Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання приміщень за адресою: м. Київ, вул. Гоголівська, 22-24
Cleaning services at the address: Kyiv, st. Gogolivska, 22-24
Очікувана вартість
4 895 448,00 UAH
UA-2020-11-19-000577-a 75cc7c54fdde446ebc3b7ed863235262
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блізнюкова Анна Анатоліївна

+380445234014 a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 26200529
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 22-24
Контактна особа: Блізнюкова Анна Анатоліївна
+380445234014
a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: SE NNEGC “Energoatom” SS “Administrative Department” (State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” Separate Subdivision “Administrative Department”)
National ID: 26200529
Contact point: Blizniukova Anna
+380445234014
a.bliznyukova@direkcy.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 21 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2020 16:00
Початок аукціону: 05 лютого 2021 15:19
Очікувана вартість: 4 895 448,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 477,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 листопада 2020 10:22
Enquiries until: 21 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 27 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 грудня 2020 16:00

Information

Estimated total value: 4 895 448 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 477 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.
Language (languages) in which the tender proposals should be prepared - in accordance with paragraph 7 of Section I of the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Послуги з прибирання приміщень за адресою: м. Київ, вул. Гоголівська, 22-24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, Гоголівська, 22-24
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Cleaning services at the address: Kyiv, st. Gogolivska, 22-24
CPV: 90910000-9
Період постачання: по 31 січня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Власні кошти. Код ДК 021:2015 90911200-8 Послуги з прибирання будівель. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 грудня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 15:49
перелік ЗТД -2.pdf
23 грудня 2020 15:49
Додаток 2 до ТД Технічна специфікація ЗІ ЗМІНАМИ 2.pdf
15 грудня 2020 15:34
Додаток 2 до ТД Технічна специфікація ЗІ ЗМІНАМИ 1.pdf
19 листопада 2020 10:19
Додаток 2 до ТД Технічна специфікація.pdf
23 грудня 2020 15:48
ТД Послуги з прибирання м Київ, вул Гоголівська 22 24 ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx
15 грудня 2020 15:34
ТД Послуги з прибирання м Київ, вул Гоголівська 22 24 ЗІ ЗМІНАМИ 1.docx
19 листопада 2020 10:19
ТД Послуги з прибирання м Київ, вул Гоголівська 22 24.docx
23 грудня 2020 15:48
Оголошення ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx
19 листопада 2020 10:19
Оголошення.docx
23 грудня 2020 15:48
Procurement notice ЗІ ЗМІНАМИ 2.docx
19 листопада 2020 10:19
Procurement notice.docx
15 грудня 2020 15:34
Перелік ЗТД -1.pdf
15 грудня 2020 15:34
Додаток 3 до ТД Проект договору ЗІ ЗМІНАМИ 1.doc
19 листопада 2020 10:19
Додаток 3 до ТД Проект договору.doc
15 грудня 2020 15:34
Додаток 3 до ТД Проект договору ЗІ ЗМІНАМИ 1.pdf
19 листопада 2020 10:19
Додаток 3 до ТД Проект договору.pdf
19 листопада 2020 10:19
Додаток 5 - Довідка відсутність підстав ст.17.docx
19 листопада 2020 10:19
Додаток 4 до ТД досвід аналогічні договори.docx
19 листопада 2020 10:19
Додаток 1 до ТД - Тендерна пропозиція (цінова).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо вимог Тендерної документації
Дата подання: 10 грудня 2020 16:20
Дата відповіді: 15 грудня 2020 15:36
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 4 ч. 2 розділу 3 Тендерної документації Замовником вимагається у складі тендерної пропозиції учасника надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 6 до цієї тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічним договором вважається договір на надання послуг прибирання приміщень на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави». Відповідно до п. 3 ч. 2 розділу 3 Тендерної документації Замовником вимагається у складі тендерної пропозиції учасника надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженою особи і скріпленою печаткою учасника (у разі її використання), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Працівники, які будуть виконувати послуги повинні відповідати наступній вимозі: персонал Учасника повинен мати відповідну підготовку та стаж роботи не менше 3 років з надання послуг прибирання з них не менше 1 року надання послуг прибирання на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави». З огляду на вищевикладене та враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.12.2020 № 22619-р/пк-пз, яким було задоволено скаргу, де скаржник оскаржував аналогічні цій закупівлі дискримінаційні умови тендерної документації за закупівлею UA-P-2020-10-30-004997-c, прошу вас надати відповідь на наступні запитання: 1. яка мета встановлення такого кваліфікаційного критерія, як наявність досвіду виконання аналогічного договору саме на об’єктах, які перелічені постановою КМУ від 04.03.2015 р. № 83? 2. яка мета встановлення такого кваліфікаційного критерія, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають стаж роботи не менше 1 року надання послуг прибирання на об’єктах, які перелічені постановою КМУ від 04.03.2015 р. № 83? 3. чим фактично відрізняються послуги з прибирання об’єктів, які перелічені постановою КМУ від 04.03.2015 р. № 83, від послуг з прибирання інших об’єктів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-19-000577-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ", Код ЄДРПОУ:33421302
Дата подання: 10 грудня 2020 16:18
Вимога усунення дискримінації
Ознайомившись з тендерною документацією, нами були виявлені кваліфікаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству України та обмежують конкуренцію. У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень чинного законодавства України, вважаємо за необхідне зазначити наступне.
