 |
Очікувана вартість: | 4 895 448,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 477,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 19 листопада 2020 10:22 |
Enquiries until: | 21 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 31 грудня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 4 895 448 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 24 477 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared - in accordance with paragraph 7 of Section I of the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Послуги з прибирання приміщень за адресою: м. Київ, вул. Гоголівська, 22-24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01054, Україна, Київська область, Київ, Гоголівська, 22-24
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Cleaning services at the address: Kyiv, st. Gogolivska, 22-24
CPV: 90910000-9
Період постачання:
по 31 січня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Власні кошти. Код ДК 021:2015 90911200-8 Послуги з прибирання будівель. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2020 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2020 15:49 |
перелік ЗТД -2.pdf | |
23 грудня 2020 15:49 |
Додаток 2 до ТД Технічна специфікація ЗІ ЗМІНАМИ 2.pdf | |
23 грудня 2020 15:48 |
ТД Послуги з прибирання м Київ, вул Гоголівська 22 24 ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx | |
23 грудня 2020 15:48 |
Оголошення ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx | |
23 грудня 2020 15:48 |
Procurement notice ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx | |
15 грудня 2020 15:34 |
Перелік ЗТД -1.pdf | |
15 грудня 2020 15:34 |
Додаток 3 до ТД Проект договору ЗІ ЗМІНАМИ 1.doc | |
15 грудня 2020 15:34 |
Додаток 3 до ТД Проект договору ЗІ ЗМІНАМИ 1.pdf | |
19 листопада 2020 10:19 |
Додаток 5 - Довідка відсутність підстав ст.17.docx | |
19 листопада 2020 10:19 |
Додаток 4 до ТД досвід аналогічні договори.docx | |
19 листопада 2020 10:19 |
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 10 грудня 2020 16:20
Дата відповіді: 15 грудня 2020 15:36
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 4 ч. 2 розділу 3 Тендерної документації Замовником вимагається у складі тендерної пропозиції учасника надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 6 до цієї тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічним договором вважається договір на надання послуг прибирання приміщень на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави».
Відповідно до п. 3 ч. 2 розділу 3 Тендерної документації Замовником вимагається у складі тендерної пропозиції учасника надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженою особи і скріпленою печаткою учасника (у разі її використання), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Працівники, які будуть виконувати послуги повинні відповідати наступній вимозі: персонал Учасника повинен мати відповідну підготовку та стаж роботи не менше 3 років з надання послуг прибирання з них не менше 1 року надання послуг прибирання на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави».
З огляду на вищевикладене та враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.12.2020 № 22619-р/пк-пз, яким було задоволено скаргу, де скаржник оскаржував аналогічні цій закупівлі дискримінаційні умови тендерної документації за закупівлею UA-P-2020-10-30-004997-c, прошу вас надати відповідь на наступні запитання:
1. яка мета встановлення такого кваліфікаційного критерія, як наявність досвіду виконання аналогічного договору саме на об’єктах, які перелічені постановою КМУ від 04.03.2015 р. № 83?
2. яка мета встановлення такого кваліфікаційного критерія, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають стаж роботи не менше 1 року надання послуг прибирання на об’єктах, які перелічені постановою КМУ від 04.03.2015 р. № 83?
3. чим фактично відрізняються послуги з прибирання об’єктів, які перелічені постановою КМУ від 04.03.2015 р. № 83, від послуг з прибирання інших об’єктів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-19-000577-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ", Код ЄДРПОУ:33421302
Дата подання: 10 грудня 2020 16:18
Вимога усунення дискримінації
Ознайомившись з тендерною документацією, нами були виявлені кваліфікаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству України та обмежують конкуренцію. У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень чинного законодавства України, вважаємо за необхідне зазначити наступне.
1. Згідно з п. 3 ч. 2 розділу 3 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженою особи і скріпленою печаткою учасника (у разі її використання), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Працівники, які будуть виконувати послуги повинні відповідати наступній вимозі: персонал Учасника повинен мати відповідну підготовку та стаж роботи не менше 3 років з надання послуг прибирання з них не менше 1 року надання послуг прибирання на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави».
