Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Здійснення авторського нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту: "Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії "Holtec International" на енергоблоках 3, 4 ВП РАЕС" (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70тс)
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2020-11-19-000405-a 8320a842279c4a0b966fa76fdc899d3e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SHEYN@RNPP.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 16:00
Очікувана вартість: 315 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Здійснення авторського нагляду за виконанням будівельних робіт по об'єкту: "Технічне переоснащення системи перевантаження та транспортування палива для впровадження модифікованої технології поводження з відпрацьованим ядерним паливом компанії "Holtec International" на енергоблоках 3, 4 ВП РАЕС" (в частині впровадження модифікації кранів мостових кругової дії в/п 320/160+2х70тс)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 1. Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 45 календарних днів з дати підписання акту здачі-приймання виконаних робіт, за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної в ЄРПН. Джерело фінансування: кошти державного підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 09:49
Допорогові.doc
19 листопада 2020 09:49
Додаток_4. Лист заявка.docx
19 листопада 2020 09:49
Додаток_3. Проєкт договору .doc
19 листопада 2020 09:49
Додаток_2.pdf
19 листопада 2020 09:49
Додаток_1.Тен.проп.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 грудня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ТА КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "УКРКРАНЕНЕРГО" 315 000,00
UAH
315 000,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ТА КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "УКРКРАНЕНЕРГО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ТА КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "УКРКРАНЕНЕРГО"
#00120253
Переможець 315 000,00
UAH
03 грудня 2020 16:27

Документи

03 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:26
Протокол 59.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ТА КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ІНСТИТУТ "УКРКРАНЕНЕРГО"
#00120253
315 000,00
UAH
Документи

Документи

03 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:26
Протокол 59.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2023 10:34
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2023 15:05
ДУ_4.pdf зміни до договору
27 вересня 2023 15:04
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2022 10:31
ДУ_3.pdf зміни до договору
25 листопада 2022 10:31
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2022 10:00
ДУ_2.pdf зміни до договору
06 квітня 2022 09:59
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 16:52
img864 (1).pdf зміни до договору
19 лютого 2021 16:51
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:39
договір 135 готовий.pdf укладений
18 грудня 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 19-122-13-20-10215
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 19-122-13-20-10215
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 19-122-13-20-10215
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
Номер договору про закупівлю: 19-122-13-20-10215
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2020 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 373 536,24
UAH (в тому числі ПДВ 62 256,04 UAH)