1. Згідно з п. 3 ч. 2 розділу 3 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженою особи і скріпленою печаткою учасника (у разі її використання), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Працівники, які будуть виконувати послуги повинні відповідати наступній вимозі: персонал Учасника повинен мати відповідну підготовку та стаж роботи не менше 3 років з надання послуг прибирання з них не менше 1 року надання послуг прибирання на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави».
2. Згідно з п. 4 ч. 2 розділу 3 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 6 до цієї тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічним договором вважається договір на надання послуг прибирання приміщень на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави».
Вважаємо, що вищезазначені вимоги Замовника є дискримінаційними і такими, що не відповідають вимогам Закону, оскільки послуги з прибирання, які надаються на об’єктах, визначених Постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави» (далі по тексту – «Перелік стратегічних об’єктів») за своєю суттю нічим не відрізняються від тих, які надаються на інших об’єктах. Надання послуг з прибирання передбачає використання аналогічного обладнання та миючих засобів, аналогічних трудових ресурсів, однакових технічних правил та інших параметрів, які не залежать від статусу юридичною особи, що є власником приміщення, де проводиться прибирання.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), закупівля повинна здійснюватися в тому числі на таких принципах, як добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників і рівне ставлення до них. Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Таким чином, вважаємо, що перелічені положення Документації є незаконними і такими, що порушують наші права та інтереси, як потенційних учасників Закупівлі. Ми маємо досвід виконання аналогічних договорів (але не на об’єктах, вказаних в Переліку стратегічних об’єктів), маємо в наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід (окрім стажу роботи не менше 1 року з надання послуг прибирання на об’єктах, вказаних в Переліку стратегічних об’єктів) і бажаємо взяти участь у торгах, однак положеннями Документації встановлені дискримінаційні умови, внаслідок яких звужується економічна конкуренція.
Особливо звертаємо Вашу увагу на те, що рішенням Постійно діючою адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - АМКУ) від 07.12.2020 № 22619-р/пк-пз, було задоволено скаргу ТОВ «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ», де скаржник оскаржував аналогічні цій закупівлі дискримінаційні умови тендерної документації за закупівлею UA-P-2020-10-30-004997-c. Цим рішенням АМКУ зобов’язав Державне підприємство «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» в особі відокремленого підрозділу «Управління справами» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з прибирання приміщень за адресою: м. Київ, вул. Назарівська, 3", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-30-001464-a, з метою усунення порушень.
Виходячи з вищевикладеного, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені у Документації не відповідають вимогам законодавства з питань здійснення публічних закупівель, а також створили дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання прийняти участь у Закупівлі, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаємо
1. усунути вищезазначені дискримінаційні умови щодо:
• необхідності подання довідки в довільній формі, за підписом уповноваженою особи і скріпленою печаткою учасника (у разі її використання), про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Працівники, які будуть виконувати послуги повинні відповідати наступній вимозі: персонал Учасника повинен мати відповідну підготовку та стаж роботи не менше 3 років з надання послуг прибирання з них не менше 1 року надання послуг прибирання на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави»;
• необхідності подання документів, що підтверджують відповідність учасника встановленому (-им) кваліфікаційному (-им) критерію (-ям) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 6 до цієї тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів). Аналогічним договором вважається договір на надання послуг прибирання приміщень на об’єктах державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, які визначені постановою КМУ від 04.03.2015р. № 83 «Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави».
2. привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 грудня 2020 15:37
Внесено зміни до тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 січня 2021
UA-2020-11-19-000577-a75cc7c54fdde446ebc3b7ed863235262
Найменування: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 26200529
Місцезнаходження: 01054, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГОГОЛІВСЬКА, будинок 22-24
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КОМ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ-СК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Клінінг-Про" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 11:27
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:27
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:26
Акти 2020 Назарівська.pdf
23 грудня 2020 15:23
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:23
Електронний підпис
23 грудня 2020 14:46
Електронний підпис
23 грудня 2020 14:46
Електронний підпис
23 грудня 2020 14:46
Статут+опис.PDF
23 грудня 2020 14:46
Кошторис витрат.PDF
23 грудня 2020 14:46
Сертифікати якості ISO.pdf
23 грудня 2020 14:46
Довідка про МТБ.PDF
23 грудня 2020 14:46
Довідка про договори.PDF
23 грудня 2020 14:46
Довідка по ст 17.PDF
23 грудня 2020 14:46
Аналогічні договори.PDF
23 грудня 2020 14:46
Акти 2020 Назарівська.pdf
23 грудня 2020 14:46
Акти 2019 Назарівська.pdf

Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 20:47
Електронний підпис
29 грудня 2020 20:47
Електронний підпис
24 грудня 2020 21:15
Електронний підпис
24 грудня 2020 21:15
Електронний підпис
24 грудня 2020 21:13
29. Довідка ДФС.pdf
24 грудня 2020 21:13
28. Довідка МВС.pdf
24 грудня 2020 21:13
22. Устав и опис.pdf
24 грудня 2020 21:13
2. Кошторис витрат.pdf
24 грудня 2020 21:13
1. Цінова пропозицію.pdf
24 грудня 2020 21:13
27. Cертификаты ISO.pdf

Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 13:06
Електронний підпис
29 грудня 2020 13:06
Електронний підпис
29 грудня 2020 13:03
9.1_Наказ директор.pdf
29 грудня 2020 13:03
Сертифікати ТМЦ.zip.zip
29 грудня 2020 13:03
13.4_ISO 45001.pdf
29 грудня 2020 13:03
13.3_OHSAS 18002 2010.pdf
29 грудня 2020 13:03
13.2_ISO 14001.pdf
29 грудня 2020 13:03
13.1_ISO 9001.pdf

Документи

31 грудня 2020 16:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

30 грудня 2020 11:14
Паспорт.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
Паспорт + инд. код.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
витяг від 16.11.20р..pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
виписка.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
Дод.угода №3.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
Дод.угода №2.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
Дод.угода №1.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
Дод.угода №1 2020.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
відгук Віжн ТБ.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
Договір Віжн.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
Єм-ція акти 2020.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
Єм-ція акти 2019-20.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
Договір Єм-ція 2020.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
Договір Єм-ція 2019.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
досвід роботи.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
працівники.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
договір.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
лист пояснення.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
Висновок Експертизи.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
додаток №2 до ТЗ.pdf.p7s
30 грудня 2020 11:14
відомість обліку ОС.xls.p7s
30 грудня 2020 11:14
Декларація ЄП 2019.pdf.p7s

Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 13:06
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:06
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:02
6.8. висновки.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
6.7. Висновки СЕС.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
6.6. Висновки 3.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
6.5. висновки 2.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
6.4. висновки 1.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
6.2. Сертификат ISO 18001.png.zip
30 грудня 2020 13:02
6.1. ISO оригінали ІГС 3.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
5.1. стаття 17.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
4.3. додаткова угода 2.PDF.zip
30 грудня 2020 13:02
4.2. додаткова угода 1.pdf.zip