2. Згідно з п. 4 ч. 2 розділу 3 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 6 до цієї тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічним договором вважається договір на надання послуг прибирання приміщень на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави».
Вважаємо, що вищезазначені вимоги Замовника є дискримінаційними і такими, що не відповідають вимогам Закону, оскільки послуги з прибирання, які надаються на об’єктах, визначених Постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» (далі по тексту – «Перелік стратегічних об’єктів») за своєю суттю нічим не відрізняються від тих, які надаються на інших об’єктах. Надання послуг з прибирання передбачає використання аналогічного обладнання та миючих засобів, аналогічних трудових ресурсів, однакових технічних правил та інших параметрів, які не залежать від статусу юридичною особи, що є власником приміщення, де проводиться прибирання.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівля повинна здійснюватися в тому числі на таких принципах, як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників і рівне ставлення до них. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Таким чином, вважаємо, що перелічені положення Документації є незаконними і такими, що порушують наші права та інтереси, як потенційних учасників Закупівлі. Ми маємо досвід виконання аналогічних договорів (але не на об’єктах, вказаних в Переліку стратегічних об’єктів), маємо в наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід (окрім стажу роботи не менше 1 року з надання послуг прибирання на об’єктах, вказаних в Переліку стратегічних об’єктів) і бажаємо взяти участь у торгах, однак положеннями Документації встановлені дискримінаційні умови, внаслідок яких звужується економічна конкуренція.
Особливо звертаємо Вашу увагу на те, що рішенням Постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - АМКУ) від 07.12.2020 № 22619-р/пк-пз, було задоволено скаргу ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ», де скаржник оскаржував аналогічні цій закупівлі дискримінаційні умови тендерної документації за закупівлею UA-P-2020-10-30-004997-c. Цим рішенням АМКУ зобов’язав Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» в особі відокремленого підрозділу «Управління справами» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з прибирання приміщень за адресою: м. Київ, вул. Назарівська, 3", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-30-001464-a, з метою усунення порушень.
Виходячи з вищевикладеного, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені у Документації не відповідають вимогам законодавства з питань здійснення публічних закупівель, а також створили дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання прийняти участь у Закупівлі, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаємо
1. усунути вищезазначені дискримінаційні умови щодо:
• необхідності подання довідки в довільній формі, за підписом уповноваженою особи і скріпленою печаткою учасника (у разі її використання), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Працівники, які будуть виконувати послуги повинні відповідати наступній вимозі: персонал Учасника повинен мати відповідну підготовку та стаж роботи не менше 3 років з надання послуг прибирання з них не менше 1 року надання послуг прибирання на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави»;
• необхідності подання документів, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 6 до цієї тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічним договором вважається договір на надання послуг прибирання приміщень на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави».
2. привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно з п. 3 ч. 2 розділу 3 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженою особи і скріпленою печаткою учасника (у разі її використання), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Працівники, які будуть виконувати послуги повинні відповідати наступній вимозі: персонал Учасника повинен мати відповідну підготовку та стаж роботи не менше 3 років з надання послуг прибирання з них не менше 1 року надання послуг прибирання на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави».
2. Згідно з п. 4 ч. 2 розділу 3 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 6 до цієї тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічним договором вважається договір на надання послуг прибирання приміщень на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави».
Вважаємо, що вищезазначені вимоги Замовника є дискримінаційними і такими, що не відповідають вимогам Закону, оскільки послуги з прибирання, які надаються на об’єктах, визначених Постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» (далі по тексту – «Перелік стратегічних об’єктів») за своєю суттю нічим не відрізняються від тих, які надаються на інших об’єктах. Надання послуг з прибирання передбачає використання аналогічного обладнання та миючих засобів, аналогічних трудових ресурсів, однакових технічних правил та інших параметрів, які не залежать від статусу юридичною особи, що є власником приміщення, де проводиться прибирання.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівля повинна здійснюватися в тому числі на таких принципах, як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників і рівне ставлення до них. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Таким чином, вважаємо, що перелічені положення Документації є незаконними і такими, що порушують наші права та інтереси, як потенційних учасників Закупівлі. Ми маємо досвід виконання аналогічних договорів (але не на об’єктах, вказаних в Переліку стратегічних об’єктів), маємо в наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід (окрім стажу роботи не менше 1 року з надання послуг прибирання на об’єктах, вказаних в Переліку стратегічних об’єктів) і бажаємо взяти участь у торгах, однак положеннями Документації встановлені дискримінаційні умови, внаслідок яких звужується економічна конкуренція.
