Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хліб житньо-пшеничний, батон
Очікувана вартість
121 216,51 UAH
UA-2020-11-19-000572-a ● 95648fdb81fd418da57979794bbd9a76
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Козятинський міський територіальний центр соціального обслуговування |
Код ЄДРПОУ: | 25962326 |
Вебсайт: | http://komr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 22100, Україна , Вінницька обл., Козятин, вул. Винниченка, 5 |
Контактна особа: |
Мазур Катерина Сергіївна +380434222419 tercentrkozm@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2020 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2020 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2020 12:46 |
Очікувана вартість: | 121 216,51 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 606,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 кг
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Винниченка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
2600 кг
Батон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22100, Україна, Вінницька область, м. Козятин, вул. Винниченка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором здійснюються Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування у безготівковій формі грошових коштів, визначених згідно з п. 3.2 цього Договору, на поточний рахунок Постачальника протягом 7 банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін акту. Розрахунки за цим Договором здійснюються Покупцем у разі наявності фінансування за відповідною програмою та наявності асигнувань з місцевого бюджету. Кошти перераховуються органом Державної казначейської служби України, в якій обслуговується Покупець.Оплата за товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця згідно актуУ випадку затримки оплати Покупцем, як бюджетна державна установа (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), зобов’язується провести оплату виконаних робіт протягом 14-ти днів з моменту отримання фінансування на розрахункові рахунки.. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2020 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2020 10:26 |
Оголошення ХЛІБ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-19-000572-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "КРИВУШИН МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3384016116
Дата подання: 04 грудня 2020 12:31
Вимога
Незаконне відхилення учасника
Скасована
Дата: 04 грудня 2020 12:32
Причина: технічна помилка при публікації
Номер вимоги: UA-2020-11-19-000572-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КРИВУШИН МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3384016116
Дата подання: 04 грудня 2020 12:34
вимога
незаконне відхилення учасника та незаконне визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 грудня 2020 15:18
При перегляді аналогічного договору поставки № 1 Кривушина М. В. з ФОП Солоданюк В. О. дата укладання цього договору 14.09.2020р., а в п.6.1. Договору поставки термін дії договору по 30.08.2020р., що викликає сумнівність цього договору.
Відповідно договору укладеного з ФОП Солоданюк В.О. в довідці про досвід виконання аналогічних договорів вказано договір б/н від 10.08.20р.,серед сканкопій договорів, які були додані до тендерної документації не надано жодного договору з вказаним номером, а також відсутній договір з вказаною датою в довідці.(тобто учасником не була виконана вимога щодо подання 2-аналогічних договорів вказаних у довідці та подання їх копій).Крім того учасник ФОП Кривушин М.В. не підтвердив факт своєчасності постачання якісного товару по договору. Декларація виробника №3 на готову продукцію, яка постачалася згідно договору №3 з ФОП Наліжитим В.В. не може бути підтвердженням якості та безпечності харчового продукту, так як: на документі відсутній підпис ФОП Кривушина М.В., продукція була виготовлена 28.07.20р., а фактично реалізовувалась 01.08.20 р., тобто з простроченим терміном реалізації. До відома термін реалізації упакованих хлібобулочних виробів з пшеничного борошна складає 48 годин, а з суміші житньо-пшеничного борошна 72 год.
Відповідно до пункту 2.1 вимоги ФОП Кривушина М.В. в тендерній документації замовника не вимагається двох завершених аналогічних договорів, вимагається тільки зазначити стан виконання аналогічних договорів, що і було надано. ПрАТ Козятинхліб надав сканкопії двох договорів із зазначенням стану виконання за 2019-2020 роки у довідці No794 від 27.11.20р. також ПрАТ Козятинхліб надав позитивні листи відгуки від контрагентів чим підтвердив що договори виконувалися своєчасно у повному обсязі і продукція була якісною на відміно від ФОП Кривушина М.В. у якого така інформація була відсутня.
Помилку в довідці про аналогічні договори від ПрАТ Козятинхліб, а саме номер договору можна віднести до технічної описки яка жодним чином не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення.
З приводу зазначенням в поданих документах від учасника ПрАТ Козятинхліб назви «Батон нарізний», термін батон застосовується до багатьох видів батонів. ПрАТ Козятинхліб повідомив який саме батон буде запропоновано до участі в тендері вага і склад якого відповідає тендерним вимогам.
В поданій ФОП Кривушин М. В. довідці про наявність працівників не вказана кваліфікація працівників.
Зідно тендерної документації замовника учасники повинні були подати довідку у довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на що ПрАТ Козятинхліб подав перелік працівників відповідної кваліфікації в тому числі водія Бугу В.М. крім була вимога надати копіїї санітарних книжок водіїв, що ПрАТ Козятинхліб надав 4 копії санітарних книжок водіїв, чим підтвердив, що має в штаті мінімум 4 водіїв, які забезпечать безперебійне постачання продукції до складу Замовника. По цьому пункту тендерної документаці ФОП Кривушин М.В. надав лише одну санітарну книжку з простроченим терміном проходження медичного огляду з відсутністю фотокартки.