Документи

Публічні документи

30 грудня 2020 13:43
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:43
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:35
17. Тендерна пропозиція.pdf
30 грудня 2020 13:35
16. Кошторис витрат.pdf
30 грудня 2020 13:35
14. Повноваження Наказ.pdf
30 грудня 2020 13:35
12.1 Статут.pdf
30 грудня 2020 13:35
12. Опис.pdf
30 грудня 2020 13:35
11 Сертифікат_ISO_9001.pdf
30 грудня 2020 13:35
10 Сертифікат_ISO 45001 (1).pdf
30 грудня 2020 13:35
9 Сертифікат_ISO 14001.pdf
30 грудня 2020 13:35
8 Сертифікат 18001.pdf
30 грудня 2020 13:35
3.6 Відгук Укренерго.pdf
30 грудня 2020 13:35
3.5 Дод угода УКренерго.pdf

Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 17:34
Електронний підпис
05 лютого 2021 17:33
Електронний підпис
05 лютого 2021 17:30
Аномальна ціна (1).pdf
31 грудня 2020 09:28
Електронний підпис
31 грудня 2020 09:28
Електронний підпис
31 грудня 2020 09:27
20 сертифікати 2.pdf
31 грудня 2020 09:27
19 сертифікати 1.pdf
31 грудня 2020 09:27
24 Сертифікати ISO 14024.pdf
31 грудня 2020 09:27
27.1 Накази.pdf
31 грудня 2020 09:27
21 сертифікати 3.pdf
31 грудня 2020 09:27
27.2 Скан Наказы.pdf
31 грудня 2020 09:27
22 сертифікати 4.pdf
31 грудня 2020 09:27
20.1 сертифікати 2.pdf
31 грудня 2020 09:27
8.1 Проект договору.pdf
31 грудня 2020 09:27
16 Техничка.pdf
31 грудня 2020 09:27
17.1 Скан доку.pdf
31 грудня 2020 09:27
29.2.1 Відгук Конкріт.pdf
31 грудня 2020 09:26
29 Довідка аналог.pdf
31 грудня 2020 09:26
27.3 3 роки.pdf
31 грудня 2020 09:26
20.2 Декларация-2.jpg
31 грудня 2020 09:26
27 працівники.pdf
31 грудня 2020 09:26
25 SCAN0002 Украина.PDF
31 грудня 2020 09:26
20.1 Декларация-1.jpg
31 грудня 2020 09:26
23 СЭС Decrust Cleaning 2020.pdf
31 грудня 2020 09:26
17.0 Мат-тех база.pdf
31 грудня 2020 09:26
14 Статут 2020.pdf
31 грудня 2020 09:26
13.3 Протокол зборів.pdf
31 грудня 2020 09:26
13.4 Персональні.pdf
31 грудня 2020 09:26
15 Опис к статуту 2020.pdf
31 грудня 2020 09:26
10.0 Ст 17.pdf
31 грудня 2020 09:26
13 право підпису.pdf
31 грудня 2020 09:26
12 Не подання.pdf
31 грудня 2020 09:26
11 стр 17.pdf
31 грудня 2020 09:26
11.1 довідка.pdf
31 грудня 2020 09:26
9 субп.pdf
31 грудня 2020 09:26
4 Скан сертификата 18001.pdf
31 грудня 2020 09:26
7 Витяг ЄДР.pdf
31 грудня 2020 09:26
6 витяг ПДВ.pdf
31 грудня 2020 09:26
3. ISO 45001.pdf
31 грудня 2020 09:26
1.1 исо.pdf
31 грудня 2020 09:26
2. ISO 9001 2020р..pdf
31 грудня 2020 09:26
1 ISO 14001 2015 ДСТУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КОМ ГРУП"

ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ-СК"

ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ"

ФОП "КОЛОСНІЧЕНКО ЛІЛІЯ ІВАНІВНА"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ПП "Клінінг-Про"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2021 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" 2 908 000,00
UAH з ПДВ
2 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" 3 300 039,10
UAH з ПДВ
2 221 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Клінінг-Про" 3 632 000,00
UAH з ПДВ
2 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КОМ ГРУП" 3 478 442,88
UAH з ПДВ
2 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ-СК" 3 837 744,00
UAH з ПДВ
2 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 4 650 670,08
UAH з ПДВ
2 769 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 17:34
Електронний підпис
05 лютого 2021 17:33
Електронний підпис
05 лютого 2021 17:30
Аномальна ціна (1).pdf
31 грудня 2020 09:28
Електронний підпис
31 грудня 2020 09:28
Електронний підпис
31 грудня 2020 09:27
20 сертифікати 2.pdf
31 грудня 2020 09:27
19 сертифікати 1.pdf
31 грудня 2020 09:27
24 Сертифікати ISO 14024.pdf
31 грудня 2020 09:27
27.1 Накази.pdf
31 грудня 2020 09:27
21 сертифікати 3.pdf
31 грудня 2020 09:27
27.2 Скан Наказы.pdf
31 грудня 2020 09:27
22 сертифікати 4.pdf
31 грудня 2020 09:27
20.1 сертифікати 2.pdf
31 грудня 2020 09:27
8.1 Проект договору.pdf
31 грудня 2020 09:27
16 Техничка.pdf
31 грудня 2020 09:27
17.1 Скан доку.pdf
31 грудня 2020 09:27
29.2.1 Відгук Конкріт.pdf
31 грудня 2020 09:26
29 Довідка аналог.pdf
31 грудня 2020 09:26
27.3 3 роки.pdf
31 грудня 2020 09:26
20.2 Декларация-2.jpg
31 грудня 2020 09:26
27 працівники.pdf
31 грудня 2020 09:26
25 SCAN0002 Украина.PDF
31 грудня 2020 09:26
20.1 Декларация-1.jpg
31 грудня 2020 09:26
23 СЭС Decrust Cleaning 2020.pdf
31 грудня 2020 09:26
17.0 Мат-тех база.pdf
31 грудня 2020 09:26
14 Статут 2020.pdf
31 грудня 2020 09:26
13.3 Протокол зборів.pdf
31 грудня 2020 09:26
13.4 Персональні.pdf
31 грудня 2020 09:26
15 Опис к статуту 2020.pdf
31 грудня 2020 09:26
10.0 Ст 17.pdf
31 грудня 2020 09:26
13 право підпису.pdf
31 грудня 2020 09:26
12 Не подання.pdf
31 грудня 2020 09:26
11 стр 17.pdf
31 грудня 2020 09:26
11.1 довідка.pdf
31 грудня 2020 09:26
9 субп.pdf
31 грудня 2020 09:26
4 Скан сертификата 18001.pdf
31 грудня 2020 09:26
7 Витяг ЄДР.pdf
31 грудня 2020 09:26
6 витяг ПДВ.pdf
31 грудня 2020 09:26
3. ISO 45001.pdf
31 грудня 2020 09:26
1.1 исо.pdf
31 грудня 2020 09:26
2. ISO 9001 2020р..pdf
31 грудня 2020 09:26
1 ISO 14001 2015 ДСТУ.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 13:06
Електронний підпис
29 грудня 2020 13:06
Електронний підпис
29 грудня 2020 13:03
9.1_Наказ директор.pdf
29 грудня 2020 13:03
Сертифікати ТМЦ.zip.zip
29 грудня 2020 13:03
13.4_ISO 45001.pdf
29 грудня 2020 13:03
13.3_OHSAS 18002 2010.pdf
29 грудня 2020 13:03
13.2_ISO 14001.pdf
29 грудня 2020 13:03
13.1_ISO 9001.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 13:43
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:43
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:35
17. Тендерна пропозиція.pdf
30 грудня 2020 13:35
16. Кошторис витрат.pdf
30 грудня 2020 13:35
14. Повноваження Наказ.pdf
30 грудня 2020 13:35
12.1 Статут.pdf
30 грудня 2020 13:35
12. Опис.pdf
30 грудня 2020 13:35
11 Сертифікат_ISO_9001.pdf
30 грудня 2020 13:35
10 Сертифікат_ISO 45001 (1).pdf
30 грудня 2020 13:35
9 Сертифікат_ISO 14001.pdf
30 грудня 2020 13:35
8 Сертифікат 18001.pdf
30 грудня 2020 13:35
3.6 Відгук Укренерго.pdf
30 грудня 2020 13:35
3.5 Дод угода УКренерго.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 11:27
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:27
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:26
Акти 2020 Назарівська.pdf
23 грудня 2020 15:23
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:23
Електронний підпис
23 грудня 2020 14:46
Електронний підпис
23 грудня 2020 14:46
Електронний підпис
23 грудня 2020 14:46
Статут+опис.PDF
23 грудня 2020 14:46
Кошторис витрат.PDF
23 грудня 2020 14:46
Сертифікати якості ISO.pdf
23 грудня 2020 14:46
Довідка про МТБ.PDF
23 грудня 2020 14:46
Довідка про договори.PDF
23 грудня 2020 14:46
Довідка по ст 17.PDF
23 грудня 2020 14:46
Аналогічні договори.PDF
23 грудня 2020 14:46
Акти 2020 Назарівська.pdf
23 грудня 2020 14:46
Акти 2019 Назарівська.pdf