Особливо звертаємо Вашу увагу на те, що рішенням Постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - АМКУ) від 07.12.2020 № 22619-р/пк-пз, було задоволено скаргу ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ», де скаржник оскаржував аналогічні цій закупівлі дискримінаційні умови тендерної документації за закупівлею UA-P-2020-10-30-004997-c. Цим рішенням АМКУ зобов’язав Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» в особі відокремленого підрозділу «Управління справами» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з прибирання приміщень за адресою: м. Київ, вул. Назарівська, 3", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-30-001464-a, з метою усунення порушень.
Виходячи з вищевикладеного, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені у Документації не відповідають вимогам законодавства з питань здійснення публічних закупівель, а також створили дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання прийняти участь у Закупівлі, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаємо
1. усунути вищезазначені дискримінаційні умови щодо:
• необхідності подання довідки в довільній формі, за підписом уповноваженою особи і скріпленою печаткою учасника (у разі її використання), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Працівники, які будуть виконувати послуги повинні відповідати наступній вимозі: персонал Учасника повинен мати відповідну підготовку та стаж роботи не менше 3 років з надання послуг прибирання з них не менше 1 року надання послуг прибирання на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави»;
• необхідності подання документів, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 6 до цієї тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічним договором вважається договір на надання послуг прибирання приміщень на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави».
2. привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 грудня 2020 15:37
Внесено зміни до тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 січня 2021
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 26200529 |
Місцезнаходження: | 01054, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 22-24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КОМ ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ-СК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "Клінінг-Про" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 16:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
2 908 000,00
UAH з ПДВ
|
2 220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" |
3 300 039,10
UAH з ПДВ
|
2 221 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
3 632 000,00
UAH з ПДВ
|
2 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КОМ ГРУП" |
3 478 442,88
UAH з ПДВ
|
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ-СК" |
3 837 744,00
UAH з ПДВ
|
2 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
4 650 670,08
UAH з ПДВ
|
2 769 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Очікує рішення |
2 220 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2021 16:05
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 лютого 2021 00:00
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 16 лютого 2021 08:48 |
Кінець періоду оскарження: | 27 лютого 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 08 квітня 2021 16:20 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відпала потреба у закупівлі послуг з прибирання приміщень за адресою: м. Київ, вул. Гоголівська, 22-24 |
Документи:
16 лютого 2021 08:48
|
Електронний підпис |
15 лютого 2021 16:09
|
ПРОТОКОЛ УО 21.docx |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-11-19-000577-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 26 лютого 2021 12:22
Дата подання: 26 лютого 2021 12:22
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 13:01
рішення від 02.03.2021 №3865 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 13:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2021 №4877.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 19:15
Рішення від 12.03.2021 № 4877.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 21:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2021 16:23
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2021 14:55 |
Кінець періоду оскарження: | 26 квітня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 26 квітня 2021 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Через довготривалість проведення процедури закупівлі, з незалежних від Замовника причин, виникли обставини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: відповідно до пп.4.4 п.4 Розділу I тендерної документації строк надання послуг – 12 місяців (по 31.01.2022 року). Враховуючи, що зараз вже квітень 2021 року, Учасниками в цінових пропозиціях було вказано строк надання послуг відповідно до вимог Замовника, а саме 12 місяців (по 31.01.2022року), що унеможливлює укладання договору відповідно до умов тендерної документації Замовника та наданої пропозиції Учасника що призведе до порушення вимог Закону. |
Документи:
15 квітня 2021 14:55
|
Електронний підпис |
15 квітня 2021 14:51
|
Протокольне рішення 64.pdf |