Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (свинина м’якоть без кістки, охолоджена)
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2020-11-19-000396-b edaf09bef062464b83c9ae90959a5637
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Башкірова Вікторія Григорівна

+380972076028 vikaba04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТРОСТЯНЕЦЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ,(ЯСЛА-САДОК)ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ "ДИВОГРАЙ"
Код ЄДРПОУ: 26227617
Місцезнаходження: 24300, Україна , Вінницька обл., СМТ ТРОСТЯНЕЦЬ, СПОРТИВНА 2
Контактна особа: Башкірова Вікторія Григорівна
+380972076028
vikaba04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 09:54
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 09:54
Очікувана вартість: 132 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Пропозиція (цінова пропозиція) та усі документи пропозиції Учасника, що підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути надані українською мовою. Всі інші документи (в тому числі інформація щодо підтвердження відповідності предмету Закупівлі вимогам Інструкції), що мають відношення до пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи Учасника. Учасник-нерезидент надає нотаріально завірений переклад документу. Місце знаходження :24300 Вінницька область Тростянецький р-н, смт. Тростянець, вул. Спортивна, буд. №2. Категорія 3 - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Закупівля проводиться на 2021 рік..
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1056 кг
М'ясо (свинина м’якоть без кістки, охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24300, Україна, Вінницька область, смт Тростянець, вулиця Спортивна буд.№2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну поставлену партію Продукції здійснюється Покупцем у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних при наявності бюджетного фінансування, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки товару (партії товару) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 09:50
ОГОЛОШЕННЯ м_ясо.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставок
Дата подання: 24 листопада 2020 09:16
Дата відповіді: 24 листопада 2020 15:35
Добрий день! які дні поставок ?
Відповідь: Поставка Продукції здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Покупцем та схваленого Постачальником замовлення на поставку Продукції. Поставка Продукції здійснюється за заявками в робочі дні та години.
Асортимент та кількість Продукції в кожній партії Покупець вказує в замовленні на поставку відповідної партії Продукції, яка повинна бути підписана уповноваженою особою.
Замовлення на поставку відповідної партії Продукції подається Покупцем у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом), або/чи в усній формі (по телефону). В замовленні обов’язково повинно буди вказано:
- кількість Продукції;
- вид та найменування Продукції;
- строк поставки Продукції;
Покупець не пізніше, ніж за 2 робочі дні до бажаної дати поставки подає Постачальнику заявку наступної партії Продукції.
Про підтвердження заявки або про її відхилення Постачальник сповіщає Покупця письмово або/чи усній формі (по телефону).
Орієнтовна поставка планується щопонеділка, приблизно до 25 кг/партія, все залежить від відвідування вихованцями закладу та інших умов.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 09:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ" 126 720,00
UAH з ПДВ
126 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2020 13:03
Електронний підпис
28 листопада 2020 13:02
додатки.pdf
28 листопада 2020 12:01
Електронний підпис
28 листопада 2020 11:10
установчі документи.pdf
28 листопада 2020 11:10
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ"
#32811992
Переможець 126 720,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 17:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ" #32811992

№ рішення у справі

72/53-р/к

Дата рішення у справі

27.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

03 грудня 2020 17:12
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:09
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОВІНЬКО-КОВБАСИ"
#32811992
126 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 грудня 2020 17:12
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:09
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 16:59
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 13:40
додаткова угода мясо.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 12:53
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:24
Договір зміни до договору
22 грудня 2020 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: Ков -01
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: Ков -01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 79 029,60
UAH (в тому числі ПДВ 13 171,60 UAH)