Публічні документи

29 грудня 2020 20:47
Електронний підпис
29 грудня 2020 20:47
Електронний підпис
24 грудня 2020 21:15
Електронний підпис
24 грудня 2020 21:15
Електронний підпис
24 грудня 2020 21:13
29. Довідка ДФС.pdf
24 грудня 2020 21:13
28. Довідка МВС.pdf
24 грудня 2020 21:13
22. Устав и опис.pdf
24 грудня 2020 21:13
2. Кошторис витрат.pdf
24 грудня 2020 21:13
1. Цінова пропозицію.pdf
24 грудня 2020 21:13
27. Cертификаты ISO.pdf

Публічні документи

30 грудня 2020 13:06
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:06
Електронний підпис
30 грудня 2020 13:02
6.8. висновки.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
6.7. Висновки СЕС.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
6.6. Висновки 3.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
6.5. висновки 2.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
6.4. висновки 1.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
6.2. Сертификат ISO 18001.png.zip
30 грудня 2020 13:02
6.1. ISO оригінали ІГС 3.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
5.1. стаття 17.pdf.zip
30 грудня 2020 13:02
4.3. додаткова угода 2.PDF.zip
30 грудня 2020 13:02
4.2. додаткова угода 1.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ"

ПП "Клінінг-Про"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ КОМ ГРУП"

ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ-СК"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41788608
Очікує рішення
2 220 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2021 16:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 лютого 2021 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 16 лютого 2021 08:48
Кінець періоду оскарження: 27 лютого 2021 00:00
Дата скасування відміни: 08 квітня 2021 16:20
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відпала потреба у закупівлі послуг з прибирання приміщень за адресою: м. Київ, вул. Гоголівська, 22-24
Документи:
16 лютого 2021 08:48
Електронний підпис
15 лютого 2021 16:09
ПРОТОКОЛ УО 21.docx
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-11-19-000577-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:41788608
Дата подання: 26 лютого 2021 12:22
Скарга
Суть скарги викладено у прикріпленому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 13:01
рішення від 02.03.2021 №3865 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 13:01
Рішення від 12.03.2021 № 4877.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 21:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2021 16:23

Документи подані скаржником

26 лютого 2021 12:05
Бланк-оскарження.pdf
26 лютого 2021 12:29
Платіж.pdf
11 березня 2021 12:33
Пояснення.pdf

Документи подані замовником

09 березня 2021 15:21
416 АМКУ.pdf
08 квітня 2021 16:23
Протольне рішення 61.pdf
Виконано
Дата оприлюднення: 15 квітня 2021 14:55
Кінець періоду оскарження: 26 квітня 2021 00:00
Дата відміни: 26 квітня 2021 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Через довготривалість проведення процедури закупівлі, з незалежних від Замовника причин, виникли обставини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: відповідно до пп.4.4 п.4 Розділу I тендерної документації строк надання послуг – 12 місяців (по 31.01.2022 року). Враховуючи, що зараз вже квітень 2021 року, Учасниками в цінових пропозиціях було вказано строк надання послуг відповідно до вимог Замовника, а саме 12 місяців (по 31.01.2022року), що унеможливлює укладання договору відповідно до умов тендерної документації Замовника та наданої пропозиції Учасника що призведе до порушення вимог Закону.
Документи:
15 квітня 2021 14:55
Електронний підпис
15 квітня 2021 14:51
Протокольне рішення 64.pdf