Щодо 90% терміну придатності продукції ПрАТ Козятинхліб надав додаткову інформацію чим гарантував свіжість постачаємої продукції.
УО Козятинського міського територіального центру прийняла рішення про визначення переможця та завантажила до електроної системи закупівель протокол рішення 03.12. 2020р. а підписала електроним ключем на наступний день - це не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», адже у замовника є 5 робочих днів для розгляду пропозиції кожного Постачальника на відповідність вимогам тендерної документації.
Відповідно договору укладеного з ФОП Солоданюк В.О. в довідці про досвід виконання аналогічних договорів вказано договір б/н від 10.08.20р.,серед сканкопій договорів, які були додані до тендерної документації не надано жодного договору з вказаним номером, а також відсутній договір з вказаною датою в довідці.(тобто учасником не була виконана вимога щодо подання 2-аналогічних договорів вказаних у довідці та подання їх копій).Крім того учасник ФОП Кривушин М.В. не підтвердив факт своєчасності постачання якісного товару по договору. Декларація виробника №3 на готову продукцію, яка постачалася згідно договору №3 з ФОП Наліжитим В.В. не може бути підтвердженням якості та безпечності харчового продукту, так як: на документі відсутній підпис ФОП Кривушина М.В., продукція була виготовлена 28.07.20р., а фактично реалізовувалась 01.08.20 р., тобто з простроченим терміном реалізації. До відома термін реалізації упакованих хлібобулочних виробів з пшеничного борошна складає 48 годин, а з суміші житньо-пшеничного борошна 72 год.
Відповідно до пункту 2.1 вимоги ФОП Кривушина М.В. в тендерній документації замовника не вимагається двох завершених аналогічних договорів, вимагається тільки зазначити стан виконання аналогічних договорів, що і було надано. ПрАТ Козятинхліб надав сканкопії двох договорів із зазначенням стану виконання за 2019-2020 роки у довідці No794 від 27.11.20р. також ПрАТ Козятинхліб надав позитивні листи відгуки від контрагентів чим підтвердив що договори виконувалися своєчасно у повному обсязі і продукція була якісною на відміно від ФОП Кривушина М.В. у якого така інформація була відсутня.
Помилку в довідці про аналогічні договори від ПрАТ Козятинхліб, а саме номер договору можна віднести до технічної описки яка жодним чином не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення.
З приводу зазначенням в поданих документах від учасника ПрАТ Козятинхліб назви «Батон нарізний», термін батон застосовується до багатьох видів батонів. ПрАТ Козятинхліб повідомив який саме батон буде запропоновано до участі в тендері вага і склад якого відповідає тендерним вимогам.
В поданій ФОП Кривушин М. В. довідці про наявність працівників не вказана кваліфікація працівників.
Зідно тендерної документації замовника учасники повинні були подати довідку у довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на що ПрАТ Козятинхліб подав перелік працівників відповідної кваліфікації в тому числі водія Бугу В.М. крім була вимога надати копіїї санітарних книжок водіїв, що ПрАТ Козятинхліб надав 4 копії санітарних книжок водіїв, чим підтвердив, що має в штаті мінімум 4 водіїв, які забезпечать безперебійне постачання продукції до складу Замовника. По цьому пункту тендерної документаці ФОП Кривушин М.В. надав лише одну санітарну книжку з простроченим терміном проходження медичного огляду з відсутністю фотокартки.
Щодо 90% терміну придатності продукції ПрАТ Козятинхліб надав додаткову інформацію чим гарантував свіжість постачаємої продукції.
УО Козятинського міського територіального центру прийняла рішення про визначення переможця та завантажила до електроної системи закупівель протокол рішення 03.12. 2020р. а підписала електроним ключем на наступний день - це не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», адже у замовника є 5 робочих днів для розгляду пропозиції кожного Постачальника на відповідність вимогам тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КРИВУШИН МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ" #3384016116 |
Відхилено |
119 398,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2020 12:32
|
ПрАТ "КОЗЯТИНХЛІБ" #00375757 |
Переможець |
120 111,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 08:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 12:40
|
Додаткова угода № 3 | зміни до договору |
18 листопада 2021 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 12:50
|
Додаткова угода | зміни до договору |
18 січня 2021 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2020 15:38
|
Договір Козятинхліб.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 15:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно із затвердженого коштрису на 2021 р. зменшити суму хлібобулочних виробів. У зв'язку з чим договір з ПрАТ " Козятинхліб" зменшити на 111,00 грн |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів поставки та зменшення суми договірної ціни |
Номер договору про закупівлю: | б/н |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |