Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Закупівля кранів для філії "Середньодніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")
Очікувана вартість
2 400,00 UAH
UA-2020-11-19-000235-c 76367c4490dc4319a765cc7f2d9be37a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушта Інна Олександрівна

380931422691 kushta.uhe@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород
Контактна особа: Кушта Інна Олександрівна
380931422691
kushta.uhe@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2020 08:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2020 09:00
Очікувана вартість: 2 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої


Шановні партнери! Джерело фінансування предмету закупівлі - власні кошти підприємства (кошти від господарської діяльності підприємства) . Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Під час використання електронної системи закупівель при поданні пропозицій, нагадуємо про необхідність урахування вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Не забудьте накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію! Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно із Додатком №2.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Кран шаровий повнопрохідний 3/4 . Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно із Додатком №2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51918, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Рєпіна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани
5 штуки
Кран шаровий повнопрохідний 1/2 . Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно із Додатком №2.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51918, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вул. Рєпіна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42131000-6 — Крани, вентилі та клапани

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Платежі за Договором здійснюються Покупцем шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі 12 Договору. Розрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, за умови реєстрації Постачальником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. Якщо Постачальник не є платником Податку на додану вартість: Розрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2020 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 08:31
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx
19 листопада 2020 08:29
Додаток № 3 Проект договору.docx
19 листопада 2020 08:29
Додаток № 2 Технічна специфікація.docx
19 листопада 2020 08:28
Оголошення.docx
19 листопада 2020 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2020 08:31
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx
19 листопада 2020 08:28
Додаток № 1 Цінова пропозиція.docx
19 листопада 2020 08:29
Додаток № 3 Проект договору.docx
19 листопада 2020 08:29
Додаток № 2 Технічна специфікація.docx
19 листопада 2020 08:28
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАБЕЛЬНІК АЛЛА МИКОЛАЇВНА 2 320,00
UAH з ПДВ
2 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 10:35
Електронний підпис
27 листопада 2020 10:24
Паспорт.pdf
27 листопада 2020 10:24
Витяг_ЕДР_11092020.pdf
27 листопада 2020 10:24
Витяг Єдиний податок.pdf
27 листопада 2020 10:24
ІПН.pdf
27 листопада 2020 10:24
Технічні характеристики.pdf
27 листопада 2020 10:24
Сертифікат.pdf
27 листопада 2020 10:24
Пропозиція.pdf
27 листопада 2020 10:24
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАБЕЛЬНІК АЛЛА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАБЕЛЬНІК АЛЛА МИКОЛАЇВНА
#2179201008
Переможець 2 320,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 10:39

Документи

02 грудня 2020 10:39
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:38
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАБЕЛЬНІК АЛЛА МИКОЛАЇВНА
#2179201008
2 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2020 10:39
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:38
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 09:34
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 11:02
Додаткова угода до договору 395-2020.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 10:43
Договір 395-2020.pdf укладений
08 грудня 2020 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 395/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 000,00
UAH